Turbo - X. Γνώμες - Εμπειρίες;

Eyeprotocol δεν έχεις απόλυτο δίκιο ή τουλάχιστον 100% αυτά που λες δεν στέκουν.

Συμφωνώ μόνο ώς προς την έννοια της "έκθεσης" πολλών μοντέλων.

Εγώ είχα δουλέψει σε "χασάπικο" όπως το λές στην Στουρνάρη από το 1996

Δεν ξέρω τι εμπειρείες πιθανόν είχες ή τι λαμογιές έκαναν οι άλλοι, αλλά σαφώς και γω υπάλληλος ήμουν εκεί που δούλευα, οπότε θα τα πω χωρίς προκαταλήψεις.

Από το 1996 έως το 2002 που πήγα στρατιώτης, οι 8 στους 10 πελάτες που έμπαιναν στο μαγαζί ήταν όντως άσχετοι και πολλοί ξεστραβώθηκαν αφού μας έκαναν να μαλιάσει η γλώσσα μας εξηγώντας τους πράγματα, που και σήμερα στο Πλαίσιο το 80% των υπαλλήλων είναι ανίκανοι να σου εξηγήσουν. ¶σε που τρώγαμε ΑΜΙΣΘΙ κανά δίωρο ή και τρίωρο (άντε κάνα tip) όταν παραδίδαμε το εργαλείο αφού κάναμε εγκατάσταση του PC να εξηγούμε και 3-4 πράγματα στον κόσμο.... και ξέρω από την πιάτσα και ότι άλλα μαγαζία έκαναν το ίδιο.... με ποσοστό κέρδους και τότε αισχρό..... αν συνυπολογίσεις το κόστος απόστολής εγκατάστασης - επίδειξης, την πρώτη π@π@ρ@ που θα κάνει ο πελάτης την πρώτη επίσκεψη που ΔΕΝ πληρωνόσουν γιατί το "από εσάς το πήρα" ήταν καραμέλα.. .... και μετά ... έγινε της μόδας το... Πλαίσιο..... μάιστα..... μάιστα... που έφερνε τα επώνυμα.... :lol: :lol: :lol:

Δεν πιστεύω ότι ισχύει κάτι τέτοιο στο Πλαίσιο. Ουτε ίσχυε. Ότι μόνο αυτό φέρνει και έφερε πρώτο επώνυμα προιόντα. Το σίγουρο είναι ότι έφερε και κάποια δικά του προιόντα αμφιβόλου ποιότητος (για την συγκράτηση του χαμηλού κόστους) με τα γνωστά επακόλουθα να ωρύονται πελάτες...... ή κάποιους κωδικούς επωνύμων προιόντων που δεν δούλευαν οι εταιρείες χονδρικής στην Ελλάδα για ευνόητους λόγους ποιοτικούς. και χάζευε ο πελάτης χωρίς να ξέρει ότι ένα "LS" στον κωδικό της LG π.χ έκανε το προιόν σκουπίδι σε σχέση με το "LSRG" π.χ που είχε το απέναντι μαγαζί και που τίμια το έδινε 10-15% ακριβότερα αφού ήταν όντως ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!

Υπάρχει ένας νόμος απαράβατος. Κανείς δεν σε κοροιδεύει για το προιόν που σου δίνει.

Παράδειγμα. Θα έχεις παρατηρήσει τους επεξεργαστές στον πάγκο του πλαισίου ΧΩΡΙΣ κουτί και ΨΥΚΤΡΑ (bulk) να έχουν κάτι τιμές π.χ ο 6300 core 2 duo μόνο 85 ευρώ. Και σκέφτεσαι ρε τους Μ@Λ@ΚΕΣ τα μαγαζιά τον έχουν και καλά boxed 170€ ... πω πω διαφοράααααααα :lol: :lol:

Απλά ό ένας είναι bulk και ο άλλος box και τι έγινε???

Απλά θα σου πω η μέρα με την νύχτα ή αλλιώς θα σε δω στο πλοίο στις 32 ... ή αλλιώς και πολύ απλά καμία σχέση το παστό με το παστίτσιο....

Η αλλιώς μάπα το καρπούζι... τώρα γιατί αν θές μπορώ κάλλιστα να στο εξηγήσω και θα εκπλαγείς.... πολύ απλά και τα 2 αυτά προιόντα έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ την τιμή που τους αξίζει και πολύ πιθανόν το bulk να είναι και υπερτιμημένο :lol: :lol:

Τα parts που εμπορευόμασταν από εταιρείες χονδρικής όπως Informatics, CTC, Oktabit, Αριθμός, Quest, και τόσοι άλλοι δεν ήταν ποτέ σαβούρα, δηλαδή μνήμες επώνυμες δεν έφερε πρώτο το Πλαίσιο, έτσι?

