Βοήθεια πλιζ για ένταση φωνής τραγουδίστριας

kontras

Νέο μέλος
Μηνύματα
687
Πόντοι
16
Χελλόου του ολ:)

Έχουμε ένα συγκρότημα που παίζει διασκευές ροκ και φανκ κομμάτια. Τόσο στα live όσο και στις πρόβες, η τραγουδίστριά μας παραπονιέται ότι δεν ακούει τον εαυτό της καλά, με αποτέλεσμα να πιέζει πολύ τη φωνή της και να ακούγεται πιο τσιριχτή.

Μια λύση είναι τα in ear monitors ενδεχομένως, αλλά απ' ότι βλέπω είναι πανάκριβα.

Έχετε να προτείνετε κάτι; Κάποια άλλη λύση; Έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο θέμα;

Θενκ γιου

 
Να χαμηλώσετε

 
kontras είπε:
Χελλόου του ολ:)

Έχουμε ένα συγκρότημα που παίζει διασκευές ροκ και φανκ κομμάτια. Τόσο στα live όσο και στις πρόβες, η τραγουδίστριά μας παραπονιέται ότι δεν ακούει τον εαυτό της καλά, με αποτέλεσμα να πιέζει πολύ τη φωνή της και να ακούγεται πιο τσιριχτή.
αν επιτρεπεται ποσο καιρο ασχολειται με το τραγουδι?οι υπολοιποι την ακουτε καλα?Με παραξενευει το live στο προβαδικο ειναι λογικο γιατι η φωνη παντα βγαινει "υπο".Το in ear δεν ειναι λυση.Θα χασει την αισθηση του live με αποτελεσμα να μην μπορει να αντιμετωπισει ενα live οπως πρεπει και απο θεμα εντασης και αισθησης ου ηχου και ερμηνευτικα.

 
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις

Το να πάρουμε δικό μας ηχολήπτη είναι ναι μεν μια λύση, αλλά ταυτόχρονα δύσκολη, γιατί δεν υπάρχει κάποιος γνωστός που θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε. Άλλωστε, αν ήταν να "πάρουμε" κάποιον, θα παίρναμε έναν ατζέντη να μας κλείνει τα λάιβ  ;D

Το να χαμηλώσουμε επίσης δεν είναι λύση, κυρίως στο προβάδικο, από τη στιγμή που οι εντάσεις εξαρτώνται από τον ντράμερ. Πώς μπορείς να παίξεις πχ ροκ χωσέ κομμάτια και να παίζεις πολύ χαλαρά;

Adamo η κοπέλα ασχολείται σχετικά λίγο καιρό και το παλεύει μόνη της, με διάβασμα, με γιουτιουμπ κλπ κλπ όσο περισσότερο μπορεί. Οι υπόλοιποι την ακούμε καλά. Το in ear γιατί πιστεύεις ότι θα την επηρεάσει και σε live; Υποθέτω ότι και στα live θα το χει μαζί της, όχι;

 
Αν θελετε να βρειτε ηχοληπτη για τα live σας,αλλα και για γενικες συμβουλες,θα βρειτε.

Ρωτηστε πχ για αρχη στο στουντιο που κανετε προβες.

Επειτα τα in ear ειναι πολυ καλα εαν ο χρηστης ξερει να τα χρησιμοποιει.

Παλι και εκει χρειαζεται ηχοληπτης για να δειξει ποια ειναι η σωστη χρηση.

Επισης η συντριπτικη πλειοψηφια των τραγουδιστων,βγαζει μια ανασφαλεια λεγοντας "δεν ακουω",ακομη και αν ακουν μια χαρα,και στο τελος αυθυποβαλλονται οτι οντως δεν ακουνε.

Και εκει η συνεργασια και η συζητηση με καποιον εμπειρο που εμπιστευεστε θα φερει θετικα αποτελεσματα.

Αλλα η αρχη ειναι να χαμηλωσετε λιγακι και να σταθει σε σημειο που δεν την σκοτωνουν τυμπανα και ενισχυτες και ακουει τα μονιτορ της φωνης.

 
kontras είπε:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις

Το να πάρουμε δικό μας ηχολήπτη είναι ναι μεν μια λύση, αλλά ταυτόχρονα δύσκολη, γιατί δεν υπάρχει κάποιος γνωστός που θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε. Άλλωστε, αν ήταν να "πάρουμε" κάποιον, θα παίρναμε έναν ατζέντη να μας κλείνει τα λάιβ  ;D

Το να χαμηλώσουμε επίσης δεν είναι λύση, κυρίως στο προβάδικο, από τη στιγμή που οι εντάσεις εξαρτώνται από τον ντράμερ. Πώς μπορείς να παίξεις πχ ροκ χωσέ κομμάτια και να παίζεις πολύ χαλαρά;

