Το κακό στο Spotify και τις πλατφόρμες streaming

cigaret13

Καπνιστής
Μηνύματα
7,491
Πόντοι
1,018
φτασαμε στα Spotify
Και που είναι το κακό σε αυτό;

 Καλή ποιότητα ήχου, χιλιάδες διαθέσιμα άλμπουμς για όλα τα γούστα παντού και πάντα και το καλύτερο... εύκολα, γρήγορα και φθηνά!

 
Και που είναι το κακό σε αυτό;

 Καλή ποιότητα ήχου, χιλιάδες διαθέσιμα άλμπουμς για όλα τα γούστα παντού και πάντα και το καλύτερο... εύκολα, γρήγορα και φθηνά!
Ρώτα τους καλλιτεχνες

 
Όντως, αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσεις...και εάν αξίζεις γίνεσαι πλούσιος και σταρ....
πλέον στην Ελλάδα με την ακρίβεια και την ανεργία, μόνο οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Δεν είναι δικό μου, το άκουσα στις ειδήσεις.?

 κατά τα άλλα RIP σε αυτή την εμβληματική προσωπικότητα της μουσικής και του rock n' roll.

 
Καθένας μας έχει το δικό του ορισμό για το "rock and roll" - κάτι λογικό στην ηλικία μας. Στον δικό μου ορισμό, όλες αυτές οι μουσικές τύπου Big Balls Of Fire, είναι εκτός... RIP όμως στον άνθρωπο, προς Θεού.

Ειδική Σημείωση: είχα την εντύπωση πως οι συζητήσεις για το Spotify κλπ είχαν εξαντληθεί, όχι; Οι καλλιτέχνες έχουν κάνει την επιλογή τους, αλλιώς δε θα συμμετείχαν. Ο dimsonic π.χ. δε συμμετέχει.

 
Ειδική Σημείωση: είχα την εντύπωση πως οι συζητήσεις για το Spotify κλπ είχαν εξαντληθεί, όχι; Οι καλλιτέχνες έχουν κάνει την επιλογή τους, αλλιώς δε θα συμμετείχαν. Ο dimsonic π.χ. δε συμμετέχει.
Ο dimsonic ΔΕΝ ειναι καλλιτεχνης

 
Καλά, θα του το πούμε, μην αγριεύεσαι.
Δεν αγριευομαι. Προφανως ομως πρεπει να γινει κατανοητο οτι δεν περιμένω να αρχισω καριερα στα 65 παιζοντας ερασιτεχνικα μουσικη που ηταν mainstream πριν 50 χρόνια.

Το τι επιθυμώ για τις νεοτερες γενιες ειναι αλλο θεμα.

Πληροφοριακα πάντως οι beatles το 1962 ως νεοι καλλιτεχνες επαιρναν πανω απο 5 φορες αυτο που δινει το spotify σημερα εχοντας υπογραψει τυφλα ενα εντελως απαραδεκτο συμβολαιο. Τοσο που θεωρησαν οτι ο Μαρτιν τους εκανε τεραστια χαρη οταν ενα χρόνο μετα ζητησε αυτο να διπλασιαστει.

 
Ειναι λιγα τα 0.005 Αρη...
Λάβε υπ όψη ότι η κατανομή εσόδων είναι κατά προσέγγιση 70/30 - άρα 70% για τους καλλιτέχνες/κατόχους δικαιωμάτων και 30% για το Spotify. Αν ο καλλιτέχνης όμως είναι μέσω δισκογραφικής παίρνει ένα ποσοστό του 70%, σύμφωνα με το συμβόλαιο του, που συνήθως είναι 10-20%. Για τον ανεξάρτητο όμως είναι 70.

Όπως αναφέρει εδώ: Διανέμουμε τα καθαρά έσοδα από τις συνδρομές και τις διαφημίσεις Premium στους κατόχους δικαιωμάτων. Για να υπολογίσουμε τα καθαρά έσοδα, αφαιρούμε τα χρήματα που συλλέγουμε, αλλά δεν μπορούμε να τα κρατήσουμε. Αυτό περιλαμβάνει πληρωμές για πράγματα όπως φόρους, χρεώσεις επεξεργασίας πιστωτικών καρτών και χρέωση, μαζί με ορισμένα άλλα πράγματα όπως προμήθειες πωλήσεων. Από εκεί, το μερίδιο του κατόχου δικαιωμάτων στα καθαρά έσοδα καθορίζεται από το stream.