Εμείς και άλλα 100 μαγαζιά είχαμε εξαιρετικές Siemens & Hyundai, που δυστηχώς δεν τις βρίσκεις σήμερα. Τώρα από boards QDI, ASUS, ABIT δουλεύαμε συνήθως... δεν νομίζω ότι ήταν μάπα.....

Αυτό το να μην έχουν 10 μητρικές στην βιτρίνα το καταλαβαίνω για τα μικρά μαγαζιά, αλλα ακόμα και τότε κανείς δεν ήθελε να τις δει ζωντανά δεν ήταν ηδονοβλεψίες!!!! Οι πιό ψαγμένοι είχαν συγκρίνει από περιοδικό τύπο και οι πιό άσχετοι ερχόντουσαν για αγορά με "σκονάκι" από τον ξάδερφο ή τον φίλο που "ήξερε" γιατί δούλευε στην ΙΒΜ :lol:

Μόνο όσο αφορά τις Οθόνες συμφωνώ ότι όντως καλό είναι να τις βλέπεις σε έκθεση.

Επειδή δεν το κρύβω ότι διατηρώ μαγαζί με είδη πληροφωρικής στα λέω με την καλύτερη πρόθεση....

Αν πάς σούπερμάρκετ στις 9 και 05 το βράδυ θα σε αφήσουν να πάρεις γάλα??? Πήγες σε Σκλαβενίτη και στρώσαν τα κόκκινα χαλιά μετά το ωράριο εργασίας? Στο λέω εγώ Παναγιώτη που λιώνω στην δουλειά ακόμα και τα σαββατοκύριακα. Επειδή θα αγόραζες μία Sony 17'' 280.000 έπρεπε ο μπακάλης ή ο χασάπης όπως τους λές να περιμένει after hours sales? 8O 8O :!:

Ενδεχομένως κάποιοι να τον είχαν σηκώσει ψηλά τον αμανέ, και να την είχαν δει και κάπως... δεν ήταν ποτέ και ούτε θα είναι όλοι τέλειοι σε καμία δουλειά. Αλλά μην τα τραβάμε και όλα......και τα ξεχειλώνουμε...

Έχει τύχει να μπώ στο ασανσέρ του κεντρικού καταστήματος του πλαισίου όσο ήμουν στρατιώτης, για μιά αγορά πριν ξεκινήσω δικό μου μαγαζί και δεν μπορούσα να κρατήσω την κοιλιά μου από τα γέλια από αυτά που άκουγα από 3-4 "φορτωμένους" 2 και 3 φορές το PC τους στον ώμο και να τρέχουν στους τεχνικούς του 2 ορόφου νομίζω....

Α και προσωπικά επειδή έχει τύχει να ψωνίσω αρκετές φορές από το Πλαίσιο, σε πληροφωρώ ότι είναι πραγματικά δυσκοίλιοι.

Το εξής καταπληκτικό

Πριν ανοίξω μαγαζί αγόρασα ένα PC για ένα φίλο από Λαμία (χωρίς να έχω κέρδος, απλά έστειλε τα λεφτά και γω του έστειλα το PC με την απόδειξη)

Χτυπά ο δίσκος σε 3 μήνες. Ένας WD 40GB ATA. Μου τον στέλνει, τους τον πάω και παίρνω τα @@ γιατί δεν έχω απόδειξη.

Επειδή είμαι της δουλειάς ΞΕΡΩ ΌΤΙ ΑΠΟ ΤΟ SERIAL NUMBER και μόνο μπορεί να τον βρεί (μου είχε ξανασυμβεί στο Πλαίσιο της Στουρνάρη, να πάω κάτι χωρίς απόδειξη και να μου το αλλάξουν ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ)

Ε! Λοιπόν ο δίσκος είναι τασάκι στο πάγκο του τεχνικού στο δικό μου μαγαζί ακόμα σήμερα...... :lol: :lol: :lol: :lol: δεν τον άλλαξαν ποτέ , δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να τσεκάρουν ό, τι και αν τους είπα.... δεν μπα νάχε αυτοκόλλητο του Πλαισίου, δεν μπα να τους είπα και την ακριβή ημερομηνία αγοράς, τίποτε φωνή βοόντω εν τη ερήμω!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αγαπητέ taq, όλα αυτά που λες είναι άλλη μία ένδειξη της τεράστιας απόστασης που υπάρχει στην Ελλάδα ανάμεσα στον καταστηματάρχη και τον πελάτη. Απόσταση που, όταν την εντοπίζουμε σε σχέση με τους ιδιοκτήτες κάποιων μουσικών καταστημάτων, όλοι "συμφωνούν" ότι είναι "κλέφτες" και "απατεώνες" και κερδοσκόποι.

