Βατ, Τάξεις, Εντάσεις και... Ενστάσεις!

θελει να πει οτι συνηθως το μεγαλύτερο φετιχ μας ειναι οι κιθαρες και γιαυτο συνηθως γιαυτες εχουμε πρωτη προτεραιοτητα για να αποκτησουμε κατι καινουργιο.

 
4-5 ενισχυτές?????? πιστεύω ότι πάνω από 2 σχετικά πολύ χαρακτηριστικούς ενισχυτές δεν χρειάζεσαι (ειδικά πάνω από 5 πιστεύω συλλεκτική αξία αποκτάνε) ενώ στις κιθάρες δεν ισχύει το ίδιο... και μπορείς να έχεις και 10! τουλάχιστον για το στύλ που εγώ θέλω (μιλάω με προσωπική ΠΑΝΤΑ άποψη) πχ δεν βλέπω λογικό για να παίξω χαρντ - ροκ ' date=' μπλούζ ροκ, ότι θέλω κάτι παραπάνω από έναν αξιοπρεπή ενισχυτή με 2 κανάλια clean & crunch που φυσικά να διαθέτει λυχνίες, το Wah μου και τις 2-3 στρατοκάστερ μου.Επίσης αν θέλω γκάζια σαστέιν και τρέμολο θα παίξω με την Carvin DC135 μου και θα προσθέσω και το SD-1 για περισσότερο gain (χωρίς να μου είναι απαραίτητος ένας 5150 combo ή κεφάλι με καμπίνα ...) βασικά από κει και πέρα παίζει θαυμάσιο ρόλο το ατάκ στην πένα το feel, εν ολίγοις τα χεράκια σου και πάνω από όλα να ξέρεις να παίρνεις από τον ενισχυτή σου το 120%. Το να κατέχω και ένα Peavy 5150 και έναν μάρσαλ JCM 800 και ένα Fender Twin reverb ή έναν ENGL ή και γω δεν ξέρω πόσους άλλους ακόμα μάλλον θα πήγαινα για έξωση από το σπίτι.

Συμφωνώ σαφέστατα ότι όργανο δεν είναι μόνο η ηλεκτρική κιθάρα χωρίς την ηλεκτική της προέκταση που είναι ο ενισχυτής. Δεν μπορώ να πώ όμως ότι για κάθε είδος μουσικής με μικρές "ηχητικές αποκλίσεις" ότι χρειάζεσαι γκάμα ενισχυτών.[/quote']

Μα... στα λόγια μου έρχεσαι... Γιατί να θέλεις 2-3 Στρατ και όχι 2-3 ενισχυτές με 6L6 τελικό, αλλά διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής;;

Ουσιαστικά στις κιθάρες με μια Στρατ, μια Τέλε και μια LesPaul (ή σκαφάκι) μπορείς να παίξεις τα πάντα...

¶ρα τις επιπλέον κιθάρες τις θέλουμε για 'ποικιλία', λόγω μικρών διαφοροποιήσεων στα ηλεκτρικά, στο playability, στο feeling κλπ. Αν είναι ίδιες εκτός από το χρώμα, τότε πάμε στη συλλεκτική διάσταση, δεν συμφωνείς;;

Ε, το ίδιο θεωρώ ότι ισχύει για τους ενισχυτές. Πρόσεξε ότι μίλησα και για καμπίνες, γιατί άλλο ήχο έχεις με μια 4*12 με Celestion V30 και άλλη με μια 2*12 με Alnico μεγάφωνα.

Μια παραχώρηση υπέρ των πολλών κιθαρών (μιλάμε πάντα του ίδιου τύπου, ηλεκτρικές, ακουστικές κλπ) είναι για επαγγελματική χρήση, όπου χρειάζεσαι backup (και στην κιθάρα μια χορδή είναι εύκολο να σπάσει, ας πούμε).
 
