Τρισδιάστατη τοποθέτηση των οργάνων στο χώρο σε μία μίξη...

Status
Not open for further replies.
odeon-mastering είπε:
Πες μου ενα λογο να αντιπαρατεθεις προσωπικα με εμενα . Και μαλιστα για κατι το οποιο ειναι νομος της φυσης.
παμε αλλη μια :

1) harilatron : προσεξτε πως φτανουν με διαφορετικη καθυστερηση οι συχνοτικες συνιστωσες του ηχου του κεραυνου. Διαφορετικες συχνοτητες κινουνται με διαφορετικη ταχυτητα

2) odeon-mastering : η ταχυτητα του ηχου δεν εξαρταται καθολου απο τη συχνοτητα

3) blue : Μαλλον εξαρτωνται σε αυτη την περιπτωση, να ενα λινκ που αξιολογω σαν σωστο

4) odeon-mastering : δεν ξερεις τη φυσικη για να αξιολογησεις αυτο το κειμενο.

(5) Στο ποστ που εσβησα εγραφα οτι την ξερω τη φυσικη για να αξιολογησω αυτο το κειμενο, αλλα δε με πιστευεις (και τωρα βλεπω στο πμ μου οτι μαλλον φταιει και το πανεπιστημιο που πηγα, αν και το λινκ ειναι απο ξενο πανεπιστημιο).

Χρειαζεται να συζητησουμε κατι επιπλεον?

Ναι ειναι ασχετος ο κεραυνος με το θεμα, αλλα το παραδειγμα του harilatron στον κεραυνο αναφεροταν και εσυ την αναλυση του ηχου του κεραυνου αμφισβητησες. Σε αυτο αντιπαρατεθηκα .

 
spy είπε:
Επί του προκειμένου, η ταχύτητα του ήχου σε ένα μέσο είναι ανεξάρτητη της συχνότητας όταν δεν υπάρχουν φαινόμενα διασποράς στο μέσο διάδοσης. Όσον αφορά τον αέρα, η διασπορά είναι όντως πολύ μικρή ώστε να θεωρηθεί αμελητέα, άλλα όχι μηδέν. Άρα αυτό που περιγράφει ο harilatron όντως ισχύει αν και χρειάζονται πολύ μεγάλες αποστάσεις για να γίνει αντιληπτό.
Το γνωριζω πολυ καλα επιτελους να και ενας που μιλαει σωστα.

Ετσι λοιπον για ακομα μια φορα ...

Η καθυστερηση  των συχνοτητων ηθελημενα ωστε να δοθει μια αισθηση 3ης διαστασης δεν αποτελει την λυση σε αυτο που ζηταει ο αρχικος χρηστης.

Η διασπορα ειναι διασπορα γιατι οπως μαλλον ξερεις καλυτερα απο εμενα ο αερας δεν ειναι ενα και μονο υλικο.

Οπως ειπες οι διαφορες ΙΣΩΣ γινουν αντιληπτες σε πολλα χιλιομετρα αποσταση.....sε μη ιδανικες συνθηκες περιβαλοντικες (δλδ εξω απο το δωματιο που ακουω/μιξαρω)

αν και το παραδειγμα του κεραυνου πιστευω ειναι kako γιατι δεν μπορουμε να ορισουμε ποση αποροφηση η και διαχυση προσεφερε απλοχερα η φυση στο αρχικο "full range"σημα.

 
Aς μην γινόμαστε είρωνες...

odeon-mastering είπε:
μιλουσαμε για την ταχυτητα του ηχου...αφου εισαι τοσο καλος στην φυσικη ωστε διαβαζεις με τον καφε σου τετοια αρθρα πες μας εσυ τον μαθηματικο τυπο που δινει την ταχυτητα του ηχου στον αερα...και δειξε μου ποιο απο τα σημεια εχει σχεση με την συχνοτητα

ΚΑμια φορα αναρωτιεμαι τι θελω και μπλεκω, μια ο ενας μια ο αλλος, σε αυτο το φορουμ, ολοι μαλωνεται με ολους.