Θα μπορούσα να σου πω πολλά σαν αντεπιχειρήματα, αλλά περιορίζομαι να σου θυμίσω ότι κάποιος λόγος πρέπει να υπάρχει για το ότι ο κόσμος προτιμά να ψωνίζει από το "Πλαίσιο" και όχι από συνοικιακούς καταστηματάρχες.

Η κατανόηση αυτού του ζητήματος είναι απολύτως απαραίτητη, όχι για τους πελάτες, αλλά για τους καταστηματάρχες που θέλουν να κρατήσουν τα μαγαζιά τους.

Πάντως, εκπλήσσομαι για την απάντησή σου διότι δεν είχα αντίληψη του ότι υπάρχει λανθάνουσα συνδικαλιστική ή συντεχνιακή συνείδηση ανάμεσα στα συνοικιακά καταστήματα πληροφορικής - αντίθετα μέχρι σήμερα το μόνο που έχω δει είναι ότι ο ένας προσπαθεί να θάψει τον άλλο.

 
Παναγιώτη, ειλικρινά δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι, και μίλησα κυρίως από την σκοπιά του Υπαλλήλου που ήμουν τότε, βλέποντας την πιάτσα στα εξάρχεια και συζητώντας και με άλλους υπαλλήλους και άλλων μαγαζιών τότε.

Αν θες να σου μιλήσω καθαρά σαν μαγαζί, αυτό που θα πω πολύ απλά είναι ότι η διαφήμηση που έχει το πλαίσιο και το e-shop έχει καταλυτική επίδραση στους καταναλωτές. Και είναι ο λόγος που λές που ψωνίζει ο πολύς κόσμος..

Προς Θεού και η Πλαίσιο έχουν πολύ καλά πράγματα, τα οποία και πληρώνεις και μάλιστα αδρά. Όμως αυτό ισχύει παντού.

Αναγκαστικά καθημερινά συγκρίνω ένα περίδρομο προιόντα και βλέπω ότι στο μέσο όρο είμαστε στις ίδιες τιμές.

Δυστηχώς χωρίς διαφήμηση δεν μπορούν να "ανοιχτούν" αλλά από την άλλη έχουν τον δικό τους κύκλο πελατείας, και για να μην μας αλλάζουν φανατικά κάποιοι μάλλον κάτι καλό δίνουμε και μεις :wink:

Δεν συμφωνώ με το παράδειγμα των μουσικών καταστημάτων. Ειλικρινά δεν ξέρω την δουλειά τους ούτε τα ποσοστά τους ή τα περιθώριά τους.

Είναι άλλη δουλειά πιό μικρός ο κύκλος, άλλο το αντικείμενο....

Εμείς είμαστε πιό πολλοί, με άλλα προιόντα με τρελό ανταγωνισμό κτλ

Ότι γίνεται (η όποια σφαγή τιμών), γίνεται διότι χρόνια τώρα είναι γνωστό ότι ωφελείται ΠΑΝΤΑ ο καταναλωτής.

Και υπάρχει και το εξής ΠΑΡΑΔΟΞΟ! Πως είναι δυνατόν κάποια είδη σαν φωτοβολίδα ανά καιρούς να τα δίνουν οι αλυσίδες ΚΑΤΩ του κόστους ????

Τι ποιό ειλικρινές από αυτό που λέω?

Όμως σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θέλω να πιστεύω ότι τα μαγαζιά συνοικιακά ή μη σε κοροιδεύουν, αν υπάρχουν περιπτώσεις τέτοιες, τους αποβάλει στην δουλειά μας η ίδια η αγορά.

Δεν χρειάζεται να θάψω κανέναν και ούτε είναι αναγκαίο, από τον τίτλο του θέματος πήρα θάρρος να γράψω την γνώμη μου για τα είδη της Πλαίσιο.

