'What have we here' OST - Resonance - Nikolas

Nikolas

Bafta Winner
Μηνύματα
4,420
Πόντοι
198
Επείδη ο Odis ρώτησε και επειδή τους το χρωστάω (μαζι με μερικές μπύρες τουλάχιστον), σας παραθέτω το/α κομμάτι/α που χρησιμοποιούν τις κιθάρες τους.

Παραγωγή, σύνθεση, ενορχήστρωση, κλπ εγώ. Κιθάρες Odis & Longshadow!

Να σημειώσω ότι τα 4 (!!!) κομμάτια που χρησιμοποιούν τις κιθάρες είναι διαδραστικά κι εδώ παρουσιάζονται ως ένα.

Δε μπορώ να το επισυνάψω στο θρεντ (είναι πολύ μεγάλο): www.nikolas-sideris.com/AGS/What%20have%20we%20here.mp3

 
Σιγουρα, χωρίς την εικόνα χάνω το μισό αποτέλεσμα. Θα επανελθω επι του OST όταν παιξω το παιχνιδι.

Το συγκεκριμένο δεν είναι το αγαπημένο μου. Σε προηγούμενες δουλειες σου (καθαρα θυμαμαι μονο εκείνο που διαδραματιζοταν μέσα στο ανθρωπινο σώμα) μου έβγαζες ενα μουσικό παιχνιδι. Ότι έπαιζες με το περιβάλλον του κομματιου (videogame πχ)

Το συγκεκριμένο μου φαίνεται κάπως διεκπεραιωτικό. Ότι ένας πολυ ικανός συνθέτης δηλαδή ανέλαβε μια δουλεια. Λείπει το στοιχειο που δε μπορώ να προσδιορίσω, αλλά που με κάνει να ξεχωρίζω ενα εξαιρετικό OST παιχνιδιου. Για παράδειγμα το OST των Syberia.

Οπως και να'χει όμως μ'αρεσει σε όλα τα κομμάτια σου ο τρόπος που παιζεις με τα ηχοχρώματα.

Και διατηρώ το δικαίωμα να πάρω πισω την κριτική μου όταν παιξω το παιχνιδι. Γιατι αυτό που μετράει είναι η συνδεση με την εικόνα :)

 
Νικόλα εμένα με άρεσε πουλί και βρίσκω πως πας να ρίξεις τα παλουκάρια με λίγες μπύρες  ;D ;D ;D

Μπράβο

 
neeq είπε:
Και διατηρώ το δικαίωμα να πάρω πισω την κριτική μου όταν παιξω το παιχνιδι. Γιατι αυτό που μετράει είναι η συνδεση με την εικόνα :)
Η σκηνή/νες είναι μέσα σε ένα όνειρο! Σε έναν εφιαλτικό λαβύρινθο πού είναι παγιδευμένη η Άννα (μία από τους 4 χαρακτήρες που παίζεις στο παιχνίδι) και συναντάς κάθε τόσο αναμνήσεις που ξυπνάνε νέα στοιχεία μέσα σου...
Ψυχεδέλια (ή ψυχεδέλεια?) λοιπόν...

Το κομμάτι το γούσταρα πολύ, ακριβώς γιατι δεν έχει πρακτικά αρχή μέση και τέλος, δεν έχει φόρμα, δεν έχει κάτι συγκεκριμένο να πιαστεί κανείς...

Ευχαριστώ για την ακρόαση και τα ποστ, και στους δύο!

 
Σαν κομμάτι πετυχαίνει τους σκοπούς του, μιας και αυτό που περιγράφεις το ακούει κάποιος μέσα στο κομμάτι(προσωπικά μου άρεσε πολύ).

Από αυτά που λέτε πάντως, αν είναι μέσα σε παιχνίδι και παίζει αυτό το κομμάτι κάποια στιγμή, τότε δεν έχω καμία ένσταση.

