Βοηθεια Για Φτηνο Πυκνωτικο Μικροφωνο!!!

BlackForest

Νέο μέλος
Μηνύματα
483
Πόντοι
16
Καλησπερα συνφορουμιτες!

Βρισκομαι σε μια απελπιστικη θεση... Θελω σιγα σιγα να δημιουργω ενα μινι home studio και θελω να αγορασω ενα πυκνωτικο μικροφωνο για φωνη και για κλασσικη κιθαρα! Το θεμα ειναι οτι δν θελω / μπορω να ξοδεψω πανω απο 100ευρο... Σε ενα ξενο φορουμ μου ειπαν οτι κατω απο 300ευρο μικροφωνο που να μν ειναι για το πεος ("which doesnt suck") δεν υπαρχει!!! Οποτε μου λενε να περιμενω και να μαζεψω λεφτα για κατι πιο ακριβο... Ελα μου ομως που εγω θελω να αρχισω να ηχογραφω απο χριστουγεννα!!! Δεν ψαχνω τιποτα σπουδαιο ουτε εχω υψηλες απαιτησεις μιας και ειμαι καινουργιος στο χωρο απλα θελω κατι αξιοπρεπες που δν θα κλαιω τα λεφτα μου μετα! Καποια που μου γυαλισαν ειναι τα εξης:

http://www.prostage.gr/page/default.asp?id=24&la=1&prID=7870

http://www.dv247.com/microphones/se-electronics-se2000-and-free-se-studio-pop-shield--70051

http://www.dv247.com/microphones/akg-perception-120-condenser-recording-microphone--51673

και μετα αυτα τα μικρου διαφραγματος που δν ξερω αμα αντιπροσωπευουν αυτο που θελω...

http://www.dv247.com/microphones/rode-m3-condenser-microphone--44414

http://www.dv247.com/microphones/akg-c1000s--3272  (αυτο μαλλον απο noiz θα το επερνα)

Περιμενω αγωνιοδως τις γνωμες σας και τις προτασεις σας! :)

Υ.Γ Ειχα ξαναανεφερει το προβλημα μου σε ενα αλλο θεμα αλλα επειδη δν πηρα απαντησεις δημιουργησα ενα καινουργιο :)

 
BlackForest είπε:
δν θελω / μπορω να ξοδεψω πανω απο 100ευρο... Σε ενα ξενο φορουμ μου ειπαν οτι κατω απο 300ευρο μικροφωνο που να μν ειναι για το πεος ("which doesnt suck") δεν υπαρχει!!!
Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Rode nt1-a, Rode nt2-a!

 
fusiongtr είπε:
Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Rode nt1-a, Rode nt2-a!
Δεν καταλαβα ακριβως τι εννοουσες αλλα τα εψαξα και τα 2 και ειναι λιγο πιο ακριβα... Βεβαια βρηκα κατι πολυ νοστιμες αγγελιες στο noiz και μαλλον εκει θα καταλειξω, αμα προλαβω!

 
LK είπε:
Είμαι ευτυχισμένος με αυτό  :D:

http://www.thomann.de/gr/the_tbone_sc400_grossmembranmikro.htm
Ελα ρε αληθεια? Εγω πιστευα οτι η μαρκα t-bone ειναι κατι σαν harley benton / behringer (αν και στην behringer υπαρχουν εξαιρεσεις) ποιοτητα και την σνομπαρα... Αν οντως με διαβεβαιωνεις πως ειναι αξιοπιστη τοτε μπαινουν αρκετα μοντελα στην wish λιστα μου!

Εννούσα ούτε 100 ούτε 300 ευρώ. :)
Εγω πανω απο 350 ευρω για το πρωτο μου μικροφωνο δεν δινω παντως :P

 
BlackForest είπε:
Εγω πανω απο 350 ευρω για το πρωτο μου μικροφωνο δεν δινω παντως :P
Όχι ρε συ, εννοώ πάνω από 100 και λιγότερα από 300. ;)

 
Η καθαρά προσωπική μου γνώμη: Για το budget που διαθέτεις, θα σου πρότεινα ή το SM57 της Shure ( http://www.thomann.de/gr/shure_sm57_lc.htm )το οποίο είναι μεν δυναμικό, αλλά είναι ένα εξαιρετικό για τα χρήματά του all around μικρόφωνο. Και αργότερα όταν εξασκηθείς περισσότερο και πας σε πιο high end εξοπλισμό (αν πας  :) ), θα σου έχει μείνει και ένα πολύ καλό μικρόφωνο για καμπίνες, κρουστά, live, snare κλπ.