Δεν νομίζω επίσης ότι υπάρχει στην δική μας δουλειά απόσταση....πελάτη καταστήματος ούτε το πενιχρό μας κέρδος είναι ικανό να σε κατατάξει σε κλέφτη!!! Θεός φυλάξει!!! Αυτό και αν είναι!!! Για εμένα εκτός από δουλειά είναι και πάθος. Από υπάλληλος έμπαινα πάντα στην θέση του πελάτη βλέποντας τις ανάγκες του για υπολογιστικό σύστημα και τον προέτρεπα στην καλύτερη δυνατή λύση Value for money / απαιτήσεις. Τώρα δεν ξέρω αν οι άλλοι θάβουν κάνουν ράνουν, σου είπα σε όλες τις δουλειές είναι και κάποιοι παντελώς ΚΟΥ-ΚΟΥ. Αυτό που θέλω απλά να πω είναι ότι κάποιοι ζούν από ένα οποιοδήποτε εμπορικό επάγγελμα. Εμείς έχουμε καταντήσει να έχουμε τα προιόντα σε διατήμηση...... Δυστηχώς αυτό έμαθα καλά σαν επάγγελμα με αυτό πορεύομαι, και γω και τόσοι άλλοι.

 
Το πλαίσιο είναι ένα πολυκατάστημα που φέρνει ποσότητες απο διάφορες εταιρίες, και εχει περιθώριο ίσως να πουλήσει πολύ κατω απο αυτό που πραγματικά πουλάει.

Επίσης οι υπάλληλοί του περνάνε απο ιερά εξέταση για το πόσο ξέρουν τα προιόντα και αξιολογούνται περιοδικά για τις γνώσεις τους και την αποτελεσματικότητά τους.

Δεν είναι εύκολο να είσαι υπάλληλος στο πλαίσιο

Το πλαίσιο εχει απλά , πολύ απλά πατήσει στην αρχη καλύτερα να έχω ένα σερβις σε κάθε μαγαζί μου και επίσης σε ότι δεν μπορώ να επισκευάσω αμέσως να το αλλάζω γιατι απλά ενδιαφέρεται αυτό να διαδίδεται και να επαναλαμβάνονται οι πωλήσεις,

Το πλαίσιο απλά δουλευει ευρωπαικά, όπως το 'ίδιο δουλευει το carefoure, το praktiker κλπ. και ο άνθρωπος που ξεκίνησε με 50000 δρχ στην τσέπη το μαγαζί στην Στουρνάρα και όλοι του λέγαν ρε τρελέ,,,,,,,, δουλεψε σωστά και πήρε υπόδειγμα της λειτουργίας της αγοράς του εξωτερικού και εφάρμοσε την καταναλωτική τεχνογνωσία στην χώρα μας.

Ο Γεράρδος εδωσε όλη του την περιουσία σε ιδρύματα για την ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου, και η Πλατεία Γεωργίου Γεράρδου (Πρώην Πλατεία Συνταγματος) στολίστηκε με το επιβλητικό άγαλμα αυτού του μεγάλου Ελληνα Πατριώτη, που δεν κράτησε τίποτα απο τα δισεκατομμύρια που κέρδισε για τον εαυτό του και πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής του ήσυχος σε μια μικρή καλύβα στην Ηπειρο εκτρέφοντας ζώα!! Μπεεεεεεεεεεεεε!!!!

 
Α και προσωπικά επειδή έχει τύχει να ψωνίσω αρκετές φορές από το Πλαίσιο' date=' σε πληροφωρώ ότι είναι πραγματικά δυσκοίλιοι.

Το εξής καταπληκτικό

Πριν ανοίξω μαγαζί αγόρασα ένα PC για ένα φίλο από Λαμία (χωρίς να έχω κέρδος, απλά έστειλε τα λεφτά και γω του έστειλα το PC με την απόδειξη)

Χτυπά ο δίσκος σε 3 μήνες. Ένας WD 40GB ATA. Μου τον στέλνει, τους τον πάω και παίρνω τα @@ γιατί δεν έχω απόδειξη.

Επειδή είμαι της δουλειάς ΞΕΡΩ ΌΤΙ ΑΠΟ ΤΟ SERIAL NUMBER και μόνο μπορεί να τον βρεί (μου είχε ξανασυμβεί στο Πλαίσιο της Στουρνάρη, να πάω κάτι χωρίς απόδειξη και να μου το αλλάξουν ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ)

Ε! Λοιπόν ο δίσκος είναι τασάκι στο πάγκο του τεχνικού στο δικό μου μαγαζί ακόμα σήμερα...... :lol: :lol: :lol: :lol: δεν τον άλλαξαν ποτέ , δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να τσεκάρουν ό, τι και αν τους είπα.... δεν μπα νάχε αυτοκόλλητο του Πλαισίου, δεν μπα να τους είπα και την ακριβή ημερομηνία αγοράς, τίποτε φωνή βοόντω εν τη ερήμω![/quote']

Aυτο εχω ακουσει και αλλους να το αναφερουν.Εχει συμβει και σε πολυ φίλο μου και το βρηκα απαραδεκτο.Κατεληξε να ειναι ενας απο τους λογους που δεν ψωνιζω απο το πλαισιο. :)

Επισης συμφωνω οτι ειναι ατυχης η συγκριση με μικρα ελληνικα μαγαζια vs thomann.Μιλαμε για καποια διαφορα στις τιμες οχι για εξωφρενικες αποστασεις.
 