υγ Και η φυσικη ως αλλος αμαχος πλυθησμος υποφερει

υγ2 speed of sound (m/s) = 331.3 + 0.60 T(°C)
Εγώ είδα να γράφεις κάτι με bold και βεβαιότητα που δυο (2) πανεπιστημιακοί καθηγητές φυσικής, ένας της ημεδαπής κι ένας του εξωτερικού, προσπαθούν να σου εξηγήσουν υπό ποιες συνθήκες ισχύει. Όσον αφορά στο υγ2, μπορείς να ξαναγράψεις τον τύπο γιατί δεν τον καταλαβαίνω? (δεν ειρωνεύομαι, απλά βλέπω ότι τα μέτρα ανά sec ισούνται με... βαθμούς Κελσίου).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
blue είπε:
παμε αλλη μια :

1) harilatron : προσεξτε πως φτανουν με διαφορετικη καθυστερηση οι συχνοτικες συνιστωσες του ηχου του κεραυνου. Διαφορετικες συχνοτητες κινουνται με διαφορετικη ταχυτητα

2) odeon-mastering : η ταχυτητα του ηχου δεν εξαρταται καθολου απο τη συχνοτητα

3) blue : Μαλλον εξαρτωνται σε αυτη την περιπτωση, να ενα λινκ που αξιολογω σαν σωστο

4) odeon-mastering : δεν ξερεις τη φυσικη για να αξιολογησεις αυτο το κειμενο.

(5) Στο ποστ που εσβησα εγραφα οτι την ξερω τη φυσικη για να αξιολογησω αυτο το κειμενο, αλλα δε με πιστευεις (και τωρα βλεπω στο πμ μου οτι μαλλον φταιει και το πανεπιστημιο που πηγα, αν και το λινκ ειναι απο ξενο πανεπιστημιο).

Χρειαζεται να συζητησουμε κατι επιπλεον?

Ναι ειναι ασχετος ο κεραυνος με το θεμα, αλλα το παραδειγμα του harilatron στον κεραυνο αναφεροταν και εσυ την αναλυση του ηχου του κεραυνου αμφισβητησες. Σε αυτο αντιπαρατεθηκα .
Den se kathgiorhsa oti den jereis arketh fysikh aderfe...alla akoma den mou edvses ton typo poy soy zhthsa....

 
bloody_sunday είπε:
Aς μην γινόμαστε είρωνες...

Εγώ είδα να γράφεις κάτι με bold και βεβαιότητα που δυο (2) πανεπιστημιακοί καθηγητές φυσικής, ένας της ημεδαπής κι ένας του εξωτερικού, προσπαθούν να σου εξηγήσουν υπό ποιες συνθήκες ισχύει. Όσον αφορά στο υγ2, μπορείς να ξαναγράψεις τον τύπο γιατί δεν τον καταλαβαίνω (δεν ειρωνεύομαι, απλά βλέπω ότι τα μέτρα ανά sec ισούνται με... βαθμούς Κελσίου).
στο φορουμ αυτο αρπαζεται κεφαλια...

καποιοι αλλοι αντιλαμβανονται εντελως τα λεγομενα μου...πριν λιγο καιρο καποιος νομιζε οτι κοροιδευα την μουσικη του και μετα απο 2 σελιδες καυγα καταλαβαμε που παρεξηγηθηκε (και δεν εφταιγα εγω).

δεν με νοιαζει αν καποιος ειναι καθηγητης φιλε μου (ολοι καθηγητες ειμαστε)

Οταν μου δειξουν πως και γιατι οι συχνοτητες θα ταξιδεψουν διαφορετικα απο το ηχειο μεχρι το αυτι μου τοτε θα δωσω respect....

Το m/s ston typo ennoei ταχυτητα του ηχου ΣΕ μετρα ανα δευτερολεπτο....

 
Odeon, θα είχες δίκιο αν κάποιος εδώ μέσα ειχε ισχυριστεί ότι π.χ. "όταν κάποιος παίζει μια συγχορδία στο πιάνο, ο ακροατής στα 200 μέτρα ακούει αρπέζ". Δεν έγραψε κανείς κάτι τέτοιο.

 
spy είπε:
Odeon, θα είχες δίκιο αν κάποιος εδώ μέσα ειχε ισχυριστεί ότι π.χ. "όταν κάποιος παίζει μια συγχορδία στο πιάνο, ο ακροατής στα 200 μέτρα ακούει αρπέζ". Δεν έγραψε κανείς κάτι τέτοιο.
Φιλε Spy εγω απαντησα σε αυτο

4. Οι ψηλές συχνότητες (αν και εξασθενημένες) φτάνουν στα αυτιά μας πρώτες γιατί διαδίδονται με μεγαλύτερη ταχύτητα στον αέρα (copy paste)

...αλλα μεσα στις βλακειες χαθηκε (ισως και ηθελημα ...κρυφτηκε πισω απο λεξεις και επιθεσεις)