Αλλιώς, στα ~70Ε πυκνωτικό καρδιοειδές είναι το Β1 της Behringer ( http://www.thomann.de/gr/behringer_b1_microphone.htm ), το οποίο για τα χρήματά του είναι εξαιρετικό!

Αυτά δεδομένου ότι είσαι στα ξεκινήματα και ό,τι πάρεις θα το ξεκοκκαλίσεις στο ψάξιμο ηχοληπτικά. Έχει κατά νου ότι πέρα από την πρώτη ύλη (το "ξερό" σήμα που θα ηχογραφείς), παραπάνω από το 50% του τελικου ήχου είναι η after επεξεργασία (eq, compressors, delays, reverbs κλπ). Κοινώς αν το παιδέψεις ακόμα και με αυτά τα μικρόφωνα μπορείς να βγάλεις εξαιρετικότατο αποτέλεσμα!

 
BlackForest είπε:
Ελα ρε αληθεια? Εγω πιστευα οτι η μαρκα t-bone ειναι κατι σαν harley benton / behringer (αν και στην behringer υπαρχουν εξαιρεσεις) ποιοτητα και την σνομπαρα... Αν οντως με διαβεβαιωνεις πως ειναι αξιοπιστη τοτε μπαινουν αρκετα μοντελα στην wish λιστα μου!
Αν δεν σου αρέσει, θα στο αγοράσω εγώ :D :D. Ας υπάρχει ένα δεύτερο ;D; Πάντα στο προτείνω σε σχέση με το budget σου .

Άλλως:

http://www.thomann.de/gr/neumann_tlm_67.htm

;D ;D

 
BlackForest είπε:
Βρισκομαι σε μια απελπιστικη θεση...
Με τρομαξες στην αρχη...

Κουλ...

Παρε το Β2pro της Βehringer.Ειναι αξιοπρεπεστατο.

Eχει επιλογες επανω(το μικροφωνο)που σε περιβαλλον home,ειναι σωτηριες και θα εχεις μια πρωτη επαφη με το τι εστι πυκνωτικο μικροφωνο.

Να θυμασαι οτι πιο σημαντικο πραγμα απο το μικροφωνο ειναι η προενισχυση απο την οποια θα περασει το σημα του.

Στο λεω για να μην απογοητευτεις οταν κοτσαρεις το μικροφωνο(οποιοδηποτε διαλεξεις) και δεν εντυπωσιαζεσαι..Πειραματισου,παιξε με το eq και προχωρα!

Αυτο που λεει ο LK δεν το χω ακουσει,αλλα τον εμπιστευομαι γιατι ενα αλλο tbone που ειχα δοκιμασει (ribbon βεβαια)ηταν ΜΙΑ ΧΑΡΑ!

Καλη αρχη!

 
freerock1974 είπε:
Να θυμασαι οτι πιο σημαντικο πραγμα απο το μικροφωνο ειναι η προενισχυση απο την οποια θα περασει το σημα του.
+ πολλάααααα νούμερα. Αυτά πανε μαζί! ;)

 
fusiongtr είπε:
Φίλος αυτό είναι sold out. Πάρε αφτό. ;D ;D ;D ;D

http://www.dv247.com/microphones/telefunken-u-47-condenser-microphone--89320
Τelefunken FILOS έχω τελεόραση τη Cinevision designed by Philippe Starck….μετράει;;; :P :P ;D

οφ τοπικ...

Αμα σου βγαινει ζημια 500 στ αμαξι...πανε χωρια... :'( ;D
;D ;D
Sorry για το off topic! Αλήθεια τι προ-ενίσχυση έχεις;

 
Λοιπον ενα sum up γιατι εχω πολλες προτασεις...

http://www.thomann.de/gr/the_tbone_sc400_grossmembranmikro.htm *

http://www.thomann.de/gr/behringer_b1_microphone.htm

http://www.thomann.de/gr/behringer_b2_pro.htm

http://www.thomann.de/gr/shure_sm57_lc.htm **

http://smart.noiz.gr/details.php?id=55040

(Τα παρακατω ειναι καποιες προτασεις που μου προτεινε ενας φιλος μου...)

http://www.thomann.de/gr/the_tbone_sc450.htm

http://www.prostage.gr/page/default.asp?id=24&la=1&prID=7870

http://smart.noiz.gr/details.php?id=62651

http://www.dv247.com/microphones/se-electronics-se2000-and-free-se-studio-pop-shield--70051

freerock1974 είπε:
Αυτο που λεει ο LK δεν το χω ακουσει,αλλα τον εμπιστευομαι γιατι ενα αλλο tbone που ειχα δοκιμασει (ribbon βεβαια)ηταν ΜΙΑ ΧΑΡΑ!
Κατι σαν αυτο http://www.thomann.de/gr/the_tbone_rb100.htm? Αν ναι τοτε ειναι και αυτο υποψηφιο!