Το πλαίσιο είναι ένα πολυκατάστημα που φέρνει ποσότητες απο διάφορες εταιρίες' date=' και εχει περιθώριο ίσως να πουλήσει πολύ κατω απο αυτό που πραγματικά πουλάει.
Επίσης οι υπάλληλοί του περνάνε απο ιερά εξέταση για το πόσο ξέρουν τα προιόντα και αξιολογούνται περιοδικά για τις γνώσεις τους και την αποτελεσματικότητά τους.

Δεν είναι εύκολο να είσαι υπάλληλος στο πλαίσιο

Το πλαίσιο εχει απλά , πολύ απλά πατήσει στην αρχη καλύτερα να έχω ένα σερβις σε κάθε μαγαζί μου και επίσης σε ότι δεν μπορώ να επισκευάσω αμέσως να το αλλάζω γιατι απλά ενδιαφέρεται αυτό να διαδίδεται και να επαναλαμβάνονται οι πωλήσεις,

Το πλαίσιο απλά δουλευει ευρωπαικά, όπως το 'ίδιο δουλευει το carefoure, το praktiker κλπ. και ο άνθρωπος που ξεκίνησε με 50000 δρχ στην τσέπη το μαγαζί στην Στουρνάρα και όλοι του λέγαν ρε τρελέ,,,,,,,, δουλεψε σωστά και πήρε υπόδειγμα της λειτουργίας της αγοράς του εξωτερικού και εφάρμοσε την καταναλωτική τεχνογνωσία στην χώρα μας.

Ο Γεράρδος εδωσε όλη του την περιουσία σε ιδρύματα για την ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου, και η Πλατεία Γεωργίου Γεράρδου (Πρώην Πλατεία Συνταγματος) στολίστηκε με το επιβλητικό άγαλμα αυτού του μεγάλου Ελληνα Πατριώτη, που δεν κράτησε τίποτα απο τα δισεκατομμύρια που κέρδισε για τον εαυτό του και πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής του ήσυχος σε μια μικρή καλύβα στην Ηπειρο εκτρέφοντας ζώα!! Μπεεεεεεεεεεεεε!!!![/quote']

Φίλε μου κάνεις πολύ μα πολύ λάθος! Είναι δύσκολο να δουλεύεις για το Πλαίσιο????Από πότε? Έχω τρείς φίλους που έχουν δουλέψει στο Πλαίσιο και δεν ξέρουν τι τους γίνεται με τους Υπολογιστές (δούλευαν στο τμήμα υπολογιστών). Αν δεν βρίσκει κάποιος δουλειά, η τελευταία λύση είναι το πλαίσιο μιας και συνέχεια θέλουν προσωπικό!! Αν δεν με πιστεύεις στείλε βιογραφικό και δες αν σε πάρουν. Εγώ προσωπικά το δοκίμασα και προς "έκπληξη" μου με πήραν!!!ΣΟΚ 8O 8O :o

Όσο για τα Turbo-X δεν έχω παρά να πώ τα χειρότερα! έχω προσωπικά δεί 4 υπολογιστές φίλων (και 1 της μητέρας μου) να διαλύονται με τον καιρό (πρέπει να έχουν ημερομηνία λήξης μάλλον), πρώτα το DVD rom μετά αρχίζουν τα τροφοδοτικά και μετά συνεχίζουν οι σκληροί και οι μητρικές! Έχουν σπουδαίο service επίσης!! Πήρα μια καινούργια 19" Τft και είχε 1 κολλημένο pixel (μπλέ), πήγα οπότε στο Πλαίσιο και μου είπαν οι τεχνικοί τους οτι δυστηχώς δεν γίνεται τίποτα και οτί φταίει η εταιρία που την έφτιαξε...εμπειροι τεχνικοι! Την πήρα ξανά σπίτι και την έφτιαξα μόνος μου και είναι κομπλέ εδώ και ένα χρόνο (και συνεχίζει)...

Μπάς και έχεις κάποια σχέση με το Marketing του Πλάισιο? :P
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πρόβλημα με το Πλαίσιο (μιας και γύρω του περιστρέφεται η συζήτηση τελικά) είχα παλιότερα, και πιό συγκεκριμένα με αυτό το δuσκοίλιο σύστημά τους που αναφέρει και ο taq...

