- Μηνύματα
- 12,639
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,123
Αγαπητέ taq, όλα αυτά που λες είναι άλλη μία ένδειξη της τεράστιας απόστασης που υπάρχει στην Ελλάδα ανάμεσα στον καταστηματάρχη και τον πελάτη. Απόσταση που, όταν την εντοπίζουμε σε σχέση με τους ιδιοκτήτες κάποιων μουσικών καταστημάτων, όλοι "συμφωνούν" ότι είναι "κλέφτες" και "απατεώνες" και κερδοσκόποι.
Θα μπορούσα να σου πω πολλά σαν αντεπιχειρήματα, αλλά περιορίζομαι να σου θυμίσω ότι κάποιος λόγος πρέπει να υπάρχει για το ότι ο κόσμος προτιμά να ψωνίζει από το "Πλαίσιο" και όχι από συνοικιακούς καταστηματάρχες.
Η κατανόηση αυτού του ζητήματος είναι απολύτως απαραίτητη, όχι για τους πελάτες, αλλά για τους καταστηματάρχες που θέλουν να κρατήσουν τα μαγαζιά τους.
Πάντως, εκπλήσσομαι για την απάντησή σου διότι δεν είχα αντίληψη του ότι υπάρχει λανθάνουσα συνδικαλιστική ή συντεχνιακή συνείδηση ανάμεσα στα συνοικιακά καταστήματα πληροφορικής - αντίθετα μέχρι σήμερα το μόνο που έχω δει είναι ότι ο ένας προσπαθεί να θάψει τον άλλο.
Θα μπορούσα να σου πω πολλά σαν αντεπιχειρήματα, αλλά περιορίζομαι να σου θυμίσω ότι κάποιος λόγος πρέπει να υπάρχει για το ότι ο κόσμος προτιμά να ψωνίζει από το "Πλαίσιο" και όχι από συνοικιακούς καταστηματάρχες.
Η κατανόηση αυτού του ζητήματος είναι απολύτως απαραίτητη, όχι για τους πελάτες, αλλά για τους καταστηματάρχες που θέλουν να κρατήσουν τα μαγαζιά τους.
Πάντως, εκπλήσσομαι για την απάντησή σου διότι δεν είχα αντίληψη του ότι υπάρχει λανθάνουσα συνδικαλιστική ή συντεχνιακή συνείδηση ανάμεσα στα συνοικιακά καταστήματα πληροφορικής - αντίθετα μέχρι σήμερα το μόνο που έχω δει είναι ότι ο ένας προσπαθεί να θάψει τον άλλο.