Γιατί να θέλεις 2-3 Στρατ και όχι 2-3 ενισχυτές με 6L6 τελικό' date=' αλλά διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής;;
Ουσιαστικά στις κιθάρες με μια Στρατ, μια Τέλε και μια LesPaul (ή σκαφάκι) μπορείς να παίξεις τα πάντα...

¶ρα τις επιπλέον κιθάρες τις θέλουμε για 'ποικιλία', λόγω μικρών διαφοροποιήσεων στα ηλεκτρικά, στο playability, στο feeling κλπ. Αν είναι ίδιες εκτός από το χρώμα, τότε πάμε στη συλλεκτική διάσταση, δεν συμφωνείς;;

Ε, το ίδιο θεωρώ ότι ισχύει για τους ενισχυτές. Πρόσεξε ότι μίλησα και για καμπίνες, γιατί άλλο ήχο έχεις με μια 4*12 με Celestion V30 και άλλη με μια 2*12 με Alnico μεγάφωνα.

Μια παραχώρηση υπέρ των πολλών κιθαρών (μιλάμε πάντα του ίδιου τύπου, ηλεκτρικές, ακουστικές κλπ) είναι για επαγγελματική χρήση, όπου χρειάζεσαι backup (και στην κιθάρα μια χορδή είναι εύκολο να σπάσει, ας πούμε).[/quote']

+1000

με μια strat μια tele μια les paul και αλλη μια πες,πιστευω εισαι κατα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο καλυμενος..αρα τι θελεις;μερικα ωραια..κεφαλακια ενισχυτων και μερικες καμπινες με διαφορα ηχεια μεσα και κανεισ συνδιασμους τρελλους...

εγω ειμαι υπερ των..3-4 κιθαρων και των...5 ενισχυτων με 2-3 καμπινες με κανα..greenbacks,ή vintage 30s ή ή ή κτλ κτλ κτλ... :)

α!και να πω και ποιους ενισχυτες ετσι στο περιπου;εχουμε και λεμε:δεν θα με χαλουσε να ειχα τα εξης 8) ..:

fender bassman

matchless dc30

germino(plexi marshall)

soldano slo

cornford

thd flexi

komet

divided by 13

mesa boοgie mark3

bogner exstacy

και απο καμπινες θα ηθελα να ηταν ολες bogner και να ειχαν μεσα:

η μια να ειχε 2 Greenbacks

η αλλη 2 vintage 30s

η αλλη ενα συνδιασμο των παραπανω

μια αλλη 2 alnico blue celestion

και και και..

ωχχχ πολλα βγηκαν ε; :lol:

τα εχω χασει τελειως τελικα... 8)
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν ρωτήσετε τον Τάκη σε κανένα 2μηνο να σας ξανακάνει μια τέτοια λίστα προτιμήσεων στοίχημα ότι θα είναι κατά 80% διαφορετική :wink: :lol: :lol:

 
Αν ρωτήσετε τον Τάκη σε κανένα 2μηνο να σας ξανακάνει μια τέτοια λίστα προτιμήσεων στοίχημα ότι θα είναι κατά 80% διαφορετική :wink: :lol: :lol:
μα δεν αφησα και τιποτα εξω ρε... :lol: :lol:

 
Ρε άκου τι σου λέω :lol: :lol:

Ο Bassman δεν είναι ο μοναδικός Fender.Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα που ανέφερες.Ποιός μου λέει εμένα ότι σε κανα 2 μήνες δε θα θέλεις ξανά τον Hot Rod Deluxe ή κανέναν Rivera :lol:

 
Ρε άκου τι σου λέω :lol: :lol:
Ο Bassman δεν είναι ο μοναδικός Fender.Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα που ανέφερες.Ποιός μου λέει εμένα ότι σε κανα 2 μήνες δε θα θέλεις ξανά τον Hot Rod Deluxe ή κανέναν Rivera :lol:
μα ποτε δεν ειπα εγω για τον deluxe ρε...

