time στο γκρουπ, παντα φταιει ο drummer?

old_nick:Πιστεύω ότι έχεις μπερδέψει δύο πράγματα:

α. μπασσογραμμές σαν οδηγούς για ηχογράφηση

β. μπασσογραμμές που γράφονται για ένα κομμάτι (το οποίο μόλις ξεκινάει να δουλεύεται σε πρόβες κ.ο.κ.)....
Πράγματι τελικά δεν μιλάμε ακριβώς για το ίδιο θέμα :oops: :lol:

Εξακολουθεί να μου φαίνεται λίγο περίεργο πάντως πως μια σωστή μπασσογραμμή μπορεί να μπερδεύει έναν ντράμερ, έπρεπε κάπου τέλος πάντων να το πω :D

 
Αντιθετως...Μια μπασσογραμμη-οδηγος, πρεπει να ειναι μετρονομος ( αν και προτιμαται ο οδηγος να ειναι μια ακουστικη κιθαρα ρυθμικη και η φωνη σε καποιες περιπτωσεις ). Αν ο μπασσιστας εχει τη ταση να παιζει swingατα, τοτε μπορει να βγαλει εκτος τον ντραμερ ( που στηριζεται πανω στο "ελευθερο" μπασο ) και κατα συνεπεια ολο το κομματι!! Οποτε, καλυτερα ο μπασιστας να αποφευγει τα "ελευθερα" στυλ, εαν θελει να γραψει για οδηγο...Μετα, μπορει να γραψει οτι θελει!

 
snare:

"Όταν γράφουμε τύμπανα (ηχογράφηση) οτιδήποτε παραπάνω απο ένα κλίκ (κουδούνα, κ.α.) μπερδεύει. Ένας έμπειρος ντράμερ ίσως να τα καταφέρει αλλά το καλύτερο αποτέλεσμα σε μια πολυκάναλη είναι το κλικ"

jonn:

"ένας καλός drummer έχει αφομοιώσει το κομμάτι, το ξέρει καλά και μπορεί να δει τους χώρους που πιθανώς να υπάρχουν για να προσθέσει πράγματα γράφοντας πολυκάναλα. Σε αυτή την περίπτωση το άριστο αποτέλεσμα λαμβάνεται μόνο όταν δεν υπάρχει κανένας οδηγός πλην του μετρονόμου!"

Παιδιά, δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα... Λέτε ότι ο ντράμερ πρέπει να ξέρει το κομμάτι τόσο καλά (ή έστω να το διαβάζει), ώστε να μπορεί να γράψει μόνο με το μετρονόμο (χωρίς κανένα άλλο οδηγό), και ότι αυτή η μέθοδος δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα;

 
Δεν ξερω ποιος ηχοληπτης σας ειπε αυτο το απίστευτο ρε παιδια!!

Αν βεβαια υποστηριζετε οτι ο καλυτερος τροπος να γραψει ο ντραμμερ ειναι ΜΟΝΟΣ του παρεα με το μετρονομο, γιατι δεν εχω και εγω καταλαβει αν αυτο λετε.. 8O

Ο καλυτερος τροπος ηχογραφησης ειναι ΟΛΗ Η ΜΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ με ΜΕΤΡΟΝΟΜΟ (η μερικες φορες αν η μπαντα δεν ειναι και πολυ εμπειρη παλι ολοι μαζι αλλα με το μετρονομο στα αυτια του ντραμμερ μονο) ,αν ο ντραμμερ γραφει ολομοναχος τοτε...φεξε μου & γλυστρισα απο feel....

Kαι για αλλη μια φορα θα επιμεινω οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΝΤΡΑΜΜΕΡ υπεύθυνος για το χρονο..πρεπει να..συνεργαζεται & η μπαντα...πως να το κανουμε....

 
Haris: Εγώ τουλάχιστον εννοώ ακριβώς αυτό που κατάλαβες!

Superfunk: Δεν μου το έχει πει κανένας ηχολήπτης αυτό, απλά έχω αρχίσει να το διαπιστώνω από την όποια εμπειρία έχω σε πολυκάναλες ηχογραφήσεις...τουλάχιστον έτσι φαίνεται να λειτουργεί ο drummer στην μπάντα που παίζω. Αν τώρα αυτό δεν είναι και πολύ σωστό...δεν ξέρω...πιθανώς να έχεις δίκιο, αλλά σε τέτοια ζητήματα το σωστό και το λάθος είναι πολύ ελεύθερες έννοιες νομίζω, ο καθένας λειτουργεί όπως βολεύεται καλύτερα!