((((αυτο καπου 3η σελιδα....επισης λεω και αλλα στο ποστ μου το πρωτο αλλα καποιοι δεν μιλανε για αυτα ουτε και ηταν τοσο ευεξαπτοι οταν αλλα μελη γραφαν τοσο λαθος κειμενα...αυτα που λεω για SUm/Difference

Πιστευω οτι καποιοι εδω μεσα απλα ειναι προκατελειμενοι))

Αν ηθελε ο συνομιλητης μου να κανει ενα τοσο περιπλοκο συλλογισμο που νικα τους νομους της φυσης θα επρεπε να ορισει τις συνθηκες.

Εγω ορισα τις συνθηκες (εκανα εντιτ με προλαβε αλλος και το εκανα 2 ποστ μετα νομιζς)λεγοντας οτι μιλαω για αερα, 20 βαθμους και 0% υγρασια.

Ειναι δημοσιο φορουμ εδω.... δεν μπορουμε να λεμε οτι θελουμε οντας φερελπιδες αστροφυσικομαθηματικοηλεκτρολοηχοληπτες και να διαμορφωνουμε συνειδησεις. (μην παρεξηγηθει κανεις σας εφαγα... Εσεις λετε οτι ειστε φυσικοι)

και στην συνεχεια προσπαθησα να εξηγησω οτι ο λογος δεν ειναι ακριβης αλλα εχει να κανει πιο πολυ με την απορροφηση και διαχυση των διαφορων κυματων (που εχει σχεση με την συχνοτητα γιατι οπως μαλλον ξερεις καλυτερα απο μενα αλλιως αποραφουνται και διαχεονται οι διαφορετικες συχνοτητες (με διαφορετικα μηκη κυματος).

Τωρα καποιοι λεν οτι αυτο ειναι ΒΑΣΙΚΑ λογο του γεγονοτος οτι οι ταΧΥΤΗΤΑ δεν ειναι ιδια./....εγω αυτο με τισ λιγεσ ομολογουμενως γνωσεις μου το αμφισβητω.

Μεχρι να αποδειχθει το αντιθετο πρεπει να λεμε οτι η ταχυτητα του ηχου στον αερα ειναι σταθερη και δεν εξαρταται απο την συχνοτητα

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν έχω να συνεισφέρω τίποτα στο αρχικό θέμα, απλά να εκφράσω την άποψή μου κι'εγώ, ότι ο χαρακτηριστικός ήχος του κεραυνού (όπως και το sonic boom πχ) οφείλεται σε συντριπτικό ποσοστό στο φαινόμενο doppler, και γι'αυτό δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι έρχονται πρώτα (edit: ότι κινούνται πιο γρήγορα) οι ψηλές συχνότητες.

Δείτε την εικόνα πχ.

doppler_effect.gif


Το γεγονός ότι τα πυκνώματα και αραιώματα των κυμάτων συκεντρώνονται μπροστά από μία κινούμενη πηγή ήχου, δεν πάει να πει ότι θα ακούγονται μόνο δυνατότερα, αλλά συμπιέζονται στο χώρο δημιουργώντας μικρότερα μήκη κύματος, άρα ψηλότερες συχνότητες. Όταν η πηγή μας προσπεράσει ακολουθούν και οι χαμηλότερες συχνότητες.

Ακόμα και αν θεωρήσει κάποιος την ηλεκτρική εκκένωση στιγμιαία (ώστε να μην υπάρχει "κίνηση ηχητικής πηγής" άρα και φαινόμενο doppler) ακόμα και η διαφορά θερμότητας στα διαφορετικά ύψη της ατμόσφαιρας θα επιτάχυνε τον ήχο (καθώς κοντά στο έδαφος υπάρχει μεγαλύτερη θερμότητα άρα και ταχύτητα ήχου) δημιουργώντας -ίσως αμελητέο- φαινόμενο doppler.

Απ'ότι φαίνεται πάντως με λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ, η ταχύτητα διάδοσης ενός κύματος στον αέρα εξαρτάται απ'τη συχνότητα του, αλλά για την περίπτωση του ήχου (20Hz-20KHz) η επίδραση της είναι αμελητέα.

edit2:

Με λίγο διάβασμα, τελικά δεν φαίνεται να έχει σχέση το doppler και η διαφορά θερμότητας στην ατμόσφαιρα. Απ'ότι φαίνεται, ο χαρακτηριστικός αυτός ήχος οφείλεται στο μεγάλο μήκος της ηλεκτρικής εκκένωσης και στο ότι το ωστικό κύμα που προκαλεί φθίνει σταδιακά από υπερηχητικό σε ακουστές συχνότητες καθώς χάνει ενέργεια.

