Το Service της Apple στην Ελλάδα

Spiros Poullos

Μέλος
Μηνύματα
1,824
Πόντοι
48
Ξεκίνησα αυτό το thread με αφορμή το iPod μου του οποίου χάλασε το jack μετα από χρήση 4 χρόνων. Αναλυτικότερα...

έχω το iPod Video 5G 30GB το οποίο πήρα το 2006 γύρω στο Μάρτη έναντι 350.00 €

δεν μετάνιωσα καθόλου για την αγορά του καθώς με εχει βγαλει ασπροπρόσωπο ακόμα μεχρι και σήμερα.

το μοναδικό πρόβλημα που παρουσιαστηκε είναι ότι χαλασε το jack με αποτελεσμα να μην παίζει stereo αλλα mono. μικρό το κακο σκεφτηκα...πόσο θα μου πάει ενα ανταλλακτικουλι...εστειλα email λοιπον σε 2 απο τους 4 που εχουν εξουσιοδοτημενο service τους περιεγραψα το πρόβλημα και ρωτησα πόσο θα μου κοστισει.

δε θα αναλυσω τις απαντησεις και των 2 αλλα θα σας πω οτι σε γενικες γραμμες οι απαντησεις που πηρα ηταν ότι το κοστος του τεχνικου ελεγχου (που δε χρειαζεται καν) ηταν 20 και 35 €. απο 'κει και περα το κοστος της επισκευης θα κυμαινοταν απο 170 εως 320 € (!!!) γιατί ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ με το ανταλλακτικο αλλα κανουν αντικατασταση ΟΛΗΣ της μοναδας

το κοστος αγορας του καινουργιου iPod Classic 160GB είναι 260 €....

αλλα δεν εκατσα με σταυρωμενα τα χερια και ψαχνοντας με λεξεις κλειδια ipod spare parts κτλ βρηκα ενα site στην Αμερικη όπου μπορώ να το στείλω να το φτιάξουν εκει με 44 αμερικάνικα δολλάρια ή αλλιως 32.50 ευρώ με shipping insurance και 6 μηνες εγγύηση

αλλα ναναι καλα ο φιλος μου ο Γιωργος που μου ειπε ''καλα ρε μ@λ@κ@, στο ebay δεν εψαξες...?'' ''όχι'' του ειπα και το ψαχνουμε εκεινη την ωρα και βρήκα το ανταλλακτικο με 4.5  € απο Αγγλια με ΤΣΑΜΠΑ μεταφορικά!

εδω να σημειωσω ότι αν πιανουν λιγακι τα χερια σου και αν εχεις και youtube μπροστα σου ειναι πολυ ευκολο να το ανοιξεις και να το αλλαξεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ...και αν δε μπορεις σιγουρα θα υπαρχει καποιος φιλος που να μπορει και παλι αν δε μπορει ο φιλος με 50 € πανω κατω το στελνει Αμερικη στο φτιαχνουν και στο στελνουν πισω ασφαλισμενο κιόλας...

για του λόγου το αληθές...

http://cgi.ebay.co.uk/New-Video-30GB-Headphone-Audio-Jack-Replacement-UK_W0QQitemZ390005819218QQcmdZViewItemQQptZUK_CE_MP3Access_RL?hash=item5ace288752

http://cgi.ebay.co.uk/Original-Headphone-Audio-Jack-for-iPod-Video-5th-Gen-5G_W0QQitemZ280464890366QQcmdZViewItemQQptZUK_CE_MP3Access_RL?hash=item414d0299fe

http://store.ifixipodsfast.com/ipod-parts-/-installation/ipod-video/ipod-video-headphone-jack-/-hold-switch/prod_69.html

τα συμπερασματα δικα σας...

γεια σου ελλαδα...ο θεος δεν πιστεψε...στα θαυματα σου!!!

