Warmoth 7/8 bodies/necks

The Genius Loci

Δυνατό μέλος
Μηνύματα
4,495
Πόντοι
638
Ωρε παληκάρια. Ξέρει κανείς γι'αυτά τα "παιδικά" σώματα/μπράτσα της Warmoth?

http://www.warmoth.com/Showcase/ShowcaseItem.aspx?i=pt1759&Body=2&Path=Body

http://www.warmoth.com/Showcase/ShowcaseNeck.aspx?i=WHN26&Body=1&Path=Neck

Πως είναι το τελικό αποτέλεσμα? Το playability? Τι ηχητικές διαφορές υπάρχουν λόγων μικρότερου μεγέθους και κλίμακας, από τα νορμάλ?

78thSTNecks.jpg


 
εχουν κυκλοφορησει αρκετουτσικο καιρο απο την warmoth αλλα προσφατα τα βαλαν και στο showcase .

απο playability ειναι σαν kramer nightswan η gibson με 24 ταστα ( δηλαδη δεν ειναι κατι που δεν συνηθιζεται ) . το σωμα ειναι ελαχιστα πιο μικρο απο ενα κανονικο strat-tele αλλα οι γεφυρες που ταιριαζουν ειναι οι ιδιες με τα κανονικα .

 
Ksekourdistos είπε:
εχουν κυκλοφορησει αρκετουτσικο καιρο απο την warmoth αλλα προσφατα τα βαλαν και στο showcase .

απο playability ειναι σαν kramer nightswan η gibson με 24 ταστα ( δηλαδη δεν ειναι κατι που δεν συνηθιζεται ) . το σωμα ειναι ελαχιστα πιο μικρο απο ενα κανονικο strat-tele αλλα οι γεφυρες που ταιριαζουν ειναι οι ιδιες με τα κανονικα .
Thanks mate.  ;)

Το μπράτσο δεν πιστεύω να έχει τη διπλή βέργα? Επίσης πως είναι το string tension?

Είναι ιδιαίτερα προκλητικό το πόσο... αλαφριά κιθάρα μπορείς να φτιαξεις, ειδικά με chambered σώμα...  ;D

 
To string tension για την τελε θα ειναι φανταζομαι οπως και οι περισσοτερες 24.75 fixed bridge κιθαρες...τιποτα το περιεργο. Αντε η strat να ειναι λιγο πιο μαλακη, αναλογως του tremolo setup?

 
Είναι εμφανισιακά λίγο παιδικές όμως. Κοιτάξτε το μέγεθος της γέφυρας σε σχέση με την κιθάρα.

 
Ένα άλλο θεματάκι που βλέπω, είναι πως ο neck μαγνήτης πέφτει έξω από την αρμονική του 24ου τάστου (όπως σε όλες τις 24 fret βέβαια), πράγμα που θα αλλάξει την κλασσική Strat/Tele συμπεριφορά του.

 
Παιδικες κιθαρες ftw!

gr5524a.jpg


The Genius Loci είπε:
Ένα άλλο θεματάκι που βλέπω, είναι πως ο neck μαγνήτης πέφτει έξω από την αρμονική του 24ου τάστου (όπως σε όλες τις 24 fret βέβαια), πράγμα που θα αλλάξει την κλασσική Strat/Tele συμπεριφορά του.
Αυτο πανω κατω συμβαινει σε ολες τις κιθαρες με 24 ταστα. Σε αυτη λογω μικροτερου scale θα ειναι και πιο εμφανης η διαφορα. Για μενα αυτο το 24 ταστο θα ηταν ισως και dealbreaker...

 
εχει φτιαξει μελος του forum 7/8 warmoth ! φανταζομαι με το που δει το θεμα θα πει την εμπειρια του . εγω που επαιξα 5 λεπτα οταν ειχα παει σπιτι του για συναλλαγη , δεν μου εδωσε καθολου την αισθηση της παιδικης κιθαρας στο πως καθεται .

της ειχε φορεσει 11 αρες με standard e κουρδισμα αλλα ενοιωθες οτι ηταν το ιδανικο για την κιθαρα . επισης αν και ειχε κανονικο heel ανετα επαιζες σε ολα τα ταστα χωρις να βρισκεις εμποδιο .

 
Ksekourdistos είπε:
εχει φτιαξει μελος του forum 7/8 warmoth ! φανταζομαι με το που δει το θεμα θα πει την εμπειρια του . εγω που επαιξα 5 λεπτα οταν ειχα παει σπιτι του για συναλλαγη , δεν μου εδωσε καθολου την αισθηση της παιδικης κιθαρας στο πως καθεται .

της ειχε φορεσει 11 αρες με standard e κουρδισμα αλλα ενοιωθες οτι ηταν το ιδανικο για την κιθαρα . επισης αν και ειχε κανονικο heel ανετα επαιζες σε ολα τα ταστα χωρις να βρισκεις εμποδιο .
Άντε λοιπόν, στείλε του ένα pm να ποστάρει!  ;)

Κι'εγώ δεν τις βρίσκω παιδικές, αλλά εντάξει, εγώ παίζω με Musicman που είναι μικρότερες έτσι κι'αλλιώς... Πιστεύω ότι η διαφορά στο σώμα θα είναι όσο της Axis SS μου με μια Tele, οπότε εμένα μου κάνει 100%.

