Το γοργόν και χάριν έχειν...

SamTheRipper

Νέο μέλος
Μηνύματα
773
Πόντοι
16
Ότι την έχει τη χάρη την έχει το άτιμο,αλλά το θέμα είναι ότι δεν τη βρίσκεις στο μπακάλικο.

Πολλοί από όταν αρχίζουν να παίζουν κιθάρα λένε"πρέπει να μάθω να παίζω γρήγορα" αν και αυτό κατά τη γνώμη μου δεν είναι το παν.

Πώς όμως θα μάθεις να παίζεις γρήγορα??

Έχω ακούσει και το θεωρώ σωστό ότι εκτός από το να μάθει το αριστερό χέρι να παίζει γρήγορα πρέπει να μάθει το δεξί πρώτα.Αν το δεξί χέρι δεν παίζει καλά τότε δε θα μπορεί να εκμεταλευτεί την ταχύτητα του αριστερού συν ότι θα ακούγεται ένα άθλιο πράγμα.

Εσείς τι κάνατε ή τι κάνετε για να αυξήσετε την ταχύτητά σας??

 
Παίζω με κοτίσιο ρυθμό και σιγά σιγά αυξάνω τον μετρονόμο όταν νιώσω άνετα να παίξω γρηγορότερα :wink:

 
Για να μάθεις να παίζεις γρήγορα πρέπει να μάθεις να παίζεις αργά.

Αυτό που εννοούνε όλοι όταν λένε γρήγορα είναι γρήγορα και καθαρά.

¶ρα μαθαίνεις να παίζεις αργά με σωστή καθαρή τεχνική, και με την εξάσκηση αυξάνεις την ταχύτητα κρατώντας την τεχνική.

Δυστυχώς το να μάθεις να παίζεις γρήγορα δε γίνεται στα γρήγορα...

 
Μετά από τις δύο αυτές απαντήσεις δεν υπάρχει κάτι άλλο να πει κανείς γι'αυτό.... :wink:

 
Για να μάθεις να παίζεις γρήγορα πρέπει να μάθεις να παίζεις αργά.
Αυτό που εννοούνε όλοι όταν λένε γρήγορα είναι γρήγορα και καθαρά.

¶ρα μαθαίνεις να παίζεις αργά με σωστή καθαρή τεχνική' date=' και με την εξάσκηση αυξάνεις την ταχύτητα κρατώντας την τεχνική.

Δυστυχώς το να μάθεις να παίζεις γρήγορα δε γίνεται στα γρήγορα...[/quote']

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τον Σύντροφο W_S. 8)

Όπως λέει και το textbook definition: 'speed is a byproduct of accuracy; not the other way around'. :wink:

Όμως...

Για καθαρά νευρολογικούς λόγους, όταν κάνεις εξάσκηση για να 'λυθούν τα χέρια', επιβάλλεται να παίζεις (για πολύ λίγη ώρα) στο 105% της ταχύτητας που μπορείς να πιάσεις (δηλαδή θα ακούγεται τρία πουλάκια κάθονται από ακρίβεια...). Και ο λόγος είναι να προετοιμαστεί το νευρικό σύστημα για το επόμενο στάδιο, όπου θα μπορείς να παίζεις μ'αυτές τις ταχύτητες αλλά με ακρίβεια... δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός...

Είναι μια πασίγνωστη πρακτική στην προπονητική γενικά, χρησιμοποιείται από πολλούς γυμναστές αθλητών και είναι γνωστότερη με τον όρο overextention ή overeaching.

To νευρικό σύστημα χρειάζεται συνήθως μέχρι 6 εβδομάδες για να εμπεδώσει πλήρως μια καινούργια ρουτίνα, οπότε μια καλή ιδέα είναι να ποικίλει κάποιος την εξάσκησή του μέσα σ'αυτά τα χρονικά πλαίσια.