Για να μου αλλάξουν ένα δίσκο παλιότερα που είχε χτυπήσει σε τρεις μήνες από την ημερομηνία αγοράς μου βγάλανε την παναγία ανάποδα, και ας είχα την απόδειξη μαζί, και ας τους είπα ότι έρχομαι από επαρχία και δεν μπορώ να ξανακατεβαίνω για να πάρω τον καινούργιο δίσκο (μιας και έπρεπε να κρατήσουν τον παλιό στο σερβις 3-4 ώρες για να βεβαιωθούνε όντως ότι είναι χαλασμένος και δεν τους λέω παπαριές).

Από τότε από εκεί ψωνίζω μόνο κάτι προσφορές που βγάζει αραιά και που, και χαρτικά που τα έχει σχετικά φτηνά. Α! Από κει πήρα και τις μπογιές για το diy μπάσο μου (άσχετο).

 
Οχι φίλε μου , εσύ κανεις λάθος, μα παρα πάρα πολύ λαθος.

Και το να δουλευεις για το πλαίσιο είναι δυσκολο,

Ξερουν πολύ καλά και απο υπολογιστές και επίσης ξερουν τα πάντα απο τον τομέα του καθενός, το πού βρίσκεται τι και το πώς να συμπεριφέρονται.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι δεν κατευθύνουν τον πελάτη προς τα εκεί που θέλουν με την κάθε ευκαιρία.

Εγώ ποτέ δεν κάνω λάθη, δεν έχω κάνει ούτε ένα λάθος στην ζωή μου,

 
Αν δεν βρίσκει κάποιος δουλειά' date=' η τελευταία λύση είναι το πλαίσιο μιας και συνέχεια θέλουν προσωπικό!![/quote']
Αυτό όντως ισχύει, λόγω του ότι οι υπάλληλοι δεν την πολυπαλεύουνε εκεί μέσα, λόγω του συνεχούς πρηξήματος σε συνδυασμό με το ωράριο και τον άθλιο μισθό που παίρνουν οι περισσότεροι τεχνικοί/πωλητές Η/Υ.
 
Όσο για τα Turbo-X δεν έχω παρά να πώ τα χειρότερα! έχω προσωπικά δεί 4 υπολογιστές φίλων (και 1 της μητέρας μου) να διαλύονται με τον καιρό (πρέπει να έχουν ημερομηνία λήξης μάλλον), πρώτα το DVD rom μετά αρχίζουν τα τροφοδοτικά και μετά συνεχίζουν οι σκληροί και οι μητρικές! Έχουν σπουδαίο service επίσης!! Πήρα μια καινούργια 19" Τft και είχε 1 κολλημένο pixel (μπλέ), πήγα οπότε στο Πλαίσιο και μου είπαν οι τεχνικοί τους οτι δυστηχώς δεν γίνεται τίποτα και οτί φταίει η εταιρία που την έφτιαξε...εμπειροι τεχνικοι! Την πήρα ξανά σπίτι και την έφτιαξα μόνος μου και είναι κομπλέ εδώ και ένα χρόνο (και συνεχίζει)...

Μπάς και έχεις κάποια σχέση με το Marketing του Πλάισιο? icon_razz.gif

 
Και πώς γίνεται εγώ που ψωνίζω συνέχεια απο το πλαίσιο να εχω καλή εξυπηρέτηση και να μην έχω πρόβλημα στις αλλαγές που έχω κάνει σε κάτι που χάλασε εντός εγγύησης?

Οταν αγόρασα το zen touch και είχε πρόβλημα με τον δίσκο του και κόλλαγε, μου το άλλαξαν χωρίς κάν να το δούνε,

Το ίδιο και η motherboard που μου κάηκε.

Τι δηλαδή , επειδή δεν είχαν βάλει καθόλου ανεμιστήρες μέσα στο turbo x , και ψηνοντουσαν όλα για 1 χρόνο? εγω το δούλευα απο το πρωί μεχρι το βράδυ και δεν έβαζα ανεμιστήρες γιατι ήξερα οτι ειναι στην εγγύηση και θα μου το άλλαζαν,

Αθλιο ωράριο και μισθό πείνας έχει το 80% των Ελλήνων,

 
Αθλιο ωράριο και μισθό πείνας έχει το 80% των Ελλήνων' date='[/quote']
Ναι αλλά στο Πλαίσιο έχουν και το συνεχές πρήξημο από γνώστες και "γνώστες" καθώς και την υποχρέωση να φοράνε αυτά τα πανάθλια μπλουζάκια στυλ ομάδας ποδοσφαίρου με τα ονόματά τους από πίσω.
 