 
δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, αλλά τακτική των μεγάλων εταιρειών ηλεκτρονικών συστημάτων. Ακούς marathon?  :P

 
και πάλι όταν το ανταλλακτικο κοστιζει 5 ευρω δε δικαιολογουνται τετοιες διαφορες στις τιμες

οι διαφορες ειναι εξωφρενικες...νταβατζιλικι να πληρωσεις ''τεχνικο ελεγχο'' και να στο επισκευασουν με το κοστος ενος καινουργιου ειναι αδιανοητο

 
ο τεχνικός έλεχγος είναι απόλυτα φυσιολογικό πράγμα κατ'εμέ....ο καθένας μπορεί να λέει οτι φταίει κάτι συγκεκριμένο αλλά μπορεί να προέρχεται απο κάτι άλλο...

οι λοιπές τιμές απλά είναι απαράδεκτες...

μπορείς να το πάς σε κανα ηλεκτρονικό "Μητσο" στυλ να σου βγάλει ένα θυληκό jack με ελάχιστο κόστος...

 
νομιζεις οτι ενα ipod ειναι κατασκευασμενο για να σου αλλάξει jack ο ''μητσος''...?

δε νομιζω...αλλα και πάλι παιρνεις με 5 ευρω το ανταλλακτικο και αν δε μπορεις να το αλλαξεις μονος σου πας στο μητσο!

 
Το φάουλ που κανεις στην τοποθέτηση σου είναι ότι αναφέρεσαι και κατηγορείς το ελληνικό σέρβις. Ρώτησες μήπως το κόστος σε εξουσιοδοτημένο σέρβις στην Αγγλία πχ;

Το πρόβλημα μη το μεταθέτεις αλλού λοιπόν. Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Το πιό πιθανό είναι ότι η Apple σαν εταιρεία έχει μια τακτική που υπαγορεύει αυτά που σου είπαν. Τα εξουσιοδοτημένα σέρβις δεν κανουν του κεφαλιού τους. Ακολουθούν μάνιουαλς συντήρησης και επισκευής.

Οπως είπες, σε εχει βγαλει ασπροπρόσωπο μεχρι τωρα. Ε... το κόστος επισκευής πέραν της εγγύησης, δεν το 'χες προβλέψει όταν το αγόραζες. Η Apple δεν είναι φτηνή εταιρεία στα προϊοντα της και εξυπακούεται και το ανάλογο κόστος τεχνικής υποστήριξης.

Οπως με όλες τις επιλογές μας, You win some, you loose some.  ;)

 
yameth είπε:
Το φάουλ που κανεις στην τοποθέτηση σου είναι ότι αναφέρεσαι και κατηγορείς το ελληνικό σέρβις. Ρώτησες μήπως το κόστος σε εξουσιοδοτημένο σέρβις στην Αγγλία πχ;

Το πρόβλημα μη το μεταθέτεις αλλού λοιπόν. Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Το πιό πιθανό είναι ότι η Apple σαν εταιρεία έχει μια τακτική που υπαγορεύει αυτά που σου είπαν. Τα εξουσιοδοτημένα σέρβις δεν κανουν του κεφαλιού τους. Ακολουθούν μάνιουαλς συντήρησης και επισκευής.

Οπως είπες, σε εχει βγαλει ασπροπρόσωπο μεχρι τωρα. Ε... το κόστος επισκευής πέραν της εγγύησης, δεν το 'χες προβλέψει όταν το αγόραζες. Η Apple δεν είναι φτηνή εταιρεία στα προϊοντα της και εξυπακούεται και το ανάλογο κόστος τεχνικής υποστήριξης.

Οπως με όλες τις επιλογές μας, You win some, you loose some.  ;)
Με την ιδια λογικη θα επρεπε να ψαχτουμε και στο αναλογο σερβις στην Ουγκαντα πχ.

Δε θελω να το παω σε οικονομολογικες διαπιστωσεις περι κατα κεφαλην εισοδημα και πως διαιρουται ο πληθωρισμος, νταβατζιλικια ξενων διακανονισμων κλπ., αλλα αυτο που βγαινει σιγουρα διαπιστωμενο ειναι πως παγκοσμιως ζουμε υπο το καθεστως μιας πανισχυρης χουντας των πολυεθνικων εκμεταλευομενοι την δημιουργια αναγκων(1ος λακκος) και οχι τη καλυψη αυτων(2ος λακκος που σκεπασαν). Και ιδου η τεχνη του μαρκετινγκ. Το ξερατε το νιωθατε αλλα δε το καταλαβαινατε.(και γω μεσα ακομα και τωρα) Και ειναι και λογικο απ την αλλη δηλαδη για να τα πουμε.πχ θελω λαστιχο στον υαλοκαθαριστηρα και παει πακετο με την αντιπροσωπια. Και ιδου το νταβατζιλικι. Πως θα ζησουν ε? ΕΛΕΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ!!!

