Τόπος στη μουσική ...

Terumi

Νέο μέλος
Μηνύματα
173
Πόντοι
18
Yameth ...

Με αφορμή τη πρωτοβουλία του captain error, θα ήθελα να προτείνω την διάθεση ενός χώρου στον οποίο τα μέλη θα μπορούσαν να κρεμάνε τη μουσική τους μόνο και μόνο για να μπορεί ο κάθε ένας απο εμάς να "κρεμάει" τη μουσική του.

Η μουσική μας να είναι διαθέσιμη για ακρόαση για τους υπόλοιπους χρήστες του noiz, αλλά για αξιολόγιση τόσο του αισθητικού, όσο και του τεχνικού μέρους της.

Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ καλό, κυρίως για εμάς τους νέους μουσικούς. Θα μπορούσαμε να σχολιάσουμε τεχνικές και να τις δείξουμε με ηχητικό παράδειγμα τη μουσική μας. Επίσης θα μπορούσες εσύ ή κάποιος άλλος να μιλήσει για τα "λάθη" της μουσικής σε επίπεδο ηχοληψίας, μίξης κτλ..

Γνωρίζω οτι κάτι τέτοιο κοστίζει χρηματικά (εννοώ τον χώρο που πρέπει να νοικιάσεις), αλλα πιστεύω οτι μια τέτοια κίνηση θα δώσει μια νέα πνοή στο site και, ίσως να θέσει νέα δεδομένα στις ιστοσελίδες μουσικής τεχνολογίας (στον ελλαδικό χώρο τουλάχιστον).

Φιλικά,

Τerumi

 
Υπαρχει κατι αναλογο στο noiz αν κοιταξεις στα demos αλλα ειναι ακομα σε νηπιακο σταδιο. Εγω θα προτεινα ενα πιο ξεκαθαρω section στο forum οπου οποιος γουσταρει να "ανεβαζει" links για τα κομματια του και κει να γινεται μια κουβεντα πανω σε τεχνικα και συνθετικα ζητηματα...

Δες---> The Listening Lounge-Future Music Forum

http://forum.midiaddict.com/viewforum.php?f=15

 
Εγώ θα πρπτιμούσα πάντων η "δουλειά" να γινόταν καθαρά μέσω noiz και επαυξάνω στην αναγκαιότητα βελτίωσης στο demo section και στις προτάσεις του terumi.

.........There goes the old year, (PAei o palios o xronos).

 
Το Downloads section είναι έτοιμο να δεχτεί τα κομμάτια σας.

Ήτε με την προσθήκη link προς κάποιο άλλο τόπο, ήτε με direct upload στο noiz.

Νομίζω ότι ο Captain Error είναι ο μόνος που έκανε χρήση.

Εκεί υπάρχει θέση για σχόλια και βαθμολόγηση...

Αν νομίζετε όμως ότι βολεύει καλύτερα ειδικός χώρος στο forum, να το δημιουργήσουμε.

 
Ναι, σχεδον ο μονος που το χρησιμοποιησε ημουν εγω παρ' ολες τις προσπαθειες μου να μαζεψω κι αλλο κοσμο... :(

Γι' αυτο προτεινω ξεχωριστo χωρο στο forum, γιατι το demo section ειναι λιγο "κρυμμενο" και ο κοσμος δεν πολυ ασχολειται με αυτο. Θα εχουμε και μεγαλυτερη ανεση στον σχολιασμο και πιο αμεση επικοινωνια.

Επισης τα links πιστευω ειναι πιο ανετα στην χρηση για καποιον που ειναι ακομα στα 56kbps (και πιστευω στην Ελλαδα ειμαστε παρα πολλοι....) και μπορουμε να πετυχουμε και πιο καλη ποιοτητα σε sites τυπου SoundClick, musicV2 κλπ.

Αντε να δουμε και τις δυναμεις μας σαν electronica undergound scene (και οχι μονο) στην χωρα μας....

Φιλικα.

 
Κατα την άποψή μου, θα έπρεπε να θεσπίσουμε κάποιους κανόνες για την όλη ιστορία...