Να σου πω, ελπίζω να βλέπει κανένας απο το πλαίσιο τι γράφω μπάς και με προσλάβει για δευτερη δουλειά στο τμημα προπαγάνδας του πλαισίου, γιατι δεν μου φτάνει ο αθλιος μισθός μου που τον βγάζω με άθλιο ωράριο.

Οχι, δεν έχω σχεση με το πλαίσιο και όντως βλέπω οτι έγραψα πολύ θετικά πράγματα γι αυτό χωρίς λόγο, αλλα είναι αλήθεια οτι εγώ δεν είχα πρόβλημα, γενικά τα περιφερειακά των pc χαλάνε καποια στιγμή και καθε 4-5 χρόνια αναγκαστικά κάποιος αν θέλει να εχει γρήγορο μηχάνημα και κυρίως να παίζει εφαρμογές rendering και παιχνίδια πρέπει να τα σκάει.

εγώ θα ξανααγοράσω πλαίσιο απλά θα πάρω ξεχωριστα κομμάτια και θα τα συνθέσω μόνος μου, αφο υ εμείς γενικά ξέρουμε απο σύνθεση

 
Και πώς γίνεται εγώ που ψωνίζω συνέχεια απο το πλαίσιο να εχω καλή εξυπηρέτηση και να μην έχω πρόβλημα στις αλλαγές που έχω κάνει σε κάτι που χάλασε εντός εγγύησης?
Οταν αγόρασα το zen touch και είχε πρόβλημα με τον δίσκο του και κόλλαγε' date=' μου το άλλαξαν χωρίς κάν να το δούνε,

Το ίδιο και η motherboard που μου κάηκε.

Τι δηλαδή , επειδή δεν είχαν βάλει καθόλου ανεμιστήρες μέσα στο turbo x , και ψηνοντουσαν όλα για 1 χρόνο? εγω το δούλευα απο το πρωί μεχρι το βράδυ και δεν έβαζα ανεμιστήρες γιατι ήξερα οτι ειναι στην εγγύηση και θα μου το άλλαζαν,

Αθλιο ωράριο και μισθό πείνας έχει το 80% των Ελλήνων,[/quote']

ΧΑχαΧΑ!!

Ωραίος!!! Μα καλά μου λες οτί δεν σου έβαλε ανεμιστήρες αυτή η "Υπέροχη" εταιρία και εσένα δεν σε πείραξε καθόλου? Τι να πω? :roll:

Υ.Γ.: Εγώ όσα parts τους πήγα έπρεπε πρώτα να περάσουν απο Ιερά εξέταση από τους έμπειρους και καταρτιτεσμένους τεχνικούς του Πλαίσιο!
 
Μετά τα posts του djven_om, ελπίζω ότι είναι σαφές για πιο λόγο επέλεξα να πάρω θέση υπέρ του "Πλαισίου". Δυστυχώς είναι σαφές ότι ο ξερολισμός μερικές φορές αγγίζει νέα επίπεδα. Κατά τα άλλα, να έχετε κατά νου ότι ο/η djven_om σύντομα θα γίνει πολύ πλούσιος/α καθότι έχει βρει τον τρόπο να επισκευάζει τα καμένα πίξελ σε οθόνες TFT. Περιμένουμε με αγωνία τα στοιχεία του για να του πάω δύο-τρεις που έχω.

Τα λέω καλά taq;

 
Την οθονούλα της samsung θελω εγώ την 20αρα

tft που την δίνει 200 ευρώ . MONO?

Τέλος πάντων, ο φίλος που έκανε το αρχικό πόστ θέλει γνώμες για το turbo -x

 
Είναι περίεργο το πως επισκεύασε (αν) τα καμμένα πίξελ.

Το πιό πρακτικό και απλό είναι να κάνεις ένα ζούλιγμα με το δάκτυλο στην περιοχή του καμμένου πίξελ με πιθανότητα 20-30% να πάρει ρεύμα επιτέλους και να ανάψει.

Οι εταιρείες παραγωγής έχουν γνωστοποιήσει εδώ και χρόνια ότι υπάρχει ένα 5% αναγνωρίσιμο ποσοστό σφαλμάτων όσο αφορά τα καμμένα πίξελ στις οθόνες TFT κατά την διάρκεια παραγωγής τους από το εργοστάσιο.

Κάποιες προσφέρουν αντικατάσταση του μοντέλου έστω και με ένα, άλλες πάνω από 5 καμμένα πίξελ ή όταν 2 από αυτά είναι κολλητά.

Σέβομαι την θέση σου υπέρ, αλλά διαφωνώ πάρ αυτα κάθετα. Όχι ως ανταγωνιστής όμως της εταιρείας Πλαίσιο.

Η συντριπτική πλειοψηφία των πόστ νομίζω ότι είναι απένατι σε όσα λές...

