Τί closed-back καμπίνα να πάρω?

Jasemeister

Master of Ceremonies
Μηνύματα
7,354
Πόντοι
38
Έχω αυτόν τον ενισχυτη:

http://www.noiz.gr/modules.php?op=modload&name=4nAlbum&file=index&do=showpic&pid=19&orderby=dateD

που είναι κόπια του Twin Reverb αλλά με EL34. Φοράει 2 τρομερά Jensen Alnico και είναι open-back.

Λόγω του ότι ήδη φέρνει προς πρώιμο Marshall πιστεύω θα είναι καλύτερο (και πιο οικονομικό) να πάρω μια κλειστή καμπίνα με 2 ή 4 12ιντσα Celestion Vintage 30 ή Greenback ή ακόμα και συνδυασμό των δύο για να διευρύνω την ηχτική παλέτα του ενισχυτή και για hard rock/heavy metal.

Έχω μερικές απορίες όπως:

- Η καμπίνα με τα 4 έχει μεγάλη διαφορά από αυτήν με τα 2 12ιντσα σε ήχο; Με ενδιαφέρει σε επίπεδα έντασης στούντιο.

- Στη περίπτωση της καμπίνας με τα 4, αξίζει να πάω φτηνά με τον Harley Benton στον Θωμά (που κοστίζει λιγότερο απο τα 4 V30 ηχεία αν τα πάρω σκέτα) ή να επενδύσω παραπάνω για το πλεονέκτημα μιας καμπίνας από π.χ. Marshall που έχει θέσει και τα στάνταρ λίγο πολύ; Δηλαδή αξίζει η διαφορά να πληρώσω τα διπλάσια;

 
που είναι κόπια του Twin Reverb αλλά με EL34.
αρα δεν ειναι κοποια του TR... :lol: :lol:

Λόγω του ότι ήδη φέρνει προς πρώιμο Marshall
Oι..πρωιμοι Marshall (ποιοι πρωιμοι δηλ. ολοι οι Marshall της προκοπης ειναι σωστο να λεμε :lol: ) ηταν κοποιες του tweed bassman :wink:

- Η καμπίνα με τα 4 έχει μεγάλη διαφορά από αυτήν με τα 2 12ιντσα σε ήχο; Με ενδιαφέρει σε επίπεδα έντασης στούντιο.
ΕΧΕΙ διαφορα (για αυτο αλλωστε υπαρχουν και οι 2χ12 & οι 4χ12) αν τη θελεις για ΣΤΟΥΝΤΙΟ η 4χ12 ειναι παντελως αχρηστη.

Στη περίπτωση της καμπίνας με τα 4, αξίζει να πάω φτηνά με τον Harley Benton στον Θωμά (που κοστίζει λιγότερο απο τα 4 V30 ηχεία αν τα πάρω σκέτα) ή να επενδύσω παραπάνω για το πλεονέκτημα μιας καμπίνας από π.χ. Marshall που έχει θέσει και τα στάνταρ λίγο πολύ; Δηλαδή αξίζει η διαφορά να πληρώσω τα διπλάσια;
δυστυχως μια καμπινα ειναι ΠΟΛY περισσοτερα απο τα ΜΕΓΑΦΩΝΑ (& οχι ηχεια :lol: ) που φοραει.....

επισης μη νομιζεις οτι μια κλειστη καμπινα αρκει για να μετατρεψεις εναν Twin Reverb σε ενισχυτη Heavy Metal :wink:

Προσωπικα αν ηταν να παρω 2χ12 καμπινα θα ειδινα 100 ευρω παραπανω απο τη Marshall & θα επαιρνα αυτην

 
¶μα το πάμε έτσι τότε ούτε οι πρώτοι Marshall είναι κόπιες του Bassman τότε ;)

Εννοείται ότι έχει διαφορά, αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν η διαφορά θα δικαιολογούσε το επιπλέον κόστος, βάρος και όγκο μεταφοράς και τον χώρο που θα πιάσει σε ένα στούντιο η τετραπλή. Πάντως μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για την τετραπλή ότι είναι παντελώς άχρηστη για στούντιο, όλα τα στούντιο που έχω πάει τετραπλή καμπίνα έχουν. Εννοείς από θέμα ηχογράφησης καθαρά ή και ακουστικής στον χώρο;

Ναι, μεγάφωνα όχι ηχεία κλασική παραδρομή.

Καλά δεν τρέφω και αυταπάτες ότι με άλλη καμπίνα θα βγάζω ήχο triple rectifier! Απλά θέλω μπορώ να βγάζω και ήχους πιο κοντινούς σε hard rock/ heavy χωρίς να πάρω άλλο ενισχυτή.

