Τι προτιματε να παιζετε οταν δοκιμαζετε κιθαρα?

evris είπε:
Αν μιλαμε για αγορα ενισχυτη (του φιλου σου distortion) ακολουθω αλλη στρατηγικη: συναντιωμαστε σε μια γωνια, βγαινουμε απο τα αυτοκινητα, μου δινει ενα χαρτοκουτο που ουτε που φαινεται τι εχει μεσα και φευγω (Αν με αφηνει η Βουλα)
Πρώτα η παραγγελιά του Θωμά και μετά το γκαραντί φίλος. Σταράτα.

Ααααλααα

 
ValteR είπε:
δοκιμαζετε καθολου το οργανο χωρις ενισχυτη? να δειτε πως ακουγεται? και τι αισθηση σας βγαζει?
γιατι να δοκιμασω ενα ηλεκτρικο οργανο ακουστικα? Εννοω οτι μονο αμα μου αρεσει μεσα απο τον ενισχυτη θα ενδιαφερθω (ισως αμα το νιωθουμε καλα και ακουστικα να παιζει καλα και ηλεκτρικα ) αλλα εχει νοημα?!

 
thanasis b είπε:
γιατι να δοκιμασω ενα ηλεκτρικο οργανο ακουστικα? Εννοω οτι μονο αμα μου αρεσει μεσα απο τον ενισχυτη θα ενδιαφερθω (ισως αμα το νιωθουμε καλα και ακουστικα να παιζει καλα και ηλεκτρικα ) αλλα εχει νοημα?!
Εγω αντιθετα, το να δοκιμασω ενα ηλεκτρικο οργανο σε ξενους ενισχυτες, ξενα μεγαφωνα, ξενες καμπινες, με ξενες ρυθμισεις, σε υψος μαγνητη - χορδων τυχαιο, σε ξενα πεταλακια που το μονο να ειναι δικο μου στην ολη διαδικασια ειναι η ανοιχτη Am που βαρεσα, θεωρω οτι δεν μου λεει παρα μα παρα πολλα για τον ηλεκτρικο ηχο (που τελικα αν θες αλλαζεις και τους μαγνητες/ποτενσιομετρα ριχνοντας και 100 ευρω) που θα εχει οταν το παρω σπιτι. Ετσι, δινω πιο πολυ βαση στο feeling του μπρατσου του, τα ταστα του, στο βαρος, στο χρωμα, στο αν μου αρεσει στο ματι , τυχον χτυπηματα, ψεγαδια φινιρισματος κλπ και πρεπει να αρεσει και στη Βουλα.

 
χμ..σχετικά γιατί ακούμε μία ηλεκτρικη και χωρίς ενισχυτή έχει να κάνει γιατί με αυτό το τρόπο φαίνεται κ η ποιότητα των ξύλων της αλλά και ο τόνος της....

εχω παρατηρήσει ότι μια φτηνή τζακσον που έχω δεν έχει καμία σχέση χωρίς ενισχυτη σε σχέση με μία γκιμπσον και μία πιαρες που έχω....ειδικά η πιαρες ανπλαγκντ ακούγεται πάρα πολύ δυνατά....

 
evris είπε:
Εγω αντιθετα, το να δοκιμασω ενα ηλεκτρικο οργανο σε ξενους ενισχυτες, ξενα μεγαφωνα, ξενες καμπινες, με ξενες ρυθμισεις, σε υψος μαγνητη - χορδων τυχαιο, σε ξενα πεταλακια που το μονο να ειναι δικο μου στην ολη διαδικασια ειναι η ανοιχτη Am που βαρεσα, θεωρω οτι δεν μου λεει παρα μα παρα πολλα για τον ηλεκτρικο ηχο (που τελικα αν θες αλλαζεις και τους μαγνητες/ποτενσιομετρα ριχνοντας και 100 ευρω) που θα εχει οταν το παρω σπιτι.
Aκριβως ;)

Ετσι, δινω πιο πολυ βαση στο feeling του μπρατσου του, τα ταστα του, στο βαρος, στο χρωμα, στο αν μου αρεσει στο ματι , τυχον χτυπηματα, ψεγαδια φινιρισματος κλπ και πρεπει να αρεσει και στη Βουλα.
Μα ετσι οπως εχουν τις κιθαρες τα περισσοτερα μαγαζια, μονο το αν κοβουν οι

ακρες και αν καποιο ειναι εμφανως κακως τοποθετημενο μπορεις να δεις. Να σου

'ρχεται να πας με κατσαβιδι και αλλεν στην τσεπη και να κατεβαζεις τις γεφυρες, ο