*Start Critical Section*

ΜΕΓΑΛΗ προσοχή στο ζέσταμα εδώ, ΣΟΒΑΡΟΣ κίνδυνος τραυματισμού*End Critical Section* :wink: 8) 8)
 
Αυτό που εννοούνε όλοι όταν λένε γρήγορα είναι γρήγορα και καθαρά.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ για όλους μας όχι :( Ελάχιστοι το εννοούνε....

 
...και ακόμα λιγότεροι τα πράττουν... :roll:

 
Για να μάθεις να παίζεις γρήγορα πρέπει να μάθεις να παίζεις αργά.
Αυτό που εννοούνε όλοι όταν λένε γρήγορα είναι γρήγορα και καθαρά.

¶ρα μαθαίνεις να παίζεις αργά με σωστή καθαρή τεχνική' date=' και με την εξάσκηση αυξάνεις την ταχύτητα κρατώντας την τεχνική.

Δυστυχώς το να μάθεις να παίζεις γρήγορα δε γίνεται στα γρήγορα...[/quote']

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τον Σύντροφο W_S. 8)

Όπως λέει και το textbook definition: 'speed is a byproduct of accuracy; not the other way around'. :wink:

Όμως...

Για καθαρά νευρολογικούς λόγους, όταν κάνεις εξάσκηση για να 'λυθούν τα χέρια', επιβάλλεται να παίζεις (για πολύ λίγη ώρα) στο 105% της ταχύτητας που μπορείς να πιάσεις (δηλαδή θα ακούγεται τρία πουλάκια κάθονται από ακρίβεια...). Και ο λόγος είναι να προετοιμαστεί το νευρικό σύστημα για το επόμενο στάδιο, όπου θα μπορείς να παίζεις μ'αυτές τις ταχύτητες αλλά με ακρίβεια... δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός...

Είναι μια πασίγνωστη πρακτική στην προπονητική γενικά, χρησιμοποιείται από πολλούς γυμναστές αθλητών και είναι γνωστότερη με τον όρο overextention ή overeaching.

To νευρικό σύστημα χρειάζεται συνήθως μέχρι 6 εβδομάδες για να εμπεδώσει πλήρως μια καινούργια ρουτίνα, οπότε μια καλή ιδέα είναι να ποικίλει κάποιος την εξάσκησή του μέσα σ'αυτά τα χρονικά πλαίσια.

*Start Critical Section*

ΜΕΓΑΛΗ προσοχή στο ζέσταμα εδώ, ΣΟΒΑΡΟΣ κίνδυνος τραυματισμού*End Critical Section* :wink: 8) 8)
3 πουλακια καθονταν οπως το πες...γιατρος ειμαι και το νευρικο συστημα δεν θελει υπερβολες ουτε υπαρχει 105 % γιατι θα εχει αλλες επιπτωσεις και φυσικα μη θετικες...στην συγκεκριμενη περιπτωση τενοντιτιδα και τα τοιαυτα...στον αθλητισμο τραυματισμο...

το να καλυτερευσεις μια κινηση,να συνηθισεις ας πουμε γινεται σταδιακα...αργα και σταθερα...σε ολα τα πραγματα εκμαθησης στη ζωη χρειαζεται να ξεκινας απ το Α και να φτανεις στο Ω αργα και σταθερα....σε ολα μα σε ολα...μαθηματικα,φυσικη...τα παντα...το ιδιο καναμε απο πιτσιρικια στο δημοτικο...

δεν ξερω που εμαθες γι αυτην την μεθοδο αλλα εγω ξερω πως δινοντας μεχρι ενα 80% γιατι το 105% που λες δεν υπαρχει σαν ορος ουτε μπορει να δοθει εχεις αποτελεσματα...αν αρχιζεις απο το 40% καθε μερα θα πας στο 50,55,60 κοκ...δεν χρειαζονται υπερβολες...και γυμναστηριο αν πας θα δεις οτι τον πρωτο μηνα κανοντας απλα οργανακια με ελαφριες επαναληψουλες χωρις το δικο σου 105% αυξανεις την αντοχη σου και σταδιακα και την δυναμη σου...και φυσικα αυτο φαινεται περισσοτερο στα μηχανηματα αεροβιας προπονησης...διαδρομο,ποδηλατο κλπ...
 