Μπορει καποιες να με διαφωτησει μιας και δεν εχω ιδεα απο μικροφωνα? :)

Οσο για το telefunken και το neumann αυτα τα 2 ειναι αυτονοητo οτι θα τα αγοραζα απλα ειπα να σας ρωτησω και για κατι πιο απλο ωστε να μπορεσω να το δωρησω σε καποιο studio της αλυσιδα studio που εχω :P  ;D

Οσο για την προενισχυση εχω ανοιξει ενα αλλο θεμα περι καρτων ηχου... Και μαλλον θα παρω την http://www.dv247.com/computer-hardware/avid-fast-track-c400--88891. Εχω ακουσει πως εχει πολυ δυνατες προενισχυσεις! Βεβαια δεν εχω καταληξει ακομα 100% αλλα τωρα δν προκειται να spamαρω για αυτο...

*Αυτο http://www.thomann.de/gr/the_tbone_sc600_grossmembranmikro.htm δεν υποτιθεται οτι θα ειναι καλυτερο αφου ειναι πιο προσφατο?

** το 57αρη το σκεφτομουνα και εγω στην αρχη αλλα δεν ξερω αμα μπορει να συγκριθει με τα αλλα πυκνωτικα... βεβαια το 57αρη μπορει να το χρησιμοποιησω και σε καμια μικρη συναυλια... Δεν ξερω. εγω πια βασιζομαι 100% πανω σας. Επισης το sm57 BETA εχει καποια μεγαλη διαφορα?

btw, http://www.thomann.de/gr/the_tbone_mb75.htm αυτο ειναι wanna-be 57αρη? :P

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας,

Κωστης

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
πριν συνεχίζεις να αραδιάζεις μάρκες διάβασε πρώτα αυτό...

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=172

είναι αρκετά βασικό να γνωρίζεις τι θέλεις να αγοράσεις σε ότι αφορά την λειτουργία του, τα είδη , τα υπέρ και τα κατά...

Μετά σίγουρα θα μπορείς να διαμορφώσεις μια καλύτερη άποψη αλλά και να ξέρεις τι να περιμένεις από την κάθε πιθανή επιλογή σου.

 
nikodemos είπε:
πριν συνεχίζεις να αραδιάζεις μάρκες διάβασε πρώτα αυτό...

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=172
:o :o :o Ευχαριστω πολυ οντως λεει διαφορα πολυ ενδιαφεροντα πραγματα που δεν τα ηξερα!!! Πολυ ωραιο αρθρο!

2ον. Ξερω πανω κατω την χρηση των πυκνωτικων και των δυναμικων και εχω καταληξει οτι μαλλον πυκνωτικο χρειαζομαι για ηχογραφηση φωνης και κιθαρας στο σπιτι!

3ον. Δεν αραδιασα εγω τις μαρκες στο τραπεζι :) Απλα οι συνφορουμιτες μου (και ενας φιλος) μου προτειναν καποια μοντελα. Ο λογος που τα "αραδιασα" ετσι ειναι επειδη θελω να μπειτε στην θεση μου και να καταλαβετε ποσο μπερδεμενος ειμαι με τις προτασεις του καθενος! Οταν ενας αρχαριος ζηταει βοηθεια για το ποιο μικροφωνο θα του ταιριαξει και δν εχει κανενα στο νουτου ειναι τοσο μπερδεμενος οσο και αφου του προτεινουν 10 μοντελα μετα! Δεν ειμαι σε θεση να διαλεξω ποιο απο αυτα θελω γιατι το μονο μου κριτηριο θα ηταν η εξωτερικη τους εμφανιση μιας και οπως προανεφερα ειμαι αρχαριος περι μικροφωνων! :)

Το ξερω οτι ειναι πολυ σπαστικο να βλεπεις μεγαλους λογους και πολλες ερωτησεις αρχαριων αλλα αμα οι αποριες αυτες εξαλυφθουν τοτε θα του εχεις σωσει λεφτα, θα τον εχεις αποτρεψει απο απογοητευσεις και κυριοτερα θα τους εχεις διδαξει καποια παραπανω πραγματα που θα τον βοηθησουν στον χωρο ηχοληψιας που θελει να μπει :)

