Τι ενισχυτή χρειάζομαι για ευελιξία ήχου στα live;

@Thomsot: ας μην είσαι τόσο ισοπεδωτικός με τα "15 βατ και τέτοιες παπαριές" ή "50 βατ και λίγα είναι", γιατί ξαναλέω πως εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το πιο συνηθισμένο είναι να έχει PA και να του βάζει συνεχώς χέρι ο ηχολήπτης να μην τον βάζει πάνω από το... 2μισι-3. Τι να τα κάνει τα 50 βατ εκεί? Ή μήπως πρέπει να τα αγοράσει με το κλασσικό ανεγκέφαλο ελληνικό κόλλημα "πάρε να υπάρχουν"? Και αυξάνεται η τιμή αχρείαστα, και πιθανόν να μην αποδώσουν το ίδιο καλά σε χαμηλές (ανθρώπινες) εντάσεις.

 
Πάντως, για το απόλυτο headroom βλέπω που γράφετε ότι "15W λάμπας δεν επαρκούν", "πάρε πάνω από 50W", "θα βαράς το κεφάλι", "θα κλάνει" κλπ.

Να ρωτήσω το απλό: γιατί να μην έχεις ένα solid state τελικό (ή κεφαλή/combo, δε θα τα χαλάσουμε εκεί) των 100W+ αν θέλεις crystal καθαρό και όχι tube break-up?...

 Και στα 50W λάμπα που έχω κι εγώ στο στούντιο(randall rh50), δεν παίρνεις σούπερ καθαρό εκτός κι αν έχεις κάποιον ultra vintage ενισχυτή fender style με 4Χ10" ή 4Χ12"... Δε μπορεί να τα έχεις όλα δικά σου από ένα ενισχυτή(γι αυτό έχω μαζέψει 10...) αλλά μπορείς να έχεις ultra clean με solid state amp και να βρεις 1-2 καλά πετάλια od/boost/dist να ταιριάξουν με αυτόν.

http://www.thomann.de/gr/rocktron_velocity_300.htm

http://www.thomann.de/gr/hugheskettner_attax100_head.htm

http://www.thomann.de/gr/kustom_kg100hfx_bundle.htm

Για overdrive φυσικά δεν είναι το ίδιο με τη λάμπα, αλλά με τα κατάλληλα πετάλι(α)/preamps/πεταλιέρες , όλα γίνονται.

 
@Sottos: Για ποιες ακριβώς εντάσεις λες πως δεν παίρνεις καθαρό? Και ας μην ξεχνάμε πως Α βατ σε έναν ενισχυτή δεν σημαίνει πως θα έχουν το ίδιο headroom με κάποιον άλλο πάλι στα Α βατ. Είναι θέμα σχεδίασης και υλοποίησης.

 
Πηγαινε καπου να ακουσεις και αυτον τον παρακατω (Marshall MA 50 c)

49-24Marshall%20MA50C.jpg


Τον ειχα εγω και τον εδωσα περνοντας τον 100/αρι (ηθελα 2Χ12), και το παιδι που τον εχει παρει ειναι ξετρελαμενο. Βιετναμεζικα αλλα απο κατασκευη εχουν βγει σκυλια. Πολυ ανθεκτικες κατασκευες, και απο τα καλυτερα καθαρα που μπορεις να βρεις στην αγορα σημερα.

Φιλε bloody_sunday, θα ηθελα να σε παραπεμψω σε κατι που εγραψε ο Διαχειριστης του φορου (Γιαμεθ) καπου αλλα δεν μπορω να το βρω.

Ειχε γραψει λοιπον (και συμφωνω 1000%) οτι τα καλα live/ακια σε μικρα μαγαζια γινονται καλυτερα ιδιοις δυναμεις, και οχι μεσω PA. Πραγματικα οσες φορες εχω βρεθει σε τετοιες καταστασεις εχω χαλαλισει τα λεφτα που πληρωσα.

Αλλα για την ευκολια στην συζητηση να συμφωνησω οτι ειναι μοδα τα PA στα μαγαζια...

Θα πω ομως και τουτο.