Adamo η κοπέλα ασχολείται σχετικά λίγο καιρό και το παλεύει μόνη της, με διάβασμα, με γιουτιουμπ κλπ κλπ όσο περισσότερο μπορεί. Οι υπόλοιποι την ακούμε καλά. Το in ear γιατί πιστεύεις ότι θα την επηρεάσει και σε live; Υποθέτω ότι και στα live θα το χει μαζί της, όχι;
εγω ειμαι κατα του in ear γιατι ΟΛΟΙ οι μουσικοι πρεπει να νιωθουν το live σαν ακροατες την ωρα που παιζουν.το πιθανοτερο ειναι να υπαρχει συνδυασμος απειριας φωνητικης και μεγαλης εντασης.στο προβαδικο ποτε δεν θα ακουει τελεια.Στο live εκτος αν υπαρχει "εγκληματικη πραξη" απο ηχοληπτη δεν γινεται να μην ακουει.

 
οκ μάγκες, ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας!

 
kontras είπε:
Το να χαμηλώσουμε επίσης δεν είναι λύση, κυρίως στο προβάδικο, από τη στιγμή που οι εντάσεις εξαρτώνται από τον ντράμερ. Πώς μπορείς να παίξεις πχ ροκ χωσέ κομμάτια και να παίζεις πολύ χαλαρά;
Δηλαδή επειδή ο ντράμερ κοπανάει για να βγάλει τα απωθημένά του πρέπει η άλλη να ξελαρυγκιάζεται;

Μια χαρά μπορείς να παίξεις ροκ κομμάτια χωρίς να προσπαθείς να κάνεις τρύπα στα δέρματα. Αν δεν το καταλαβαίνει αυτό ο ντράμερ - ή αν δεν μπορεί - βρείτε κάποιον άλλο.

 
Μηπως να βαζατε το monitor λιγο πιο δυνατα ωστε να ακουει τη φωνη της;

 
georgekz750 είπε:
Επισης η συντριπτικη πλειοψηφια των τραγουδιστων,βγαζει μια ανασφαλεια λεγοντας "δεν ακουω",ακομη και αν ακουν μια χαρα,και στο τελος αυθυποβαλλονται οτι οντως δεν ακουνε.

Και εκει η συνεργασια και η συζητηση με καποιον εμπειρο που εμπιστευεστε θα φερει θετικα αποτελεσματα.
Το πιο πιθανό σενάριο είναι αυτό, το έχουμε ζήσει όλοι αρκετές φορές συζήτηση,ειλικρίνεια και μακριά οι χαζοεγωισμοί και όλα τα άλλα τα τεχνικά που είπαν και οι υπόλοιποι συμφορουμίτες θα τα βρείτε..

εγω ειμαι κατα του in ear γιατι ΟΛΟΙ οι μουσικοι πρεπει να νιωθουν το live σαν ακροατες την ωρα που παιζουν.το πιθανοτερο ειναι να υπαρχει συνδυασμος απειριας φωνητικης και μεγαλης εντασης.

στο προβαδικο ποτε δεν θα ακουει τελεια.Στο live εκτος αν υπαρχει "εγκληματικη πραξη" απο ηχοληπτη δεν γινεται να μην ακουει.
Απλά εδώ είμαι λίγο αντίθετος, γιατί φαίνεσαι λίγο απόλυτος.. σε διάφορες περιπτώσεις το in ear η καλύτερη λύση σε ένα δοσμένο πρόβλημα on stage..Βέβαια εννοείτε στην περίπτωση των παιδιών, έχουν να δοκιμάσουν και να χρησιμοποιήσουν όλα τα υπόλοιπα που ανέφεραν οι παραπάνω πριν καν αρχίσουν να το συζητάνε σαν εναλλακτική 8)

 
Μόνο η κοπέλα τραγουδάει; Αν τραγουδάει και κάποιος άλλος το παθαίνει κι αυτός;; Αν όχι τότε η κοπελιά χρειάζεται κάποια μαθήματα ωστε να μπορεί να διαχειρίζεται τη φωνή της και να ανεβάζει και volume όταν χρειάζεται

 
soinex είπε:
Απλά εδώ είμαι λίγο αντίθετος, γιατί φαίνεσαι λίγο απόλυτος.. σε διάφορες περιπτώσεις το in ear η καλύτερη λύση σε ένα δοσμένο πρόβλημα on stage..Βέβαια εννοείτε στην περίπτωση των παιδιών, έχουν να δοκιμάσουν και να χρησιμοποιήσουν όλα τα υπόλοιπα που ανέφεραν οι παραπάνω πριν καν αρχίσουν να το συζητάνε σαν εναλλακτική 8)
συμφωνω αλλα πιστευω οτι βολευει οταν ξερεις οτι θα εισαι σε μεγαλη σκηνη με μπαντα ανω των 7 ατομων.Σε 5 ατομα που ειναι συνηθως ενα γκρουπ το θεωρω ασκοπο.Οντως σε μερικες περιπτωσεις ειναι ισως must
 
Αν ασχολειται λιγο καιρο ειναι μαλλον θεμα εντασης της φωνης της και επαφης με το μικροφωνο-αυτοπεποιθηση-εγω ειμαι αυτη?καλα τα λεγα στο μπανιο...