αλλα τωρα που το σκεφτομαι εχεις δικιο...ξεχασα τον super reverb...Τον ΑΠΟΛΥΤΟ blues combo ενισχυτη 8)

 
Σωστά μου ξέφυγε το "ξανά" απο την "προηγούμενη πρόταση" που ήταν να γράψω :o

 
Είπα ότι σε έναν ενισχυτή με λαμπάτο τελικό νομίζω ότι θα μπορούσες να έχεις την ίδια παραμόρφωση με κάποιο σωστά σχεδιασμένο κύκλωμα προενίσχυσης' date=' αν μιλάμε για τέτοια επίπεδα (5-6 στάδια).

[/quote']

+1000

Είναι αλήθεια ότι χρησιμοποιώντας λαμπατο ή fet (ή κάποιο άλλο solid state) preamp σε λάμπα τελικό σχεδόν κανείς δεν θα μπορέσει να καταλάβει τη διαφορά. Αν κάποιος διαφωνεί είμαι ανοιχτός να κάνουμε ένα τεστ.

Αυτό ισχύει όπως πολύ σωστά είπε ο Gideon κυρίως στην παραμορφωση,στα καθάρα η λυχνία(12AX7,12AT7,12AU7) σκίζει σχεδόν οτιδήποτε τρανζιστοράτο...

Και λίγα πράγματα για τις τάξεις που πολύ μας βασανίζουν εμάς τους κιθαρίστες...

Έχω δει σε forum πολλές ανακρίβειες για το θέμα και απλά σιωπώ γιατί κάποιοι είναι κολλημένοι στο ότι: o Vox είναι τάξη Α ,οι ενισχυτές στο μισό της έντασεις λειτουργούν σε τάξη Α και κολλάνε το master στη μέση κλπ,κλπ.

Οι περισσότεροι πλέον γνωρίζουμε ότι ο Vox δεν είναι τάξη A αλλά high AB.Δηλαδή κάτι ανάμεσα στην Α και την ΑΒ.Όπως παρατήρησε ο Super και οι Matchless την ίδια φιλοσοφία ακουλουθούν, όπως και πολλοί άλλοι "τάξη Α" ενισχυτές...

Λέω πως όλοι σχεδόν το γνωρίζουμε αλλά δεν γνωρίζουμε όλοι το γιατί είναι έτσι τα πράγματα.Ο κατασκευαστής εκτός από τον τόνο,ήχο ενός ενισχυτή έχει στο μυαλό του πολλές παραμέτρους.Κάποιες από αυτές είναι η ένταση,,η απόδοση και η αξιοπιστία.Τι θέλω να πω μ αυτό.Θέλει ο ενισχυτής να ήχο τάξης Α αλλά και διάρκεια ζωής (λυχνίων,μετασχηματιστών και γενικά του κυκλώματος του ενισχυτή) τάξης ΑΒ.¶ρα συμβιβάζεται κάπου ανάμεσα.

Ο AC-30 έχει "αίσθηση" τάξης Α αλλά δεν χρειάζεται αλλαγή τελικών λυχνιών κάθε εβδομάδα,ούτε έναν τεράστιο ανεμιστήρα για να τον διατηρεί σε επιτρεπόμενες θερμοκρασίες.

¶λλο ένα λάθος που έχω δει είναι ότι οι ενισχυτές ΑB στο μισό της έντασης λειτουργούν σε τάξη Α.Δεν λειτουργούν σε τάξη Α αλλά την πλησιάζουν λίγο αν θα το λέγαμε μπακάλικα.

Αλλά εκείνο που είδα σε άλλο ελληνικό φόρουμ και με έστειλε λίγο ήταν κάποιον να λέει με σιγουριά ότι μόνο οι single ended είναι τάξη Α ενώ οι push-pull όχι.

Φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Απλά είναι δυσκολότερο να σχεδιάσεις έναν ταξη Α push pull ενισχυτή για τους λόγους που προανέφερα. Επίσης η single ended τάξη Α διαφέρει λίγο ηχητικά από την push pull τάξη Α .

Περισσότερα εδώ:

http://www.aikenamps.com/ClassA.htm

Ωραία όλα αυτά να εξηγήσουμε δλδ τεχνικά - ηχητικά τη διαφορά των τάξεων αλλά ποιοτικά δεν υπάρχει διαφορά ότι κι αν σας λένε.Ούτε ισχύουν οι φράσεις του στυλ η Α δεν κάνει για high gain ή για καθαρά,κλπ. Ακούστε έναν ενισχυτή πριν μάθετε την τάξη του και αν σας αρέσει ο ήχος

αγοράστε τον και λατρέψτε τον. Γιατί μια μέτρια κιθάρα θα ακουστεί καλύτερα σε έναν τέλειο ενισχυτή (βάλτε ότι τάξη γουστάρετε Α,ΑΒ,ΑΒ1,ΑΒ2,..) απ ότι μια τέλεια κιθάρα σε έναν μέτριο ενισχυτή (δεν το λέω εγώ ο Ken Fischer το λέει)
 
Mε κάθε post μεγαλώνει και η ικανοποίησή μου που άνοιξα τέτοιο θέμα, γιατί βλέπω ότι συγκεντρώνονται σιγά σιγά πραγματικοί γνώστες και το knowledge base εμπλουτίζεται! :wink: :D :D Μπράβο!

Σταδιακά μπορεί να γίνει ένα θέμα άξιο για επικόλληση... τι λέτε ωρέ μοντουλέιτορς; :)

Δυο-τρία θεματάκια που θα άξιζε να συζητηθούν:

1) Effects loops (άλλο βασανισμένο θέμα και κλασσικό martketing asset...)

2) To ρόλο που παίζει το ξεχασμένο... μεγάφωνο, στον τόνο και ειδικότερα στην παραμόρφωση

3) Το ζήτημα του eq στον ενισχυτή, σε ποιο σημείο της αλυσίδας μπαίνει, τι τύπου είναι, κλπ.

Ορμάτε του. :wink: :D

 
ρε παιδια μπορει καποια στιγμη καποιος να μου μεταφρασει και να μου εξηγησει τι ακριβως εννοει ο τυπος με το καθενα απο τα παρακατω που θα σας παραθεσω?

Features I wish all guitar amps would include are:

1-two large illuminated analog meters for A.C.

2-line voltage monitoring for preamp and amp and power-output observation that allows easy output-tube biasing;

3-tube biasing knobs that are accessed behind a closable front panel;

4-a "tone bypass" switch that bypasses the tone controls;

5-a "gain bypass" switch that bypasses the gain controls so that the amp can be used as a "slave" amp unit;

6-clear plexiglass windows so you can see the tubes like Hughes & Kettner Amps;

7-for channel switching a toggle switch and seperate lights for each channel to indicate which channel is selected

8-quiet fans. If the preamp is seperate from the amp, then there should be two sets of biasing knobs and analog meters. If you are using solid state effects pedals, digital effects, then you should bypass the amp's preamp (you really don't even need a guitar amp if you're using a rack of effects and pedals). I like to watch the meter needles move on hifi equipment

Effects loop return master volume for power-amp

Effects loop tube buffered (series or parallel) with Effects mix control

Dual assignable presence controls

Dual assignable Excursion switches for loose, medium and tight feel

 
1. αναλογικά μέτρα εννοεί προφανώς αυτά με τη βελονίτσα που πηγαίνει δεξιά αριστερά...Λέει AC οπότε ή θέλει να του δείχνουν το ρεύμα που πάει στο μετασχηματιστή (δε νομίζω) ή την έξοδο του ενισχυτή (λογικά αυτό εννοεί)

2. ένδειξη της τάσης στην προ και τελική ενίσχυση που θα κάνει πιο εύκολo το bias.Για να "βιάσεις" έναν ενισχυτή βασίζεσαι στον τύπο ενέργεια=διαφορά τάσης επί ρεύμα.