Lightning rapidly heats the air in its immediate vicinity to around 20,000 °C (36,000 °F) - about three times the temperature of the surface of the Sun. This compresses the surrounding clear air and creates a supersonic shock wave which decays to an acoustic wave that is heard as thunder.[15]

http://en.wikipedia.org/wiki/Lightning#Properties

Quick expansion and contraction of air around lightning starts air molecules moving back and forth, creating sound waves. As this is happening extremely fast we will hear the 'clap' of a thunder.

 


Now imagine a lightning bolt. They can be several miles long, no matter if it is a cloud to cloud or cloud to ground discharge. Lets say the nearest part of the bolt is one mile away. Sound travels about a mile in 5 seconds, thus you will hear the first part - the clap of the lightning - five seconds after the flash. If the farthest part of the bolt is three miles away, it will take 15 seconds to hear that part of the bolt. From second 5 to second 15 after the flash you will hear every different part (clap) in between, resulting in a rumbling sound. The end of the rumble is the farthest part of th
e bolt.

http://www.weatheronline.co.uk/reports/wxfacts/Why-Thunder-Rumbles.htm

 
Last edited:
odeon-mastering είπε:
στο φορουμ αυτο αρπαζεται κεφαλια...

καποιοι αλλοι αντιλαμβανονται εντελως τα λεγομενα μου...πριν λιγο καιρο καποιος νομιζε οτι κοροιδευα την μουσικη του και μετα απο 2 σελιδες καυγα καταλαβαμε που παρεξηγηθηκε (και δεν εφταιγα εγω).

δεν με νοιαζει αν καποιος ειναι καθηγητης φιλε μου (ολοι καθηγητες ειμαστε)
Εσένα μπορεί να μη σε νοιάζει και να εξισώνεσαι αυτοβούλως στο μαγαζί σου και να κάνεις τον καθηγητή. Εδώ όμως μας νοιάζει. Και δεν είναι ότι λες κατι κατ' ανάγκη λάθος, αλλά το ότι εχεις τον σίγουρο αέρα του επαγγελματία σε ότι λες συνήθως (done this, done that, bought the t-shirt) με 60 κιλά μούρη και πρέπει να σε ανεχτούμε όπως η γιαγιά σου κι ας μας υποτιμάς καθε τόσο. Για στάκα...
Συμβαίνει αυτό με τους αυτόφωτους φωστήρες.

Λίγη μετριοπάθεια δεν βλάπτει και ιδιαίτερα όταν δεν ξέρεις με ποιόν μιλάς. Ολοι την άποψη τους γράφουν σωστή ή λάθος, στην προσπάθεια να βοηθήσουν ή απλά να κουβεντιάσουν, αλλά δεν την αλατοπιπερώνουν με... "τι θα έκανα εγω στο μάστερινγκ" (λες και σε ρώτησε κανείς) με ύφος 24 καρατίων. Αλλά όπως είπες κι εσύ: "Στο ελλάντα ότι δηλώσεις είσαι".

Εδώ θέλουμε να σεβόμαστε αυτούς που γνωρίζουμε ότι ξέρουν και είναι πρόθυμοι να τα μοιραστούν κι όχι αυτούς που διατείνονται ότι ξέρουν.

 
yameth είπε:
Εσένα μπορεί να μη σε νοιάζει και να εξισώνεσαι αυτοβούλως στο μαγαζί σου και να κάνεις τον καθηγητή. Εδώ όμως μας νοιάζει. Και δεν είναι ότι λες κατι κατ' ανάγκη λάθος, αλλά το ότι εχεις τον σίγουρο αέρα του επαγγελματία σε ότι λες συνήθως (done this, done that, bought the t-shirt) με 60 κιλά μούρη και πρέπει να σε ανεχτούμε όπως η γιαγιά σου κι ας μας υποτιμάς καθε τόσο. Για στάκα...

Συμβαίνει αυτό με τους αυτόφωτους φωστήρες.

