Το νέο "τέρας" του Myung!!!

Καλά ναι μάλλον το γενίκευσα υπερβολικά (θα αυτομαστιγωθώ πάραυτα :D ), προς θεού δεν λέω ότι είναι άσχημα απλά ότι θέλουν λίγο να τα συνηθήσεις...πάντως εμένα μου φαίνεται σαν να έχουν ένα συγκεκριμένο στυλ "αφηρημένου" σχεδίου γενικά που ξεφεύγει από τις νόρμες αρκετά για να ξεχωρίσει αλλά όχι τόσο για να είναι παντόφλα.

Και το συγκεκριμένο (αν και στο ασημένιο μου αρέσει), μετά από λίγο θα μας κάθεται "καλύτερα" πιστεύω.

Που είναι ο Βάγκνερ;

Που είναι ο Πουτσίνι;

:lol:

 
Τώρα είσαι αρχηγός!!!

+100000 για το αφηρημενο σχεδιο που λες....σωστη τοποθετηση!!!

 
Δε ξέρεται τι σας γίνεται..Τα 11χορδα μπάσα είναι τα καλύτερα.Αμα θες το παίρνεις στην παραλία, ξεβιδώνεις το μανίκι και το έχεις για σανίδα του surf.

 
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για σιδερώστρα.

 
Ένα καλό 10-χορδο μπάσο έχει άπειρες χρήσεις. Μερικές που μου έρχονται αμέσως αμέσως είναι:

α. σ'έχουν κλειδώσει στον 4 όροφο και η μόνη έξοδος είναι απ΄το μπαλκόνι; Δένεις τις χορδές μεταξύ τους και κατεβαίνεις σαν κύριος.

β. αν στην πέσουν 10 άτομα στο δρόμο και έχεις εύκαιρα 10 βέλη στην τσέπη τότε τους εξουδετερώνεις με μια κίνηση.

 
Αν θες συρματοπλεκεις και μισο στρεμμα χωραφι και εισαι αρχοντας...!!!

 
Το Bongo πέρα από το κακάσχημο σχέδιο του είναι και από τα χειρότερα ποιοτικά μπάσα άνω των 500 ευρώ!

Κάποτε πήρα ένα στα χέρια μου και έπαθα πλάκα με το πόσο έχει ρίξει η ErnieBall την ποιότητα στα Musicman! Πέρα του ότι σαν ισορροπία ήταν ότι νάνε η κατασκευή και το φινίρισμα της ταστιέρας ήταν για τον λούτσο και τα ηλεκτρονικά του για τον μούτσο! Ευτυχώς το ξεφορτώθηκα αμέσως!

Συμβουλή για οποιονδήποτε έχει σκέψεις για Stingray, Sterling, Bongo! Δυστυχώς μετά το 2002-3 δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά! Oι περικοπές στη ποιότητα έναντι του κέρδους κάνουν κρα!

Καλύτερα να δεις για κάτι μεταχειρισμένο και με λιγότερα λεφτά! Και αν πάλι σου περισσεύουν καλύτερα να ψάξεις να πάρεις ένα anniversary Stingray του 2000 σε υπέροχο άσπρο χρώμα με matching headstock και διαχρονική αξία!

 
Αυτό που λέει ο fleamail περί ποιότητας- αν και η αλήθεια είναι πως δεν έχω ιδέα- είναι μάλλον το πλέον σημαντικό στην όλη συζήτηση.

Από κει και πέρα, ενώ καταλαβαίνω πως το bongo είναι κάπως παράξενο και ενδεχομένως "άσχημο", προσωπικά βρίσκω την 6χορδη εκδοχή του κάπως πιο συμπαθητική.

Φυσικά, δεν θα ήταν η πρώτη μου επιλογή κρίνοντας εμφανισιακά, αλλά αν είχε τον ήχο που έψαχνα, θα το αγόραζα. Αυτό που μάλλον θα με προβλημάτιζε είναι πως, κρίνοντας από τα προηγούμενα signature μοντέλα του συμπαθέστατου myung, λογικά θα έχει μικρό string spacing, άρα θα ενδείκνυται για fingerstyle κατά κύριο λόγο (αν και σχετικό είναι αυτό)...

Για μένα πάντως είναι ένα αποδεκτό 6χορδο, η τιμή του οποίου θα διαμορφώσει την τελική μου κρίση.

 
Κακάσχημο είναι το ρημάδι! :lol: :lol:

Και γιατί επιμένει στο ασημί αυτό το παιδί;

Πάντως, πραγματικά σπουδαίος παίχτης, τουλάχιστον για τη "σχολή" του (βλ.λ. "ακροβάτες της ταστιέρας") :lol: :lol:

 
Παντως στο Dark side of the moon cover ηταν ο καλυτερος απο ολους τους DT, αποδεικνυοντας πως μπορει να παιξει ο,τι κατσει...χωρις τις κλασσικες μπουρμπουληθρες

 
(Ενώ ο Rudess φρόντισε να κρατήσει τη... μπουρμπουληθροπαράδοση :P)

 
Ας μην επεκταθουμε σε αυτο, γιατι πολλοι θα πεσουν να μας φανε για Rudessμανια...

