- Μηνύματα
- 79
- Πόντοι
- 6
Βασικά αυτο που ενδιαφέρει στο impulse ειναι να εμπεριεχει ολες τις συχνότητες ωστε να μας δωσει μια πληρη περιγραφη του 'ακουστικου χωρου' που μας ενδιαφέρει. Η θεωρια ειναι οτι οσο ποιο απειροελαχιστο χρονικά ειναι αυτο το impulse, τοσο το φασμα του πλησιαζει τον θορυβο.
Εμπειρικά ολοι κάνουμε κατι αντιστοιχο οταν ειμαστε σε εναν χωρο χτυπώντας παλαμάκια για να δουμε την ακουστικη του.
Στον ψηφιακο κόσμο λοιπόν μιλάμε για ενα sample απο τα 44100 π.χ (μπορεις καλιστα να 'ζωγραφίσεις' ενα sample σε κάποιον editor και να κανεις μια φασματικη-fft αναλυση οπου θα δεις οτι προσεγγιζει τον θόρυβο). Το sine sweep ειναι όντως οπως είπε και ο φίλος dnightsade μια εναλακτικη μέθοδο για να πάρει κάποιος το 'ακουστικό αποτύπωμα ' ενος χώρου.(βεβαια αν κάποιος προκειται να παιξει ενα impulse απο ενα ηχειο σε εναν χωρο θα πρέπει να λάβει υποψη του και το φιλτράρισμα απο το ηχείο, τα μικρόφωνα που χρησιμοποιουνται κτλ)
Απο εκει και πέρα , εχωντας αυτο το response η μέθοδος που ακολουθειται λεγεται convolution που πρόκειται για πολλαπλασιασμο του ήχου μας με το impulse response στον χωρο τον συχνοτήτων. Η διαδικάσια αυτη ειναι αρκετα γνώστη στην χρήση της για εξομίωσης φυσικων reverb.
Βασικά η όλη ιστορία έχει τα ιδια θετικά και αρνητικά με το sampling ποιο ρεαλιστική απεικόνηση του ΄ήχου' αλλά και ποιο βαρέτη σε σχεση με καποιον αλγοριθμο physical modeling αφου το σύστημα αντιδρα πάντα με τον ίδιο τρόπο.
Εμπειρικά ολοι κάνουμε κατι αντιστοιχο οταν ειμαστε σε εναν χωρο χτυπώντας παλαμάκια για να δουμε την ακουστικη του.
Στον ψηφιακο κόσμο λοιπόν μιλάμε για ενα sample απο τα 44100 π.χ (μπορεις καλιστα να 'ζωγραφίσεις' ενα sample σε κάποιον editor και να κανεις μια φασματικη-fft αναλυση οπου θα δεις οτι προσεγγιζει τον θόρυβο). Το sine sweep ειναι όντως οπως είπε και ο φίλος dnightsade μια εναλακτικη μέθοδο για να πάρει κάποιος το 'ακουστικό αποτύπωμα ' ενος χώρου.(βεβαια αν κάποιος προκειται να παιξει ενα impulse απο ενα ηχειο σε εναν χωρο θα πρέπει να λάβει υποψη του και το φιλτράρισμα απο το ηχείο, τα μικρόφωνα που χρησιμοποιουνται κτλ)
Απο εκει και πέρα , εχωντας αυτο το response η μέθοδος που ακολουθειται λεγεται convolution που πρόκειται για πολλαπλασιασμο του ήχου μας με το impulse response στον χωρο τον συχνοτήτων. Η διαδικάσια αυτη ειναι αρκετα γνώστη στην χρήση της για εξομίωσης φυσικων reverb.
Βασικά η όλη ιστορία έχει τα ιδια θετικά και αρνητικά με το sampling ποιο ρεαλιστική απεικόνηση του ΄ήχου' αλλά και ποιο βαρέτη σε σχεση με καποιον αλγοριθμο physical modeling αφου το σύστημα αντιδρα πάντα με τον ίδιο τρόπο.