Λίγη μετριοπάθεια δεν βλάπτει και ιδιαίτερα όταν δεν ξέρεις με ποιόν μιλάς. Ολοι την άποψη τους γράφουν σωστή ή λάθος, στην προσπάθεια να βοηθήσουν ή απλά να κουβεντιάσουν, αλλά δεν την αλατοπιπερώνουν με... "τι θα έκανα εγω στο μάστερινγκ" (λες και σε ρώτησε κανείς) με ύφος 24 καρατίων. Αλλά όπως είπες κι εσύ: "Στο ελλάντα ότι δηλώσεις είσαι".

Εδώ θέλουμε να σεβόμαστε αυτούς που γνωρίζουμε ότι ξέρουν και είναι πρόθυμοι να τα μοιραστούν κι όχι αυτούς που διατείνονται ότι ξέρουν.
μαλλον λαθος κανεις και ολα αυτα που λες δεν εχουν καν λογο να ειναι εκει.

Ουτε φωστηρας ουτε τιποτα φιλε μου....

Ειπα το λογικο αυτο που ειπαν και αλλοι πριν απο μενα ως απαντηση...

και τονισα οσο μπορουσα τους λαθος συλλογισμους για να μην συνεχιστει η παρανοηση...

και αυτη την εξηγηση την δινω για πολλοστη φορα γιατι μαλλον διαβασες αποσπασματικα.

το υφος μου ηταν υφος σιγουριας οπως εσυ λες αλλα γιατι να μην την εχω οταν μιλαω για ταχυτητα του ηχου στο δωματιο μου οπου ακουω μουσικη και οταν μιλαω για ενα M/S matrix το οποιο εχω κανει πολλες φορες. Προς θεου δλδ ειναι κακο οταν κατι το ξερουμε να μιλαμε με σιγουρια....????  δλδ οταν κατι το ξερουμε λαθος (οπως εδειξα πχ για αλλον χρηστη) ειναι καλυτερο να μιλαμε με σιγουρια τοτε?

Μηπως εχεις κατι αλλο μαζι μου? Οκ μια φορα μαλωσαμε λιγο...λολ...πρεπει ομως αυτο να εχει σχεση με το σημερινο ποστ?

Νιωθω λιγο αδικια αλλα δεν θα καλψω κιολας  :)

"Δεν με νοιαζει αν καποιος ειναι καθηγητης" ειπα.....

αλλα δυστυχως δεν εβαλες την κουβεντα αυτη στην σωστη διασταση της συζητησης....ολο το θεμα ηταν σε βαση σαθρη οταν καποιοι καθηγητες υποστηριξαν οτι η ταχυτητα διαφορετικων συχνοτητων (και εδωσαν το χοντροκομμενο παραδειγμα της αστραπης που περιλαμβανει μεταβλητες οπως υγρασια, θερμοκρασια,,,κτλπ) ισως δινει τρισδιαστατη αισθηση στον ηχο.

Εσυ ως ηχοληπτης (ειδα ενα ωραιο βιντεο στο μεγαρο...και υποθετω οτι εισαι ηχοληπτης)τι εχεις να πεις?

ειναι η ταχυτητα των συχνοτητων αυτο που ενδιαφερει στην περιπτωση ενος "τρισδιαστατου" μιξ? Ειναι καθλου σημαντικος παραγοντας οταν εσυ μιξαρεις?

Εαν το παραδειγμα της αστραπης ηταν εγκυρο μηπως θα επρεπε να μιλαμε για 3d  σε ενα χωρο που προσεγγιζει τα πολλα χιλιομετρα?

Αν ξερεις πολλες μπαντες που παιζουν απο χιλιομετρα μακρια και θελεις να αναπαραστησεις τις διαστασεις στα ηχεια, παω πασο

...οκ αστειο εκανα πλζ μην με βαρατε.

\

Ειπα αρκετες φορες οτι σκοπος ηταν να μην συνεχιστει η παρανοηση (για το 3d και εκεινη την στιγμη για το M/S processing)

...επισης ειπα οτι ναι καταλαβαινω οτι ειναι αυστηροyτσικο υφος αλλα ειναι και φορουμ και καποιοι ισως νομισουν οτι μαθαν κατι και οδηγηθουν σε λαθος δρομους.

Σε παρακαλω δες τα ποστ λιγο πιο προσεκτικα αν εχεις λιγο χρονο και θα καταλαβεις οτι εκτος αν θεωρηθουν τα bold επιθεση τοτε δεχτηκα εγω πρωτος και μαλιστα οταν ελεγα κατι που νομιζα μεχρι τοτε κοινη γνωση.