πωλητης να σε τραβαει απ' το χερι και να φωναζεις ''θελω να δω... ξερω... ασε με'' ;D

 
evris είπε:
Εγω αντιθετα, το να δοκιμασω ενα ηλεκτρικο οργανο σε ξενους ενισχυτες, ξενα μεγαφωνα, ξενες καμπινες, με ξενες ρυθμισεις, σε υψος μαγνητη - χορδων τυχαιο, σε ξενα πεταλακια που το μονο να ειναι δικο μου στην ολη διαδικασια ειναι η ανοιχτη Am που βαρεσα, θεωρω οτι δεν μου λεει παρα μα παρα πολλα για τον ηλεκτρικο ηχο (που τελικα αν θες αλλαζεις και τους μαγνητες/ποτενσιομετρα ριχνοντας και 100 ευρω) που θα εχει οταν το παρω σπιτι. Ετσι, δινω πιο πολυ βαση στο feeling του μπρατσου του, τα ταστα του, στο βαρος, στο χρωμα, στο αν μου αρεσει στο ματι , τυχον χτυπηματα, ψεγαδια φινιρισματος κλπ και πρεπει να αρεσει και στη Βουλα.

συμφωνω απολυτα

χμ..σχετικά γιατί ακούμε μία ηλεκτρικη και χωρίς ενισχυτή έχει να κάνει γιατί με αυτό το τρόπο φαίνεται κ η ποιότητα των ξύλων της αλλά και ο τόνος της....

εχω παρατηρήσει ότι μια φτηνή τζακσον που έχω δεν έχει καμία σχέση χωρίς ενισχυτη σε σχέση με μία γκιμπσον και μία πιαρες που έχω....ειδικά η πιαρες ανπλαγκντ ακούγεται πάρα πολύ δυνατά....
Ρωτησα γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι θα καταλαβεις διαφορετικο για την κιθαρα απο το να την παιξεις με ενισχυτη. Αμα ακουγεται πιο δυνατα πχ σημαινει κατι? Υπαρχουν καποια κριτηρια?  ???

 
thanasis b είπε:
συμφωνω απολυτα
Και για σενα αποτελει κριτηριο το να αρεσει στη Βουλα? ;D

Ρωτησα γιατι δεν μπορω να καταλαβω τι θα καταλαβεις διαφορετικο για την κιθαρα απο το να την παιξεις με ενισχυτη. Αμα ακουγεται πιο δυνατα πχ σημαινει κατι? Υπαρχουν καποια κριτηρια?  ???
Ο ανθρωπος εχει prs και gibson, καποιος ειχε πει (ο Jasemeister νομιζω) πως

οταν εχουμε ακριβη κιθαρα προσπαθουμε να την δικαιολογησουμε στον εαυτο

μας, ενω οταν εχουμε φτηνη στους αλλους ;)

 
Aντιγράφω από το σαιτ της γκοντιν...

Godin Solid Body Guitars

What makes a great sounding solid body guitar? First and foremost, a solid body electric guitar must have a great acoustic sound. Solid body instruments may not produce much in the way of volume of sound. But make no mistake, wood weight and density, type (and quality) of the neck/body attachment, type of bridge and nut material all have an impact on the final sound. If this intrigues you, then the next time you find yourself in a quiet room with some electric guitars, try strumming them—unplugged—while resting your ear against the body of the guitar. This is the sound that the pickups will ultimately amplify. This isn't to suggest that pickups don't impact the sound in any way. Different pickups will definitely color the sound, but there is no question that a set of high quality pickups will not rescue a poor or unresponsive instrument.

 
bihlas87 είπε:
Και για σενα αποτελει κριτηριο το να αρεσει στη Βουλα? ;D
Μικρέ, πικρέ ανόητε.

Η βούλα της εκάστοτε Βούλας είναι το κριτήριο.

Οι αντιρρήσεις (εάν υπάρχουν) θα προέλθουν είτε από ανύπαντρους, είτε από αυτούς που ζουν σε ψευδαισθήσεις.

Aντιγράφω από το σαιτ της γκοντιν...
E, άμα το λέει το marketing material της Godin, τι να συζητήσουμε εμείς μετά ;

 
bihlas87 είπε:
Και για σενα αποτελει κριτηριο το να αρεσει στη Βουλα? ;DΟ ανθρωπος εχει prs και
Να ξερετε οτι για ολες τις αγορες(περι μουσικων) μου συμβουλευομαι παντα την κοπελα μου την Mairy η οποια ερχεται παντα μαζι μου!

 
όχι σε καμία περίπτωση δεν είναι κοράνι το marketing material της Godin...

απλά μου άρεσε η διατύπωση τους...αυτό...

ετσι κ αλλιώς ένα όργανο είναι τόσο καλό όσο και το αυτί αυτού μου το ακούει...

και για να μην έχουμε παρεξηγήσεις και σε αυτό εννοώ ότι όλοι οι άνθρωποι ούτε ακούνε ούτε καταλαβαίνουν το ίδιο...και δεν είναι καθόλου ελιτίστικο αυτό...

