Για μια περίοδο βέβαια είχε χάσει καπου το δρόμο' date=' και αυτό φαίνεται από τις ασχημες εμπειρίες που ανέφεραν πολλοί παραπάνω. Για εμένα το αρνητικό στο πλαίσιο, (και αυτό αφορά κυρίως τα έτοιμα συστήματα) είναι το ότι αν πας να κοιτάξεις έστω κάτι στο εσωτερικό τους, πόσο μαλλον να το αλλάξεις, χανεις εγγυήσεις. Εχουν γίνει σαν κάποιες εταιρίες αυτοκινήτων που σου λενε, αλλάζεις το τελικό της εξάτμισης, δεν έχεις εγγύηση ούτε στην τρομπα νερού για τα πιτσιλιστήρια... [/quote']
Σε αυτό δεν συμφωνώ Vrass... πιστεύω ότι είναι μια λογική εμπορική πρακτική για να αποτραπεί το πλήθος των επίδοξων μαστροχαλαστών - modders από το να αλλάξει τα φώτα στο μηχάνημα, και αν δεν πάει κάτι καλά λόγω δικής τους υπαιτιότητας (κακή συναρμολόγηση, ασυμφωνία hardware, κάψιμο κάποιου εξαρτήματος, μπάχαλο σε bios - registry - boot sectors κλπ) να ζητήσει τα ρέστα από το μαγαζί, υποχρεώνοντάς τους να τους ξελασπώσουν και να κάνουν ρεκτιφιέ στο πισι από την αρχή με δικά τους έξοδα.
Βέβαια, το eshop το κάνει αυτό για να κερδίσει ακόμη περισσότερο κόσμο και αποκομίζοντας τα ανάλογα κέρδη, αλλά και εκεί πρέπει να υπάρχουν "ασφαλιστικές δικλείδες" για τα κέρδη τους από τους μαστροχαλαστές, αλλιώς θα είχαν πέσει έξω σαν επιχείρηση!
Η πείρα μου πάντως από το Πλαίσιο είναι ότι πέρα από τις καλές τιμές, ακολουθεί πιστά την πολιτική γρήγορης απόσυρσης μοντέλων επεξεργαστών - motherboards που της επιβάλλουν πιθανότατα οι εταιρίες εισαγωγής, με τη διαφορά ότι επειδή έχει πολύ ισχύ σαν εταιρία κι αυτό, θα μπορούσε εύκολα να πατήσει πόδι και να αρνηθεί κάτι τέτοιο. Επίσης, οι τεχνικοί της κάνουν πολλές φορές σοβαρά λάθη στο service, και αν δουν ότι δεν σκαμπάζεις και πολλά από τεχνικά θα σε καπελώσουν, αν δουν όμως ότι ξέρεις τι παίχτηκε και αναζητήσεις με ζήλο το δίκιο σου, θα σπεύσουν να κάνουν ότι τους πεις γιατί η εταιρία νοιάζεται πάρα πολύ για το καλό της πρόσωπο στην αγορά.