3. ποτενσιόμετρα για να κάνεις εσύ το βιασμό των λυχνιών(κάποιοι boutique ενισχυτές το έχουν)

4. ένα switch που θα παρακάμπτει το eq με αποτέλεσμα περισσότερο gain,διαφορετική χροιά και μεγαλύτερο έλεγχο από το volume της κιθάρας.

(κάποοι Boogie και ο Kendrick Climax το έχουν αυτό)

5. ένα switch που θα παρακάμπτει τις ρυθμίσεις gain για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο τον ενισχυτή ως preamp για άλλο ενισχυτή συνήθως μεγαλύτερο σε βατ.

Το 6 και το 7 είναι εύκολα

8.Τα ανεμιστηράκια συνήθως παράγουν θόρυβο που ενισχύεται περαιτέρω από τον ενισχυτή.

Από εδώ και κάτω δε λέει κάτι το περίεργο(κοίτα έναν Bogner) απλά ότι θέλει ο ενισχυτής του να έχει 100 ρυθμίσεις και άμα λάχει να παίζει από μόνος του μουσική :D

Αλήθεια που τα είδες όλα αυτά?

 
Από εδώ και κάτω δε λέει κάτι το περίεργο(κοίτα έναν Bogner) απλά ότι θέλει ο ενισχυτής του να έχει 100 ρυθμίσεις και άμα λάχει να παίζει από μόνος του μουσική :D
Αλήθεια που τα είδες όλα αυτά?
χαχαχα...μηπως υπερβαλει λιγο?

ρε δεν θυμαμαι που τα βρηκα...copy paste τα ειχα κανει σε ενα εγγραφο word....

σε ευχαριστω πολυ ρε για τις απαντησεις :wink: :) 8)

 
Mε κάθε post μεγαλώνει και η ικανοποίησή μου που άνοιξα τέτοιο θέμα' date=' γιατί βλέπω ότι συγκεντρώνονται σιγά σιγά πραγματικοί γνώστες και το knowledge base εμπλουτίζεται! :wink: :D :D Μπράβο!
Σταδιακά μπορεί να γίνει ένα θέμα άξιο για επικόλληση... τι λέτε ωρέ μοντουλέιτορς; :)

Δυο-τρία θεματάκια που θα άξιζε να συζητηθούν:

1) Effects loops (άλλο βασανισμένο θέμα και κλασσικό martketing asset...)

2) To ρόλο που παίζει το ξεχασμένο... μεγάφωνο, στον τόνο και ειδικότερα στην παραμόρφωση

3) Το ζήτημα του eq στον ενισχυτή, σε ποιο σημείο της αλυσίδας μπαίνει, τι τύπου είναι, κλπ.

Ορμάτε του. :wink: :D[/quote']

Έχει πλάκα γιατί είπα σε άλλο post ότι αν ξεκινήσουμε να μιλάμε για αυτά θα μας πάρει το ξημέρωμα.

Α) Το fx loop.Εδώ θέλει πολύυυ συζήτηση το θέμα αλλά θα προσπαθήσω να κρατηθώ…Θα το θέσω κάπως έτσι: Δεν ξέρω κάποιον που να είναι 100% ικανοποιημένος από το effects loop του ενισχυτή του ακόμα κι αν πλήρωσε τα μαλλιά της κεφαλής του (βλέπε Mesa,Soldano,Bogner,..) και μερικές φορές καταλήγει να βάζει τα λεγόμενα χρονικά εφφέ(delay,reverb,chorus,flanger...) από την κονσόλα ή να χρησιμοποιεί μόνο το καθαρό κανάλι ενός ενισχυτή που πλήρωσε για τρία αντί να αγοράσει έναν φτηνότερο με ένα και μόνο άπαιχτο κανάλι.