Γενικα αυτο που με στεναχωρει ειν πως βλεπουμε τον αμερικανο εγγλεζο αλλα στη μιζερια και παιρνουμε κουραγιο(ντοπα θα λεγα) οχι στην εξελιξη(και αυτο ντοπα ειναι). Ελλαδα? χαχαχα!!.(χωρις παρεξηγηση-την αγαπω υπερ)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
beeros05 είπε:
νομιζεις οτι ενα ipod ειναι κατασκευασμενο για να σου αλλάξει jack ο ''μητσος''...?
Σορυ, αλλά σιγά την πυρηνική φυσική. Αν πιάνει το χεράκι σου από κυκλωματάκια, με λίγη προσοχή κι εσύ μπορείς να το αλλάξεις.

Επίσης ELIANOS από το δίχως κάποιο κεντρικό νόημα ποστ σου, νομίζω ότι δεν έχεις και πολύ σχέση με το πως οι εταιρίες στήνουν τα δίκτυά τους σε όλον τον κόσμο και τις προϋποθέσεις που θέτουν, τόσο στις πωλήσεις όσο και στην aftersale εξυπηρέτηση στους διάφορους διανομείς, έτσι;

 
yameth είπε:
1) Το φάουλ που κανεις στην τοποθέτηση σου είναι ότι αναφέρεσαι και κατηγορείς το ελληνικό σέρβις. Ρώτησες μήπως το κόστος σε εξουσιοδοτημένο σέρβις στην Αγγλία πχ;

Το πρόβλημα μη το μεταθέτεις αλλού λοιπόν. Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Το πιό πιθανό είναι ότι η Apple σαν εταιρεία έχει μια τακτική που υπαγορεύει αυτά που σου είπαν. Τα εξουσιοδοτημένα σέρβις δεν κανουν του κεφαλιού τους. Ακολουθούν μάνιουαλς συντήρησης και επισκευής.

Οπως είπες, σε εχει βγαλει ασπροπρόσωπο μεχρι τωρα. Ε... το κόστος επισκευής πέραν της εγγύησης, δεν το 'χες προβλέψει όταν το αγόραζες. Η Apple δεν είναι φτηνή εταιρεία στα προϊοντα της και εξυπακούεται και το ανάλογο κόστος τεχνικής υποστήριξης.

Οπως με όλες τις επιλογές μας, You win some, you loose some.  ;)

2) Σορυ, αλλά σιγά την πυρηνική φυσική. Αν πιάνει το χεράκι σου από κυκλωματάκια, με λίγη προσοχή κι εσύ μπορείς να το αλλάξεις.
1) ΟΚ δε διαφωνω καθολου...ισως να αλλαξει ο τιτλος του θεματος σε ''Τακτική Εξουσιοδοτημενου Service'' ή καπως ετσι...

όπως και να εχει και τεχνικο ελεγχο ναι να τον πληρωσω αλλα να αλλαξουν το ανταλλακτικο....ομως όταν βλεπω οτι το ανταλλακτικο κοστιζει 5-15 ευρω και στο service μου λενε οτι πρεπει να γινει hole unit αντικατασταση αυτο λεγεται νταβατζιλικι λίαν επιεικως...

εκει ειναι το φαουλ...

2) Καθόλου πυρυνική φυσικη! αλλά αν εισαι στην εγγυηση και στο αλλαξει ο μητσος θα βγεις εκτος εγγυησης και το θεμα μου δεν ειναι θεμα κυκλωματων, 2 καλωδιοταινίες ειναι και πολυ-πολυ μικρες βιδιτσες (αν αυτες οι καλωδιοταινιες λεγονται κυκλωματα τοτε οκ...απλα δε καταλαβα τι εννοεις με τα κυκλωματα)

 
boukas είπε:
Σορυ, αλλά σιγά την πυρηνική φυσική. Αν πιάνει το χεράκι σου από κυκλωματάκια, με λίγη προσοχή κι εσύ μπορείς να το αλλάξεις.