Υπολογίζουμε το μερίδιο ροής υπολογίζοντας τον συνολικό αριθμό ροών σε έναν δεδομένο μήνα και προσδιορίζοντας ποιό ποσοστό αυτών των ροών ήταν άτομα που άκουγαν μουσική που ανήκει ή ελέγχεται από έναν συγκεκριμένο κάτοχο δικαιωμάτων.

Σε αντίθεση με ό,τι ίσως έχετε ακούσει, το Spotify δεν καταβάλλει δικαιώματα καλλιτέχνη σύμφωνα με το ποσοστό ανά αναπαραγωγή ή ανά ροή. οι πληρωμές δικαιωμάτων που λαμβάνουν οι καλλιτέχνες μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τις διαφορές στον τρόπο μετάδοσης της μουσικής τους ή τις συμφωνίες που έχουν με ετικέτες ή διανομείς.

Σε γενικές γραμμές είναι μια απλούστευση το ποσό που αναφέρεις καθώς δεν ισχύει η τιμή ανα ροή.

Επίσης στην ακμή των CD, σχεδόν το 25% των πωλήσεων στις ΗΠΑ αντιστοιχούσε στους 50 κορυφαίους καλλιτέχνες. Στο Spotify το 2021, μόνο το 12% των ροών στις ΗΠΑ προέρχονταν από τους 50 κορυφαίους καλλιτέχνες. Επιπλέον, το 2021, περισσότεροι του 28% των καλλιτεχνών που δημιούργησαν πάνω από 10.000 $ από το Spotify διανέμονται μόνοι τους και το 34% ζει σε χώρες εκτός των δέκα κορυφαίων αγορών μουσικής.





 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
corporate talk

προφανώς έχουν δικηγόρους και καλυμμένα νώτα, και για όλα υπάρχει απάντηση. Και γενικά όταν δεν θέλεις (όχι εσύ) να δώσεις απάντηση περιπλέκεις το θέμα.

Γιατί άραγε να υπάρχουν πολλές φωνές εκεί έξω που διαμαρτύρονται για εκμετάλλευση (ιδίως των νέων)?

Όλοι υπεραπλουστεύουν όπως (?) εγώ ?

Κι άντε εγώ να υπεραπλουστεύω μια και είμαι απ έξω. Οι διαμαρτυρόμενοι όμως είναι μέσα από το σύστημα.

Αν έχετε netflix δείτε το playlist. Είναι μια καλή προσέγγιση στην αληθινή ιστορία.

Δεν λέω ότι το spotify δεν είναι καλό. Ή ότι δεν έκανε ένα καλό. 

Εχει όμως πολλά αρνητικά:

α. μέτρια ποιότητα (το έχω διαπιστώσει)

β. περιορισμένο υλικό, κυρίως λόγω αδιαφορίας για legacy εκδόσεις

γ. προώθηση πάντα νέων εκδόσεων και σταδιακή απόσυρση παλαιών

 
Έλα ντε... γιατί;

corporate talk vs bullshit talk.

competition talk?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Dimsonic, Dimsonic....

You are missing the point.

Υπάρχουν δύο δρόμοι: να ακούς ότι έχει ο κάθε μαλάκας ραδιοφονικός παραγωγός στο playlist του, ή να επιλέγεις τι θα ακούσεις. Αυτό ήταν το δίλημα, ανέκαθεν.

Το 2022, οι υπηρεσίες streaming δίνουν τη δυνατότητα για να ΄κάνει (κάποιος, κάποια, ένας νέος, μία νέα κλπ) το δεύτερο, δηλαδή να επιλέγει.

Σε ένα απόλυτα λογικό κόστος.

Με μέτρια (αλλά πάντως αρκετά καλή) ποιότητα.

Αυτό είναι ΟΛΟ, τα υπόλοιπα είναι φαντασιώσεις για μία πραγματικότητα που ΔΕΝ υπάρχει πλέον. Εγώ έχω τα ΠΑΝΤΑ σε CD, αλλά χρησιμοποιώ streaming πλέον σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα (αν και όχι το Spotify, για τεχνικούς λόγους).

Αν οι (μάλλον αστήρικτοι τελικά, αφού δεν έχεις προσωπική εμπειρία) υπαινιγμοί σου τελεσφορούσαν, θα είχαν στερήσει από όλους αυτούς τους ανθρώπους τη δυνατότητα να ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ τι θα ακούνε, κατάλαβέ το και ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΓΑ/ΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ, να υποστηρίξεις τις επόμενες γενιές αντί να κάνεις τον αριστερό γέρο στο θεωρείο του Μάπετ Σώου.