Γιατί συμβαίνει αυτό τώρα?Γιατί δεν μας αρέσει το fx loop?Πάμε λίγο στο τεχνικό μέρος…Υπάρχουν τα series,parallel(σειριακά,παράλληλα) και active,passive(ενεργό,παθητικό) fx loop. Το σειριακό ή το παράλληλο έχει να κάνει με τον δρόμο που ακολουθεί το σήμα,σε σειρά με το αρχικό ή παράλληλα. Δεν έχω να πω πολλά για αυτό, αν είναι καλά σχεδιασμένο(ειδικά όταν είναι παράλληλο) είναι πιο πολύ θέμα εφφέ/γούστου. Το παθητικό loop στέλνει ένα σήμα συνήθως με υψηλή εμπέδηση που δεν είναι ικανό να ανταπεξέλθει στις «δυσκολίες» που θα συναντήσει στα καλώδια και στα εφφέ ανάμεσα στο send και το return.Το αποτέλεσμα?Ο ενισχυτής γίνεται αδύναμος και δεν θυμίζει σε τίποτα τον ενισχυτή που είχαμε πριν χρησιμοποιήσουμε το fx loop.Γι αυτό το λόγο δημιουργήθηκε το active.Είτε μέσω λυχνιών (cathode follower) είτε μέσω solid state στοιχείων (συνήθως buffer από ολοκληρωμένα) στέλνει το σήμα με τη «σωστή» εμπέδηση για να οδηγήσει τα καλώδια και τα εφφέ και στο return έχει μία φάση ανάκτησης (recovery stage) που είναι μία φάση ενίσχυσης με χαμηλό gain. Αυτό όμως έχει και κάποια μειονεκτήματα καθώς κομπρεσσάρει λίγο τον ήχο και ο ενισχυτής δεν ακούει το ίδιο στις δυναμικές.

Επίσης ο ήχος δεν είναι το ίδιο γλυκός .Για να το λύσουν αυτό οι κατασκευαστές βάζουν true bypass στο fx loop.Όταν δηλαδή δεν το χρησιμοποιείς δεν υπάρχει στη διαδρομή του σήματός σου.

Ακούμε από τους παππούδες συνήθως ότι ένας μονοκάναλος ενισχυτής χωρίς fx loop και 100 διακόπτες είναι καλύτερος από έναν πολυκάναλο «κάνω τα πάντα» ενισχυτή.

Η αλήθεια είναι ότι αυτό που κερδίζουμε σε ευελιξία με έναν πολυκάναλο ενισχυτή το χάνουμε λίγο σε «ήχο».Το σήμα περνάει από χιλιάδες ενεργητικά η παθητικά στοιχεία του κυκλώματος και καταλήγει πιο μουντό - λιγότερο διαυγές. Μήπως γνωρίζετε τι χάνετε και σε αρμονικές?

Αλλά με έναν μονοκάναλο δεν είναι πάντα εύκολο να βγάλεις ένα απαιτητικό live(από τελείως καθαρό μέχρι τέρμα βρώμικο) αν δεν έχεις κάμποσα πεταλάκια ή έστω ένα πολυεφφέ. Οπότε μαθαίνεις να συμβιβάζεσαι…

Β)Για τα ηχεία ίσως δεν είμαι ο πιο κατάλληλος να πω ποιο είναι το καλύτερο για κάθε περίπτωση παρόλο που υπάρχουν κάποιοι άγραφοι νόμοι. Υπάρχουν πιστεύω άλλα πιο έμπειρα μέλη του noiz στο θέμα που έχουν περάσει πολλά ηχεία από τους ενισχυτές τους. Αυτό που θα πω και γω με τη σειρά μου είναι ότι το ηχείο είναι σχεδόν πάντα το τελευταίο κομμάτι της ηχητικής μας αλυσίδας. Επομένως είναι αυτό που θα τονίσει το καλό μας παίξιμο, την καλή μας κιθάρα,πεταλάκια,ενισχυτή ή θα τα υποβαθμίσει.