Επίσης ELIANOS από το δίχως κάποιο κεντρικό νόημα ποστ σου, νομίζω ότι δεν έχεις και πολύ σχέση με το πως οι εταιρίες στήνουν τα δίκτυά τους σε όλον τον κόσμο και τις προϋποθέσεις που θέτουν, τόσο στις πωλήσεις όσο και στην aftersale εξυπηρέτηση στους διάφορους διανομείς, έτσι;
Μπα δε νομιζω να μην εχω σχεση εδω και 20 χρονια.

Ξαναδιαβασε το ποστ πιο προσεκτικα και ρωτα ξανα αν θες. Η απορια σου δεν εχει σχεση με αυτο που εγραψα. Αναφερεσαι σε αλλα θεματα που εχουν να κανουν με διοικηση, δικαιο και τελος μαρκετινκ. Αυτο το τελευταιο μας νοιαζει.

Με υποληψη

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σύμπτωση, έχω το ίδιο ipod για περίπου 4 χρόνια και πρίν κάτι μήνες χάλασε το jack.

Mε 6 ευρώ το ανταλλακτικό και 15 λεπτά ψαχούλεμα ήταν έτοιμο. Δεν σχολιάζω τα

παραπάνω περί εταιριών, εξειδικευμένων τεχνικών, ελέγχων, marketing κλπ διότι τα

πράγματα είναι πολύ απλά. Όπως κάποιος είναι διατεθειμένος να πλήρωσει μάστορα

για να σετάρει ή να αλλάξει μαγνήτες στην κιθάρα του, να πάει σε συνεργείο για να

αλλάξει καμμένη λάμπα στο φανάρι του αυτοκινήτου, να καλέσει ηλεκτρολόγο για να

αλλάξει 3 πρίζες ή υδραυλικό για να βάλει ταινία στις σωλήνώσεις του νιπτήρα, θα του

φανεί δεδομένο και αναπόφευκτο να πληρώσει τα κερατιατικά του για να διορθώσει το

ipod του...

 
Η επισκευή μπορεί να είναι κάτι το πολύ απλό, όπως να έχει πιάσει βρώμα το jack και να θέλει αλλαγή.

πολλές φορές όμως η αντικατάσταση αυτού μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα, όπως να ξεκολλήσει κάποιος διάδρομος πάνω απο την πλακέτα. αυτό οφείλεται πάρα πολύ σπάνια σε αστοχία υλικού (αν ήταν να κοπεί ο διάδρομος, θα κοβόταν όσο ήταν σε εγγύηση το προιον και συνήθως τις πρώτες μέρες χρήσης) και τις περισσότερες φορές στις συνθήκες χρήσης (υγρασία, σκόνη, ζέστη κλπ).

όταν λοιπόν το εξουσιοδοτημένο service πάει να κάνει επισκευή εκτός εγγύησης, λαμβάνει υποψιν του τον παράγοντα οτί κάτι μπορεί να πάει στραβά και ενώ έχει πει πχ 5€ για αλλαγή jack να του κοστίσει 100€ για αλλαγή πλακέτας και να μπει μέσα.

αυτός είναι ο λόγος που το κόστος για εκτός εγγύησης επισκευές το κόστος των ανταλλακτικών είναι υψηλό.

όσο για το κόστος της εκτίμησης της βλάβης είμαι απόλυτα σύμφωνος, γιατί ποτέ μα ποτέ όταν έχω φωνάξει υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, μπογιατζή ή γιατρό στο σπίτι μου δεν έχει φύγει χωρίς να πληρώσω την επίσκεψη.

 
Παιδια(συμφωνω με bihlas) παρατηρηστε πως το 70% περιπου των εξαρτηματων ενος προιοντος που εχει καλυψη εγγυησης χαλαει μετα την εγγυηση.

Δεν ειναι συμπτωση. Ασχετο σε σχετικο thread.

Δε θελω να επεκταθω σε πολυπλοκες αναφορες αλλα σας διαβεβαιω(ψαξτε το αν μπορειτε) πως ετσι ειναι.