Ενα 70/αρι-100/αρι το βαζεις στο 3 (μεσω PA) και περνεις οτι καλυτερο. Στο χερι σου ειναι το 3 να μην γινει 7 και το χ@σεις.

Φιλαρακι μου εδω εχει Koch studiotone 20, παιζει με strato, και καθαρο οι αλλοι μουσικοι του σχηματος απο αυτον δεν εχουν δει (το γκρουπ ειναι εντεχνο λαικο-ποπ), και οταν σε μερικα live του δανεισα το 100/αρι το δικο μου κατα γενικη ομολογια των αλλων παιδιων καθαρισε ο ηχος τους.

Τελος παντων αυτα ειναι και υποκειμενικα πολλες φορες.

 
bloody_sunday είπε:
@Sottos: Για ποιες ακριβώς εντάσεις λες πως δεν παίρνεις καθαρό? Και ας μην ξεχνάμε πως Α βατ σε έναν ενισχυτή δεν σημαίνει πως θα έχουν το ίδιο headroom με κάποιον άλλο πάλι στα Α βατ. Είναι θέμα σχεδίασης και υλοποίησης.
Συμφωνώ απόλυτα με τα watt και τη σχεδίαση. Ο randall που έχω είναι metal amp και σε ένταση πρόβας δεν έχει καθαρό πλέον... Γι αυτό είπα για fender style ενισχυτές. Απλά δε μπορείς να τα έχεις όλα από ένα ενισχυτή (metal με tweed?..) και σε νορμάλ χρήματα(όχι με λυχνίες τουλάχιστον).

 
bloody_sunday είπε:
Τι να τα κάνει τα 50 βατ εκεί? Ή μήπως πρέπει να τα αγοράσει με το κλασσικό ανεγκέφαλο ελληνικό κόλλημα "πάρε να υπάρχουν"? Και αυξάνεται η τιμή αχρείαστα, και πιθανόν να μην αποδώσουν το ίδιο καλά σε χαμηλές (ανθρώπινες) εντάσεις.
...και αφού έχουν αγοράσει τον δυνατότερο και ακριβώτερο ενισχυτή, ψάχνουν να δώσουν άλλα 300Ε για έναν attenuator...  ::)

 
blackie είπε:
Να παραδεχθώ κάτι: καλά έκανες και "μου την είπες" με το νέο post σου αλλά καλύτερα να έβαζες απ την αρχή το λινκ με την καλή τιμή, δεδομένου ότι θέλεις να ενημερώσεις το παλικάρι και να του κάνεις μια πρόταση αγοράς.

 
@Τhomsot: Δεν είναι "μόδα" τα PA στα μαγαζιά... εδώ και 60 χρόνια είναι κάτι το στοιχειωδώς απαραίτητο, ανάλογα βέβαια με τη δυναμικότητα του μαγαζιού (μια τρυπούλα δεν ανήκει καν στη συζήτηση, oύτε πχ. μικρές τζαζ εμφανίσεις). Αυτό του ότι τα καλά λάιβ σε μικρά μαγαζιά γίνονται καλύτερα χωρίς PA μπορώ να το δεχτώ δύσκολα, και μόνο:

(α) εννοώντας πως σε τέτοιες περιπτώσεις συχνά υπάρχει ένας ηχολήπτης-μαθητευόμενος μάγος που κάνει επίδειξη τραγικότητας και που θα ήταν καλύτερο για όλους να είχε κάτσει σπίτι του,

(β) υπό την προϋπόθεση πως η μπάντα είναι τόσο δεμένη και φροντισμένη στις εντάσεις της που μπορεί να απευθυνθεί σωστά και ισορροπημένα στο μικρό αυτό κοινό χωρίς να το ξεκουφάνει (σπάνιο, ειδικά στα στυλ που εκ γενετής είναι φασαριόζικα),

(γ) υπό την λογικότατη παραδοχή του ότι περνάμε καλά όταν ακούμε χαλαρά σε λογικές εντάσεις παρέα με το ποτάκι μας χωρίς να είναι αναγκαίο ένα PA σε space shuttle liftoff mode, ή γενικά σε οποιοδήποτε mode πέραν του off.