 
Το όργανο βασικά είναι τόσο καλό όσο ο παίκτης που το παίζει. Ωραία τσιτάτα, αλλά άλλο η Gibson, άλλο η Gyphtson, που να χτυπάμε τον κ#λο μας κάτω. Και σαφέστατα παίζει ρόλο το φυσικό resonance του οργάνου - εκτός φυσικά αν σκοπεύουμε να βάλουμε EMG!  ;D

 
Λέω στον πωλητή πόσα χρήματα έχω, μου δίνει μία κιθάρα και φεύγω  ;D

Σοβαρά τώρα, επειδή γνωρίζω ως κάποιον βαθμό τους ιδιοκτήτες εδώ, σε ανύποπτο χρόνο (που έχω πάει για καφεδάκι-κουβεντούλα κλπ) αρχίζω να δοκιμάζω κιθάρες unplugged. Κυρίως κοιτάζω αν μου κάθεται στα χέρια καλά. Αν κάποια μου καθίσει την δοκιμάζω σε ενισχυτή ίδιο με τον δικό μου, αλλιώς σε 2-3 τυχαίους, προσέχοντας να μην έχει πολλά πρίμα (λόγω του ιδιόρυθμου ενισχυτή μου). Σε όλη την διαδικασία παίζω διάφορα κομμάτια που παίζω και στο σπίτι (pink floyd-lynyrd skynyrd-led zeppelin κλπ) άντε και κανένα μούφα σολάκι σε πεντατονική, το πολύ ματζορε  :)

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Με την υπομονη του πωλητη, χαχα!
αχχααχα

παντως οταν δοκιμαζω κιθαριτσα τον οποιοδηποτε ενισχυτη τον ρυθμιζω ολα στο 5

και φυσικα 8α μπει στον ενισχυτη η κιθαρα ..εφοσον καλυψει τα αυτια τα χερια και την ψυχη μας ..UNPLUGED

 
λοιπον να απαντησω και εγω μιας κ αρχισα το θεμα αλλα δεν ειπα ποτε τι κανω..

Δοκιμαζω τα ταστα, ενα ενα αν βρισκουν οι χορδες, χτυπαω αρμονικες να δω. χτυπαω με το χερι μου ελαφρα το σωμα να δω αν τρεμει τιποτα η αν ειναι κατι χαλαρο και τριζει,

βλεπω τι αισθηση μου δινει το μπρατσο. ( συνηθως για εναν περιεργο λογω, καθε κιθαρα που πιανω στα χερια μου μου βγαζει κατι διαφορετικο να παιξω, εννοω διαφορετικο στυλ, και εχει να κανει πιστευω το τι μου βγαζει το μπρατσο, βιτσια ειναι δεν ξερω πως να το εξηγησω...)

κοιταω τα βαψιματα, λεπτομερειες οπως χτηπηματα, δεσιμο του σωματος κτλ κτλ.

παιζω unplugged την περισσοτερη ωρα, μετα την  συνδεω σε διαφορους ενισχυτες, αλλα κυριως το μεγαλο μου κολλημα ειναι να ρωταω διαφορα ασχετα τον πωλητη. αν μου αρεσει το οργανο αλλα ο πωλητης ειναι μακακας η τρομπας τοτε δεν το αγοραζω... (κολληματα που μου χουν μεινει απο το σωστο μαρκετινγκ "Ποτε εναν ημιμαθη σε θεση για γνωστες, δεν θα αγορασουν ποτε....)

 
Εγώ θα απαντήσω τι δοκιμάζω στο μπάσο διότι για κιθαρότσαρκα έχω να βγω χρόνια... (Αχ άτιμες χαμηλές συχνότητες).... Καταρχάς να μου αρέσει το σχήμα και το χρώμα... 2ον κοιτάζω το μπράτσο διότι ότι είναι πάνω από το πάχος του jazz bass κατά 99% έχει φάει άκυρο... 3ον κάνω έναν μικρό ακουστικό έλεγχο τύπου παίζω 2-3 νότες χωρίς ενισχυτή για να δω αν έχει σωστή ακουστική το όργανο... 4ον Plug στον πρώτο ενισχυτή που θα βρω μπροστά μου, όλα στη μέση και αρχίζω με Schism στη συνέχεια Can't Stop και μετά Ace of Spades και στο τέλος 2-3 κλίμακες, ακορντακια και το black night με το NIB...Αν με καλύψει σε όλα αυτά ο ήχος σημαίνει ότι 1ον έκανα πρόβα όλο το βράδυ για να μη γίνω ρεζίλι στο μαγαζί, 2ον το όργανο καλύπτει όλο μου το set list και 3ον μου κάνει... Το αφήνω λοιπόν στο stand γκρινιάζω στην κοπέλα μου επειδή δεν έχω λεφτά....ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....

 
δοκιμη παντα με σκυλαδικα κομματια!αποδεικνυεται αν η κιθαρα αντεχει εσενα,αν αντεχει η ιδια κακουχιες και αν αντεχεις εσυ τον εαυτο σου μαζι της  ;D πρεπει να δοκιμαζονται οι σχεσεις απο την αρχη  8) 8)

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top