- Μηνύματα
- 44
- Πόντοι
- 6
Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση,kpeyos είπε:Λοιπόν κι εγώ υπήρξα κάτοχος λαμπάτων πεταλιών. Το ακριβότερο που είχα στην κατοχή μου ήταν το Bad Cat 2Tone το οποίο έχει αντικειμενικά τόσο πολύ distortion που μπορεί άνετα να φτάσει σε επίπεδα fuzz. Τεράστια μπάσα, scooped μεσαία εφόσον το επιθυμεί κάποιος και όλο το πακέτο για να πάιξεις οποιοδήποτε high gain είδος μουσικής.
Αυτά όμως ήταν χρήσιμα όταν ήμουν σε κάποιο studio με φθηνα τρανζίστορ ενισχυτάκια, τα οποία τα σετάριζα καθαρά. Στον Marshall μου (4104) αλλά και σε ένα μικρό AC15 τύπου ενισχυτάκι που έχω το πετάλι δεν είχε την ίδια καλή αλληλεπίδραση όσο τα τρανζιστοράτα πετάλια που χρησιμοποιούσα. Στο τέλος αποφάσισα πως ήταν υπερβολή να έχω ένα πετάλι που κοστίζει σχεδόν όσο ένας μικρός ενισχυτής, για όποτε θα πηγαίνω σε κακής ποιότητας studio (συνήθως κάποια one off με γνωστούς).
Για να απαντήσω σε κάποιες από τις (ρητορικέςερωτήσεις του OP όταν είμαι με project το οποίο προβάρει εντατικά είτε για να γράψει είτε για live συνήθως αφήνω τον ενισχυτή μου στην αποθήκη του studio. Στα δύο-τρία άντε βαριά τέσσερα live το χρόνο που κάνω εννοείτε πως κουβαλάω τον εξοπλισμό μου. Αλλιώς ποιός ο λόγος να μαζεύω μηχανήματα;
Σε τελική ανάλυση λοιπόν κι εγώ θα συμφωνήσω με τον Zappa. Mάλιστα θα σου προτείνω να κοιτάξεις κάποια υβριδικά κεφαλάκια high gain για να κάνεις δουλειά. ΄Ή ακόμα καλύτερα κάτι σε καθαρό ενισχυτάκι (έναν defender με ένα βαρβάτο μεγάφωνο π.χ) και ή την digitech που έχεις μπροστά ή κάποια ποιοτικότερη (rackπροενίσχυση.
Όσο για για τις 4x12 καμπίνες κ.λ.π να μεν θα πω εγώ αλλά, μη νομίζεις, τα ιστορικότερα album του Thrash με έναν 1x12 MarkIIc γράφτηκαν απ' όσο ξέρω.
σωστή η παρατήρη σου ότι το πετάλι πρέπει να δοκιμαστεί μαζί με τον ενισχυτη για να δεις αν ταιριάζουν κίολας. Όταν μιλούσα για καμπίνα 4x12 ενοούσα για live, το θέμα της ηχογράφησης είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο... Κατα την άποψη μου χρειάζεσαι άλλο σετ μηχανημάτων για πρόβες, άλλο σετ για live και τελείως άλλο σετ για ηχογράφηση.