Το ότι είναι υποκειμενικό είναι βέβαιο, όπως είπα και προηγουμένως... πχ. εγώ, γράφοντας όλα τα ανωτέρω, σημείωσα προηγουμένως πως τα 60 καθαρά μου βατ τα θεωρώ πια απαραίτητα για μένα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να ρωτήσω το απλό: γιατί να μην έχεις ένα solid state τελικό (ή κεφαλή/combo' date=' δε θα τα χαλάσουμε εκεί) των 100W+ αν θέλεις crystal καθαρό και όχι tube break-up?...[/quote']
Να σου πω εγω γιατι.

Γιατι εχω αυτον

IMG_04596.jpg


Ο οποιος ειναι οτι καλυτερο εχει κυκλοφορισει στην αγορα απο solid state (made in USA), μην ακους για rolland και αλλα τετοια...μια δεν κανουν μπροστα στον παραπανω.

Και εν τουτοις τα καθαρα του μπροστα στου μαρσαλιωνα μου...

00123.jpg


Δεν κανουν μια   ;D

Θελω να τον βγαλω για πουλημα τον transtube αλλα τον λυπαμε γιατι ειναι Αμερικανικος... κατασκευασμενος στην Αμερικη, και δεν ξερω τι να ζητησω και τι να μου δωσει ο αλλος.
 
Thomsot είπε:
Να σου πω εγω γιατι.

Γιατι εχω αυτον

IMG_04596.jpg


Ο οποιος ειναι οτι καλυτερο εχει κυκλοφορισει στην αγορα απο solid state (made in USA), μην ακους για rolland και αλλα τετοια...μια δεν κανουν μπροστα στον παραπανω.

Και εν τουτοις τα καθαρα του μπροστα στου μαρσαλιωνα μου...

00123.jpg


Δεν κανουν μια   ;D

Θελω να τον βγαλω για πουλημα τον transtube αλλα τον λυπαμε γιατι ειναι Αμερικανικος... κατασκευασμενος στην Αμερικη, και δεν ξερω τι να ζητησω και τι να μου δωσει ο αλλος.
Έχω κι εγώ τον peavey studio pro 112 transtube και είχα και τον express 112( USA και οι δυο). Τον express τον έδωσα προ κρίσης για 160ευρώ αλλά το μετάνιωσα μετά. Είχε λίγο US thrash overdrive (έτσι κι αλλιώς είχε thrash κανάλι) κι ήθελα πιο british style τότε. Ήταν βέβαια θηρίο, με headroom κι ένταση αλλά κι αθάνατος, όχι σαν τους λαμπάτους μου που θέλουν συντήρηση και λυχνίες κάθε τόσο... Εννοείται πως μου άρεσε περισσότερο από roland cube, παρά τα πολλά κανάλια κι εφφέ του roland.

Μην τον δώσεις πάντως, ειδικά τέτοια εποχή, διότι δε θα πιάσει λ7 και θα χάσεις ένα US -συλλεκτικό πλέον- εργαλείο (Μόνο αν έχεις μεγάλη ανάγκη).

O Marshall MA (50c) είναι καλό value for money μηχάνημα και τον άκουσα σε μέση ένταση σε ένα φίλο. Έχει ωραίο od κανάλι και με καλό gain.

 
Παιδιά όταν μας ενδιαφέρει η ένταση ενός ενισχυτή δε κοιτάμε μόνο τα βατ αλλά το συνδυασμό βατ & ευαισθησία μεγαφώνου. Έχω 40w λάμπα και ο έτερος κιθαρίστας στη μπάντα 50w και αν βάλουμε και οι δυο το volume σε παρόμοια τιμή, ο 50αρης χάνεται!

Αν ο φίλος λοιπόν ψάχνει για headroom πρέπει να κοιτάξει την ένταση του ενισχυτη (=βατ και ευαισθησία μεγαφώνου-ων) τον αριθμό και τη διάμετρο των ηχείων (από 1χ12 και πάνω) και φυσικά τα ρυθμιστικά του (να έχει απαραίτητα master volume ούτως ώστε και να μπορεί ρυθμίζοντας το volume ψηλα και το gain χαμηλά να μη σπάει το καθαρό σε υψηλές εντάσεις, αλλά και να κάνει το αντίστροφο για να έχει το επιθυμητό break up της λάμπας σε εντάσεις σπιτιού).

