- Μηνύματα
- 21,911
- Πόντοι
- 4,208
στους 90+ παίρνει μπρος.... άσε, για να πάρει μπρος στο Passat το Pikes Peak πρέπει να ανέβω....Θα ανάψει το βεντιλατέρ λαίμαι.
Ε δεν το λες και γκρουπακι..Πολύ μου αρέσει αυτό το γκρουπάκι. Ρώτησα ένα πράγμα για ενισχυτές και έμαθα ένα πράγμα για ενισχυτές και δύο για αυτοκινητα ?
Ισχύει μόνο για τα τούρμπο..... με το σβήσιμο της μηχανής σταματάει η ροή του λιπαντικού-λαδιού στην τουρμπίνα και λόγω των πολλών στροφών της (χιλιάδες) μπορεί με τον καιρό να πάθει ζημιά (ράγισμα στο κέλυφος).(και αυτό με μερσεντες ισχύει για κάθε αυτοκίνητο βενζίνη ή πετρέλαιο. Είτε είναι ξεκίνημα είτε σταμάτημα. Για ηλεκτρικά σίγουρα όχι)
Ακριβώς. ? Οι προενισχυτριες ειναι γενικα κουλ και δε νιωθουν ?α. αυτό για να σβήσει ο ήχος, είνα ουσιαστικά να ξεφορτώσουν το ρεύμα τους οι πυκνωτές τροφοδοσίας που όντας μεγάλοι αν το κρατήσουν υπάρχει κίνδυνος ηλεκτρικού σοκ...(μικρό αλλά υπάρχει).
Καλό είναι να γίνεται και να πηγαίνει σε stand by για λίγο
β. ο κίνδυνος να κοπούν τα νήματα είναι μεγάλος καθώς η μετακίνηση ενός ενισχυτή 20-30-40 κιλών σημαίνει 99% ανώμαλη προσγείωση στο έδαφος. Αυτά κυρίως για τις λυχνίες εξόδου.
τα περισσότερα σήμερα ...τούρμπο είναιΙσχύει μόνο για τα τούρμπο..... με το σβήσιμο της μηχανής σταματάει η ροή του λιπαντικού-λαδιού στην τουρμπίνα και λόγω των πολλών στροφών της (χιλιάδες) μπορεί με τον καιρό να πάθει ζημιά (ράγισμα στο κέλυφος).
Υπάρχουν "δικλείδες ασφαλείας" (μέσω λειτουργικού-εγκέφαλος) αλλά και πάλι λόγω υψηλών θερμοκρασιών (εννοείτε μετά από ζόρισμα....) που σηκώνει η τουρμπίνα ακόμα και με το intercooler της χρειάζεται ένα πεντάλεπτο στο ρελαντί. Πάλι το λέω... μετά από ζόρισμα!! δεν μιλάμε για νορμάλ οδήγηση.τα περισσότερα σήμερα ...τούρμπο είναι
μικρά τουλάχιστον αλλά και μεγάλα.
3κύλινδρα 1000άρια βενζίνη πετρέλαιο
Για 5λεπτο μιλάω σε ζόρι .Υπάρχουν "δικλείδες ασφαλείας" (μέσω λειτουργικού-εγκέφαλος) αλλά και πάλι λόγω υψηλών θερμοκρασιών (εννοείτε μετά από ζόρισμα....) που σηκώνει η τουρμπίνα ακόμα και με το intercooler της χρειάζεται ένα πεντάλεπτο στο ρελαντί. Πάλι το λέω... μετά από ζόρισμα!! δεν μιλάμε για νορμάλ οδήγηση.
Υ.Γ. Sory Nekkon....
dimsonic είπε:Για 5λεπτο μιλάω σε ζόρι .
Και λεπτό στο νορμαλ
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?Υ.Γ. Sory Nekkon....
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?Υ.Γ. Sory Nekkon....
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?Υ.Γ. Sory Nekkon....
Εδώ μου δίνεις βήμα για να πω.... παιδιά τα λάδια ποτέ πάνω απ'το maximum του δείχτη...Πρέπει να με πείραξε η μεσημεριανή μπύρα. Τα βλέπω τριπλά...
Πρέπει να με πείραξε η μεσημεριανή μπύρα. Τα βλέπω τριπλά...
Εδώ μου δίνεις βήμα για να πω.... παιδιά τα λάδια ποτέ πάνω απ'το maximum του δείχτη...
Το εμπεδώσαμεΌχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?
Θεωρητικά μπορεις να κανεις και power-off στεγνα.
Ναι αυτό το προ 45ετίας. .Ρε παιδιά, και το αυτοκίνητο όταν το βάζουμε μπροστά, θέλει μερικά λεπτά στο ρελαντί πριν ξεκινήσουμε (τον χειμώνα περισσότερα), να ζεσταθεί λίγο η μηχανή που πέφτει το λάδι.
Το κάνει πολύς κόσμος?