Βοήθεια για πλήκτρα......JunoD

NemOOO

Μέλος
Μηνύματα
1,576
Πόντοι
36
Παιδιά sorry αν σας πρήζω αλλά αν έχει κάποιος ιδέα :idea:

plz ας απαντήσει....

Λοιπόν κανένα 5μηνο ασχολούμαι με το Junaki (junoD) και με αυτό άρχισα να παίζω πλήκτρα....Στο γκρουπάκι που παίζω τώρα θέλουμε να βγάλουμε κάτι τραγούδια απο "Μωρά στη φωτιά" και απο "Ξύλινα Σπαθιά"....

Ξέρει κανείς μήπως πώς μπορώ να φτιάξω ήχους παρόμοιους με τα πλήκτρα απο τα συγκροτήματα αυτά απο το JunoD?

Έχω στην άκρη κάτι λεφτά και είμαι στην σκέψη να κινηθώ προς την αγορά analogue synth του στυλ MicroKorg....Θα βοηθούσε καθόλου ή....μπααα...?

Όποιος γνωρίζει κάτι και θα μπορούσε να βοηθησεί θα μου έκανε τερααααστια διευκόλυνση .....

Thanx εκ των προτέρων... :D

 
χρειαζεσαι καποιες γνωσεις sound design γαι να μπορεις να φτιαξεις καποιους ηχους οπως θες...δεν ειναι κατι δυσκολο παντως.πιστευω οτι και με το juno μονο μπορεις να κανεις δουλεια..

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν πιστεύω να σε περιορίζει το Juno στους ήχους που ψάχνεις.

Καλό θα είναι ν' αρχίσεις ν' ασχολείσαι και με το editing των ήχων (αν δεν υπάρχει κάτι που να σε ικανοποιεί...).

Πάντως μην έχεις το χέρι στην τσέπη κάθε φορά που θέλεις κάτι.

Κοίτα τι σου προσφέρει αυτό που έχεις πρώτα.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μόνο την επιφάνεια των δυνατοτήτων του γνωρίζεις παίζοντας τους preset ήχους.

Τα συνθεσάιζερ είναι για να συνθέτουν ήχους και εκεί είναι η ομορφιά τους.

 
Συγκεκριμένα στο juno πώς μπορώ να κάνω αυτά που λέτε?

 
η συμβουλή ειναι μια RTFM!

περασε καποιες μέρες απο πανω του κ τοτε μονο θα μπεις στη λογική του οργάνου.οπως ειπαν κ πανω μην κοιτάς αμέσως την τσέπη για να παρεις άλλο :wink:

 
σε ολα τα synthesizers που χρησιμοποιουν κοινη τεχνικη συνθεσης και παραγωγης ηχου ισχυουν καποιες κοινες αρχες..το juno αν δεν κανω λαθος χρησιμοποιει αφαιρετικη μεθοδο συνθεσης ηχου και οχι κατι εξηζητημενο..(granular,προσθετικη ή κατι αλλο...)

δεν ξερω κατα ποσο το manual του μπορει να σε κατατοπισει,αν εχει παραδειγματα η οχι.Μπορει πχ να αναφερει τα lfo's και τα envelopes και τις παραμετρους τους χωρις ομως να εξηγει πως μπορεις να τα χρησιμοποιησεις ολα αυτα δημιουργικα για να πετυχεις αυτα που θες..οπως και αν εχει διαφορα tips,τεχνικες κ.α. για να φτιαξεις καποιον ηχο η να επεμβεις σε αυτον....το σιγουρο παντως ειναι οτι με αυτο το οργανο μπορεις να κανεις αυτα που θες..

 
Τι είναι το RTFM?

THanx για τα υπόλοιπα....

 
Read The F$$$ing Manual :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:

Ότι έμαθα για την σύνθεση ήχου,

το έμαθα διαβάζοντας το Manual του Ensoniq EPS 16 Plus.