 
Παιδιά ευχαριστώ και δεν περίμενα πως θα γίνει τέτοιος χαμός στο thread  :Ρ

Περισσότερα θα απαντήσω αύριο γιατί τώρα θέλω να διαβάσω και να πάω να δώσω αλλά γενικά κάτι λίγα ως τώρα:

Τον bogner τον alchemist ( και όχι τον line 6 ) τον σκεφτόμουν γενικά και αν είναι θα πάω να του ρίξω μια ματιά αλλά η αλήθεια είναι πως θέλω κάτι χωρίς εφέ ( μιας και έχει delay ) και η αλήθεια είναι πως φαίνεται λίγο βαρύς :Ρ 36,28 kg. Αλλά θα τον κοιτάξω.

Γενικά θέλω να γλιτώσω λεφτά από αχρείαστα πράγματα όπως Πολλά watt, ενσωματωμένα εφέ και πιθανός περισσότερα κανάλια από όσα θα χρειαστώ.

@bloody_sunday

Φίλε μου δεν ξέρω τι είναι το headroom Και γιατί το χρειάζομαι. Θα το googl-άρω αύριο αν είναι και ελπίζω να βγάλω άκρη. Αυτός στο guitar store μου είπε για τον fender blues junior πως απλά δεν θα έχει το headroom που θα θέλω για stoner. Οπότε βγάλε άκρη μιας και ξέρεις περί headroom γιατί εγώ αυτό που κράτησα είναι πως απλά δεν θα με βολέψει για stoner :P

Επίσης μπορείς να μου εξηγήσεις το "Το κόμπο θα σου προσφέρει ένα πιο "ανοιχτό" ήχο με καλύτερη διασπορά (που ούτως ή άλλως δεν θα τη χαρείς σε μια σκηνή σε υψηλές εντάσεις), η κεφαλή-καμπίνα θα σου προσφέρει πιο "κατευθυντικό" ήχο και πιο σφιχτά μπάσα" ?

Επίσης σε όσους έχουν διαφωνίες με τα PA να πω απλά πως δεν είμαι κάνας επαγγελματίας , απλά έχω την ευκαιρία και κάνω 2-5 λαιβ τον μήνα σε καφετέριες και "μπαράκια" και πάντα χρησιμοποιούσαμε μικρόφωνα στους ενισχυτές. 4 χρόνια τώρα δεν έχω παίξει σε μαγαζί χωρίς μικρόφωνο μπροστά από ενισχυτή οπότε μάλλον θέλω να πιστεύω πως είναι η πλειοψηφία έτσι ( τουλάχιστον σε τέτοια μαγαζιά ).

Πιο πολύ αυτό που έχω άγχος είναι να μην σκάσω 300-500 ευρώ για έναν ενισχυτή που τελικά δεν θα μπορώ να παίζω τα δικά μου πράγματα ή θα πάνε τα λεφτά τσάμπα χωρίς λόγο. Δηλαδή εννοώ πως αν πχ πάρω τον bugera v55 h' v22 θα μπορώ με πεταλάκια να παίξω και μέταλ και στονερ ? Ή επειδή είναι vintage φιλοσοφίας μου είναι απαγορευτικό? Να πάω για καθαρά μόνο? Να πάω οπωσδήποτε και για παραμόρφωση? Αν μπορώ με clean ενισχυτές και πεταλάκια να μπορώ να παίξω χωρίς φόβο μεταλ και στονερ τότε μάλλον θα πάω για κάτι τέτοιο. Το λέω με την έννοια πως προτιμώ κάτι απλό και να πληρώσω μόνο πχ για 1-2 κανάλια αντί για 3-4 που θα μου είναι ΊΣΩΣ αχρείαστα. Ξέρω είναι εκνευριστική ίσως η ασχετοσύνη μου αλλά είμαι από αυτούς που τους αρέσει πιο πολύ να παίζουν παρά να ψάχνονται και να "ψειρίζουν" τα πάντα.