Εαν και παλι μου πεις οτι εκανα επιθεση εγω πρωτος (εκτος απο τα bold) και οτι οι διορθωσεις (στην μεχρι τοτε συζητηση) που προσπαθησα να κανω με το πρωτο μου ποστ δεν αξιζαν τοτε αφηνω το θεμα και δεν σε ξαναενοχλω.

παντα με χαμογελο και ευγενεια

Αποστολης (και οχι οδεον)

 
yameth είπε:
Και δεν είναι ότι λες κατι κατ' ανάγκη λάθος, αλλά το ότι εχεις τον σίγουρο αέρα του επαγγελματία σε ότι λες συνήθως (done this, done that, bought the t-shirt) με 60 κιλά μούρη και πρέπει να σε ανεχτούμε όπως η γιαγιά σου κι ας μας υποτιμάς καθε τόσο.
Ποτε υποτιμησα οταν ειπα ολοι ειμαστε καθηγητες?  Ελπιζω να καταλαβες απο το προηγουμενο ποστ γιατι ειμαστε ΟΛΟΙ καθηγητες εδω.

Και κατι ακομα...εγω εχω δει διαφορους να ποσταρουν με τον αερα του επαγγελματια εδω...με ακριβως τον ιδιο αερα. Τι σε χαλασε με τον δικο μου αερα?...η μηπως δεν με θεωρεις επαγγελματια?

Καπου κανεις ενα μεγαλο λαθος και ειλικρινα δεν μπορω να εκφρασω ποσο με στεναχωρει που με βλεπεις τοσο προκατελειμενα.

Αν εχω πει κ;απου οτι εχω κανει κατι που ΔΕΝ το εχω κανει Δειξε το μου..... και σε ολους τους αλλους οι οποιοι διαβαζουν.

Λίγη μετριοπάθεια δεν βλάπτει και ιδιαίτερα όταν δεν ξέρεις με ποιόν μιλάς.

Εδώ θέλουμε να σεβόμαστε αυτούς που γνωρίζουμε ότι ξέρουν και είναι πρόθυμοι να τα μοιραστούν κι όχι αυτούς που διατείνονται ότι ξέρουν.
Μαλλον δεν ξερεις εσυ με ποιον μιλας...με αμφισβητεις χωρις να με εχεις γνωρισει ...κανε τον κοπο αν θελεις και στειλε μου ενα πμ και μπορω να σου στειλω βιογραφικο και συστασεις.

Εδω λες, θελετε να σεβοσαστε αυτους που γνωριζετε οτι ξερουν...πως το γνωριζετε? ηταν μαθητες σας μηπως δωσαν κι αυτοι βιογραφικο?

φανταζομαι που και που καναν σχολια και φανηκε οτι ξερουν....βρες ενα απο τα σχολια μου που φαινεται οτι δεν ξερω.

Και βεβαια πρεπει να ειναι προθυμοι να τα μοιραστουν...δλδ εγω τα κρατησα για τον εαυτο μου και τωρα απολογουμε?

 
Ξερω οτι στα λογια δεν ειμαι καθολου καλος και με καποιο τροπο παλι θα βγω χαμενος αλλα θα κερδισουμε ολοι εδω αν γυρισουμε στο θεμα μας για το οποιο τρωω μπατσες τοση ωρα και αν ο Υαμεθ (η οποιος αλλος φιλος εχει την καλοσυνη),  απαντησει σε εμας που δεν μιξαρουμε, στις παρακατω ερωτησεις

ειναι οι διαφορες στην ταχυτητα των συχνοτητων αυτο που ενδιαφερει στην περιπτωση ενος "τρισδιαστατου" μιξ?

Ποσο σημαντικος παραγοντας ειναι οταν παιρνετε κρισιμες αποφασεις για την τοποθετηση ενος ηχου στον χωρο?

Αν ειναι σημαντικος παραγοντας...ποιος μαθηματικος τυπος χρησιμοποιειται σε αυτην την εφαρμογη ή με ποια μεθοδολογια φτανετε σε επιθυμητα αποτελεσματα?

Αν καποιος κανει μαστερινγκ μηπως μπορει να μας πει αν και κατα ποσο λαμβανει υπ οψην το παραπανω ζητημα οταν δουλευει σε μια μιξη και προσθετει ή αφαιρει συχνοτητες κατα την διαρκεια της ισοσταθμισης (πραγματικα με βαλατε σε σκεψεις)λολ.

Επισης εχετε "σπασει" ποτε το μιξ προκειμενου να καθυστερησετε καποιο σετ συχνοτητων για να προσδωσετε τριτη διασταση?