Γ)Όσο σημαντικά είναι τα άλλα μέρη της ηχητικής αλυσίδας(από τον άνθρωπο μέχρι το ηχείο) το ίδιο είναι και η σωστή χρήση του equalizer..Τα eq διακρίνονται σε active και passive.Το active προσθέτει ή τουλάχιστον δεν αφαιρεί gain ενώ το passive αφαιρεί πάντα gain και output. Σχετικά σπάνια θα βρεις active eq σε ενισχυτή κιθάρας(ίσως σε κάποιους Fender και Boogie). Από τα passive τα πιο γνωστά είναι το Fender type (Blackface εποχή και έπειτα) και το Marshall type(ουσιαστικά Fender Bassman) καθώς και οι όποιες παραλλαγές τους.Π.χ. κάποιοι ενισχυτές δεν έχουν ποτενσιόμετρο για τα μεσσαία αλλά μια φιξαρισμένη τιμή. Είναι βασικό στοιχείο ενός ενισχυτή το που και πως θα τοποθετηθεί ένα equalizer.Εκτός από το cut ή το λεγόμενο brilliance(που δεν έχουν αυθεντικό ρόλο eq) το κλασσικό παθητικό eq πάντα τοποθετείται ή στο τέλος (συνήθως Marshall type μετά από ένα tube cathode follower) ή κάπου ενδιάμεσα της προενίσχυσης(συνήθως Fender type κατευθείαν από την άνοδο της λυχνίας). Δεν υπάρχει σωστό και λάθος equalizer.Υπάρχουν σωστές και λάθος ρυθμίσεις. Όλα έχουν να κάνουν με τον ενισχυτή και την ευελιξία που ζητά ο χρήστης. Υπάρχουν ενισχυτές που δεν έχουν καν eq κι όμως έχουν υπέροχο ήχο.
 
Σόρυ ρε ESP' date=' τίποτα προσωπικό, απλά κάθε μέρα έρχεται κάποιος πιτσιρικάς 18-19 χρονων και μου λέει και τρεις νέες μαλακίες που διάβασε στο ιντερνετ και τα παίρνω, γιατί ο σκοπός είναι κατά βάθος η εκμετάλευση και όχι η πληροφόρηση... :cry:[/quote']

μη φωναζετε κυριε...μια ερωτηση εκανα :lol: δεν ειπα πως ειμαι αυτης της αποψης.ισα ισα που ειχα πει και σε ενα αλλο post πως σιγουρα δεν ειναι τυχαιο να εχουν τοσα λεφτα καποιοι ενισχυτες, γιατι δεν εχουν ολοι την τεχνογνωσια να τους κανουν.εκτος αν ξερουν ποιο θα ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το τελικο αποτελεσμα και τι αποτελεσμα θελουν...

τουλαχιστον αυτο που κανω εγω, ειναι να πηγαινω με το αυτι και τον προσωπικο γουστο...τιποτα δεν ειναι σαν τα αυτια μας(αν λειτουργουν σωστα...ναι, για εμας τους κιθαριστες μιλαω που βαζουμε το volume στο 11 :lol: ).

επισης θα ηθελα να ρωτησω και τα εξης...

1-ποσο "σωστο" ειναι να κολαμε μια προσομιωση σε μια αλλη προσομοιωση?

δηλαδη(γιατι ουτε και εγω θα το καταλαβαινα ετσι οπως το ειπα):εχουμε εναν ενισχυτη που εχει προσομοιωσεις.αν επιλεγοντας μια προσομοιωση βαλουμε απο εφε μια ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ προσομοιωση κατα ποσο "σωστο" ειναι?

(δεν ξερω κατα ποσο ειναι on topic αυτο :? αλλα μιας και μιλαμε για ενισχυτες και ποιοτητα σκεφτηκα να το ρωτησω)

2-επισης τελικα τι εχει σημασια οταν παιζεις με μεγαλη ενταση?(δε μιλαω για το δωματιο μας)...κατα ποσο παιζει ρολο ΕΚΕΙ αν ειναι class A ή ΑΒ?επισης κατα ποσο ξεχωριζει αυτο ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΡΓΑΝΑ?

σιγουρα δεν αξιζει ενας ενισχυτης 3000 ευρω για να παιζουμε στο δωματιο μας ή οταν κανουμε ενα Live και φανει η μικρη διαφορα σε ενα lead :)

καποιες σκεψεις ηταν αυτες....
 
Mε κάθε post μεγαλώνει και η ικανοποίησή μου που άνοιξα τέτοιο θέμα' date=' γιατί βλέπω ότι συγκεντρώνονται σιγά σιγά πραγματικοί γνώστες και το knowledge base εμπλουτίζεται! :wink: :D :D Μπράβο!
Σταδιακά μπορεί να γίνει ένα θέμα άξιο για επικόλληση... τι λέτε ωρέ μοντουλέιτορς; :)

Δυο-τρία θεματάκια που θα άξιζε να συζητηθούν:

1) Effects loops (άλλο βασανισμένο θέμα και κλασσικό martketing asset...)

2) To ρόλο που παίζει το ξεχασμένο... μεγάφωνο, στον τόνο και ειδικότερα στην παραμόρφωση

3) Το ζήτημα του eq στον ενισχυτή, σε ποιο σημείο της αλυσίδας μπαίνει, τι τύπου είναι, κλπ.

Ορμάτε του. :wink: :D[/quote']

1)μακρια απο εμενα,ΕΝΑ καναλι ΚΑΘΑΡΟ και ολα τα πεταλακια μπροστα (& οι 2 ενισχυτες μου,Boogie Mark 3,Rivera Quiana ειναι πολυκαναλοι και με effect loop αλλα δεν χρησιμοποιω παρα μονο το καθαρο καναλι τους & βεβαια ποτε το effect loop.

2) τεραστιο ρολο,προσωπικα προτιμω υψηλου βατατζ μεγαφωνα (EV 12ML) για κρυσταλλινα καθαρα & headroom,επισης τα προτιμω και για το βρωμικο ηχο μου που προερχεται 100% απο πεταλια.

3)passive 4 me :wink:
 
"Τα eq διακρίνονται σε active και passive.Το active προσθέτει ή τουλάχιστον δεν αφαιρεί gain ενώ το passive αφαιρεί πάντα gain και output. "

:wink:

 
Και εγω που νομιζα οτι ειχα βρει τον ιδανικο ενισχυτη για μενα....

Rivera Knucklehead KR55. 3 channels/voicings, 55-25-12.5W. 3EQ. 2000eu.

Λες οτι ισως ειναι καλυτερα ενας ενισχυτης με ενα καναλι οπως πχ ο Hughes&Kettner Puretone, Orange Rocker 30, Laney GH50L κτλ κτλ?

 
oχι βεβαια καλυτερος ενισχυτης ειναι αυτος που αρεσει σε ΕΣΕΝΑ!

Κανεις δεν ειπε οτι ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ οι "απλοι" ενισχυτες" απο τους πολυπλοκους.

εγω π.χ. ενω μου αρεσουν οι απλοι ενισχυτες βιντατζ με ενα καλο καθαρο καναλι κατεληξα στον Rivera Quiana & τον Boogie Mark 3 γιατι & οι 2 εχουν τον καλυτερο ΚΑΘΑΡΟ ηχο απο οποιονδηποτε μπουτικ-βιντατζ μονοκαναλο ενισχυτη εχω ακουσει :wink:

(& οι δυο ενισχυτες μου εχουν πανω της Παναγιας τα ματια μα δεν τα χρησιμοποιω ποτε!)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top