- Μηνύματα
- 25
- Πόντοι
- 3
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
- Μπάσο
- Τύμπανα
- Πλήκτρα
Είχα γράψει ενα θέμα παλιότερα και πήρα μεγάλη βοήθεια. Έτσι σκέφτηκα να ρωτήσω μερικά πράγματα ακόμα γιατί όπως καταλαβαίνω υπάρχουν μέλη στο φόρουμ με μεγάλη εμπειρία.
Θα θελα να ρωτήσω λοιπόν τι επιλογές έχει ενας συνθέτης σήμερα για να φτάσει κάποια στιγμή σε ενα καλό επίπεδο. Όταν λέω συνθέτης εννοώ κάποιον που γράφει ελαφρολαικά,μπαλάντες και γενικά ότι ακούγεται σήμερα.
Είμαι σε μια φάση που έχω κάνει κάποιες δουλείες με τριτοκλασάτους καλλιτέχνες (έτσι όπως το βλέπω) και έχω δώσει ενα τραγούδι σε εναν πολυ γνωστό στιχουργό, το οποίο είναι στην φάση της ηχογράφησης. Το άσχημο της υπόθεσης είναι οτι μου ζητάνε να πληρώσω και απο πάνω, κάτι που το θεωρώ εντελώς ηλίθιο και το αρνούμαι καθε φορα.
Φυσικά δεν έχω καμια ελπίδα οτι θα ζήσω απο αυτό, αλλά δεν θα μπώ και μέσα όμως.
Αν υπάρχει κάποιος με εμπειρία θα θελα να μου πεί, αν τα πράγματα είναι έτσι γενικά.
Ειλικρινά μου φαίνεται γελοίο να δίνω τα κομμάτια μου έτσι, οι τραγουδιστές να τα λένε στο μαγαζί που δουλεύουν και εγω οχι μόνο να παίρνω κάτι αλλά να μου λένε να βάλουμε τα έξοδα της ηχογράφησης μισά μισα. Απο την άλλη όμως χρειάζεται να κάνω δουλείες, δεν μπορώ να λέω συνεχώς όχι.
Plz μη μου πει κανείς οτι η δισκογραφία πέθανε και να κάτσω σπίτι μου. Τα ξέρω αυτά αλλά απο την άλλη βλέπω συνεχώς νέα ονόματα να κάνουν πολύ καλές συνεργασίες με πρώτα ονόματα τραγουδιστών. Και πραγματικά απορώ, αφού οι εταιρίες ντέμο δεν ακούν απο όσο ξέρω, πώς γίνονται τέτοιες δουλείες με πρωτοεμφανιζομενους συνθέτες;
Θα θελα να ρωτήσω λοιπόν τι επιλογές έχει ενας συνθέτης σήμερα για να φτάσει κάποια στιγμή σε ενα καλό επίπεδο. Όταν λέω συνθέτης εννοώ κάποιον που γράφει ελαφρολαικά,μπαλάντες και γενικά ότι ακούγεται σήμερα.
Είμαι σε μια φάση που έχω κάνει κάποιες δουλείες με τριτοκλασάτους καλλιτέχνες (έτσι όπως το βλέπω) και έχω δώσει ενα τραγούδι σε εναν πολυ γνωστό στιχουργό, το οποίο είναι στην φάση της ηχογράφησης. Το άσχημο της υπόθεσης είναι οτι μου ζητάνε να πληρώσω και απο πάνω, κάτι που το θεωρώ εντελώς ηλίθιο και το αρνούμαι καθε φορα.
Φυσικά δεν έχω καμια ελπίδα οτι θα ζήσω απο αυτό, αλλά δεν θα μπώ και μέσα όμως.
Αν υπάρχει κάποιος με εμπειρία θα θελα να μου πεί, αν τα πράγματα είναι έτσι γενικά.
Ειλικρινά μου φαίνεται γελοίο να δίνω τα κομμάτια μου έτσι, οι τραγουδιστές να τα λένε στο μαγαζί που δουλεύουν και εγω οχι μόνο να παίρνω κάτι αλλά να μου λένε να βάλουμε τα έξοδα της ηχογράφησης μισά μισα. Απο την άλλη όμως χρειάζεται να κάνω δουλείες, δεν μπορώ να λέω συνεχώς όχι.
Plz μη μου πει κανείς οτι η δισκογραφία πέθανε και να κάτσω σπίτι μου. Τα ξέρω αυτά αλλά απο την άλλη βλέπω συνεχώς νέα ονόματα να κάνουν πολύ καλές συνεργασίες με πρώτα ονόματα τραγουδιστών. Και πραγματικά απορώ, αφού οι εταιρίες ντέμο δεν ακούν απο όσο ξέρω, πώς γίνονται τέτοιες δουλείες με πρωτοεμφανιζομενους συνθέτες;