Εχω απαντησει σε ολες τις ερωτησεις σε ολα τα προηγουμενα ποστ ποθ εχω κανει αλλα η γνωση μου στην μιξη ειναι πολυ περιορισμενη (κατα αλλους ισως ανυπαρκτη).

 
odeon-mastering είπε:
Ξερω οτι στα λογια δεν ειμαι καθολου καλος και με καποιο τροπο παλι θα βγω χαμενος αλλα θα κερδισουμε ολοι εδω αν γυρισουμε στο θεμα μας για το οποιο τρωω μπατσες τοση ωρα και αν ο Υαμεθ (η οποιος αλλος φιλος εχει την καλοσυνη),  απαντησει σε εμας που δεν μιξαρουμε, στις παρακατω ερωτησεις

ειναι οι διαφορες στην ταχυτητα των συχνοτητων αυτο που ενδιαφερει στην περιπτωση ενος "τρισδιαστατου" μιξ?
Οχι. Είπε κανεις πως είναι?

Ποσο σημαντικος παραγοντας ειναι οταν παιρνετε κρισιμες αποφασεις για την τοποθετηση ενος ηχου στον χωρο?
Καθόλου. Είπε κανείς ότι είναι?

Αν ειναι σημαντικος παραγοντας...ποιος μαθηματικος τυπος χρησιμοποιειται σε αυτην την εφαρμογη ή με ποια μεθοδολογια φτανετε σε επιθυμητα αποτελεσματα?
Είπαμε, δεν είναι.

Αν καποιος κανει μαστερινγκ μηπως μπορει να μας πει αν και κατα ποσο λαμβανει υπ οψην το παραπανω ζητημα οταν δουλευει σε μια μιξη και προσθετει ή αφαιρει συχνοτητες κατα την διαρκεια της ισοσταθμισης (πραγματικα με βαλατε σε σκεψεις)λολ.
Δεν πρέπει να το κάνει.

Επισης εχετε "σπασει" ποτε το μιξ προκειμενου να καθυστερησετε καποιο σετ συχνοτητων για να προσδωσετε τριτη διασταση?
Όχι.  Κανείς δεν είπε ότι έτσι γίνεται. Απλά αναρωτήθηκα αν έχει λογική.

Εσύ τώρα.... θα μας περιγράψεις ακριβώς το ζόρι σου?

 
harilatron είπε:
Οχι. Είπε κανεις πως είναι?

Καθόλου. Είπε κανείς ότι είναι?

Είπαμε, δεν είναι.

Δεν πρέπει να το κάνει.

Όχι.  Κανείς δεν είπε ότι έτσι γίνεται. Απλά αναρωτήθηκα αν έχει λογική.

Εσύ τώρα.... θα μας περιγράψεις ακριβώς το ζόρι σου?
Το ζορι μου ρε φιλε ειναι γραμμενο στο ΠΡΩΤΟ ποστ που εκανα....

Και σε πολλα αλλα...αλλα για 800η φορα θα το πω...εστε σε δημοσιο φορουμ...αν λετε κατι να ειστε πιο σιγουροι οτι πραγματικα βοηθατε πριν το πειτε(και δεν βαζετε δεκανικια στις προσπαθειες καποιου ερασιτεχνη) (μονο και μονο για να πειτε κατι που ακουγεται ωραιο και θα σας δωσει κυρος "καθηγητη" σε ενα φορουμ{τωρα καταλαβες τι εννοουσα υαμεθ?})

...ετσι απλα...

οτι λεω εδω και 6 ωρες.

Γιατι δεν το εβλεπες τοση ωρα...μηπως απλα δεν σου αρεσε το οτι καποιος σε αμφισβητησε?

επετρεψε μου αλλα...ρωτουσες και φανταστηκα οτι αφου ξερω κατι, καλο ηταν να μοιραστω (και να ξεκαθαρισω παρανοησεις)

Τωρα βεβαια μαθαινω οτι μαλλον τελικα δεν ειμαι επαγγελματιας  αλλα απλα εχω κατι σαν τον αερα του επαγγελματια.

