Tube amp cooldown

Πολύ μου αρέσει αυτό το γκρουπάκι. Ρώτησα ένα πράγμα για ενισχυτές και έμαθα ένα πράγμα για ενισχυτές και δύο για αυτοκινητα ?

 
Πολύ μου αρέσει αυτό το γκρουπάκι. Ρώτησα ένα πράγμα για ενισχυτές και έμαθα ένα πράγμα για ενισχυτές και δύο για αυτοκινητα ?
Ε δεν το λες και γκρουπακι..

 
Μου θυμίζετε έναν ταρίφα (αγοραίο εννοείται) κάποτε που σε διαδρομη Αθήνα-Καλαματα, αφου έκανε σταση καπου μετα την Κορινθο (δε θυμαμαι πανε και 10+ χρονια) κατσαμε ενα 20-λεπτο στο οποίο ΔΕΝ εσβησε το αυτοκινητο (καινουρια Μερσεντες) και οταν τον ρωτησα τι ακριβως συμβαινει μου απαντησε ο επιστημων: "Δεν κανει το αυτοκινητο αφου τρεξει να σβήσει αμέσως, δεν εχεις δει τους σπριντερ στους αγωνες;" (Speechless)

Ον-τόπικ:

Α) Δεν νομίζω ότι makes sense, απο ηλεκτρονικής αποψης, να κανεις σβησιμο μέσω standby και αναμονή. Προσωπικά σβήνω standby πρωτα παιζοντας κανοντας 2-3 strum μεχρι να σβησει ο ηχος στο μεγαφωνο και μετα power-off. Δεν εχει νοημα να περιμενεις αλλο να κανεις Power-off. Θεωρητικά μπορεις να κανεις και power-off στεγνα.

B) Για τη μετακινηση -δε μου εχει τυχει βεβαια- ακουγεται λογικό ότι μια φουλ ζεστη λαμπα μπορει να ειναι ευαισθητη (εδω μπορει ειναι καπως ακομα και κρύα).

 
α. αυτό για να σβήσει ο ήχος, είνα ουσιαστικά να ξεφορτώσουν το ρεύμα τους οι πυκνωτές τροφοδοσίας που όντας μεγάλοι αν το κρατήσουν υπάρχει κίνδυνος ηλεκτρικού σοκ...(μικρό αλλά υπάρχει).

Καλό είναι να γίνεται και να πηγαίνει σε stand by για λίγο

β. ο κίνδυνος να κοπούν τα νήματα είναι μεγάλος καθώς η μετακίνηση ενός ενισχυτή 20-30-40 κιλών σημαίνει 99% ανώμαλη προσγείωση στο έδαφος. Αυτά κυρίως για τις λυχνίες εξόδου.

(και αυτό με μερσεντες ισχύει για κάθε αυτοκίνητο βενζίνη ή πετρέλαιο. Είτε είναι ξεκίνημα είτε σταμάτημα. Για ηλεκτρικά σίγουρα όχι)

 
(και αυτό με μερσεντες ισχύει για κάθε αυτοκίνητο βενζίνη ή πετρέλαιο. Είτε είναι ξεκίνημα είτε σταμάτημα. Για ηλεκτρικά σίγουρα όχι)
 Ισχύει μόνο για τα τούρμπο..... με το σβήσιμο της μηχανής σταματάει η ροή του λιπαντικού-λαδιού στην τουρμπίνα και λόγω των πολλών στροφών της (χιλιάδες) μπορεί με τον καιρό να πάθει ζημιά (ράγισμα στο κέλυφος).

 
α. αυτό για να σβήσει ο ήχος, είνα ουσιαστικά να ξεφορτώσουν το ρεύμα τους οι πυκνωτές τροφοδοσίας που όντας μεγάλοι αν το κρατήσουν υπάρχει κίνδυνος ηλεκτρικού σοκ...(μικρό αλλά υπάρχει).

Καλό είναι να γίνεται και να πηγαίνει σε stand by για λίγο

β. ο κίνδυνος να κοπούν τα νήματα είναι μεγάλος καθώς η μετακίνηση ενός ενισχυτή 20-30-40 κιλών σημαίνει 99% ανώμαλη προσγείωση στο έδαφος. Αυτά κυρίως για τις λυχνίες εξόδου.
Ακριβώς. ? Οι προενισχυτριες ειναι γενικα κουλ και δε νιωθουν ?