Treloagori μάλλον παρεξήγησες τον abraxas, γιατί το να παίζεις ένα κομμάτι πιο γρήγορα από ότι μπορείς είναι μια μέθοδος που αποδίδει.Όσο περίεργο και αν ακούγεται,αν εκεί που θεωρείς πως δεν πάει πιο γρήγορα, ανεβάσεις ένα κλικ τον μετρονόμο,άσχετα αν δεν ακούς τα πάντα πεντακάθαρα,έχεις μεγάλα οφέλη τα οποία δεν βλέπεις άμεσα,αλλά σιγά σιγά,διότι τα χέρια προσαρμόζονται σε αυτήν την ταχύτητα.Δεν είναι συμβουλή για αρχάριους σίγουρα!!Κάποιος όμως που μελετάει σοβαρά και με πρόγραμμα,καθημερινά, μπορεί να κερδίσει από αυτή την μέθοδο.Σίγουρα το να παίζεις αργά και καθαρά και συνεχώς να αυξάνεις το tempo είναι μια σίγουρη τεχνική αλλά υπάρχουν και μερικές πλάγιες μέθοδοι για να προσεγγίσεις το ζήτημα.

Για παράδειγμα όταν έχεις ένα γρήγορο πέρασμα μπορείς να κάνεις τα εξής:

A)Να βρείς σε ποιές χορδές παίζεις τις νότες και να μελετήσεις όλη την φράση με ανοιχτές χορδές.

Β)Να αλλάξεις τις αξίες και αν π.χ η φράση σου είναι όλο 16α σε ένα μέτρο 4/4 να παίξεις 8α και την τελευταία τετράδα 16ων με 16α.Μετά δύο τετράδες και ούτω κάθε εξής (i.e speed bursts)

Τέλος οι ιατρικοί όροι ίσως να ήταν άκυροι (δεν ξέρω ,δεν μιλάω.. :wink: ) αλλά η ουσία στα λόγια του abraxas ήταν σωστή. :D

 
3 πουλακια καθονταν οπως το πες...γιατρος ειμαι και το νευρικο συστημα δεν θελει υπερβολες ουτε υπαρχει 105 % γιατι θα εχει αλλες επιπτωσεις και φυσικα μη θετικες...στην συγκεκριμενη περιπτωση τενοντιτιδα και τα τοιαυτα...στον αθλητισμο τραυματισμο...

το να καλυτερευσεις μια κινηση' date='να συνηθισεις ας πουμε γινεται σταδιακα...αργα και σταθερα...σε ολα τα πραγματα εκμαθησης στη ζωη χρειαζεται να ξεκινας απ το Α και να φτανεις στο Ω αργα και σταθερα....σε ολα μα σε ολα...μαθηματικα,φυσικη...τα παντα...το ιδιο καναμε απο πιτσιρικια στο δημοτικο...

δεν ξερω που εμαθες γι αυτην την μεθοδο αλλα εγω ξερω πως δινοντας μεχρι ενα 80% γιατι το 105% που λες δεν υπαρχει σαν ορος ουτε μπορει να δοθει εχεις αποτελεσματα...αν αρχιζεις απο το 40% καθε μερα θα πας στο 50,55,60 κοκ...δεν χρειαζονται υπερβολες...και γυμναστηριο αν πας θα δεις οτι τον πρωτο μηνα κανοντας απλα οργανακια με ελαφριες επαναληψουλες χωρις το δικο σου 105% αυξανεις την αντοχη σου και σταδιακα και την δυναμη σου...και φυσικα αυτο φαινεται περισσοτερο στα μηχανηματα αεροβιας προπονησης...διαδρομο,ποδηλατο κλπ...[/quote']

Τρελαμένο αγόρι, θέλεις πόλεμο??

Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να σε υποχρεώσω...

Ξέρω ότι το κόλλημά σου είναι για το ότι στην έχω πει επανηλλημένα για τις παπαριές που πετάς κατά καιρούς στο άλλο φόρουμ. Ας είναι.

Όσο για το 105 ή 110% του θεωρούμενου ως max, φαίνεται από τις ανεπανάληπτες ηλιθιότητες περί γυμναστηρίων και εξάσκησης που γράφεις, ότι πραγματικά δεν μπορείς να το καταλάβεις... Όπως είναι ολοφάνερο πως δεν καταλαβαίνεις ελληνικά (π.χ. 'για πολύ λίγο χρόνο').

Θα προσπαθήσω λοιπόν να εξηγήσω, όχι για την αφεντιά σου φυσικά, αλλά για να μην μείνουν απορίες σε άλλους μετά από τις απροκάλυπτες ανοησίες σου.

Το 100%+ έχει (προφανώς) νόημα στα πλαίσια 'θυσιών' στη φόρμα, είναι σαφές ότι δεν μπορείς να παίξεις με πλήρη ακρίβεια... πιο γρήγορα από 100% γιατί τότε... αυτό θα ήταν το νέο max σου. Αυτό το κατάλαβαν όλοι ανεξαιρέτως, εκτός από σένα.

Αν λοιπόν παίζεις ένα σχήμα 'τέλεια' στα 100bpm τότε το νόημα της άσκησης είναι να προσπαθήσεις ΜΕ ΕΛΑΦΡΩΣ ΕΛΛΕΙΠΗ ΦΟΡΜΑ να παίξεις στα 105 ή 110bpm. Την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να παίξεις πάλι 'τέλεια', θα δεις ότι πλέον μπορείς να παίξεις στα 101 ή 102bpm.

Πρόκειται για απολύτως επιβεβαιωμένο 'πείραμα' και συμπτωματικά πολύ πρόσφατα ξαναδιάβασα γι'αυτό σε κάποια μαθήματα του Shawn Baxter. Πρώτη φορά το είχα ακούσει αν θυμάμαι καλά από τον Steve Morse, όταν ακόμα εσύ πήγαινες δημοτικό που αναφέρεις παραπάνω.

Σε ό,τι αφορά στα γυμναστήρια, όπου οι γνώσεις σου προφανώς προέρχονται από το φολκλόρ που κυκλοφορεί, το 105% αφορά στο 1RM μιας άσκησης (google it, δεν θα στα μαθαίνω όλα εγώ) και είναι προφανέστατο σε όλους εκτός από τους τελείως βλάκες, ότι δεν μπορείς να σηκώσεις ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ Η 'ΚΛΕΨΙΜΟ' το 105% του βάρους που σηκώνεις στο 1RM. Απλώς ήθελες να γράψεις την εξυπνάδα σου περί 'προσαρμογής και αντοχής που έρχεται με το χρόνο και τις ασκήσεις στα ποδηλατάκια'.

Hint: μιας και είσαι γιατρός όπως λες, θα έχεις πρόσβαση στο medline, οπότε κάνε μας τη χάρη και ψάξε για μελέτες σχετικές με τα mytotatic reflexes. Αν και προφανώς ο σκοπός σου ήταν να μου την πεις και γι'αυτό έψαχνες ευκαιρία, όχι να γράψεις κάτι που θα ωφελήσει άλλον.

Αυτά τρελαμένο αγόρι... και πάψε να είσαι τόσο κομπλεξικός πια.

:lol: :lol:
 
Treloagori μάλλον παρεξήγησες τον abraxas' date=' γιατί το να παίζεις ένα κομμάτι πιο γρήγορα από ότι μπορείς είναι μια μέθοδος που αποδίδει.Όσο περίεργο και αν ακούγεται,αν εκεί που θεωρείς πως δεν πάει πιο γρήγορα, ανεβάσεις ένα κλικ τον μετρονόμο,άσχετα αν δεν ακούς τα πάντα πεντακάθαρα,έχεις μεγάλα οφέλη τα οποία δεν βλέπεις άμεσα,αλλά σιγά σιγά,διότι τα χέρια προσαρμόζονται σε αυτήν την ταχύτητα.Δεν είναι συμβουλή για αρχάριους σίγουρα!!Κάποιος όμως που μελετάει σοβαρά και με πρόγραμμα,καθημερινά, μπορεί να κερδίσει από αυτή την μέθοδο.Σίγουρα το να παίζεις αργά και καθαρά και συνεχώς να αυξάνεις το tempo είναι μια σίγουρη τεχνική αλλά υπάρχουν και μερικές πλάγιες μέθοδοι για να προσεγγίσεις το ζήτημα.Για παράδειγμα όταν έχεις ένα γρήγορο πέρασμα μπορείς να κάνεις τα εξής:

A)Να βρείς σε ποιές χορδές παίζεις τις νότες και να μελετήσεις όλη την φράση με ανοιχτές χορδές.

Β)Να αλλάξεις τις αξίες και αν π.χ η φράση σου είναι όλο 16α σε ένα μέτρο 4/4 να παίξεις 8α και την τελευταία τετράδα 16ων με 16α.Μετά δύο τετράδες και ούτω κάθε εξής (i.e speed bursts)

Τέλος οι ιατρικοί όροι ίσως να ήταν άκυροι (δεν ξέρω ,δεν μιλάω.. :wink: ) αλλά η ουσία στα λόγια του abraxas ήταν σωστή. :D[/quote']

gmoll, μην το κουράζεις, το τρελαμένο αγόρι ήθελε απλά να μου την πει :lol: :lol:

Χαίρομαι που έδωσες πρακτικά παραδείγματα που βοηθούν την πορεία της συζήτησης (τα speed bursts π.χ. είναι εγκυρότατος όρος που δυστυχώς δεν αναφέρεται στα ιατρικά εγχειρίδια :lol: :lol: )
 
Αυτό που λέει ο Abraxas για το 105% το έχω ακούσει και εγώ αρκετές φορές.Στη δική μου μελέτη πιάνει πάντως.Αλλά εννοείται μην το παρακάνουμε γιατί πέρα απο τον τραυματισμό μπορεί να συνηθίσει λάθος το χέρι και μετά άντε στρώσε το πάλι

 
ΑΒΡΑΧΑΣ μαζεψε την γλωσσα σου ρε κακομοιρη...και οτι ερχεται απο αμερικη μην το διαβαζετε και το καταπινετε αμεσως...οι ανθρωποι εχουν βγαλει φαρμακα μεχρι και για το αν μουδιαζει μια στο τοσο το χερι σου και χαπακωνονται και αυτοι και τα παιδια τους καθημερινα...γι αυτο το λεω...

απο κει και περα δεν μπορω να σου εξηγησω τι γινεται μεχρι να πατησεις εσυ μια χορδη και να ακουστει η νοτα σαν διεργασια...ειναι πολυ πιο περιπλοκο απ οτι το παρουσιαζετε...αυτο περι νευρικου συστηματος ειναι χαζομαρα...το νευρικο απο μονο του δεν κανει τιποτα...

οσο παλι για το 105% δεν υπαρχει σαν ορος...και δεν μπορει ο ανθρωπος να δωσει το 105%...καταρχην ο ανθρωπος δεν χρησιμοποιει ουτε το 50-60% των δυνατοτητων του σε ολη του τη ζωη...μη λεμε λοιπον ανυποστατα πραγματα...

αυτα ειχα να πω και κλεινω...εγω απλα συμβουλευεω πανω σε αυτα που εγραψα...αν καποιος θελει να κανει την υποτιθεμενη υπερβαση καλη τυχη και προσοχη στους τραυματισμους...

 
ΑΒΡΑΧΑΣ μαζεψε την γλωσσα σου ρε κακομοιρη...και οτι ερχεται απο αμερικη μην το διαβαζετε και το καταπινετε αμεσως...οι ανθρωποι εχουν βγαλει φαρμακα μεχρι και για το αν μουδιαζει μια στο τοσο το χερι σου και χαπακωνονται και αυτοι και τα παιδια τους καθημερινα...γι αυτο το λεω...
απο κει και περα δεν μπορω να σου εξηγησω τι γινεται μεχρι να πατησεις εσυ μια χορδη και να ακουστει η νοτα σαν διεργασια...ειναι πολυ πιο περιπλοκο απ οτι το παρουσιαζετε...αυτο περι νευρικου συστηματος ειναι χαζομαρα...το νευρικο απο μονο του δεν κανει τιποτα...

