- Μηνύματα
- 2,812
- Πόντοι
- 36
αν μου επιτρέπετε παιδες να επέμβω, ξεχνάτε μια σημαντική παράμετρο στις διαφορές τιμών μεταξύ thomann (και γενικότερα eshops) και καταστημάτων.
όταν αγοράσεις ένα προϊόν από κάποιο κατάστημα, το κατάστημα αυτό πληρώνει ενοίκιο, έχει κάποια έξοδα λειτουργίας και κάποιες πανάκριβες εργάτο-ώρες να πληρώσει τον υπάλληλο που θα σε εξυπηρετήσει κοκ.
θέλουμε δεν θέλουμε,τα τοπικά καταστήματα έχουν μικρότερη πελατειακή εμβέλεια αλλά με πολύ μεγαλύτερα λειτουργικά έξοδα από ενα ιντερνετικο κατάστημα.
τα έξοδα λειτουργίας των ιντερνετικων καταστημάτων όμως είναι σαφέστατα πολυ-πολυ-πολυ λιγότερα, και το εργατικό δυναμικό που απαιτείται είναι επίσης λιγότερο οπότε και το κέρδος μπορεί να είναι πολύ μικρότερο.(αυτό είναι και το δικαιο..)
εξάλλου ο thomann είναι αναγκασμένος να πουλάει φτηνότερα και να σου δίνει την δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εφόσον δεν έχεις την δυνατότητα να δοκιμάσεις το προϊόν επιτόπου.
Εάν είχε ίδιες τιμές με τα κανονικά καταστήματα και δεν δεχόταν επιστροφές ,ποιος ο λόγος να ψωνίσει κανείς από εκεί?
όταν αγοράσεις ένα προϊόν από κάποιο κατάστημα, το κατάστημα αυτό πληρώνει ενοίκιο, έχει κάποια έξοδα λειτουργίας και κάποιες πανάκριβες εργάτο-ώρες να πληρώσει τον υπάλληλο που θα σε εξυπηρετήσει κοκ.
θέλουμε δεν θέλουμε,τα τοπικά καταστήματα έχουν μικρότερη πελατειακή εμβέλεια αλλά με πολύ μεγαλύτερα λειτουργικά έξοδα από ενα ιντερνετικο κατάστημα.
τα έξοδα λειτουργίας των ιντερνετικων καταστημάτων όμως είναι σαφέστατα πολυ-πολυ-πολυ λιγότερα, και το εργατικό δυναμικό που απαιτείται είναι επίσης λιγότερο οπότε και το κέρδος μπορεί να είναι πολύ μικρότερο.(αυτό είναι και το δικαιο..)
εξάλλου ο thomann είναι αναγκασμένος να πουλάει φτηνότερα και να σου δίνει την δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εφόσον δεν έχεις την δυνατότητα να δοκιμάσεις το προϊόν επιτόπου.
Εάν είχε ίδιες τιμές με τα κανονικά καταστήματα και δεν δεχόταν επιστροφές ,ποιος ο λόγος να ψωνίσει κανείς από εκεί?