Οφφ-τοπικ: Δεν ειπαμε να σβηνεις εν κινήσει, αλλά ενα μισαωρακι στο ρελαντι ακινητος ειναι το καλυτερο stress-test για το ψυγείο, απ'όσο ξέρω. Εκ των πραγματων η νορμαλ χρηση (εκτος αν εχει ψοφοκρυο) περιλαμβανει τα ασφαλη περιθωρια. Ούτε αναβοντας θα βαλεις αμεσως πρωτη και θα φυγεις με 3500 στροφες (λολ), εχεις να κοιταξεις να βαλεις ζωνη να ξανακοιταξεις, να, να... Ουτε σβηνεις ποτε φρεναροντας απο 100χλμ/ω :P Ειδικα στα καινουρια αυτοκινητα. Αυτες οι ιδεες ειναι απομειναρια απο αλλες δεκαετιες (εδω πλεον σβηνουν μονα τους στα φαναρια ασουμε, που μπορει να ησουν οντως στη λεωφορο με 100 30'' πριν ?)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Ισχύει μόνο για τα τούρμπο..... με το σβήσιμο της μηχανής σταματάει η ροή του λιπαντικού-λαδιού στην τουρμπίνα και λόγω των πολλών στροφών της (χιλιάδες) μπορεί με τον καιρό να πάθει ζημιά (ράγισμα στο κέλυφος).
τα περισσότερα σήμερα ...τούρμπο είναι

μικρά τουλάχιστον αλλά και μεγάλα.

3κύλινδρα 1000άρια βενζίνη πετρέλαιο

 
τα περισσότερα σήμερα ...τούρμπο είναι

μικρά τουλάχιστον αλλά και μεγάλα.

3κύλινδρα 1000άρια βενζίνη πετρέλαιο
Υπάρχουν "δικλείδες ασφαλείας" (μέσω λειτουργικού-εγκέφαλος) αλλά και πάλι λόγω υψηλών θερμοκρασιών (εννοείτε μετά από ζόρισμα....)  που σηκώνει η τουρμπίνα ακόμα και με το intercooler της χρειάζεται ένα πεντάλεπτο στο ρελαντί. Πάλι το λέω... μετά από ζόρισμα!!  δεν μιλάμε για νορμάλ οδήγηση.

 Υ.Γ. Sory Nekkon....

 
Υπάρχουν "δικλείδες ασφαλείας" (μέσω λειτουργικού-εγκέφαλος) αλλά και πάλι λόγω υψηλών θερμοκρασιών (εννοείτε μετά από ζόρισμα....)  που σηκώνει η τουρμπίνα ακόμα και με το intercooler της χρειάζεται ένα πεντάλεπτο στο ρελαντί. Πάλι το λέω... μετά από ζόρισμα!!  δεν μιλάμε για νορμάλ οδήγηση.

 Υ.Γ. Sory Nekkon....
Για 5λεπτο μιλάω σε ζόρι .

Και λεπτό στο νορμαλ

dimsonic είπε:
Για 5λεπτο μιλάω σε ζόρι .

Και λεπτό στο νορμαλ

 
Υ.Γ. Sory Nekkon....
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?

Υ.Γ. Sory Nekkon....
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?

Υ.Γ. Sory Nekkon....
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?

 
Πρέπει να με πείραξε η μεσημεριανή μπύρα. Τα βλέπω τριπλά...


Μπα, μάλλον οι βραδινές τσικουδιές ευθύνονται.

Ξέρεις τι λένε ....

Τις πίνεις τριπλές, τα βλέπεις τριπλά. :classic_tongue:

Έλα όμως που τα βλέπω κι εγώ άλλα τόσα ...

Εδώ μου δίνεις βήμα για να πω.... παιδιά τα λάδια ποτέ πάνω απ'το maximum του δείχτη...


Με πέθανες άτιμε. :classic_biggrin:

 
Τι μου θυμήσατε τώρα που η κουβέντα έχει ενισχυτή και αυτοκίνητο...

Πριν λίγο καιρό μιλούσα με συνάδελφο που έπαιζε μια ζωή σε πανηγύρια στην επαρχία. Μου έλεγε λοιπόν, 'φορτώναμε τον Fender Super Reverb πάνω στη σχάρα του αυτοκινήτου και πηγαίναμε μαλλιοκούβαρα στους χωματόδρομους, από χωριό σε χωριό μέχρι να φτάσουμε. Οταν τελικά φτάναμε στον προορισμό, κατεβάζαμε τον Super και από την σκόνη που είχε πάνω δεν φαίνονταν ούτε κουμπιά ούτε τίποτα. Ε, τον φύσαγα λίγο, τον έβαζα στην πρίζα και πάντα άναβε!!!'? 

Αθάνατα εργαλεία...

 
Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?

Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?

Όχι, κάντε τη δουλειά σας, το απολαμβάνω, έτσι κ αλλιώς είμαστε όλοι και κιθαρίστες και οδηγοί... ?
Το εμπεδώσαμε 

 
Ρε παιδιά, και το αυτοκίνητο όταν το βάζουμε μπροστά, θέλει μερικά λεπτά στο ρελαντί πριν ξεκινήσουμε (τον χειμώνα περισσότερα), να ζεσταθεί λίγο η μηχανή που πέφτει το λάδι.

Το κάνει πολύς κόσμος?
Ναι αυτό το προ 45ετίας. . 

 
Ο μόνος λόγος να κλείσεις πρώτα το stand by είναι η σιγουριά όταν θα ξανανοίξεις τον ενισχυτή να είσαι σε stand by 

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top