Επίσης κάτι τελευταίο αν μπορείτε όσοι προτείνετε ενισχυτές όπως κάποιος πρότεινε τον blackstar τον 15 και τον VHT , αν γίνεται και ξέρετε να λέτε και που μπορεί να έχει τέτοιους στην Αθήνα . Είναι ξενέρα να μην μπορώ να ακούσω ΕΝΑ ΣΩΡΟ ενισχυτές γιατί δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες ή κάτι. Πχ για τον VHT στο site τους δεν βρήκα επίσημο dealer στην Ελλάδα. Αυτά και σόρρυ αν το τραβάω πολύ ή πρήζω κόσμο.

 
stevestizzy είπε:
Επίσης μπορείς να μου εξηγήσεις το "Το κόμπο θα σου προσφέρει ένα πιο "ανοιχτό" ήχο με καλύτερη διασπορά (που ούτως ή άλλως δεν θα τη χαρείς σε μια σκηνή σε υψηλές εντάσεις), η κεφαλή-καμπίνα θα σου προσφέρει πιο "κατευθυντικό" ήχο και πιο σφιχτά μπάσα" ?
Μια διευκρίνηση: ο κατευθυντικός ήχος και τα σφιχτά μπάσσα αποτελούν χαρακτηριστικά κλειστής (closed back) καμπίνας. Σε περίπτωση που πας σε λύση ανοικτής καμπίνας θα έχεις άλλα αποτελέσματα ("ανοιχτό" ήχο με καλύτερη διασπορά). Προσωπικά προτιμώ ανοικτή καμπίνα σε live, και έχω χρησιμοποιήσει και τις δύο λύσεις. Όσον αφορά το headroom, όπως το αντιλαμβάνομαι προσωπικά, είναι στην ουσία η ένταση στην οποία ο ενισχυτής δεν 'σπάει' και εξακολουθεί να παραμένει 'καθαρός', κάτι που δεν εξαρτάται μόνο από τα watt, αλλά και από την ευαισθησία του μεγάφωνου.
Προσωπικά, παίζω με τον studiotone (20 W) σε αρκετές σκηνές στην Αθήνα, και ποτέ δεν έχει χρειαστεί να τον ανοίξω πάνω από το '3' για να ακούγεται (διαφορετικά καλύπτει τα πάντα πάνω από την σκηνή). Εαν χρησιμοποιείς κιθάρα με humbuckers και θες να παραμένει crystal clean, ο συγκεκριμένος ενισχυτής το κάνει μέχρι το '4.5' σε *εκκωφαντική* ένταση.

Καθόσον, από ό,τι κατάλαβα, παίζεις συχνά live, έχε σοβαρά υπόψη σου τον παράγοντα βάρος, αλλά και την περίπτωση να υπάρχει στο backline του μαγαζιού μια καμπίνα που να μπορείς να χρησιμοποιείς - την περίπτωση, με άλλα λόγια, να αγοράσεις απλά μια κεφαλή και να μην κουβαλάς πολλά κιλά. Εαν δεν έχεις πρόβλημα στο κουβάλημα, και μπορείς να βρεις μια λύση με ροδάκια, μπορείς να κοιτάξεις και παλιούς fender (π.χ. super reverb) στις αγγελίες, που συνήθως έχουν εξαιρετικά καθαρά και αρκετό headroom, και να τους συνδιάσεις με overdrive της αρεσκείας σου. Φυσικά, εκτός από fender, κυκλοφορούν και άλλοι πολύ καλοί μεταχειρισμένοι λαμπάτοι ενισχυτές, τους οποίους αξίζει σίγουρα να ακούσεις από κοντά, εαν έχεις την ευχέρεια χρόνου.

 
stevestizzy είπε:
Παιδιά ευχαριστώ και δεν περίμενα πως θα γίνει τέτοιος χαμός στο thread  :Ρ

Περισσότερα θα απαντήσω αύριο γιατί τώρα θέλω να διαβάσω και να πάω να δώσω αλλά γενικά κάτι λίγα ως τώρα:

@bloody_sunday

Φίλε μου δεν ξέρω τι είναι το headroom Και γιατί το χρειάζομαι. Θα το googl-άρω αύριο αν είναι και ελπίζω να βγάλω άκρη. Αυτός στο guitar store μου είπε για τον fender blues junior πως απλά δεν θα έχει το headroom που θα θέλω για stoner. Οπότε βγάλε άκρη μιας και ξέρεις περί headroom γιατί εγώ αυτό που κράτησα είναι πως απλά δεν θα με βολέψει για stoner :P

Πιο πολύ αυτό που έχω άγχος είναι να μην σκάσω 300-500 ευρώ για έναν ενισχυτή που τελικά δεν θα μπορώ να παίζω τα δικά μου πράγματα ή θα πάνε τα λεφτά τσάμπα χωρίς λόγο. Δηλαδή εννοώ πως αν πχ πάρω τον bugera v55 h' v22 θα μπορώ με πεταλάκια να παίξω και μέταλ και στονερ ? Ή επειδή είναι vintage φιλοσοφίας μου είναι απαγορευτικό? Να πάω για καθαρά μόνο? Να πάω οπωσδήποτε και για παραμόρφωση? Αν μπορώ με clean ενισχυτές και πεταλάκια να μπορώ να παίξω χωρίς φόβο μεταλ και στονερ τότε μάλλον θα πάω για κάτι τέτοιο. Το λέω με την έννοια πως προτιμώ κάτι απλό και να πληρώσω μόνο πχ για 1-2 κανάλια αντί για 3-4 που θα μου είναι ΊΣΩΣ αχρείαστα. Ξέρω είναι εκνευριστική ίσως η ασχετοσύνη μου αλλά είμαι από αυτούς που τους αρέσει πιο πολύ να παίζουν παρά να ψάχνονται και να "ψειρίζουν" τα πάντα.

Επίσης κάτι τελευταίο αν μπορείτε όσοι προτείνετε ενισχυτές όπως κάποιος πρότεινε τον blackstar τον 15 και τον VHT , αν γίνεται και ξέρετε να λέτε και που μπορεί να έχει τέτοιους στην Αθήνα . Είναι ξενέρα να μην μπορώ να ακούσω ΕΝΑ ΣΩΡΟ ενισχυτές γιατί δεν υπάρχουν αντιπροσωπείες ή κάτι. Πχ για τον VHT στο site τους δεν βρήκα επίσημο dealer στην Ελλάδα. Αυτά και σόρρυ αν το τραβάω πολύ ή πρήζω κόσμο.
Καταρχάς καλή επιτυχία!

Το headroom που λέμε εδώ αβέρτα έχει την εξής έννοια: είναι ουσιαστικά η μέγιστη ένταση που μπορεί να φτάσει ο ενισχυτής σου με καθαρό κανάλι χωρίς να παραμορφώσει.

Αυτό εξαρτάται γενικά απ τη διαθέσιμη ισχύ του ενισχυτή(1W amp έχει λίγο headroom), απ το clean κανάλι του (αν είναι metal amp ή  low-gain), απ τους μαγνήτες της κιθάρας(με μονούς θα έχεις περισσότερο headroom) και από το μεγάφωνο/καμπίνα του (μεγαλύτερα μεγάφωνα που πιάνουν ~100dB ευαισθησία ακούγονται δυνατότερα). Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες.

Αν ο ενισχυτής σου έχει αρκετό headroom στο clean, μπορείς να βάλεις μπροστά του πετάλια και να έχεις μια χαρά distortion ανάλογα το πετάλι(π.χ. metal pedal για heavy stuff ή od για πιο ροκ).

Αν ο ενισχυτής δεν έχει πολύ headroom και σπάει/παραμορφώνει σε μια νορμάλ ένταση, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αυτό υπέρ σου βάζοντας ένα booster ή χαλαρό overdrive μπροστά του για να πάρεις την επιθυμητή παραμόρφωση. Αυτό είναι γενικά πιο δύσκολο κι απαιτεί πειραματισμό.

Αν έχεις αρκετά κανάλια και μάλιστα ελεγχόμενα με footswitch (ποδοδιακόπτη) τότε έχεις μεγαλύτερη ευελιξία στον ήχο καθώς μπορείς να αλλάζεις κανάλια στη διάρκεια του live και ανάλογα το κομμάτι.