Συγνωμη παλι για τον μακροπεριοδο λογο μου ειναι απλα η χαρα του πρωταρη :P

 
αγαπητέ BlackForest.....αυτά που έγραψα δεν ήταν επ'ουδενί μομφή σε βάρος και φυσικά απευθυνόμουνα σε ΟΛΟΥΣ τους συμμετέχοντες στην συζήτηση και όχι αποκλειστικά σε εσένα  :)

Ο λόγος είναι ακριβώς αυτό που έγραψες και εσύ..δηλαδή το πόσο μπορούν να μπερσέψουν κάποιον αυτού του είδους οι αναζητήσεις και ίσως και να τον οδηγήσουν σε άσκοπη σπατάλη χρημάτων (αν και μεταξύ μας οι τιμές από τα περισσότερα κινέζικα μικρόφωνα είναι τόσο χαμηλές που σίγουρα δεν μπορεί κανείς να το χαρακτηρίσει σπατάλη ;) ) αλλά και χρόνου.....

Σε ότι αφορά λοιπόν το θέμα χρημάτων πρώτα ορίστε 2 - 3 απλές συμβουλές για τα πυκνωτικά (μεγάλου διαφράγματος) αυτής της κατηγορίας που υποθέτω πως κατέληξες...

- τα περισσότερα πυκνωτικά μικρόφωνα αυτής της κατηγορίας τιμής έχουν πάνω κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά ασχέτως προελεύσεως (δηλαδή Κίνας ή Αυστραλίας  ;)) απλούστατα γιατί ακολουθούν "πεπατημένες" σε ότι αφορά την σχεδίαση και τα υλικά.

- τα περισσότερα αν όχι όλα είναι εξαιρετικά για την τιμή τους....κάποτε θα ήταν αδιανόητο να πάρει κάποιος μικρόφωνα αυτού του είδους σε αυτές τις τιμές.....φυσικά αυτό έχει να κάνει με την τυποποίηση των γραμμών παραγωγής, την χρήση surface mounted υλικών, την στυγνήεκμετάλευση του εργατικού δυναμικού και φυσικά την παντελή έλειψη τμήματος research and development (δεν υπάρχει δηλαδή έρευνα ή ευρεσιτεχνία αν θέλεις πίσω από τα περισσότερα από αυτά τα μοντέλα αλλά συνήθως - γιατί υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις - απλό κοπιάρισμα υπαρχόντων σχεδίων) και ίσως το κυριώτερο η έλειψη quality control (και πάλι με εξαιρέσεις). Αυτά όλα όπως καταλαβαίνεις μεταφράζοντε σε ελάχιστες εώς ανύπαρκτες ηχητικά διαφορές στα περισσότερα κινέζικα μικρόφωνα (λογικό , πλην της SE σχεδόν όλα τα υπόλοιπα προέρχοντε από τα ίδια εργοστάσια ασχέτως brand name) με έναν αρκετά χαρακτηριστικό brigth ήχο , όχι απαραίτητα κακό αλλά σε κάποιες περιπτώσεις τουλάχιστον ενοχλητικό....συν το γεγονός ότι θα πρέπει να θεωρείς δεδομένη την (πολλές φορές παντελή) έλειψη ομοιογένειας στο σύνολο των κατασκευαστικών χαρακτηριστικών (κάτι που πολλές φορές ισχύει και για πολύ πιο ακριβά μικρόφωνα)

- Οι όποιες ηχητικές διαφορές προκύπτουν κυρίως από κακοσχεδιασμένους θόλους και capsule mountings και όχι από τον ίδιο τον σχεδιασμότου κυρίως μέρους του μικροφώνου (capsule & electronics) τα οποία όπως σου είπα είναι στο 99% των περιπτώσεων πανομοιότυπα.

- Τα περισσότερα μικρόφωνα αυτής της κατηγορίας είναι αξιοπρεπέστατες λύσεις για ξεκίνημα...

Σε ότι αφορά τον χρόνο λοιπόν.....και με βάση τα παραπάνω....

Δεν υπάρχει λόγος να "μπερδεύεσαι" τόσο πολύ......οι επιλογές σου σε ότι αφορά τα πυκνωτικά μικρόφωνα θα έχουν ελάχιστες αποκλίσεις μεταξύ τους αλλά όπως ήδη σου είπα είναι ίσως ιδανικές για ξεκίνημα....όταν με τον καιρό αποκτήσεις κάποια εμπειρία στο θέμα μικρόφωνα θα είσαι σε θέση να θέτεις τέτοιου είδους διλήματα με πολύ διαφορετικό τρόπο τόσο στον εαυτό σου όσο και ως ερώτηση σε ένα φόρουμ....

Με απλά λόγια δεν αξίζει να αγχώνεσαι υπερβολικά για μια τέτοια επιλογή.....καμμία δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει, τουλάχιστον όχι για αυτά τα χρήματα και με βάση το ότι δηλώνεις εντελώς αρχάριος....σίγουρα θα σε βοηθήσει όμως να καταλαβεις κάποια πράγματα περισσότερα για τα μικρόφωνα, ειδικά όταν θα σου δωθεί η ευκαιρία της σύγκρισης....και τότε θα μπορείς σιγά σιγά αν αυτός είναι ο σκοπός σου να θέσεις και άλλες παραμέτρους στην όποια πιθανή νέα αναζήτηση σου ;)

Ο κόσμος της ηχοληψίας είναι μαγικός και μπορεί να σου χαρίσει απεριόριστες στιγμές χαράς (αλλά και απογοήτευσης φυσικά....) και είναι πολύ όμορφο το γεγονός ότι θέλεις να κάνεις το πρώτο βήμα......όσο όμως και να "προετοιμαστείς" η συγκεκριμένη κατηγορία είναι αρκετά συγκεκριμένη στο τιπροσφέρει και τι μπορείς να περιμένεις..για αυτό και σε παρέπεμψα στο άρθρο ώστε να κάνεις μια πιο σφαιρικήπρώτη γνωριμία με τα μικρόφωνα....όχι για να σε βοηθήσω τόσο να επιλέξεις ανάμεσα σε αυτά που προτείνεις και σου προτείνουν αλλά για να σου δώσω να καταλάβεις πως κατά βάση (τουλάχιστον σε ότι αφορά τα πυκνωτικά μικρόφωνα) έχεις μια λίστα με πολλές φορές την ίδια κατάβάση επιλογή  :)

 
Niko Πρωτα απο ολα ευχαριστω που εκατσες και ασχοληθηκες με το θεμα! :)

Εχω ακουσει και εγω οτι αυτης της τιμης τα μικροφωνα ειναι σχεδον ολα ιδια με το χαρακτηριστικο αυτο bright ηχο οπως ανεφερες πλην της AKG και απο οτι ειπες και της sE. Αν και δν εχω δοκιμασει κανενα τετοιο μικροφωνο θα ηθελα να αποφυγω τους πολυ bright ηχους αλλα αυτο νομιζω πως με μια επεξεργασια στο pro tools φτιαχνετε... Οποτε ξεκαθαρισαμε οτι ειτε behringer ειτε t-bone ειτε δν ξερω γω τι ειναι σχεδον το ιδιο! Ωραια! :)

Παρολα αυτα εχω καποιες αποριες για τα προτεινομενα μικροφωνα ::)...

Αμα εχεις την δυνατοτητα ειτε εσυ ειτε οποιοσδηποτε αλλος θα μπορουσες να μου εξηγησεις τι διαφορα εχουν τα AKG και τα sE απο τα αλλα? Ειναι πιο αξιοπιστα? Ειναι γενικα "καλυτερα"?

Επισης το 57αρη (εχει διαφορα το sm απο το beta?) θα μπορουσα να το χρησιμοποιησω για φωνητικα με καλο αποτελεσμα?

Το SHURE SM 86 (το βρηκα με 90Ε) ειναι πιο "δυνατο" (δηλαδη αντεχει και σε live) σε σχεση με αλλα πυκνωτικα?

Αυτα. Ευχαριστω και παλι παιδια! Η βοηθεια σας ειναι πολυτιμη για μενα!  ;)

Y.Γ ειμαι αρχαριος στα μικροφωνα ναι, αλλα οχι στον ηχο. Εννοω πως μπορω να αναγνωρισω το κακο ηχο απο τον μετριο και τον "κακο" ως ενα σημειο (συνηθιζα στην 3-4 συναυλιουλες που καναμε να ημουν εγω αυτος που θα εφτιαχνε τον ηχο, μην φανταστεις τιποτα σπουδαιο ομως). Δεν λεω οτι ειπες κατι τετοιο απλα ειναι μια σημειωση :) Οσο για την ηχοληψια που ειπες με εχει ενθουσιασει παρα πολυ αυτος ο κοσμος και ακομα και η φυσικη, που προφανως εμπλεκεται, μου αρεσει! (κατι λιγο παραξενο για εμενα που δν συμπαθω πολυ την φυσικη ουτε της 1ης ουτε της 2ας λυκειου! :P )

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top