Τωρα πες μας εσυ το ζορι σου

Και αφου ολα αυτα εχουν απαντηση "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ" γιατι βαλθηκατε να μας τρελανετε?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
θα ηθελα βεβαια και απαντηση του σεριφη που μπηκε τελευταιος στο μπαρ με οπλα και πυροβολησε τον ινδιανο χωρις λογο, χωρις να μαθει ή να ρωτησει τι συμβαινει.

 
odeon-mastering είπε:
Το ζορι μου ρε φιλε ειναι γραμμενο στο ΠΡΩΤΟ ποστ που εκανα....
Το πρώτο σου ποστ ήταν λάθος αλλά μαλλον είσαι πολύ ανασφαλής για να μην το παραδέχεσαι επί τόσες σελίδες.

Τωρα πες μας εσυ το ζορι σου
Δεν έχω κάποιο ζόρι. Αλήθεια. Εσύ πετάχτηκες να παραστήσεις ότι είσαι ο σωτήρας του ακροατηρίου. Οσοι παρακολουθούν το χώρο ξέρουν ότι δεν περνάω τον εαυτό μου ως ειδικό της ηχοληψίας και ποτέ δεν δίνω σχετικές συμβουλές.

Αυτό που έκανα, ήταν να μιλήσω για την όραση, τη ζωγραφική και τις αναλογίες με τα εφφέ στη μείξη. Εκανα και ένα speculation (με θεωρητική βάση) παράλληλα θέτοντας σε αμφισβήτηση την πρακτική του αξία ("σκεφτόμουν μήπως....") και εδώ και τόσες σελίδες μας έχεις ζαλίσει με τις επαγγελματικές σου περγαμηνές.   Δεν το καταλαβαίνεις ότι γίνετσαι γραφικός?

Αλήθεια, ο δίσκος πως παει?

 
odeon-mastering είπε:
θα ηθελα βεβαια και απαντηση του σεριφη που μπηκε τελευταιος στο μπαρ με οπλα και πυροβολησε παντου χωρις λογο, χωρις να μαθει τι συμβαινει.
Μπα? Στην χρωστάει? Απο που? Εχετε κάνει κράτηση?  ;D

Τέλος, επειδή όπως αντιλαμβάνεσαι χάλσες ένα ωραίο θέμα, και πιάσαμε μια συζήτηση που αν δεν κρατιόμασταν θα πέρναγε στη θερμοδυναμική παρακαλώ πήγαινε να μειξάρεις και άσε μας στην ησυχία μας.

Αν έχουμε καμια απορία θα σου στείλουμε fax να μας στείλεις προσφορά.

 
harilatron είπε:
Το πρώτο σου ποστ ήταν λάθος αλλά μαλλον είσαι πολύ ανασφαλής για να μην το παραδέχεσαι επί τόσες σελίδες.

Δεν έχω κάποιο ζόρι. Αλήθεια. Εσύ πετάχτηκες να παραστήσεις ότι είσαι ο σωτήρας του ακροατηρίου. Οσοι παρακολουθούν το χώρο ξέρουν ότι δεν περνάω τον εαυτό μου ως ειδικό της ηχοληψίας και ποτέ δεν δίνω σχετικές συμβουλές.

Αυτό που έκανα, ήταν να μιλήσω για την όραση, τη ζωγραφική και τις αναλογίες με τα εφφέ στη μείξη. Εκανα και ένα speculation (με θεωρητική βάση) παράλληλα θέτοντας σε αμφισβήτηση την πρακτική του αξία ("σκεφτόμουν μήπως....") και εδώ και τόσες σελίδες μας έχεις ζαλίσει με τις επαγγελματικές σου περγαμηνές.   Δεν το καταλαβαίνεις ότι γίνετσαι γραφικός?

Αλήθεια, ο δίσκος πως παει?
Τι ειναι λαθος ?...οτι η ταχυτητα του ηχου δεν εχει σχεση με την συχνοτητα σε νορμαλ συνθηκες ρε συ παλι επεσες στα σκληρα???..τοση ωρα προσπαθω να σε τραβηξω μακρια.

Ο δισκοw απλα μαμαει...πολυ καλα παικσιματα...καλα takes...απο οτι καταλαβαινω καθολου εντιτινγκ...και απλα τελεια μιξη......εγω ουσιαστικα φροντιζω να μην "σπασω" την μουσικη των υπεροχων αυτων ανθρωπων (μουσικων και μηχανικων) αν θελεισ πμ να σου πω ποιοι ειναι και σε ποιο studio εγινε. thnx gia to endiaferon..

Μπα? Στην χρωτάει? Απο που? Εχετε κάνει κράτηση?  ;D
Nαι νιωθω να μου την χρωσταει ...εσυ εισαι ο δικηγορος, ο μπραβος ή η γκ....α του και απαντας? ;D

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top