Για δοκιμές ενισχυτών, έχεις δίκιο: εμείς μιλάμε με δεδομένα καθώς έχουμε δοκιμάσει/αγοράσει/παίξει σε στούντιο-live κλπ τους ενισχυτές αυτούς. Μπορείς να κάνεις δοκιμές σε διάφορα καταστήματα στην Αθήνα (όπως εξάρχεια) αρκεί να έχεις υπομονή και ευγένεια γιατί είναι στην ευχέρεια του υπαλλήλου η δοκιμή.

Κοίταξε και μαγαζιά στην ευρύτερη Αθήνα(arco Γλυφάδα, pcmajor Νέα Σμύρνη, voodoomusic Φάληρο και άλλα πολλά που θα σου βγάλει το google) ή στουντιάκια για πρόβες που έχουν μπόλικο εξοπλισμό.

 
Sottos είπε:
Να παραδεχθώ κάτι: καλά έκανες και "μου την είπες" με το νέο post σου αλλά καλύτερα να έβαζες απ την αρχή το λινκ με την καλή τιμή, δεδομένου ότι θέλεις να ενημερώσεις το παλικάρι και να του κάνεις μια πρόταση αγοράς.
Οχι ρε καμια σχεση..απλα θυμηθηκα οτι ο νακας τους εχει πολυ φτηνα επειδη θα σταματησει η παραγωγη τους..

 
stevestizzy είπε:
Παιδιά ευχαριστώ και δεν περίμενα πως θα γίνει τέτοιος χαμός στο thread 
  Α καλα.... αυτο δεν ειναι τιποτα! Που να δεις σε αλλα thread τι γινεται.... ;D ;D

 
stevestizzy είπε:
@bloody_sunday Αυτός στο guitar store μου είπε για τον fender blues junior πως απλά δεν θα έχει το headroom που θα θέλω για stoner. Οπότε βγάλε άκρη μιας και ξέρεις περί headroom γιατί εγώ αυτό που κράτησα είναι πως απλά δεν θα με βολέψει για stoner :P
Koίτα, πρέπει να κάνεις κι ένα ψαξιματάκι στο φόρουμ για αυτά τα θέματα, πχ. ένα σετάπ για μέταλ ή στόνερ, γιατί ήδη υπάρχει πολύ υλικό για διάβασμα (η πιο απλή λύση: πήγαινε στο Google, γράψε site:noiz.gr stoner ή site:noiz.gr metal amp ή site:noiz.gr poupaeigymnasthriooblue ή site:noiz.gr otialloepithymeis).

Αυτό με το headroom δεν καταλαβαίνω γιατί στο είπαν, ειδικά από τη στιγμή που συνήθως ή πάντα παίζεις με PA. Για στόνερ υπάρχει η σχολή του καθαρού ενισχυτή με distortion ή fuzz από πετάλια, η σχολή του ημιβρώμικου ενισχυτή (πχ. plexi Marshall) που πουσάρεται από boosters ή άλλα βρωμοπέταλα, και η σχολή του σκέτου ενισχυτή με vintage gain στυλ όπως πχ. Matamp, Green Amps, μερικοί Orange κλπ. ή και κάτι πιο μοντέρνο. Είθισται λοιπόν να θεωρείται και καλά "μικρός" ένας Blues Junior για κάτι τέτοιο, όταν ο περισσότερος κόσμος έχει συνηθίσει να βλέπει 2 καμπίνες 4x12 και κεφαλές-γομάρια. Φυσικά αυτή η λογική δεν ισχύει σώνει και καλά για όλους, και σε καμία περίπτωση δεν καθίσταται αδύνατο να βγάλεις ωραιότατο ήχο και πχ. από έναν Blues Junior, αρκεί να χρησιμοποιήσεις το σωστό συνδυασμό πεταλιών.