:) :) :) :)

 
Dimsonic, Dimsonic....

You are missing the point.


πού το ξέρεις εσύ και το λες?

Υπάρχουν δύο δρόμοι: να ακούς ότι έχει ο κάθε μαλάκας ραδιοφωονικός παραγωγός στο playlist του, ή να επιλέγεις τι θα ακούσεις. Αυτό ήταν το δίλημα, ανέκαθεν.
Εδώ εσύ το χάνεις. Ό,τι φτιάχτηκε στη μουσική από το 1950 και πέρα μέχρι τις αρχές των 00 (κατα γενική ομολογία η καλύτερη εποχή της σύγχρονης δισκογραφίας) έγινε με τη δουλειά των dj, των ραδιοφωνικών παραγωγών που προσωπικά τους οφείλω τα πάντα στη μουσική μου παιδεία. 

Το 2022, οι υπηρεσίες streaming δίνουν τη δυνατότητα για να ΄κάνει (κάποιος, κάποια, ένας νέος, μία νέα κλπ) το δεύτερο, δηλαδή να επιλέγει.
δίνουν στον κάθε πικραμένο (σαν εμένα πχ και σε άλλους χίλιους) τη δυνατότητα να έχουν φωνή και να πούν τη χαζομάρα τους εκεί έξω και να τη ρίξουν στο γιαλό λες και θα έρθουν άλλοι να δούνε το καλό, χωρίς προώθηση. Επι χρόνια η μουσική παραγωγή στηρίχτηκε στην προώθηση από ανθρώπους που ξέρανε. Είδαμε τι έγινε από τότε που σταμάτησε να γίνεται αυτό. Όλα έχουν τελματώσει. Το είπε κι ο FZ. (όταν ακόμα ζούσε)

Σε ένα απόλυτα λογικό κόστος.

Με μέτρια (αλλά πάντως αρκετά καλή) ποιότητα.

Αυτό είναι ΟΛΟ, τα υπόλοιπα είναι φαντασιώσεις για μία πραγματικότητα που ΔΕΝ υπάρχει πλέον. Εγώ έχω τα ΠΑΝΤΑ σε CD, αλλά χρησιμοποιώ streaming πλέον σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα (αν και όχι το Spotify, για τεχνικούς λόγους).
εδώ έρχεσαι δεύτερος. Από το 2008 έχω ριπάρει τα πάντα και τα ακούω από server. Μόνο τα βινύλια ακούω κανονικά.

Αν οι (μάλλον αστήρικτοι τελικά, αφού δεν έχεις προσωπική εμπειρία)
Αστήρικτοι ? hold your horses....

έχω συνδρομή spotify από το 2005 όταν ακόμα είχε το πράσινο παλιό λογότυπο και την έφερε δοκιμαστικά η cosmote μέχρι σήμερα. Ταυτόχρονα εδώ και 5 χρόνια ακούω με συνδρομή από Tidal.

υπαινιγμοί σου τελεσφορούσαν,
υπαινιγμοί? σε τι αναφέρεσαι?

αυτά που έγραψα εγω μπορώ να στα τεκμηριώσω με παραδείγματα όποτε θες.

θα είχαν στερήσει από όλους αυτούς τους ανθρώπους τη δυνατότητα να ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ τι θα ακούνε, κατάλαβέ το και ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΓΑ/ΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ, να υποστηρίξεις τις επόμενες γενιές αντί να κάνεις τον αριστερό γέρο στο θεωρείο του Μάπετ Σώου.


άστο φίλε, έχω δυό ήδη δεν θα πάρω άλλη. Και ξέρεις πως ακούω μουσική το βράδυ? Από ραδιοφωνικό παραγωγό στα βραχέα. Μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι είναι καλύτερα.

Κατα τα άλλα καλό θα είναι πριν αρχίσεις να βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα να ρωτάς δεξιά αριστερά.

και τέλος γιατί βιάζονται ορισμένοι να πούν χωρίς να κάτσουν να διαβάσουν???

Εγώ έκανα μια αναφορά στο spotify συγκεκριμένη, επειδή το έφερε η κουβέντα για την Σουηδία και είπα ότι η αναγέννηση στην μουσική ή στα μέσα αναπαραγωγής και η "διευθέτηση" (προσέξτε τα εισαγωγικά) στο χάος της πειρατείας ξεκίνησε απο εκεί.