Γιατί όμως θα προτιμούσες τον Orange????

edit: Μα καλά, 40 κιλά λέει ότι ζυγίζει, από μπετόν-αρμέ είναι?!?!?!?!?!

edit2: Δεν είπα ότι έχω μόνο εξόδους 4 και 8 Ω. To Orange είναι 16Ω οπότε δεν μου κάνει εκτός και άμα αλλάξω τη συνδεσμολογία του (πρέπει να φοράει 8Ω σε σειρά λογικά).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για βαρύ ήχο χρειάζεσαι πολύ βαριά καμπίνα!

Just jokin'... ;)

 
Γεια χαρα.

Θα συμφωνήσω κι εγω οτι η 4*12 μάλλον ειναι αχρηστη σε studio κατασταση. Ρίξε μια ματια στην Koch Ts 212 η οποία απο τη χρήση που της εχω κανει εχει δωσει πολυ καλά αποτελεσματα κυριως στα γκαζια. Είναι κοντα στη φιλοσοφία των καμπινων της Vht ,Boogie κλπ.

 
¶μα το πάμε έτσι τότε ούτε οι πρώτοι Marshall είναι κόπιες του Bassman τότε icon_wink.gif
http://en.wikipedia.org/wiki/Marshall_Amplification

Jim Marshall first went into business in the early 1960s with a small shop in Hanwell, London, selling drums, cymbals and drum-related accessories; Marshall himself also gave drum lessons. Marshall Ltd. later expanded and started selling guitars and amplifiers, the most notable of which at the time were the Fender amplifiers imported from America. These were very popular with guitarists and bass players, but also very expensive, and Jim Marshall thought he could produce an equivalent product for less money.He enlisted the help of Ken Bran, and between them they decided they most liked the sound of the 4x10" Fender Bassman.

Not wishing to tamper with something clearly not broken, they set about making copies of this amplifier.

The first few production units were almost exactly the same as the Bassman, with US-origin transformers and military surplus 5881 power valves.
:lol:

Πάντως μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για την τετραπλή ότι είναι παντελώς άχρηστη για στούντιο, όλα τα στούντιο που έχω πάει τετραπλή καμπίνα έχουν. Εννοείς από θέμα ηχογράφησης καθαρά ή και ακουστικής στον χώρο;
Ειναι απλα ΥΠΕΡΒΟΛΗ , τι να τα κανεις τεσσερα δωδεκαρια σε ενα στουντιο??? :lol:

 
Πάντως για ηχογράφηση ΕΝΑ δωδεκάρι φτάνει και περισσεύει.

Για rehearsal σε studio κοίτα καλύτερα για 2χ12", όντως τα 4χ12" δεν θα τα φχαριστηθείς σε μικρό χώρο. Μιλάω εκ (καφρο)πείρας.

 
Ρε συ Superfunk σ'αρέσει να κολλάς στη λεπτομέρεια δεν μιλάγαμε για τους first-few (μετρημένους στα δάχτυλα δηλαδή) που έφτιαξε αλλά τους πρώιμους όπου άρχισε να χρησιμοποιεί τοπικά υλικά και αναγκάστηκε να κάνει τις απαραίτητες τροποποιήσεις στο σχέδιό του για να προσαρμόσει αυτά τα υλικά :D :D :D

Να τα βλέπω να τα καμαρώνω!!! :D :D :D

Ή όπως λέει ο Kerry King "if my nuts ain't shakin when I play..."

Θέμα οπτικής είναι αυτό, και γω θεωρώ υπερβολή να δίνω 3,500 για ένα Mesa Boogie ή μια Gibson αλλά αφού πολύς κόσμος τη βρίσκει έτσι?

Τέλος πάντων στο ψητό τώρα γιατί προτιμάς τον Orange??????????????????????

 
ρε γιατρε μου μην επιμενεις...

http://www.pentodepress.com/summary.html

:lol:

και ο Bluesbreaker & o JTM 45 (δηλ.οι ενισχυτες ΣΕΙΡΑΣ που κατασκευαζε τα πρωτα χρονια ο JIM )ειναι ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ του Bassman..... "down to a "T" " που λενε και οι γιαπωνεζοι......

