Και που είναι το κακό σε αυτό;φτασαμε στα Spotify
Καλή ποιότητα ήχου, χιλιάδες διαθέσιμα άλμπουμς για όλα τα γούστα παντού και πάντα και το καλύτερο... εύκολα, γρήγορα και φθηνά!
Και που είναι το κακό σε αυτό;φτασαμε στα Spotify
Ρώτα τους καλλιτεχνεςΚαι που είναι το κακό σε αυτό;
Καλή ποιότητα ήχου, χιλιάδες διαθέσιμα άλμπουμς για όλα τα γούστα παντού και πάντα και το καλύτερο... εύκολα, γρήγορα και φθηνά!
Πες ότι είναι ένα κόσκινο... γιατί σαν να γίνανε πολλοί...Ρώτα τους καλλιτεχνες
Όντως, αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσεις...και εάν αξίζεις γίνεσαι πλούσιος και σταρ....Ειναι λιγα τα 0.005 Αρη..
πλέον στην Ελλάδα με την ακρίβεια και την ανεργία, μόνο οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Δεν είναι δικό μου, το άκουσα στις ειδήσεις.?Όντως, αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσεις...και εάν αξίζεις γίνεσαι πλούσιος και σταρ....
Ο dimsonic ΔΕΝ ειναι καλλιτεχνηςΕιδική Σημείωση: είχα την εντύπωση πως οι συζητήσεις για το Spotify κλπ είχαν εξαντληθεί, όχι; Οι καλλιτέχνες έχουν κάνει την επιλογή τους, αλλιώς δε θα συμμετείχαν. Ο dimsonic π.χ. δε συμμετέχει.
Καλά, θα του το πούμε, μην αγριεύεσαι.Ο dimsonic ΔΕΝ ειναι καλλιτεχνης
Δεν αγριευομαι. Προφανως ομως πρεπει να γινει κατανοητο οτι δεν περιμένω να αρχισω καριερα στα 65 παιζοντας ερασιτεχνικα μουσικη που ηταν mainstream πριν 50 χρόνια.Καλά, θα του το πούμε, μην αγριεύεσαι.
Λάβε υπ όψη ότι η κατανομή εσόδων είναι κατά προσέγγιση 70/30 - άρα 70% για τους καλλιτέχνες/κατόχους δικαιωμάτων και 30% για το Spotify. Αν ο καλλιτέχνης όμως είναι μέσω δισκογραφικής παίρνει ένα ποσοστό του 70%, σύμφωνα με το συμβόλαιο του, που συνήθως είναι 10-20%. Για τον ανεξάρτητο όμως είναι 70.Ειναι λιγα τα 0.005 Αρη...
Έλα ντε... γιατί;
corporate talk vs bullshit talk.
competition talk?
Dimsonic, Dimsonic....
You are missing the point.
Εδώ εσύ το χάνεις. Ό,τι φτιάχτηκε στη μουσική από το 1950 και πέρα μέχρι τις αρχές των 00 (κατα γενική ομολογία η καλύτερη εποχή της σύγχρονης δισκογραφίας) έγινε με τη δουλειά των dj, των ραδιοφωνικών παραγωγών που προσωπικά τους οφείλω τα πάντα στη μουσική μου παιδεία.Υπάρχουν δύο δρόμοι: να ακούς ότι έχει ο κάθεμαλάκαςραδιοφωονικός παραγωγός στο playlist του, ή να επιλέγεις τι θα ακούσεις. Αυτό ήταν το δίλημα, ανέκαθεν.
δίνουν στον κάθε πικραμένο (σαν εμένα πχ και σε άλλους χίλιους) τη δυνατότητα να έχουν φωνή και να πούν τη χαζομάρα τους εκεί έξω και να τη ρίξουν στο γιαλό λες και θα έρθουν άλλοι να δούνε το καλό, χωρίς προώθηση. Επι χρόνια η μουσική παραγωγή στηρίχτηκε στην προώθηση από ανθρώπους που ξέρανε. Είδαμε τι έγινε από τότε που σταμάτησε να γίνεται αυτό. Όλα έχουν τελματώσει. Το είπε κι ο FZ. (όταν ακόμα ζούσε)Το 2022, οι υπηρεσίες streaming δίνουν τη δυνατότητα για να ΄κάνει (κάποιος, κάποια, ένας νέος, μία νέα κλπ) το δεύτερο, δηλαδή να επιλέγει.
εδώ έρχεσαι δεύτερος. Από το 2008 έχω ριπάρει τα πάντα και τα ακούω από server. Μόνο τα βινύλια ακούω κανονικά.Σε ένα απόλυτα λογικό κόστος.
Με μέτρια (αλλά πάντως αρκετά καλή) ποιότητα.
Αυτό είναι ΟΛΟ, τα υπόλοιπα είναι φαντασιώσεις για μία πραγματικότητα που ΔΕΝ υπάρχει πλέον. Εγώ έχω τα ΠΑΝΤΑ σε CD, αλλά χρησιμοποιώ streaming πλέον σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα (αν και όχι το Spotify, για τεχνικούς λόγους).
Αστήρικτοι ? hold your horses....Αν οι (μάλλον αστήρικτοι τελικά, αφού δεν έχεις προσωπική εμπειρία)
υπαινιγμοί? σε τι αναφέρεσαι?υπαινιγμοί σου τελεσφορούσαν,
θα είχαν στερήσει από όλους αυτούς τους ανθρώπους τη δυνατότητα να ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ τι θα ακούνε, κατάλαβέ το και ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΓΑ/ΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ, να υποστηρίξεις τις επόμενες γενιές αντί να κάνεις τον αριστερό γέρο στο θεωρείο του Μάπετ Σώου.
Αυτό συνέβη όταν, μετά την αναλυτική παράθεση γεγονότων από τον Γιάννη, συνέχισες να λες αυτά που λες. Άρα, όχι, δεν το γνωρίζω μόνο εγώ, το γνωρίζεις και εσύ, άσε που είμαι σίγουρος ότι σου αρέσει κιόλας.Πώς τώρα έφτασα να είμαι στο θεωρείο των μαπετ μόνο ο τρόλευς γνωρίζει...