Αλλα οχι μονο αυτα.

Δεν ανεφερες πουθενα αν εσεις την ακουτε.

Αν δεν την ακουτε και συνεχιζετε να παιζετε,πρεπει ν αλλαξετε νοοτροπια ''δουλειας''.

Τα παραπανω ειναι φιλοσοφιες.

Στο ζουμι..

1)Παιξτε μαζι της με ακουστικες χωρις τυμπανα,κομματια που παιζετε ηλεκτρικα και ακουστε αυτην και οχι το αν θα πιασετε καλα τη Μι φαλτσορε.Αν δεν την ακουτε,προβλημα.Αν την ακουτε θελει επαφη,τριβη με μικροφωνο.

2)Πηγαινε εσυ ακριβως διπλα  της στο προβαδικο και δες τί ακουει.Αν την ακους καλα μην της το πεις.Πως την εχασα μα την αγαπω.

3)Καντε μια προβα συνεννοημενοι να παιξετε οσο πιο χαμηλα μπορειτε χωρις να το ξερει και δειτε τι θα πει.Αν πει ειναι καλα,τοτε μπορειτε και πιο χαμηλα.Αν δεν ειναι,παντε την κανα μηνα Βαρβακειο για μεροκαματο..

4)Ποσα μονιτορ εχει?1 δε φτανει.

Βαλτε 2 και κοιταξτε να κοιτανε καλα σ αυτην και οχι στο γκαρσονι...

Αγοραστε ενα αυτοενισχυομενο ελεγχομενο αππο εσας και με through στειλετε πρωτα σ αυτο και μετα στον ηχογλειφτη για να δωσει εξω και aux.

5)Σημαντικο.Πειτε της,δειξτε της,οτι γουσταρετε πολυ τη φωνη της,ανεβαστε την κι ας μην το πιστευετε 100%.

Την ωρα που παιζτε,δειξτε της οτι γουσταρτε και μην κοιτατε τις κιθαρες σας και το καινουριο μπεταλακι ή τον ντραμερ αν θα σκασει καλα μετα το μπρικι(μπρεικ).Στα διαλειμματα πειτε και κανα ''Το λες φοβερα το Τσακα καν''..

6)Η φωνη ειναι το πιο δυσκολο οργανο και παιζετε γι αυτην.Δε σας ακολουθει αυτη.

Αν δεν βγαινει καλα η φωνη,ολη η μπαντα παει για φουντο.Ή φουντα αναλογα τα κεφια..

Καλη συνεχεια! :)

 
γκράτσιε α τούτι :)

Εγώ την ακούω την φωνή της κοπέλας και οι υπόλοιποι το ίδιο.

Εκείνη ίσως να μην ακούει τόσο καλά, όπως το σκέφτομαι, επειδή όταν τραγουδάς το κεφάλι σου γεμίζει με την φωνή σου και δεν ξέρεις αν είναι αυτό ή τα ηχεία.

Η αλήθεια είναι ότι όντως η φωνή είναι το πιο ευαίσθητο σε ένα συγκρότημα, καθώς ό,τι και να παίζουν οι άλλοι αν η φωνή δεν πατάει καλά, φύγαμε για καλαμπόκια.

Νομίζω ότι τελικά θα λυθεί το θέμα καθώς περνάει ο καιρός.

Ευχαριστώ πολύ παλίκαροι  8)

 
kontras είπε:
γκράτσιε α τούτι :)

Εγώ την ακούω την φωνή της κοπέλας και οι υπόλοιποι το ίδιο.

Εκείνη ίσως να μην ακούει τόσο καλά, όπως το σκέφτομαι, επειδή όταν τραγουδάς το κεφάλι σου γεμίζει με την φωνή σου και δεν ξέρεις αν είναι αυτό ή τα ηχεία.
ειναι και αυτο που λες αλλα προσοχη σε κατι,το να ακους την φωνη δεν σημαινει οτι απλα ακουγεται σημαινει οτι πρεπει να ακους το σκασιμο,το σοναρισμα που κανει τις αρμονικες ολα.Πρεπει να εχεις πληρη εικονα του φασματος της .απλα οσο πιο εκπαιδευμενος ειανι καποιος τοσο μεγαλυτερο το φασμα και τοσο πιο αυτονομος ειναι στο πως τραγουδαει σε σχεση με το τι ακουει.αυτο ομως θελει χροοοοονια εμπειριας

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top