Ελατε τωρα υπαρχει εργασια στο θεμα μεταπτυχιακη

 
Καλύτερα να μείνουμε στο θέμα χωρίς να κάνουμε τέτοιου είδους γενικεύσεις φίλε ELIANIOS.

 
Ναι η αληθεια ειναι οτι ξεφυγα λιγο και απολογουμαι σ αυτο.

Αρα αποψη μου σε συναρτηση των εκτος thread που εγραψα, ειναι :

Αγοραζω αλλο ipod, κραταω αυτο για ανταλλακτικα και αν δε πιανουν τα χερια μου το δινω για ανακυκλωση.

Save the planet.

Τα λεμε.

 
beeros05 είπε:
1) ομως όταν βλεπω οτι το ανταλλακτικο κοστιζει 5-15 ευρω και στο service μου λενε οτι πρεπει να γινει hole unit αντικατασταση αυτο λεγεται νταβατζιλικι λίαν επιεικως...
Αυτό είναι κατι που το ορίζει ο κατασκευαστής λαμβάνοντας περισσότερες παραμέτρους υπ' όψη του όταν κοστολογεί κάτι (όπως είπε και ο estenough). Εσύ κι εγώ δεν έχουμε την τεχνογνωσία να κρίνουμε, γιατί εσύ ή ο Μήτσος που θα το κολλήσει δεν θα σου εγγυηθεί τίποτα (αλλά στην παρούσα δεν έχεις άλλη επιλογή. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα).

Εξ άλλου πρέπει να λαβεις υπ' όψην ότι ο λόγος που οι μήτσοι της γειτονιάς εξαλήφθηκαν (βλέπε σχετικη πετυχημένη διαφήμιση cosmote για το service των 90's) είναι το ότι οι κατασκευές πλέον είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα όπου δεν μπαίνει επάνω ανθρώπινο χέρι, παρα μόνο αντικαθίστανται. Αυτό ισχύει από τα αυτοκίνητα μέχρι και τα i-pod.

 
Ελαφρως off αλλα μιας και πηγε προς τα εδω η κουβεντα...

yameth είπε:
οι κατασκευές πλέον είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα όπου δεν μπαίνει επάνω ανθρώπινο χέρι, παρα μόνο αντικαθίστανται. Αυτό ισχύει από τα αυτοκίνητα μέχρι και τα i-pod.
Εδω θα ερθω να -εν μερει- διαφωνησω. Φυσικα ειναι ολο και ολο πιο διαδεδομενη η χρηση διαφορων DSP και FPGA (πιο λιανα, τα μεγαλα μαυρα τετραγωνακια με τα εκατονταδες ποδαρακια ;D). Θα ελεγα αποτελουν τον εγκεφαλο πισω απο το 99% των ηλεκτρονικων συσκευων που κυκλοφορουν. Σχεδον ποτε ομως δεν θα τα δεις μονα τους. Τους κραταει παρεα ενα ολοκληρο network αποτελουμενο απο καθε λογης ηλεκτρονικα εξαρτηματα, απο αντιστασεις και πυκνωτες μεχρι τρανζιστορ και op-amps. Επισης εχουμε το power section, το οποιο σε σχεση με την υπολοιπη συσκευη ειναι ολιγον τι πρωτογωνο. Περαν ολων αυτων, εχουμε -ειδικα σε τετοιες συσκευες τυπου iPod- και ενα interface με τον χρηστη το οποιο ειναι συνηθως βυσματα-κουμπια και το network ηλεκτρονικων που τους κανει παρεα.

Γιατι το αναφερω αυτο? Γιατι παρα πολυ συχνα οι βλαβες που προκαλουνται λογω χρησης και περας του χρονου σε μια συσκευη ΔΕΝ βρισκονται στον "εγκεφαλο", το σημειο οπου ειναι ιδιαιτερα δυσκολη εως αδυνατη η ανθρωπινη παρεμβαση. Ακριβως επειδη η εγχειρηση σε αυτο το σημειο ειναι δυσκολη οι κατασκευαστες προσπαθουν να τα προστατευσουν οσο δυνατον περισοτερο. Ετσι, αρκετα συχνα οταν πεθαινει μια συσκευη ο "εγκεφαλος" ειναι μια χαρα, το προβλημα βρισκεται σε καποιο αλλο σημειο της συσκευης. Μπορει να ειναι ενα idiot diode που αποδημησε, ενα προβλημα στην τροφοδοσια, ενα προβλημα στο ιδιο το PCB, ενας θεος ξερει τι...Πολλα ομως απο αυτα τα προβληματα μπορουν να φτιαχτουν σχετικα ευκολα, χωρις να ασχοληθει καποιος με τα "δυσπροσιτα" μερη.