Ούτε είπα ότι είναι κάτι κακό. Είπα ότι απο εκεί ξεκίνησε η αλλαγή και όχι από την δεινοσαυρική αμερική (γι αυτό είπα να δείτε το playlist) και πλέον τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Και ότι εχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Πώς τώρα έφτασα να είμαι στο θεωρείο των μαπετ μόνο ο τρόλευς γνωρίζει...

 
Τι να ρωτήσω δεξιά και αριστερά; Η γνώμη σου δεν έχει κάποιο ειδικό βάρος μεγαλύτερο από τη δική μου π.χ. Αυτά που γράφεις (και ξανα-ματα-γράφεις) δείχνουν ξεκάθαρα ότι δεν έχεις αντιληφθεί ότι οι streaming πλατφόρμες εξασφαλιζουν (στην εποχή μας, όχι όταν πήγαινες Γυμνάσιο) το δικαίωμα επιλογής. Ή (ήθελα να μην το πω αυτό) ενοχλείσαι ακριβώς επειδή το αντιλαμβάνεσαι.

Επί όσων τοποθετήθηκες: α) δεν έχεις προσωπική εμπειρία ως δημιουργός (όχι ως συνδρομητής), άλλωστε αρνήθηκες ότι είσαι καλλιτέχνης β) δεν είμαστε στην εποχή που ο Πετρίδης και ο Ζήλος κάνανε κουμάντο στα γούστα του κόσμου, γ) αυτό που εσύ λες "να πουν τη χαζομάρα τους" το λένε ελευθερία λόγου (και είναι καλό πράγμα), δ) ο FZ τον πιο πολύ καιρό έγραφε και έλεγε ανοησίες.

Άκου "ρώτα δεξιά και αριστερά"... ώπα ρε παιδάκι μου, τόσα χρόνια γράφεις, έχεις κάμει και βίδεον, έχεις πει και τη γνώμη σου για τα τετραφωνικά συστήματα... λες να μην ξέρω σε ποιον απευθύνομαι;

 
Μια νεκροφόρα μετέφερε τη μουσική βιομηχανία σε ένα φέρετρο για το νεκροταφείο. Καθώς ήταν σε μια ανηφόρα, ήταν και χωματόδρομος, ανοίγει απο τα πολλά τραντάγματα η πόρτα.

Το φέρετρο με τη μουσική βγαίνει έξω και αρχίζει να κυλάει στην κατηφόρα. Καθώς κύλαγε, σε μια στιγμή σπάει και αρχίζει να κυλάει η νεκρή από μόνη της. Καθώς κυλούσε χτυπά και σταματά πάνω σε έναν θάμνο.
Βλέπει ένας κυνηγός το θάμνο να κουνιέται, το περνά για λαγό και το γαζώνει στις σφαίρες. Βλέπει όμως ότι είναι η μουσική και πανικοβάλλεται. Μην ξέροντας τι να κάνει την πετάει στην μέση της εθνικής οδού.

Μετά από λίγο το βλέπει ένας οδηγός, πατάει τελευταία στιγμή το φρένο αλλά έτρεχε πολύ, δεν προλαβαίνει να σταματήσει και την πατάει.
Πανικόβλητος την παίρνει και την πετάει στην θάλασσα. Το κύμα την πηγαίνει στα ανοιχτά, περνάει ένα σκάφος και τη κόβει στα δύο. Πιο ψύχραιμος ο οδηγός του σκάφους παίρνει τα δύο κομμάτια και τα πηγαίνει στο νοσοκομείο με το όνομα Spotify.

Την χιλιοταλαιπωρημενη μουσικη την παίρνει ένας ειδικός manager για αυτές τις περιπτώσεις και την βάζει κατευθείαν για εγχείρηση. Ο οδηγός του σκάφους κάθεται και περιμένει απ έξω γεμάτος αγωνία.

Μετά από πέντε ώρες συνεχούς εγχείρησης βγαίνει ο manager του Spotify και του λέει:
- Λυπάμαι πολύ. Εάν την είχατε φέρει πριν ... 5 λεπτά θα την είχαμε σώσει!

 
Πώς τώρα έφτασα να είμαι στο θεωρείο των μαπετ μόνο ο τρόλευς γνωρίζει...
Αυτό συνέβη όταν, μετά την αναλυτική παράθεση γεγονότων από τον Γιάννη, συνέχισες να λες αυτά που λες. Άρα, όχι, δεν το γνωρίζω μόνο εγώ, το γνωρίζεις και εσύ, άσε που είμαι σίγουρος ότι σου αρέσει κιόλας. :)

 

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top