 
Και καλα πως θα μπορεσει να παιξει με τη σωστη δυναμικη και το αναλογο feel αν δεν ακουει ΤΟ σημαντικοτερο οργανο που ειναι βεβαια η ΦΩΝΗ? 8O

(γιατι ντραμμερ που δεν "παιζει πανω στη φωνη" και επομενως δεν εξυπηρετει το τραγουδι πανω απο ολα,δεν ειναι ντραμμερ κατα τη γνωμη μου)

 
Και καλα πως θα μπορεσει να παιξει με τη σωστη δυναμικη και το αναλογο feel αν δεν ακουει ΤΟ σημαντικοτερο οργανο που ειναι βεβαια η ΦΩΝΗ? 8O(γιατι ντραμμερ που δεν "παιζει πανω στη φωνη" και επομενως δεν εξυπηρετει το τραγουδι πανω απο ολα' date='δεν ειναι ντραμμερ κατα τη γνωμη μου)[/quote']

Έχει βάση αυτό που λες Superfunk αλλά παραδόξως οι ηχολήπτες που έχω συνεργαστεί δεν έδειχναν τουλάχιστο να καίγονται για το αν θα υπάρχει η φωνή στον οδηγό! Όχι βέβαια ότι δεν μου έχει συμβεί ποτέ ίσα ίσα που συνήθως υπήρχε και φωνή αλλά αυτή την εντύπωση μου έδιναν.

Σε εμένα έτυχε ηχολήπτης να μου πει: «Και μόνο κουδούνα να ακούει ο ντραμερ ακόμα καλύτερα».

Δεν ξέρω άποψή του, πάντως έως τώρα κατά τα άλλα ή μάλλον και στην ντραμς την δουλειά του την κάνει πολύ καλά, τώρα η νεκροψία θα τα δείξει όλα!!!
 
Χωρίς να έχω ιδιαίτερη εμπειρία σε studio, συμφωνώ με τη γνώμη του Superfunk, δηλαδή όλοι live και όλοι με μετρονόμο, ή ακόμα καλύτερα - αν το γκρουπ έχει τα (ρυθμικά) κότσια και δεν υπάρχουν sequenced μέρη - χωρίς μετρονόμο.

Ξέρω βέβαια ότι στην πράξη αυτό σπάνια γίνεται, τουλάχιστον στις εμπορικές παραγωγές, αλλά εκεί το feel είναι το τελευταίο που τους απασχολεί, ιδίως για τον ντράμερ. Και πάλι όμως χωρίς κανένα οδηγό, μου φαίνεται λίγο κάπως...

Απ' την άλλη, γνωστός και παλιός ντράμερ, μου έχει πει ότι στο πρώτο session που έκανε, του έβαλαν μπροστά του μια παρτιτούρα με όλα τα μέρη των τυμπάνων γραμμένα (!), ξεκίνησαν το μετρονόμο και του είπαν "παίξε", χωρίς τον παραμικρό οδηγό. Βέβαια, ο δίσκος ήταν μια συλλογή με ντισκο-σκυλάδικα, οπότε δεν είχε και τίποτα σοβαρό να παίξει, αλλά παρ' όλα αυτά...

 
Παιδια καλησπερα...εχω μια λιγο ασχετη ερωτηση να κανω....αλλα θα την κανω...ψαχνω ντραμμερ,γυναικα....αν καποιος γνωριζει να κυκλοφορει αυτο το "ειδος" γυναικας ας με βοηθησει!ευχαριστω πολυ...οσο για το αν φταιει ο ντραμμερ....η μουσικη ειναι μαθηματικα κ οσον αφορα στο ρυθμο τα πραγματα δυσκολευουν...τα λαθη εκει ειναι ασυγχωρητα,γιατι βγαινει εκτος ολο το γκρουπ....

 
πρεπει να περιμενεις μερικα χρονια.εδω στο βολο σε συγκεκριμενο ωδειο που διδασκει ντραμς κατι εχει πιασει τα κοριτσακια και πανε και μαθαινουν ντραμς...!! :) αντι να μαθουν κανενα κορνο κανενα φαγκοτο...! :)

σε τι κοσμο θα φερουμε τα παιδια μας ....!!!! :)

 
Εμείς είχαμε έναν ντράμερ στο μαγαζί ο οποίος έφαγε πόδι γιατί, απ'τα λεγόμενα των υπολοίπων καλλιτεχνών, αυτός έφταιγε που η ορχήστρα έπαιζε οτι να΄ναι. Τελικά πήραν ενα γιαπωνέζο ντράμερ, ενα KORG, και πάλι η ορχήστρα παίζει οτι να'ναι. εγω πάντως ποτέ δεν κατάφερα να βρω ποιός φταίει. Για να πω την αλήθεια, δεν υπάρχει καθόλου πειθαρχία στην ορχήστρα και κάνουν μια φορά το καμμάτι πρόβα και τελείωσε....έτοιμο. Εγω πάντως τους είπα να φύγουν όλοι και να αφήσουν τον γιαπωνέζο να κάνει την δουλειά του :lol:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top