Εν ολιγοις, τα παντα ανοιγουν. Και οσο τρομακτικα περιπλοκα και προηγμενα να ειναι τα σωθικα τους, υπαρχουν σημεια οπου μπορει να μπει ανθρωπινο χερι, σημεια που πολυ συχνα οφειλονται για την βλαβη.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση, αυτα που ειπαν στον ανθρωπο για αλλαγη ολοκληρου του mother unit επειδη πεθανε το jack οφειλοταν στην (ισως κατακριτεα imho) πολιτικη της εταιρειας και οχι στο οτι δε μπορουσε να μπει χερι λογω κατασκευης της συσκευης. Και, κατα την ταπεινη μου γνωμη, ηταν π@π@ριες.

 
Προτείνω να μη μπούμε στην κοστολόγηση κατασκευής, υλικών και εργατικών. Ας μην υπεραπλουστεύουμε. Οι πολιτικές υποστήριξης των σοβαρών εταιρειών δεν βγαίνουν απλά για να δυσαρεστούν τους πελάτες.

 
yameth είπε:
Οι πολιτικές υποστήριξης των σοβαρών εταιρειών δεν βγαίνουν απλά για να δυσαρεστούν τους πελάτες.
ταπεινη μου αποψη ειναι οτι τετοιες πολιτικες υποστηριξης ''σοβαρων'' (και γενικα μεγαλων) εταιριων ειναι τραγικες

μια σοβαρη εταιρια σου προσφερει εναλλακτικες

πχ

εναλλακτικη

κοστος τεχνικου ελεγχου

κοστος ανταλλακτικου

κοστος επισκευης (εργατικα)

πανω κατω 50€...δεν ειναι για παραπανω...!

αν δε λειτουργουσε η 1η εναλλακτικη τοτε ας πήγαινε σε hole unit αντικατασταση (με την εγκριση του πελατη) και τοτε ναι να ανεβαινε και η τιμη οχι ομως και 200 - 300€ ελεος δηλαδη

και αν ο πελατης δε συμφωνουσε ας πληρωνε μονο αυτα τα 50€

αλλα πως θα πουλησουν τα καινουργια ipod?

και εδω ο elianios εχει κανει μια πολύ ευστοχη τοποθετηση σχετικα με τη στρατηγική του marketing αυτων των εταιριων και ειδικα της apple που ειναι δυναμη σε τετοια θεματα...η apple ξερει πολύ καλα να πουλαει

προσωπικα καταλαβα πολυ καλα τι θελει να πει ο elianios αλλα φιλε μου αυτο παρολα αυτα ειναι αλλο θεμα που δεν υπαρχει λογος να αναπτυξουμε στο συγκεκριμενο thread

μου αρεσε πολυ ομως η τοποθετηση του

και κατι αλλο...αφου μπορεις να το φτιαξεις με 5 γιατι να το φτιαξεις με 200, 300 ή 100 ευρω...και ενταξει πολλοι μπορουμε να το κανουμε μονοι μας ο κοσμακης που δε ξερει γιατι να δωσει τοσα λεφτα

ή γιατι οταν εγω δε ξερω να αλλαξω μια λαμπα στο φαναρι να πληρωσω 20 και 30 ευρω για αυτο? δηλ βαζεις 5 λαμπες πχ και βγαζεις 150...μαγκια σου αλλα δε θα παρω θα ψαξω λιγο στην αγορα

ενα jack ειναι ρε παιδια!!! σκεφτειτε λιγο!! ενα jack!!!

οπως ειπε και ο bihlas87 15 λεπτα ψαχουλεμα ειναι

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top