Τζαμπα θεωρειται ο Leo Fender ο πατριαρχης των ενισχυτων ηλεκτρικης κιθαρας?? :)

η καμπινα της Orange μου ακουγεται πιο γεματη αλλα και πιο articulate απο την αντιστοιχη της Marshall (εχει αλλωστε και λιγο μεγαλυτερο βαθος)

ειναι δε και ΠΟΛΥ πιο ΟΜΟΡΦΗ....

 
Γιατρός μπορεί να μην είμαι αλλά δεν συμφωνώ με το ότι δεν χαρακτηρίζεται κόπια. Σίγουρα δεν είναι πιστό αντίγραφο (αυτό έλειπε). Τυπικά όλες οι κόπιες διαφέρουν σε κάτι. Το κύκλωμα είναι αυτό του TR (το έχω επιβεβαιώσει μόνος μου ψάχνοντας όλο το κύκλωμα) και περιλαμβάνει τις απαραίτητες αλλαγές για να δουλεύει με EL34. Hχητικά το αποτέλεσμα σίγουρα δεν είναι ίδιο με ένα bf ΤR. Ούτε όμως και ένα TR με master volume δεν είναι ίδιο με ένα bf, παρόλο που φοράει 6L6 και λέει και Fender Twin Reverb απέξω. Αν δεν συμφωνείς, τότε πάμε πάσο ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε :D :D

Για τον Orange, ξέρω όμως ότι είσαι φανατικός tele-man και δεν προτιμάς high-gain καταστάσεις. Οπότε εννοείς το προτιμάς γι'αυτά που παίζεις ή και για high-gain?

 
γκουχ γκουχ. :oops:

θελω να ρωτησω κατι, δεν ξερω αν ειμαι πολυ οφτοπικ, απλα επειδη αναφερθηκε.

εχω μια bassman 135 κεφαλη,

την ειχα παρει πριν απο κανα δυο χρόνια, την εδινε ενας τύπος ενα 200εύρω, ομπβιουσλυ κατι δεν δουλευει καλά, λείπουν και λάμπες, τέλος παντων, σε κάθε περίπτωση ας υποθεσουμε οτι την έχω επισκευάσει και παίζει κανονικα.

σε τι καμπίνα θα την φορέσω? :oops:

εννοώ καμπίνα για μπάσο ή καμπίνα για κιθάρα. και άν θέλω να τα έχω και τα δύο? δηλαδή αν θέλω να έχω ένα κάποιο versatility στις επιλογές μου?

γιατι μια χαρά την παλεύω με τον δεκάρι τον παθφάιντερ αλλά δεν ξέρω, την έχω και κάθεται και λέω μπας και την παλέψω καπως...

δεν θέλω άπειρη ένταση και επίσης δεν ειμαι να δώσω και πολλά λεφτά. χαλβάδιαζα πριν απο λίγο τις χαρλει μπέντον καμπίνες στο θωμά αλλά δεν έχω πραγματικά ιδεά τι πρεπει να πάρω.

ξανα συγγνωμη για το οφ τοπικ αλλα αρπαξα την ευκαιρία και το έβγαλα απο μέσα μου... :)

ps: μια φωτογραφία ειναι εδω πέρα, παρολο που η κεφάλή που έχω στο σπίτι είναι πιο καινούρια απο αυτή, μαλλον μέσα 80s. αλλά και πάλι δεν παιρνω όρκο

http://www.freedomguitar.com/images/fenderbassman1352832.jpg

 
Εχεις εναν ωραιοτατο HANDWIRED & point to point ενισχυτη κατασκευασμενο μεταξυ του 1976-1981 (ο οποιος αν και εχει τα "καταραμενα" ultra linear τροφοδοτικα ,παραμενει ετη φωτος ανωτερος κατασκευαστικα απο το 90% των mass produced ενισχυτων της εποχης μας)

Κανει και για κιθαρα (οπως ολοι οι ενισχυτες που φερουν το παρεξηγημενο ονομα "bassman" ) αλλα και για μπασο (αλλωστε για παρα μα παρα πολλα χρονια δεν υπηρχαν ενισχυτες μπασου αλλα απλα οι μπασιστες επαιζαν με τους "μεγαλυτερους" ενισχυτες κιθαρας που μπορουσαν να βρουν :wink: )

αν θες να παιζεις ΚΑΙ κιθαρα ΚΑΙ μπασο τοτε θα χρειαστεις μια καμπινα με μεγαφωνα συνολικης ισχυος ανω των 300 βαττ και μαλιστα μεγαφωνα με die cast frame για να εισαι οκ & με το μπασο.