Πιο πολύ αυτό που έχω άγχος είναι να μην σκάσω 300-500 ευρώ για έναν ενισχυτή που τελικά δεν θα μπορώ να παίζω τα δικά μου πράγματα ή θα πάνε τα λεφτά τσάμπα χωρίς λόγο. Δηλαδή εννοώ πως αν πχ πάρω τον bugera v55 h' v22 θα μπορώ με πεταλάκια να παίξω και μέταλ και στονερ ? Ή επειδή είναι vintage φιλοσοφίας μου είναι απαγορευτικό? Να πάω για καθαρά μόνο? Να πάω οπωσδήποτε και για παραμόρφωση? Αν μπορώ με clean ενισχυτές και πεταλάκια να μπορώ να παίξω χωρίς φόβο μεταλ και στονερ τότε μάλλον θα πάω για κάτι τέτοιο. Το λέω με την έννοια πως προτιμώ κάτι απλό και να πληρώσω μόνο πχ για 1-2 κανάλια αντί για 3-4 που θα μου είναι ΊΣΩΣ αχρείαστα. Ξέρω είναι εκνευριστική ίσως η ασχετοσύνη μου αλλά είμαι από αυτούς που τους αρέσει πιο πολύ να παίζουν παρά να ψάχνονται και να "ψειρίζουν" τα πάντα.
Δεν τίθεται θέμα, όλοι από κάπου ξεκινήσαμε, και αν δεν ρωτούσαμε - και πολύ περισσότερο αν δεν διασταυρώναμε - δεν θα μαθαίναμε ποτέ. Εσύ απλά πρέπει να αποφασίσεις αν θα καταλήξεις σαν προτίμηση σε έναν καθαρό ενισχυτή που θα σου δίνει drive από πετάλια (απεριόριστη ευελιξία μιας και υπάρχουν δισεκατομμύρια από δαύτα) ή σε έναν που θα σου δίνει και καθαρά, και βρώμικα (υπό την προϋπόθεση να σου αρέσουν και να χρειάζεσαι και τα δυο, πχ. να μην μείνει σε αχρηστία το βρώμικο). Αλλά και πάλι για αυτά θα κατασταλάξεις στην πορεία - αν κατασταλάξεις και ποτέ, γιατί άλλοι περνούν μια ολόκληρη ζωή ψάχνοντας (από χομπισμό, διάθεση εξερεύνησης ή και υπερκαταναλωτισμό έως ψυχοπάθεια). Προέχει όμως να ξεκινήσεις τις δοκιμές και τις αγορές χωρίς φόβο και πάθος. Ok, το πάθος θα έρθει αν δεν το έχεις ήδη...

 
Να προσθέσω στο παραπάνω post το εξής: παρόλο που παίζω στα περισσότερα lives με συνδιασμό 'καθαρός ενισχυτής+βρώμικο πετάλι', για κανέναν λόγο δεν πρέπει να υποτιμά κανείς το overdrive ενός καλού ενισχυτή. Εαν πετύχεις αυτό που σου αρέσει, ενδεχομένως να σου δώσει το ίδιο μεγάλη ηχητική παλέτα με δυο τρία overdrive stages από πετάλια σε live, αρκεί να είσαι διατεθειμένος να ελέγχεις το breakup περισσότερο με το χέρι σου παίζοντας(ή με το output του μαγνήτη), παρά ανάβοντας άλλο ένα πετάλι στην πορεία του σήματος. Το 'κακό' για μένα σε αυτήν την περίπτωση, είναι ότι οι ενισχυτές των οποίων το γκάζι θα ήθελα στα χέρια μου έχουν υψηλές τιμές και απαγορευτικό βάρος.

Όσον αφορά τον Blues Junior: (πέρα από το ότι προσωπικά δεν με ενθουσιάζει η stock χροιά του) έχω ακούσει/διαβάσει ότι το μεγάφωνό του είναι λίγο liability σε παραμορφωμένους ήχους με υψηλές εντάσεις, βέβαια αυτό είναι κάτι που μπορείς να αλλάξεις (με ένα καλύτερο μεγάφωνο).

 
παιδια γνωριζει κανεις γιατι σταματησε η παραγωγη των bogner - alchemist???

Γιατι διαβασα κατι περι βλαβων...συγκεκριμενα εδω :  http://www.petrucciforum.com/forums/showthread.php?63439-bogner-alchemist-discontinued εχει καποιος καποια τετοια εμπειρια??

Τον ακουσα και μου αρεσε πολυ,αλλα βλεπω πως δεν εχει master volume...ειναι πολυ κακο αυτο ε?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top