 
Sorry που επαναφέρω τη συζήτηση στο "προσκήνιο" απλά να πω ότι για να μεταπήδησε ο John στη Music Man από τη Yamaha μετά από τόσο καιρό δεν είναι τυχαίο...τουλάχιστον για το εν λόγω μοντέλο....

Επίσης δεν είναι τυχαίο ότι ο John στο νέο αλμπουμ των theater (όπου έπαιξε -εκτός μικρών εξαιρέσεων που χρησιμοποίησε sterling- με Egyptian Smoke Bongo 5 HH) για πολλούς ακούγεται πιο καλός από ποτέ (ηχητικά, γιατί τεχνικά δεν είναι να αποδείξει κάτι.....)

 
Καλά, το ότι μουσικοί του επιπέδου του Μιούνγκ μεταπηδούν από την Α εταιρία στη Β δεν πιστέυω ότι έχει να κάνει τόσο με την ποιότητα των οργάνων, αφού έτσι κι αλλιώς όλοι αυτοί έχουν όργανα από τα custon shop των διαφόρων εταιριών τα οποια είναι κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους και με άριστη ποιότητα υλικών και κατασκευής. Αυτά είναι κόλπα μαρκετινγκ των εταιριών που απλά κάνουνε διαφήμηση. Ο μουσικός πάει στην εταιρία που του δίνει τα περισσότερα λεφτά και εμφανίζεται δημοσίως με τα δικά της μόνο όργανα, και στις συνενταύξεις λέει ότι είναι ότι καλύτερο έχει πιάσει ποτέ του, δεν το πίστευε, κτλ... Απο'κει και πέρα στο σπίτι του και στο στούντιο παίζει και γράφει με ότι γουστάρει και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν.

Εμένα πάντως κάτι έχει αυτό το μπάσο που μου αρέσει. Είναι κακάσχημο με ωραίο τροπο. 8O :? :? :lol: :lol:

 
/kakia Είναι signature Myung και το σχεδίασαν έτσι ώστε να του πάει (κάνουν σετάκι). Γι' αυτό είναι άσχημο. /kakia

:lol:

 
Απο'κει και πέρα στο σπίτι του και στο στούντιο παίζει και γράφει με ότι γουστάρει και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν.
Mόνο που στο making of dvd του Systematic Chaos όντως παίζει με το Egyptian smoke Bongo 5 hh σε όλα τα κομμάτια....

Το θέμα βέβαια είναι το ΠΩΣ είναι το συγκεκριμένο όργανο....Σαν αυτά του εμπορίου φαντάζομαι πως όχι.....

 
Ναι ρε Παναγιώτη, εννοείται οτι στο dvd θα μοστράρει το Bongo. Του το επιβάλλει η σύμβαση. Το ίδιο πραμα λεμε. Από εκει και περα, όταν δεν φαίνεται δημοσίως, μπορεί να παιζει και με Bongo και με οτι άλλο γουστάρει.

 
ακούγεται πιο καλός από ποτέ (ηχητικά' date=' γιατί τεχνικά δεν είναι να αποδείξει κάτι.....)[/quote']
Φυσικά κάθε γνώμη αποδεκτή, αλλά το παίξιμο και τον ήχο των Images, Awake και Falling δεν το έχω ξανακούσει από τον Myung. Και ενώ στα live είναι φανταστικός, στους δίσκους η εμμονή των Petrucci και Portnoy σε μια συγκεκριμένη προσέγγιση στον τομέα της παραγωγής (του ήχου καλύτερα) αδικεί τον Myung- κατά τη γνώμη μου βέβαια!

Καταλαβαίνω πως πιθανότατα αρκετοί έχετε αντίθετη γνώμη, αλλά ΚΑΙ σε αυτό το άλμπουμ νιώθω πως ο φίλτατος ασιάτης δεν αφήνεται να "αναπνεύσει" όπως στα άλμπουμ που ανέφερα πιο πάνω.

Και δεν το συσχετίζω επ'ουδενί με το ποιο μπάσσο είχε σε κάθε άλμπουμ (δε ξέρω κιόλας!), ούτε με το αν το νέο 6άρι Bongo είναι καλύτερο από τα RBX6JM I και ΙΙ- που λογικά θα είναι πιο προσεγμένο όργανο γιατί κοστίζει τα διπλά από το Ι και τα τριπλά από το ΙΙ!

Το συγκεκριμένο post έχει να κάνει πιο πολύ με την αίσθηση μου πως στις προαναφερθείσες δουλειές ένιωθα πιο δημιουργικό τόσο τον Myung (ή τον άκουγα περισσότερο!) όσο και τη μπάντα στο σύνολο. Να υπογραμμίσω το "άκουγα" βέβαια...
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top