Θυμάμαι πόσο ενθουσιάστηκα τότε

όταν κατάλαβα τον ρόλο των ENV

σε σχέση με τους ταλαντωτές και τα φίλτρα!

Αλλά το μεγαλείο ήταν όταν κατάλαβα

την δημιουργία των single cycle loop

και την χρήση τους ως κυματομορφές.

Ε ρε ξενύχτια τότε ...

Τι μου θυμίσατε βραδιάτικα !

:wink:

 
Οτι εχει ειπωθει παραπανω ειναι απολυτα σωστο περι ψαξιματος ηχου μπλα μπλα μπλα!!!Τωρα οσον αφορα τα σπαθια.Ο Βασιλης Γκουνταρουλης(πληκτρας σπαθιων)καθε αλλο παρα τυχαιος ειναι!Σε αυτο που κανει εχει ψαχτει παρα πολυ και δεν ειναι ευκολο να προσομοιωσεις ακριβως τον ηχο του.Εκτος αν σε ενδιαφερει μονο λιωμενο παγωτο,βασιλιας σκονης ξερεις τωρα,τα χιτακια.Ο βασικος του ηχος αυτος που εχει στο live ειναι ενα απλο sine με lowpass filter(το manual τα εξηγει αυτα).Επειδη χρησιμοποιει ενα real analog synth το οποιο δεν μπορει να αποθηκευσει ηχους αλλαζει συνεχεια decay level και παιζει πολυ με cutoff και delay.Για τα εφφε χρησιμοποιει sampler με ενα zip scsi εξωτερικο.Εχει επισης ενα korg 01 και δυο roland που δεν θυμαμαι μοντελα.Αυτα χρησιμοποιουσε σε οσα live τον ειχα δει.Το juno ειναι μια χαρα αν και να σου πω την αμαρτια μου το micro korg θα το χτυπουσα στη θεση σου!

 
Κανε αυτο που κανω κι εγω με το νεο μου συνθ. Παρε εναν ηχο, οποιοδηποτε βρεις μπροστα σου και αρχισε να κανεις οτι βρισκεις μπροστα σου. Παρε ενα πιανο και σκοτωσε το.. βαλτου 602 πραματα πανω και τροποποιησε το μεχρι να το διαλυσεις. Μονο ετσι θα μαθεις, θα παιδευτει το αυτι σου και μετα οτι ακους θα μπορεις να μαντεψεις στο περιπου πως μπορεις να φτασεις στο καθε επιθυμητο αποτελεσμα

 
φιλε kots δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα...δεν λεω,με τον πειραματισμο ανακαλυπτεις παρα πολλα...αν εχεις ομως και καποιες γνωσεις προγραμματισμου(εστω βασικες...) μπορεις να πετυχεις ενα αποτελεσμα πολυ πιο γρηγορα..και μαλιστα επιθυμητο αποτελεσμα και οχι τυχαιο..!!

Ειναι πολυ σημαντικο να εχουμε πανω κατω στο μυαλο μας τι ηχο θελουμε να φτιαξουμε η τι αλλαγες θελουμε να κανουμε σε εναν ηχο που ηδη υπαρχει..ειναι πολυ χρησιμο να ξερουμε π.χ τι ειναι oi oscillators.lfo's,envelopes κ.τ.λ. και πως χρησιμοποιουνται...επισης μια αναγνωση του manual του οργανου μας οσο βαρετη και αν ειναι μας δινει μια πολυ καλη εικονα του οργανου και μαθαινουμε τι δυνατοτητες εχει αυτο το πραγμα που αγορασαμε...αρχιζουμε να ψυλλιαζομαστε τι μπορει να κανει το οργανο...

 
Χμ...

Για μένα έχει νόημα να αγοράσει κάποιος ένα synth γνωρίζοντας τουλάχιστον 2 βασικά πράγματα:

-Τί μπορεί να κάνει αυτό το synth (αρχιτεκτονική, modules, routing, κλπ.),

-Tί θέλει να επιτύχει ο ίδιος...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top