Επίσης αυτές οι 'hardcore' τεχνικές ωφελούν μάλλον περισσότερο σε δεδομένες ασκήσεις' date=' όπου είναι πιο ελεγχόμενα τα πράγματα. Δώσε κανένα παράδειγμα άσκησης στο μπάσσο ρε Μήτσο?![/quote']
Xε χε!Βασιλη μαλλον ειμαι ο κατεξοχην
ΜΗ αρμοδιος για να
προτεινω ασκησεις

... Παντως,
Αυτο που προσπαθω εγω,ειναι να 'σπαω' πρωτα ενα τεμπο απο ολοκληρα
σε τεταρτα,ογδοα κτλ..Καποια μετρα το καθενα.Μετα το τεμπο αυξανει..
Γυρω στο 90 ειναι καλη αρχη,νομιζω.
Φυσικα επειδη το θεμα ειναι να κανουμε μουσικη (!!),αναλυω Major ή minor
συγχορδιες πανω στο τεμπο καθε φορα.Βασικο,
πρεπει τα δαχτυλα
να εχουν οσο πιο ιδιο punch και δυναμικες γινεται,κοινως να ακουγονται
σαν να παιζεις με ενα δαχτυλο σε ολες τις χορδες..! :lol: :lol:
Οσο για την ταχυτητα,ισχυουν τα ιδια.Συμφωνησα πριν σε αυτο που
ειπες,ακριβως
για λιγο,δηλ.πριν ξεκινησεις να μελετας το
κομματι σε αργο τεμπο,να το δωσεις σωστα(γρηγορα) 2-3 φορες πρωτα
για να δεις κυριως σε τι κατασταση ειναι τα χερια σου..
Απο κει και περα
προσοχη στην τενοντιτιδα...
ΕDIT:
Mονο οταν μελεταμε,στο στουντιο δικαιολογουμαστε να τα σπασουμε
λιγο περισσοτερο... :lol: :lol: