Τις συμβουλές σας για τρόπο ηχογράφησης τυμπάνων.

Amitdrums

Νέο μέλος
Μηνύματα
29
Πόντοι
1
Καλησπέρα σε όλους.

Ας ξεκινήσω με το οτι είμαι άσχετος με την ηχογράφηση, πόσο μάλλον των τυμπάνων.

Είχα μόνο ένα πολυκάναλο Zoom R24 και μικρόφωνα d112 στην κάσα, sm57 στο ταμπούρο, c430 overhead.

Ο χώρος είναι μέτριας προς κακής ακουστικής, το σετ είναι εσκεμμένα φτηνό και έχει ΜΙΚΡΕΣ διαστάσεις (το αφήνω για κερασάκι αργότερα αυτό!), το resonant της κάσας είναι χωρίς τρύπα.

Δεν χρησιμοποίησα εφέ παρά μόνο στοιχειώδες EQ στην τελική μίξη (κομμένες υψηλές στο D112, +4db στα 400Ηz στο sm57, +3db στα 2kHz στο c430.)

Το καλύτερο που κατάφερα, με αρκετές δοκιμές στις θέσεις των μικροφώνων, είναι το παρακάτω χάλι αποτέλεσμα και εντελώς σπασμένα νεύρα..  >:(

Κάθε συμβουλή σας, σχόλιο, παρατήρηση για μελλοντικό καλύτερο αποτέλεσμα είναι καλοδεχούμενη.

MASTR000.mp3

 

Attachments

Τα άρθρα είναι όντως εξαιρετικά, ειδικά σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα που έχει ανεβάσει ώστε να μπορούν να διαβαστούν από ερασιτέχνες του είδους.

Φοβάμαι όμως οτι για να βρουν εφαρμογή χρειάζεσαι τουλάχιστον 2 από τα 17 racks εξοπλισμό που διαθέτει ο αρθρογράφος.. Μπορείς φυσικά να αντλήσεις πολλά στοιχεία αλλά όταν βρίσκεσαι στο Α ακόμα...

Φαντάζομαι, χωρίς να είμαι βέβαιος, οτι και μόνο με αυτά που διαθέτω άμεσα υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης..

Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ.

 
έχεις δίκιο ότι ο εξοπλισμός είναι ένα σημαντικό κομμάτι της όλης ιστορίας... παρ'όλα αυτά , και όπως σε όλα τα ακουστικά όργανα το σημαντικότερο κομμάτι της αλυσίδας είναι ο ίδιος ο εκτελεστής, μετά το κιτ , μετά ο χώρος , μετά η επιλογή και τοποθέτηση μικροφώνων κλπ κλπ

...συνεχίζωντας στην λογική του superfunk , ορίστε κάποιες ιδέες για Minimal micing σε τύμπανα, με setups με 1 έως 3 μικρώφωνα. Το video είναι απόσπασμα από το video tutorial "Complete Drum Recording" :


 
Amitdrums είπε:
Καλησπέρα σε όλους.

Ας ξεκινήσω με το οτι είμαι άσχετος με την ηχογράφηση, πόσο μάλλον των τυμπάνων.

Είχα μόνο ένα πολυκάναλο Zoom R24 και μικρόφωνα d112 στην κάσα, sm57 στο ταμπούρο, c430 overhead.

Ο χώρος είναι μέτριας προς κακής ακουστικής, το σετ είναι εσκεμμένα φτηνό και έχει ΜΙΚΡΕΣ διαστάσεις (το αφήνω για κερασάκι αργότερα αυτό!), το resonant της κάσας είναι χωρίς τρύπα.

Δεν χρησιμοποίησα εφέ παρά μόνο στοιχειώδες EQ στην τελική μίξη (κομμένες υψηλές στο D112, +4db στα 400Ηz στο sm57, +3db στα 2kHz στο c430.)

Το καλύτερο που κατάφερα, με αρκετές δοκιμές στις θέσεις των μικροφώνων, είναι το παρακάτω χάλι αποτέλεσμα και εντελώς σπασμένα νεύρα..  >:(

Κάθε συμβουλή σας, σχόλιο, παρατήρηση για μελλοντικό καλύτερο αποτέλεσμα είναι καλοδεχούμενη.
Γεια χαρά. Το ταμπούρο σου είναι καλό εώς πολύ καλό. Στο Overhead θα μαλάκωνα ελάχιστα τα πράγματα (-1db @1khz). Στην μπότα, με τις συνθήκες που ακούω και για τις δυναμικές που βαράς, θα έκοβα το resonant και θα έβαζα μέσα το 112.

 
Δεν μου ακούστηκε τόσο "χάλι" όσο το περιγράφεις και, χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω ότι ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος είναι στην μετέπειτα επεξεργασία.

Μου έδωσε την εντύπωση ότι οι ανεπεξέργαστες πηγές - χωρίς να είναι άψογες - είναι σε επίπεδο τέτοιο, που ένας καλός ηχομηχανικός/μείκτης θα μπορούσε να σου δώσει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα.

Και μην αφήνεις να σου σπάνε τα νεύρα γιατί αν οι ηχο-επεξεργαστικές γνώσεις είναι περιορισμένες, είναι φυσιολογικό να μην έχεις τα αποτελέσματα που θέλεις.

 
haryy είπε:
Το ταμπούρο σου είναι καλό εώς πολύ καλό.
+1

Αν θεωρεις χάλι αυτο που καταφερες,(δεν ειναι καθολου χάλι)τοτε η απάντηση ειναι..

compressor...

Τα τυμπανα που ακους στο...εμποριο,αφου γραφονται ακομπρεσσαριστα συνηθως αν οχι παντα,''μαζευονται'' απο μηχανημα σαν και αυτο αναλογα με την αισθητικη του τεχνικου ηχου,παραγωγου,του ειδους της μουσικης που υπηρετουν κτλ.

Ενας φτηνος dbx θα σου δωσει τον ηχο που εικαζω οτι θες να ακουσεις,κι ας λειτουργησεις αντισυμβατικα στην αρχη μεχρι να καταλαβεις τι και πως.

Ομως μπορεις να πειραματιστεις και με τον κομπρεσσορ του R24 βαζοντας τον ως insert εφε στο καναλι του σνερ και της μποτας που εχεις ηδη ηχογραφησει.Παιζοντας με τα threshhold και  ratio μπορει να ακουσεις ενδιαφεροντα πραγματα...

Ενας καινουριος κοσμος... :)

ΤΟ ΠΡΩΤΟ παντως ειναι ο παιχτης,η ισορροπια στα χτυπηματα του,οι δυναμικες,ο χειρισμος του Hi hat...κ.α.

Ο ηχος σου ειναι πολυ καλος.Αν βαρουσες τη μποτα λιγο πιο δυνατα θα ηταν τελειος...

Καλη συνεχεια!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ακουσα πρώτα τα παραδείγματα στο βίντεο που ειναι άψογα και μετά το κομμάτι σου και εκτος απο το συχνοτικό περιεχόμενο μεγάλη διαφορά έχει η στερεοφωνική εικόνα,το δικόσου ακούγεται σχεδόν μονοφωνικό, μιξάρισε λίγο διαφορετικά και ξαναδώσε μας ή αντέγραψε κάποιο απο το σεταπ του βίντεο :D

 
ή αντέγραψε κάποιο απο το σεταπ του βίντεο
Τα περισσοτερα σετ απ του βιντεο ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΑ ειναι... ;D

Ετσι κι αλλοιως τα μονοφωνικα τυμπανα μαμουν και δερνουν.... ;) (ακου στο 2.20 τον ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ηχο με dual mono Royers)

 
Superfunk είπε:
Τα περισσοτερα σετ απ του βιντεο ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΑ ειναι... ;D

Ετσι κι αλλοιως τα μονοφωνικα τυμπανα μαμουν και δερνουν.... ;) (ακου στο 2.20 τον ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ηχο με dual mono Royers)
Ναι βρε φίλε αλλά ετσι όπως τα έστησε ο φίλτατος δεν έχουν καλη στερεο εικόνα αυτό ακριβώς εννοώ :D

Εχω ακούσει για την πιστότητα των Royers αλλά με mp3 και ακουστικα δεν  ???

 
Σας ευχαριστω για τις παρατηρησεις. Μου δώσαν αρκετό "μπούσουλα" και υλικό για να συνεχίσω τις δοκιμές.

Θέλω να διευκρινίσω το "εσκεμμενα μικρό και φτηνό σετ" για να μου πειτε αν συμφωνούμε στα παρακάτω. Το σετ είναι ένα Gretsch catalina club με διαστάσεις 16(!), 10, 13, 13 με το δικότου ταμπούρο και κούρδισμα κοντά σε αυτό που μου αρέσει. Δοκίμασα αυτό για να είναι πιο έντονο το αποτέλεσμα που υποψιαζόμουν.

Δε θέλει ο χώρος μπασοπαγίδες και λιγο περισσότερα ηχοαπορροφητικά; Κάνω λάθος οτι τονίζει υπερβολικά χαμηλές και χαμηλομεσαιες συχνότητες και αντηχεί πολύ;

Εγώ θα έλεγα , από ελλειψη εμπειρίας ίσως, ότι το σετ μου ακούγεται 18, 12, 14, 14. Κακόηχο μεν αλλά τέτοιο.

Επίσης ξεκίνησα με αυτό το σετ για να προσπαθήσω να καταλάβω εαν μπορεί να ψιλοσταθεί αυτό το σετ σε μικρό live με περιορισμένο χώρο στο stage.

Για το πρώτο κατάλαβα μερικά και με βοηθάτε να καταλάβω περισσότερα. Για το τελευταίο δε σχημάτισα καμια γνώμη. Τί λέτε εσείς;

Πάντως τις δοκιμές μου μαλλον πρέπει να τις συνεχίσω ακολουθώντας τις συμβουλές σας με ένα πολύ καλό 9φυλλο Gabriel που είναι και το κύριο σετ μου.

Υ.Γ. Μου ξεφεύγει κάτι; Πως να έχω stereo image με ένα overhead, ταμπούρο και κάσα;

Ευχαριστώ και πάλι..

 
Amitdrums είπε:
Υ.Γ. Μου ξεφεύγει κάτι; Πως να έχω stereo image με ένα overhead, ταμπούρο και κάσα;

Ευχαριστώ και πάλι..
Για τη μίξη λέω , μια και έχεις το ταμπούρο σε ενα κανάλι μπορείς να το βγάλεις λίγο απο το κέντρο.

 
nasokosm είπε:
Για τη μίξη λέω , μια και έχεις το ταμπούρο σε ενα κανάλι μπορείς να το βγάλεις λίγο απο το κέντρο.
μη του λες τετοια του ανθρωπου ...σε λαθος μονοπατια τον οδηγεις..

Υ.Γ. Μου ξεφεύγει κάτι; Πως να έχω stereo image με ένα overhead, ταμπούρο και κάσα;Ευχαριστώ και πάλι..
μη μπερδευεσαι, ΚΕΝΤΡΟ ολα αστα,ΕΙΔΙΚΑ το ταμπουρο και την κασα.

αν πας για μεθοδο GJ με 4 μικροφωνα μπορεις να παιξεις με τα 2 πυκνωτικα για να ‘‘ανοιξεις‘‘ στερεοφωνικα το mix παναροντας τα στις

‘‘3 και 9 η ωρα‘‘ αλλοιως με 2 η 3 μικροφωνα ....κεντρο και ξερο ψωμι.  

 
Amitdrums είπε:
Επίσης ξεκίνησα με αυτό το σετ για να προσπαθήσω να καταλάβω εαν μπορεί να ψιλοσταθεί αυτό το σετ σε μικρό live με περιορισμένο χώρο στο stage.

Για το τελευταίο δε σχημάτισα καμια γνώμη. Τί λέτε εσείς;
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα... Να υποθέσω ότι το "τελευταίο" είναι το "εαν μπορεί να ψιλοσταθεί αυτό το σετ σε μικρό live με περιορισμένο χώρο στο stage";

Αν ναι, μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα, και η ηχογράφηση στο συγκεκριμένο χώρο και με το συγκεκριμένο εξοπλισμό, δεν νομίζω ότι μπορεί να σου "απαντήσει".

Κάθε χώρος είναι διαφορετικός, υπάρχει ενδεχόμενο - ειδικά σε μικρές σκηνές - το σετ σου να βγει χωρίς μικρόφωνα ή με άλλα μικρόφωνα από αυτά που χρησιμοποίησες, και παίζει ρόλο κι ο σημαντικός παράγοντας P.A.

Για να απαντήσω σε αυτή που υποθέτω ότι είναι η ερώτησή σου, έχω ακούσει μικρά σετ σε μικρούς χώρους και μια χαρά βγαίνουν προς τα έξω. Δεν βρίσκω το λόγο γιατί η Catalina να αποτελέσει εξαίρεση. 

 
Superfunk κι εμένα η ακουστική αισθητική μου πάει προς το μονοφωνικό ήχο τυμπάνων. Τη φυσικότητα μιας mono εκδοχής τυμπάνων νομίζω χρειάζεται τρελή παραγωγή για να την προσεγγίσεις με stereo,  μιλώντας μόνο ως ακροατής φυσικά..

Haris είπε:
Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα... Να υποθέσω ότι το "τελευταίο" είναι το "εαν μπορεί να ψιλοσταθεί αυτό το σετ σε μικρό live με περιορισμένο χώρο στο stage";

Αν ναι, μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα, και η ηχογράφηση στο συγκεκριμένο χώρο και με το συγκεκριμένο εξοπλισμό, δεν νομίζω ότι μπορεί να σου "απαντήσει".

Κάθε χώρος είναι διαφορετικός, υπάρχει ενδεχόμενο - ειδικά σε μικρές σκηνές - το σετ σου να βγει χωρίς μικρόφωνα ή με άλλα μικρόφωνα από αυτά που χρησιμοποίησες, και παίζει ρόλο κι ο σημαντικός παράγοντας P.A.

Για να απαντήσω σε αυτή που υποθέτω ότι είναι η ερώτησή σου, έχω ακούσει μικρά σετ σε μικρούς χώρους και μια χαρά βγαίνουν προς τα έξω. Δεν βρίσκω το λόγο γιατί η Catalina να αποτελέσει εξαίρεση. 
Κατανοώ απόλυτα και συμφωνώ στο πόσο διαφέρουν οι συνθήκες ηχογράφησης με το live.

Η ερώτησή μου στην πραγματικότητα ειναι εστιασμένη στην 16αρα κάσα. Live έχω ακούσει μεχρι 18αρα και αυτό σε τζαζ σχήματα, οχι σε  pop/rock/funk. (γίνομαι ιερόσυλος το ξέρω.. Που πας κουμπάρε με το τομ στο πόδι. :D )

Εχεις ακούσει όμως σε κανα live 16αρα κασα, με ή χώρίς μικρόφωνα;

Με μικρόφωνα απ'οτι καταλαβα κάνεις ότι θές με EQ, κανα εφέ και έμπειρο ηχολήπτη κάτι μπορεί να βγει. Χωρίς όμως φαντάζομαι πρέπει να σου κάτσει ο χώρος, και ο ήχος πια του σετ γίνεται κρισιμότατος αλλιώς φοβάμαι οτί θα βγαίνει σαν να χτυπάς με κόπανο pandeiro...

Σχετικά με την ηχογράφηση πάντως, θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια με μέθοδο GJ και στη συνέχεια μάλλον συνεχίζω τις δοκιμές μαθητεύοντας....... στο κανονικό σετ.

 
freerock1974 είπε:
+1

Αν θεωρεις χάλι αυτο που καταφερες,(δεν ειναι καθολου χάλι)τοτε η απάντηση ειναι..

compressor...

Τα τυμπανα που ακους στο...εμποριο,αφου γραφονται ακομπρεσσαριστα συνηθως αν οχι παντα,''μαζευονται'' απο μηχανημα σαν και αυτο αναλογα με την αισθητικη του τεχνικου ηχου,παραγωγου,του ειδους της μουσικης που υπηρετουν κτλ.

Ενας φτηνος dbx θα σου δωσει τον ηχο που εικαζω οτι θες να ακουσεις,κι ας λειτουργησεις αντισυμβατικα στην αρχη μεχρι να καταλαβεις τι και πως.

Ομως μπορεις να πειραματιστεις και με τον κομπρεσσορ του R24 βαζοντας τον ως insert εφε στο καναλι του σνερ και της μποτας που εχεις ηδη ηχογραφησει.Παιζοντας με τα threshhold και  ratio μπορει να ακουσεις ενδιαφεροντα πραγματα...

Ενας καινουριος κοσμος... :)

ΤΟ ΠΡΩΤΟ παντως ειναι ο παιχτης,η ισορροπια στα χτυπηματα του,οι δυναμικες,ο χειρισμος του Hi hat...κ.α.

Ο ηχος σου ειναι πολυ καλος.Αν βαρουσες τη μποτα λιγο πιο δυνατα θα ηταν τελειος...

Καλη συνεχεια!
Ο ιδανικός ήχος (εάν μπορέσω να τον περιγράψω..)που θα ήθελα είναι φυσικός ήχος, με ξύλο, μπρούτζο και αρκετό room στη μίξη. Μακριά δηλαδή από ήχο '80 που μάλλον θα προσπαθούσα με  close micing, ή στο τέλος θα έπαιρνα ένα ακριβό Roland set.

Επειδή όμως φοβάμαι οτι ποτέ δε θα έχω τον εξαιρετικό χώρο που απαιτείται μαζί με όλα τα άλλα, συμβιβάζομαι ευχαρίστως με το φυσικότερο δυνατό και ισορροπημένο ήχο, και ας μην έχει πολύ room..

:P

 
H αληθεια ειναι οτι,εμενα τουλαχιστον,μ εχεις μπερδεψει.

Το θεμα λεει για ηχογραφηση και ρωτας για το αν κανει η 16αρα σε λαιβ..

Φιλικα τα παραπανω.

Κομπρεσιον δε σημαινει αυτα τα σχεδον αφυσικα τυμπανα των '80s.

Ειναι μια διαδικασια η οποια αν χρησιμοποιηθει σωστα και με φειδω αποφερει εξαιρετικα αποτελεσματα μη αφαιρωντας τις φυσικες αρμονικες του ξυλου,του μεταλου και τα overtones.

Επισης...θα επρεπε να μας πεις τι δεν σ αρεσει σ αυτο που ηχογραφησες και τι στυλ θελεις να καταγραψεις.

Δεν κανει ενα πραγμα για ολα.

Μ ενα καλο οβερ,γραφεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ τζαζ drumming ας πουμε...

Για τον χωρο..Εχω ακουσει ΤΥΜΠΑΝΑΡΕΣ γραμμενες σε κακο χωρο και τυμπανακια σε σωστα διαμορφωμενο..Δεν ειναι το σημαντικοτερο.

Για το λαιβ...Ας μιλησουν οι ντραμερς που τα χουν πιθανοτατα ζησει.

Πρωτα να σε απασχολει παντως το αν θα ακους εσυ την μποτα... ;)

 
freerock1974 είπε:
H αληθεια ειναι οτι,εμενα τουλαχιστον,μ εχεις μπερδεψει.

Το θεμα λεει για ηχογραφηση και ρωτας για το αν κανει η 16αρα σε λαιβ..

Φιλικα τα παραπανω.

Κομπρεσιον δε σημαινει αυτα τα σχεδον αφυσικα τυμπανα των '80s.

Ειναι μια διαδικασια η οποια αν χρησιμοποιηθει σωστα και με φειδω αποφερει εξαιρετικα αποτελεσματα μη αφαιρωντας τις φυσικες αρμονικες του ξυλου,του μεταλου και τα overtones.

Επισης...θα επρεπε να μας πεις τι δεν σ αρεσει σ αυτο που ηχογραφησες και τι στυλ θελεις να καταγραψεις.

Δεν κανει ενα πραγμα για ολα.

Μ ενα καλο οβερ,γραφεις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ τζαζ drumming ας πουμε...

Για τον χωρο..Εχω ακουσει ΤΥΜΠΑΝΑΡΕΣ γραμμενες σε κακο χωρο και τυμπανακια σε σωστα διαμορφωμενο..Δεν ειναι το σημαντικοτερο.

Για το λαιβ...Ας μιλησουν οι ντραμερς που τα χουν πιθανοτατα ζησει.

Πρωτα να σε απασχολει παντως το αν θα ακους εσυ την μποτα... ;)
Καμια παρεξήγηση. Σε κατανοώ απολύτως.

Το θέμα της 16αρας σε λαιβ ηταν πλαινο εξτραδάκι. Ευχάριστο μουσικό διάλειμμα από την κυρίως εκπομπη!

Σχετικά με την ηχογράφηση, τα των '80 δεν ήταν αιχμή για το compression. Δεν έχω συνειδητοποιήσει πως επιδρά στα τύμπανα, αντιλλαμβάνομαι όμως τις διαβαθμίσεις που αναφέφεις γιατί τις έχω ακούσει σε ηλ. Μπάσσο. Πρέπει να πειραματιστώ, αρχικά με το ίδιο το R24.

Το στύλ που θα ήθελα αρχικά να γράψω είναι λιτά αλλα γκρουβαριστά πατερνς αλλά με σαφώς λιγότερο τετραγωνα fills από αυτά της δοκιμής μου. Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω καλύτερα. Μη τετράγωνο rock/funk drumming ίσως..

Για τη μπότα για να το λες κάτι θα ξέρεις. Υποψιάζομαι όμως οτι αν ακους να χάνεται μάλλον φταίει η λάθος στάθμη στη μίξη μου. Ηταν αργά το βράδυ και άκουγα με μόνιτορ (ο θεός να τα κάνει) ακουστικά. Είχα λίγο πιο χαμηλά το d112 στη μίξη. Θα το επάναλάβω ακούγοντας από τα (λίγο περισσότερο) μόνιτορ ηχεία μου.

Αυτό που δε μου αρέσει είναι οτι καταρχήν μου φαίνεται σαν να έχει ανεξέλεγκτο βάθος στις χαμηλές κυρίως, το οποίο δεν έβαλα εγώ. Επίσης ακούγονται πιό μεγάλων διαστάσεων τύμπανα νομίζω. Επιθυμητό πολλές φορές για να είναι πιο χρηστικά αυτά τα μικρά τύμπανα, αλλά κ πάλι δεν το ελέγχω. Τέλος, αν δε σε μπλέξω πάλι, μου δίνουν την αίσθηση οτι είσαι πίσω στη θέση του εκτελεστή και όχι μερικά μέτρα μπροστά από το σετ, χωρίς όμως τονίζεται η ελαφριά "πριμίλα" από τα overtones των πάνω δερμάτων, εκτός από το ταμπούρο που όντως είναι ψιλοκαλό. Θέλουν περισσότερο attack ίσως;Αίσθησή μου όλα αυτά βέβαια..

Αυτά..

 
Amitdrums είπε:
Αυτό που δε μου αρέσει είναι οτι καταρχήν μου φαίνεται σαν να έχει ανεξέλεγκτο βάθος στις χαμηλές κυρίως, το οποίο δεν έβαλα εγώ. Επίσης ακούγονται πιό μεγάλων διαστάσεων τύμπανα νομίζω. Επιθυμητό πολλές φορές για να είναι πιο χρηστικά αυτά τα μικρά τύμπανα, αλλά κ πάλι δεν το ελέγχω. Τέλος, αν δε σε μπλέξω πάλι, μου δίνουν την αίσθηση οτι είσαι πίσω στη θέση του εκτελεστή και όχι μερικά μέτρα μπροστά από το σετ, χωρίς όμως τονίζεται η ελαφριά "πριμίλα" από τα overtones των πάνω δερμάτων, εκτός από το ταμπούρο που όντως είναι ψιλοκαλό. Θέλουν περισσότερο attack ίσως;Αίσθησή μου όλα αυτά βέβαια..

Αυτά..
Παιξε με τον compressor του R24.Αν ειναι αξιοπρεπης(δυσκολο)θα καταλαβεις πολλα και θα συμμαζευτουν τα ασυμαζευτα... ;)

Επισης...με χαιδεμα στα τυμπανα,μην περιμενεις να ακουσεις πολλα...

Το attack μπορει να το βοηθησει ο compressor αλλα κυριως ειναι θεμα παιχτη,που και πως βαραει το καθε τυμπανο.

100 ανθρωποι?100 διαφορετικα χτυπηματα...

Κι ας ακουγονται ιδια εκεινη τη στιγμη.

Στην ηχογραφηση..ακουγεται η αληθεια.. :)

Οσο για την 16αρα μποτα,εννοουσα οτι στο λαιβ,με την μπαντα να βαραει καλα,υπαρχει πιθανοτητα να μην την ακους τη μποτα και να θες...μονιτορ..

Βεβαια..και με 22αρα μπορει να συμβει αν οι αλλοι βαρανε δυνατα.

Αυτα απο μενα...

Καλη συνεχεια!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top