οσο παλι για το 105% δεν υπαρχει σαν ορος...και δεν μπορει ο ανθρωπος να δωσει το 105%...καταρχην ο ανθρωπος δεν χρησιμοποιει ουτε το 50-60% των δυνατοτητων του σε ολη του τη ζωη...μη λεμε λοιπον ανυποστατα πραγματα...

αυτα ειχα να πω και κλεινω...εγω απλα συμβουλευεω πανω σε αυτα που εγραψα...αν καποιος θελει να κανει την υποτιθεμενη υπερβαση καλη τυχη και προσοχη στους τραυματισμους...
Τρελό Αγοράκι μου, πρέπει να μεγαλώσεις ακόμα λίγο και να φάς ΠΟΛΛΑ ψωμιά πριν αρχίσεις να μου κάνεις συστάσεις για το αν θα πρέπει να μαζέψω τη γλώσσα μου ή όχι, καθώς και να καταφεύγεις σε χαρακτηρισμούς... όσο για το keyboard bravery το έχουμε φάει στη μάπα... :roll: :roll:

Ήδη έχεις αρχίσει και ξεφτυλίζεσαι ΚΑΙ σ'αυτό το φόρουμ (καλά στο άλλο, το κράξιμο που τρως πρέπει να σου έχει γίνει συνήθεια πλέον, γι'αυτό και μας μαζεύτηκες εδώ).

Όσο για τα περί Αμερικής κλπ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ μου, όταν εσύ πήγαινες εγώ ερχόμουν και μάλιστα για δεύτερη φορά. Τα όσα γράφω περί προπονητικής κλπ (αφήνω τα περί κιθαριστικής εξάσκησης, γιατί άλλοι σου απάντησαν ήδη), είναι γνωστά εδώ και ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ και μάλιστα προέρχονται από το πρώην ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ μπλοκ.

Όσο είναι καιρός σοβαρέψου και μάθε να αποδέχεσαι τη θέση σου στην τροφική αλυσίδα. Και άσε τις γελοιότητες περί τραυματισμών κλπ, μικρέ κομπλεξικέ καραγκιόζη, ήταν το πρώτο που έγραψα στο αρχικό μου ποστ και όλοι το διάβασαν εκτός από σένα που σε τυφλώνει ο εγωϊσμός και η μεροληψία σου.

Your call, εγώ το συνεχίζω όσο γουστάρεις. Θα έπρεπε να το σκεφτείς δυο φορές πριν με προκαλέσεις. :lol: :lol:

 
οσο παλι για το 105% δεν υπαρχει σαν ορος...και δεν μπορει ο ανθρωπος να δωσει το 105%...καταρχην ο ανθρωπος δεν χρησιμοποιει ουτε το 50-60% των δυνατοτητων του σε ολη του τη ζωη...μη λεμε λοιπον ανυποστατα πραγματα...
εγω παντως που ασχολουμαι επαγγελματικα με τον αθλητισμο,στο γυμναστηριο δουλευουμε στο 105 % σε καποιες προπονησεις αλλα ..με βοηθεια οπως ειπε και πριν ο abraxas... :wink:

αν δεν δουλεψεις στο 105% δεν υπαρχει βελτιωση..συντηρεισαι για καποιο διαστημα στα ιδια επιπεδα και μετα αρχιζεις και πεφτεις....αυτο ειναι παγκοσμιως γνωστο! :wink:

 
Σύσταση προς treloagori και Abraxas.

Κίτρινη κάρτα κύριοι.

Μπορούμε να καταλάβουμε ποιός ξεκίνησε απρεπώς, αλλά το θέμα είναι να μην ακολουθούν όλοι, γιατί τότε...