Χαίρομαι που προσωπικά έχεις όπως και 1-2 άλλοι άψογη συμπεριφορά...

Αλλά δεν ισχύει πλειοψηφικά για το σύνολο. Λυπάμαι.

 
Την οθονούλα της samsung θελω εγώ την 20αρα tft που την δίνει 200 ευρώ . MONO?

Τέλος πάντων' date=' ο φίλος που έκανε το αρχικό πόστ θέλει γνώμες για το turbo -x[/quote']

Ναι, θέλει γνώμες και ΕΜΠΕΙΡΕΙΕΣ! :wink:
 
Μετά τα posts του djven_om' date=' ελπίζω ότι είναι σαφές για πιο λόγο επέλεξα να πάρω θέση υπέρ του "Πλαισίου". Δυστυχώς είναι σαφές ότι ο ξερολισμός μερικές φορές αγγίζει νέα επίπεδα. Κατά τα άλλα, να έχετε κατά νου ότι ο/η djven_om σύντομα θα γίνει πολύ πλούσιος/α καθότι έχει βρει τον τρόπο να επισκευάζει τα καμένα πίξελ σε οθόνες TFT. Περιμένουμε με αγωνία τα στοιχεία του για να του πάω δύο-τρεις που έχω.
Τα λέω καλά taq;[/quote']

Λοιπών...όλοι οι έξυπνοι μαζεύτηκαν....................Δείτε πρώτα τι έγραψα και μετά πετάξτε την εξυπνάδα σας...Είπα οτι εφτιαξα κολλημένο pixel όχι καμμένο. Αν ξέρετε κάποια βασικά πράγματα απο Η/Υ θα ξέρατε οτι υπάρχει διαφορά! Πληροφορίες για το πως το έφτιαξα θα βρείτε με ένα search στο google βάζοντας "fix stuck pixels"

Εντάξει ειδικοί μου????????

(κουρδίστε καμιά κιθάρα και άστε τους Η/Υ σε εμάς που ξέρουμε)

Ο ΞΕΡΟΛΑΣ

Peace :P :P

Υ.Γ.: Wow! αν θέλεις στείλε τις προβληματικές οθονούλες σου να στις φτιάξω..δεν υπάρχει πρόβλημα..
 
Έχουν σπουδαίο service επίσης!! Πήρα μια καινούργια 19" Τft και είχε 1 κολλημένο pixel (μπλέ)' date=' πήγα οπότε στο Πλαίσιο και μου είπαν οι τεχνικοί τους οτι δυστηχώς δεν γίνεται τίποτα και οτί φταίει η εταιρία που την έφτιαξε...εμπειροι τεχνικοι! Την πήρα ξανά σπίτι και την έφτιαξα μόνος μου και είναι κομπλέ εδώ και ένα χρόνο (και συνεχίζει)...[/quote']
Kύριε... ξερόλα! Αν ήσουν πραγματικός ξερόλας κι όχι γιαλαντζί, θα ήξερες ότι εδώ και μερικά χρόνια υπάρχει τεράστια ιστορία με τα καμένα - κολλημένα με τη μπάλα πίξελς στις TFT. Τόσο που ελάχιστες ψυχές νομίζω δεν ξερουν τι γίνεται, και για αυτούς το Πλαίσιο έχει ΣΗΜΑΤΑ με ΜΕΓΑΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ μπροστά από τα σταντς των οθονών που αναφέρει το πόσα καμμένα πίξελς καλύπτει η εγγύηση για επιστροφή της οθόνης της εκάστοτε εταιρίας και αλλαγή της, το πόσα χρόνια τους καλύπτει η εγγύηση, αν είναι οn-site κλπ. Και οι τεχνικοί είναι τόσο "έμπειροι" μάλιστα που λούζονται τον ξερολισμό του καθενός!

Εντάξει ειδικοί μου????????(κουρδίστε καμιά κιθάρα και άστε τους Η/Υ σε εμάς που ξέρουμε)
Να προσκυνήσουμε τώρα ή μετά;; Σε αυτό το φόρουμ υπάρχουν πολύ περισσότεροι που ασχολούνται εντατικά με τους υπολογιστές από όσο έχεις πάρει χαμπάρι, επαγγελματικά ή απλά από χόμπι. Τώρα αν 22 χρόνια πριν που έγραφα τις πρώτες μου γραμμούλες σε Βasic εσύ ήξερες τι πάει να πει 6502, είχες δει floppy drive από κοντά και ΔΕΝ δούλευες με... κασσέτες, σου βγάζω το καπέλο και μπαίνω στη σειρά για αυτόγραφα.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top