Αφ'ενός θα έπρεπε όλοι μας να στέλνουμε τα κομμάτια μας σε κάποιο συγκεκριμένο φορμά (mp3 192Kbs πχ), για να μπορούμε να κατεβάζουμε σε κάποιο ανθρώπινο χρόνο.

Αφ'ετέρου να μπορεί ο κάθε δημιουργός να ανεβάζει ένα μόνο ένα αριθμό απο κομμάτια για να μην εξουσιάζει των συζητήσεών μας αυτός ο οποίος έχει τα περισσότερα κομμάτια.

Αυτά είναι που έχω κατα νού, άν κάποιος άλλος έχει κάποιο θέμα να θιξει, ας το κάνει.

Τέλος θέλω να θίξω κάτι που άκουσα :

Οτι ό,τι υπάρχει στο internet, όσον αφορά καλλιτεχνικό εκπόνημα, ΄χανει των πνευματικών του δικαιωμάτων. Ισχύει;

Βέβαια όταν το άκουσα δεν υπήρχαν τα online μαγαζιά μουσικής (iTunes κτλ). Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει τίποτα επ'αυτού;

Σας ευχαριστώ

Terumi

 
Μπορείτε να ανεβάσετε τα κομμάτια σας στο Noiz για επίδειξη ή αξιολόγηση απο τους επισκέπτες και τα μέλη του forum.

Προτιμότερη μορφή σε αρχείο έως 1.5mb, Windows Audio Media (.wma) 64kbps 44100 stereo ή mono. (Είναι η ίδια ποιότητα με 128kbps σε mp3).

Αν πρόκειται για ολόκληρα κομμάτια, πρέπει να είναι δικής σας σύνθεσης, ακυκλοφόρητα, και να είστε κάτοχοι των πνευματικών δικαιωμάτων.

Για να κατοχυρωθείτε στέλνετε συστημένη ταχυδρομική επιστολή στον εαυτό σας με τη μουσική ή τους στίχους. Όταν το παραλάβετε μην το ανοίξετε, φυλάξτε το για πιθανή μελλοντική χρήση.

(Δεν υπάρχει πιό σίγουρος τρόπος κατοχύρωσης.)

 
Όταν μπαίνεις με αυτόματο login πώς μπορείς να πάς στα downloads; Δώστε ένα url ...

Φιλικά

Terumi

 
Για να κατοχυρωθείτε στέλνετε συστημένη ταχυδρομική επιστολή στον εαυτό σας με τη μουσική ή τους στίχους. Όταν το παραλάβετε μην το ανοίξετε' date=' φυλάξτε το για πιθανή μελλοντική χρήση.

(Δεν υπάρχει πιό σίγουρος τρόπος κατοχύρωσης.)[/quote']

αν μιλησεις με ενα δικηγορο θα σου πει πως ειναι ο πιο ανασφαλης τροπος.

στην αμερικη αναφερεται και ως "the poor man's copyright"...

λυπαμαι αλλα ετσι ειναι.
 
Αν μας έλεγες ποιόν τρόπο σου συνέστησε ο δικός σου δικηγόρος, ίσως να βοηθούσες.

Βέβαια, "it takes a rich man to support a lawyer..."

Το θέμα είναι ότι τίποτα δεν μπορεί να σε κατοχυρώσει απόλυτα.

Αν προκύψει αντιγραφή / κλοπή, τότε θα προκύψει αντιδικία, κι έτσι κι αλλοιώς οι δικηγόροι θα τα φάνε...

Η λογική σε μια τέτοια περίπτωση είναι ότι τότε θα υπάρχει επίσημη σφραγίδα του κράτους με μια ημερομηνία που επικυρώνει ότι εσύ είχες το θέμα νωρίτερα. Ήτε είναι σφραγίδα απο τη Βιβλιοθήκη, ήτε από συμβολαιογράφο, ήτε από ταχυδρομείο, κλπ.

 
Επειδη το εχω ψαξει παρα πολυ το πραγμα (ρωτωντας δικηγορους, συμβολαιογραφους, επαγγελματιες μουσικους κλπ.) μη μπαινετε αδικα στον κοπο. Πλεον ειναι ο πιο ευκολος τροπος κατοχυρωσης πν.δικαιωματων (και σχεδον ο μοναδικος στην Ελλαδα). Παλια υπηρχε ειδικο τμημα στην Εθνικη Πινακοθηκη που οι καλλιτεχνες κατεθεταν τα εργα τους για αυτον ακριβως το λογο, αλλα εδω και κανεναν χρονο εχει κλεισει..... :(

Μπορει να γινει και πραξη καταθεσης σε συμβολαιογραφο αλλα εκτος απο το κοστος (δεν ειναι μεγαλο, γυρω στα 15Ε) δε μπορεις να καταθεσεις αντικειμενα (master cds, tapes, dats) παρα μονο παρτιτουρες και στιχους. Ετσι ομως δεν κατοχυρωνονται τα μηχανικα δικαιωματα (δηλ. τα δικαιωματα για την εκτελεση του συγκεκριμενου κομματιου).

Αλλος τροπος ειναι η ΑΕΠΙ... Αλλα, δεν τρελλαθηκα ακομα!!!!

Με λιγα λογια παιδια η συστημενη επιστολη κανει δουλεια. Και στο εξωτερικο οι περισσοτεροι καλλιτεχνες ετσι λειτουργουν.

 
μια σωστη και καλογραμμενη συμβολαιογραφικη πραξη ειναι η απαντηση στο ερωτημα σου.it doesn't take a rich man to support a lawyer...

αν πιστευεις οτι η πνευματικη σου δημιουργια αξιζει τον κοπο, οφειλεις και να την προστατευσεις. το κοστος δεν μπορει να θεωρηθει μεγαλυτερο σαν βαρος απο την ψυχικη φορτιση μιας ενδεχομενης δικαστικης διαμαχης.

αν στειλεις στον εαυτο σου ενα φακελο που περιεχει ενα δισκο, το ιδιο μπορει να κανει και καποιος αλλος με τον ιδιο δισκο...κανενας δικαστης δεν θα σεβαστει αλλωστε πιο πολυ την "ταχυδρομικη " οδο, αν ο αντιδικος σου εχει προλαβει να κυκλοφορησει στο μεταξυ το υλικο σε δισκο με την καλυψη της Α.Ε.Π.Ι.

προτεινω οι υπευθυνοι του site να κανουν μια συνεντευξη με καποιον ειδικευενο στο θεμα δικηγορο (καποιο τηλεφωνο στο δικηγορικο συλλογο αθηνων θα εντοπισει πολλους προθυμους νομικους).

 
αν στειλεις στον εαυτο σου ενα φακελο που περιεχει ενα δισκο' date=' το ιδιο μπορει να κανει και καποιος αλλος με τον ιδιο δισκο... κανενας δικαστης δεν θα σεβαστει αλλωστε πιο πολυ την "ταχυδρομικη " οδο, αν ο αντιδικος σου εχει προλαβει να κυκλοφορησει στο μεταξυ το υλικο σε δισκο με την καλυψη της Α.Ε.Π.Ι.[/quote']
Ναι. Μπορεί να το κάνει, αλλά... θα είναι αργότερα!!!

Οπότε αποδεικνύεται ότι εσυ το έγραψες πρώτος.

Και τα ταχυδρομεία είναι κρατικός (άρα έγκυρος) οργανισμός, ενώ η ΑΕΠΙ ιδιωτικός.

προτεινω οι υπευθυνοι του site να κανουν μια συνεντευξη με καποιον ειδικευενο στο θεμα δικηγορο (καποιο τηλεφωνο στο δικηγορικο συλλογο αθηνων θα εντοπισει πολλους προθυμους νομικους).
Πολύ καλή υπόδειξη. Στο εγγύς μέλον θα δημοσιευτεί σχετική συνέντευξη.
 
1.μια σωστη και καλογραμμενη συμβολαιογραφικη πραξη ειναι η απαντηση στο ερωτημα σου.it doesn't take a rich man to support a lawyer...

2.αν στειλεις στον εαυτο σου ενα φακελο που περιεχει ενα δισκο' date=' το ιδιο μπορει να κανει και καποιος αλλος με τον ιδιο δισκο...κανενας δικαστης δεν θα σεβαστει αλλωστε πιο πολυ την "ταχυδρομικη " οδο, αν ο αντιδικος σου εχει προλαβει να κυκλοφορησει στο μεταξυ το υλικο σε δισκο με την καλυψη της Α.Ε.Π.Ι.