Αν όμως το δω σαν ξεχωριστό κομμάτι έχω κάποιες παρατηρήσεις:

- Mου φάνηκε λίγο μικρό, ήθελε λίγη διάρκεια παραπάνω.

- Τα τύμπανα ήθελε να είναι λίγο παιχνιδιάρικα. Πχ προς το τέλος του κομματιού υπάρχει μια κάποια κορύφωση η οποία θα μπορούσε να είναι λίγο πιο έντονη αν το "έσπρωχναν" και τα τύμπανα. Αν το είχα στα χέρια θα του άλλαζα τα φώτα :P -χωρίς να σημαίνει ότι τελικά θα έβγαινε αυτό που σκέφτομαι.

- Ίσως να χρειάζεται λίιιγο παραπάνω μπλιπλικια, καθώς όπου ήταν τα μπλιμπλικια το ομορφαιναν παραπάνω.

 
Ευχαριστώ για τα σχόλια! :)

animae είπε:
Σαν κομμάτι πετυχαίνει τους σκοπούς του, μιας και αυτό που περιγράφεις το ακούει κάποιος μέσα στο κομμάτι(προσωπικά μου άρεσε πολύ).
Thanks ^_^

Από αυτά που λέτε πάντως, αν είναι μέσα σε παιχνίδι και παίζει αυτό το κομμάτι κάποια στιγμή, τότε δεν έχω καμία ένσταση. Αν όμως το δω σαν ξεχωριστό κομμάτι έχω κάποιες παρατηρήσεις:

- Mου φάνηκε λίγο μικρό, ήθελε λίγη διάρκεια παραπάνω.
Πάντα στα παιχνίδια Η/Υ είναι δύσκολο να επιμηκυνθεί ένα κομμάτι. Απλά λουπάρει μετά από ένα σημείο (λόγο έλειψης χώρου)

- Τα τύμπανα ήθελε να είναι λίγο παιχνιδιάρικα. Πχ προς το τέλος του κομματιού υπάρχει μια κάποια κορύφωση η οποία θα μπορούσε να είναι λίγο πιο έντονη αν το "έσπρωχναν" και τα τύμπανα. Αν το είχα στα χέρια θα του άλλαζα τα φώτα :P -χωρίς να σημαίνει ότι τελικά θα έβγαινε αυτό που σκέφτομαι.
Εδώ έχεις δίκιο, αλλά και πάλι έχε υπόψη του ότι αυτό που ακους είναι 4 κομμάτια που παίζουν ανάλογα με την περίσταση. Ειδικά το τελευταίο παίζει μαζί με voice acting άρα δε μπορούσα να το τρελλάνω. (έχω αρκετά κομμάτια που είναι rejected ακριβώς για αυτόν τον λόγο... :( )

- Ίσως να χρειάζεται λίιιγο παραπάνω μπλιπλικια, καθώς όπου ήταν τα μπλιμπλικια το ομορφαιναν παραπάνω.
Εδώ έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά να σημειώσω ότι και τα μπλιμπλίκια μπαίνουν ''οποτε" νά'ναι (από το game engine) και έτσι τα περιόρισα.
Γενικά έχεις δίκιο σε όλα που λες αισθητικά... Ίσως αν το έκανα τώρα να το έκανα αλλιώς, αλλά πλεόν τελείωσε η παραγωγή (επιτέλους)... :)

 
Nikolas είπε:
Να σημειώσω ότι τα 4 (!!!) κομμάτια που χρησιμοποιούν τις κιθάρες είναι διαδραστικά κι εδώ παρουσιάζονται ως ένα.
Tόσο διαδραστικά που δεν κατάφερα να τις ακούσω.

 
Nestoras είπε:
Tόσο διαδραστικά που δεν κατάφερα να τις ακούσω.
Δεν είναι από τις κιθάρες που έχεις συνηθίσει...είναι σαν πιάνα! ;D ;D

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top