στη θεση σου θα εβαζα δυο τετοια σε μια 2 Χ 12 καμπινα και θα ημουν...πασας...

http://www.thomann.de/gr/eminence_delta_pro_12_tieftoener.htm

 
Δηλαδή θες να παίζεις και κιθάρα και μπάσο μέσα απ'αυτή?

Δεν ξέρω πόσο ζυγίζει η κεφαλή σου (ζηλεύω πάντως!) αλλά στη θέση σου θα προσπαθούσα κατόπιν συνεννόησης να παω σε κανα δυο μαγαζιά με διάφορες καμπίνες να τις δοκιμάσω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
στη θεση σου θα εβαζα δυο τετοια σε μια 2 Χ 12 καμπινα και θα ημουν...πασας...
[ashamed mode on]

οταν λες μια 2 x 12 καμπίνα εννοείς ένα κουτί που να χωράει αυτά τα δύο τα ηχεία?? η κάτι άλλο που απλά δεν πιάνω.... :oops: :oops: :oops:

και επίσης, σε ποιον μπορώ να πάω την κεφαλή να τσεκάρει την κατάσταση της??

ευχαριστώ πολυ και συγγνώμη για το πρήξιμο ε?

Edit: ναι είναι πααααρα πολύ βαριά. αλλά ειναι πολύ ωραία άισθηση.χεχε. προς το παρον την έχω δίπλα σε ένα τέισκο αναλογικό συνθι(το οποίο δουλέυει κανονικά, αλλα είναι απαράδεκτο) και τα κοιτάω και με κοιτάνε. :?

 
εχουμε εδω μεσα (στο φορουμ) ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ τεχνικους...ψαξε για Toneles & electrictabs (συγγνωμη αν ξεχναω καποιον αλλα ας οψεται το altsheimer... :lol: )

αυτο που εννοουσα για την καμπινα ειναι οτι αν θες να παιζεις και μπασο & κιθαρα αναγκαστικα καμμια απο τις 2χ12 που κυκλοφορουν στο εμποριο δεν σε καλυπτει γιατι δεν εχει τα βαττ που απαιτουνται για να σηκωσει τον ενισχυτη για χρηση μπασου,οποτε θα πρεπει η να παρεις μια αδεια καμπινα και να τη "γεμισεις" η να παρεις μια "ετοιμη" καμπινα και να αλλαξεις τα μεγαφωνα... :wink:

 
Προσωπικα αν ηταν να παρω 2χ12 καμπινα θα ειδινα 100 ευρω παραπανω απο τη Marshall & θα επαιρνα αυτην
...

η καμπινα της Orange μου ακουγεται πιο γεματη αλλα και πιο articulate απο την αντιστοιχη της Marshall (εχει αλλωστε και λιγο μεγαλυτερο βαθος)

ειναι δε και ΠΟΛΥ πιο ΟΜΟΡΦΗ....

...

Οχι για οτιδηποτε' date='και..... μεταλλους οταν γραφω προτιμω τον ογκο της Orange απο αυτον της Marshall :wink:[/quote']

Λοιπόν, επειδή το ψάχνω ακόμα το θέμα είπα να συμπληρώσω ότι έχω βρεί αρκετές απόψεις στο νετ που επιβεβαιώνουν την προτίμηση του SF για τον orange 2x12 V30. Η τελευταία που διάβασα ήταν από λινκ στο site της Carvin για την κεφαλή V3:

http://www.carvin.com/products/single.php?ItemNumber=V3&CID=V3A

http://www.carvin.com/v3review.php

αλλά ρε γμτ, 40 κιλά πράμα!!! :?
 
Ετσι πρέπει. Το καλό πράμα ζυγίσει (και κοστίζει...). :D

 
εξαρταται βεβαια και απο το πως τη χρησιμοποιεις: αν την παρκαρεις σε ενα studio η μαγαζι (η σπιτι), δε σε πειραζει και πολυ το βαρος. αν παιζεις εδω κι εκει, νομιζω οτι τελικα τα 2 δωδεκαρια (ξεχωριστα), ειναι ισως καλυτερη λυση (ασε που μερικες φορες θα κουβαλας μονο το ενα). προσωπικα ο ηχος 2χ12 ειναι και ο αγαπημενος μου (μερικες φορες νομιζω οτι αυτο ειναι που παιζει και το μεγαλυτερο ρολο στον ηχο, πιο πολυ και απο το τι ενισχυτης τα οδηγει!!). αλλα μετα απο λιγο καιρο κουβαληματος μπορει και να το μετανοιωσεις. ενω μια κεφαλη με δυο ηχεια παλευονται πιο ευκολα (ακομα και απο combo λαμπα).

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top