3.προτεινω οι υπευθυνοι του site να κανουν μια συνεντευξη με καποιον ειδικευενο στο θεμα δικηγορο (καποιο τηλεφωνο στο δικηγορικο συλλογο αθηνων θα εντοπισει πολλους προθυμους νομικους).[/quote']

1.Σωστη και καλογραμμενη, ναι, αλλα την εκτελεση του κομματιου πως θα την κατοχυρωσεις? Το λεω και πιο πανω αλλα μου φαινεται το προσπερασες το ζητουμενο....

2.Συμφωνω απολυτα με τον yameth.

3.Προθυμους ναι, δωρεαν οχι!!! Καθε νομικη συμβουλη (εστω και προφορικη) χρεωνεται. Και παλι μην φανταστεις οτι θα μαθεις κατι παραπανω. Το ξαναλεω εχω μιλησει και με δικηγορους που ασχολουνται μονο με αυτα. Το πιο πιθανον να σε στειλουν στην Εθν.Βιβλιοθηκη (στο τμημα το οποιο εχει κλεισει) ή σε συμβολαιογραφο ή στο..... ταχυδρομειο!!! :lol:

Τωρα αν υπαρχει τοσο μεγαλος λογος να φοβομαστε μην "κλαπει" η δουλεια μας εδω στην Ελλαδα....με τον Φοιβο....ε, μαλλον ναι!!!! :twisted:

8)

Ο πιο σιγουρος τροπος ειναι να δινουμε σε εγκυρα και εντιμα χερια παντα την δουλεια μας. Τωρα ολα τα αλλα λιγο-πολυ στην κοινωνια που ζουμε, αναιρουνται. Θελεις με τα λεφτα, θελεις με τις γνωριμιες....

8)
 
Συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω κάτι... Τι ακριβώς σημαίνει ο όρος "κατοχύρωση της εκτέλεσης του κομματιού"; Ας πούμε, θα μπορούσε ο Καβάκος να κατοχυρώσει την εκτέλεση σε κάποιο μουσικό έργο κάποιου άλλου συνθέτη; Υπάρχει κάποιο παράδειγμα έως τώρα για την "κατοχύρωση της εκτέλεσης";

Αυτά προς το παρόν,

Φιλικά

Υ.Γ. Για τα περί Φοίβου, έχω και εκεί διαφορετική άποψη αλλά ας τα πάρουμε ένα ένα...

 
Ειναι πολυ απλο και δεν καταλαβαινω γιατι δε μπορεις να το καταλαβεις?

Τη μουσικη την γραφει στην παρτιτουρα ενας συνθετης. Απο κει και περα μπορει να παιχτει σε 3000 διαφορετικες εκτελεσεις, απο 3000 διαφορετικους οργανοπαικτες. Ολες αυτες οι εκτελεσεις φυσικα μπορει να ειναι στο ιδιο κομματι αλλα κατι δε νομιζεται οτι αλλαζει? Αυτη η δουλεια ειναι πιο δευτερευοντα δηλαδη απο την συνθεση? Δεν πρεπει να κατοχυρωνεται?

Εγω μπορει να "οικιοποιηθω" τη μελωδια ενος κομματιου και να την χρησιμοποιησω σε ενα τραγουδι μου. Εσυ μπορεις να σαμπλαρεις την ιδια μελωδια απο την γνησια ηχογραφηση και να την χρησιμοποιησεις σε τραγουδι σου και παλι.... Αν καταλαβαινεις οτι και οι δυο μας "κλεψαμε" κατι και οτι εχουν το δικαιωμα να κινηθουν εναντιον μας (εταιρια, συνθετης, παραγωγος κλπ) δεν χρειαζεται νομιζω να συνεχισω.

Το ξερεται οτι ακομα και οι ηχοληπτες που ηχογραφουν μια δουλεια και κυκλοφορησει με το ονομα τους πανω, δικαιουνται ποσοστα?

ΥΓ. Μου φαινεται οτι πρεπει να μεταφερθει το θεμα, γιατι εχει ξεφυγει εντελως απο το αρχικο....

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top