Και παρακαλώ πολύ... επειδή ίσα που προλαβαίνω το δικό μας το Forum... μη μεταφέρετε ιστορίες από άλλα.

 
εγω παντως που ασχολουμαι επαγγελματικα με τον αθλητισμο' date='στο γυμναστηριο δουλευουμε στο 105 % σε καποιες προπονησεις αλλα ..με βοηθεια οπως ειπε και πριν ο abraxas... :wink:

αν δεν δουλεψεις στο 105% δεν υπαρχει βελτιωση..συντηρεισαι για καποιο διαστημα στα ιδια επιπεδα και μετα αρχιζεις και πεφτεις....αυτο ειναι παγκοσμιως γνωστο! :wink:[/quote']

Αν και ομολογώ ότι δεν περίμενα να παρέμβεις, χαίρομαι που το έκανες, μιας και είσαι ίσως ο μόνος επαγγελματίας αθλητής εδώ. :wink:

Η κιθάρα μπορεί να μην είναι... αθλητισμός (εντάξει, μπορεί να είναι για μερικούς) αλλά και εκεί ισχύει το over-reaching καθώς και (με μέτρο) η 'προφόρτιση' των νευρικών οδών.

P.S. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να αρχίσουμε ένα θέμα περί 'κυκλικής εξάσκησης' στην κιθάρα, σε ότι αφορά σε τεχνικές και γενικά εκμάθηση νέων δεξιοτήτων.
 
Η κιθάρα μπορεί να μην είναι... αθλητισμός (εντάξει' date=' μπορεί να είναι για μερικούς) αλλά και εκεί ισχύει το over-reaching καθώς και (με μέτρο) η 'προφόρτιση' των νευρικών οδών.
P.S. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να αρχίσουμε ένα θέμα περί 'κυκλικής εξάσκησης' στην κιθάρα, σε ότι αφορά σε τεχνικές και γενικά εκμάθηση νέων δεξιοτήτων.[/quote']

ναι οκ δεν ειναι αθλητισμος αλλα το ειπα με την εννοια οτι και στην κιθαρα "προπονηση"-εξασκηση κανεις για να βελτιωθεις στην τεχνικη οπως και στον αθλητισμο...(και μην μου πειτε οτι δεν χρειαζεται η τεχνικη αλλα μονο η εμπνευση,η φαντασια κτλ κτλ...)

σε οτι αναφορα το θεμα περί 'κυκλικής εξάσκησης' στην κιθάρα, σε ότι αφορά σε τεχνικές και γενικά εκμάθηση νέων δεξιοτήτων τουλαχιστον για αρχη πιστευω μπορει να καλυψει ολους μας το δευτερο βιβλιο του guthrie govan το οποιο ασχολειται μονο με αυτο το θεμα!ειναι κορυφαιο(οπως και το πρωτο) :wink:
 
σε οτι αναφορα το θεμα περί 'κυκλικής εξάσκησης' στην κιθάρα' date=' σε ότι αφορά σε τεχνικές και γενικά εκμάθηση νέων δεξιοτήτων τουλαχιστον για αρχη πιστευω μπορει να καλυψει ολους μας το δευτερο βιβλιο του guthrie govan το οποιο ασχολειται μονο με αυτο το θεμα!ειναι κορυφαιο(οπως και το πρωτο) :wink:[/quote']

Πράγματι, αν και το πηγαίνει και παραπέρα (σε επίπεδο τεχνικών)... ίσως ποοοολύ παραπέρα. Είναι δάσκαλος όμως το παληκάρι....

Είχα βρει (κλεψιμέϊκο, δεν ξέρω αν κυκλοφορεί πια) ένα παλιό βιβλίο για jazz με αρχές κυκλικής εξάσκησης. Όποιος το θέλει του το στέλνω. Επίσης τα κλασσικά βιβλία του Berklee βασίζονται σε τέτοιες αρχές (όσο και να μην φαίνεται με την πρώτη... ) :wink:
 
μαγκες δεν ξερω τι αλλα κατι πεινουν

!

χαλαρα!!!!!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top