Για μένα το dealbreaker θα ήταν αν βγαίνει βαρύ το μπράτσο, διότι έχω δει κάτι σωματάκια της Warmoth σχεδόν ένα κιλό (!!!!) και να πω την αλήθεια το φοβάμαι...

 
Εξ'ορισμού αυτές οι κιθάρες είναι φτιαγμένες να έχουν λίγο διαφορετικό ήχο απο τον κλασσικό strat για τον απλούστατο λόγο:

(με τάση αρκετή για intonation φυσικά τα παρακάτω)

short scale + βαριά χορδή=μεγαλύτερο σφάλμα στα overtones άρα ακούγονται πιο μουντά,το οποίο σημαίνει πιο πολλά μπάσα.

μεγάλο scale + λεπτή χορδή=πιο κιθαρένιος ήχος γιατί έχουμε μικρότερο σφάλμα στα overtones,άρα αυτά ακούγονται με μεγαλύτερη ευκρίνεια

Στην περίπτωση αυτή έχουμε και μικρότερη κλίμακα και βαρύτερες χορδές,οπότε θα αποκλίνουν έστω λίγο από τον στρατ ήχο.

Μπορείτε να εξηγήσετε αυτό λίγο με το 24 τάστο και την αρμονική που πέφτει πάνω στο neck μαγνητη πως επηρεάζει τον ήχο?

 
οταν παιζεις με 22 ταστα και ο neck μαγνητης ειναι τοποθετημενος ως συνηθως,τοτε βρισκεται κατω ακριβως απο την αρμονικη και αυτο δινει πιο γεματο ηχο στον neck ενω οταν παιζεις με 24 ταστα ο neck εχει πιο thin ηχο .

 
Aκριβως οπως ειπε ο Ξεκουρδιστος...Συνηθως ο neck μαγνητης βρισκεται πανω κατω εκει που ειναι η δευτερη αρμονικη. Στις κιθαρες με 24 ταστα εκει πρεπει να μπει το ταστο, οποτε ο μαγνητης αναγκαστικα μεταφερεται λιγο προς το bridge για να δημιουργηθει χωρος για το ταστο, αλλαζοντας λιγο τον ηχο.

 
Εφόσον ο neck μαγνήτης σε κιθάρα 24ων τάστων "ακούει" άλλο σημείο της χορδής από μια κιθάρα με 22(και 21) σε όλες τις νότες θα έχει διαφορετικό ήχο.Οι γνωσιφανείς "παραδοσιακοί" μάλιστα υποστηρίζουν πως γενικώς οι πιό πολλές νότες ακούγονται καλύτερα γιατί το συγκεκριμένο σημείο παρουσιάζει μεγαλύτερη συγκέντρωση σε αρμονικές λόγω φυσικής κατασκευής οργάνου και όχι μόνο λόγω παλμού χορδής.Έχοντας όργανα με 21,22 και 24 τάστα,μπορώ να σου πώ πως αν προσέξεις αρκετά θα ακούσεις διαφορές αλλά η μοναδικότητα του κάθε οργάνου και οι μαγήτες του πιστεύω προκαλούν πολλαπλάσια παρέκκλιση από ότι η συγκεκριμένη μετατόπιση του μαγνήτη.Παρόλα αυτά δέ μπορώ να ξεχωρίσω κάτι σαν καλύτερο ή χειρότερο καθώς σε διαφορετικές εφαρμογές έχω βρει τον neck ήχο της μιάς προτιμότερο της άλλης,αλλά και αντίστροφα.

 
Σχετικά με την τάση των χορδών, θα έλεγα ότι θα ήταν προτιμότερο σ'αυτή την περίπτωση να χρησιμοποιηθούν νορμάλ χορδές (ας πούμε 10άρες) ώστε να υπάρχει το πλεονέκτημα των πολύ άνετων bends σε σχέση με την κλασσική κλίμακα Strat.

O ήχος του neck μαγνήτη σίγουρα θα είναι διαφορετικός (δεν λέω καλύτερος ή χειρότερος, απλά διαφορετικός). Είναι απλούστατο να το διαπιστώσει κάποιος αν παίξει με PRS με 22/24 τάστα και ίδιους μαγνήτες, μπράτσο, γέφυρα, κλπ.

 
οι αρμονικες των E,B,G,D,A,E (open) δεν βρισκονται 24ο ταστο? Αρα λογικα αυτές δεν τις πιανει πια ο neck και πιάνει κάποιες άλλες πχ (F,C,G#,D#,A#,F).

 
Παίδες, τελικά ποιος είναι που έφτιαξε την 7/8 κιθάρα? Μην ντρέπεσαι συνάδελφε, ξέρασέ τα όλα!  ;D

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top