the amazing matsumoku guitars! CLIP!

Η δε ΤΟΚΑΙ είναι όπως έχω ξαναπεί η πιό δύσκολη που έχω πιάσει, όμως αν ξέρεις να δουλεύεις καλά τα δαχτυλάκια σου χαρίζει τρελλό ήχο (θα την συνηθήσω που θα πάει)
καλυτερα να της κανεις ενα ΚΑΛΟ ΣΕΤ ΑΠ αντι να περιμενεις να τη συνηθισεις ;)γιατι να σπας τα χερια σου?

 
whiteNoise είπε:
μην τρομαξεις ομως αν ακουσεις καμια greco να παιζει το ιδιο καλα αν οχι και καλυτερα 8) 8)
κωστα μου θυμιζεις..εμενα πριν 2 χρονια που αναφερομουν αντιστοιχα συνεχεια για suhr κτλ... :D

ελεος ποια με τις greco και tokai...1 sta 3 post σου περιεχουν αυτην την κουβεντα... ;D

πολυ πολυ φιλικα.. :)

 
Εαν επειτα απο το set up δεν σου καθεται καλα η κιθαρα τοτε η μονη λυση ειναι να πας σε πλαστικο χειρουργο να σου κανει επεμβαση στα δακτυλα σου ετσι ωστε να εφαρμοζουν τελεια στην ταστιερα...... ;D ;D ;D ;D

 
Superfunk είπε:
Η δε ΤΟΚΑΙ είναι όπως έχω ξαναπεί η πιό δύσκολη που έχω πιάσει, όμως αν ξέρεις να δουλεύεις καλά τα δαχτυλάκια σου χαρίζει τρελλό ήχο (θα την συνηθήσω που θα πάει)
καλυτερα να της κανεις ενα ΚΑΛΟ ΣΕΤ ΑΠ αντι να περιμενεις να τη συνηθισεις ;)γιατι να σπας τα χερια σου?
Μάλλον αυτό θα κάνω, αλλά δεν φταίει η κιθάρα... είναι η πρώτη μου LP και μάλλον δεν βολεύομαι, πάντως στην επόμενη βόλτα Αθήνα θα την κατεβάσω για ένα Setup.

Πάντως περιμένω και τις Burny & Greco μέσα στην εβδομάδα, οπότε θα καταλάβω αν τελικά είναι το σχήμα και το είδος αβολο για μένα.

 
Ρε παιδιά. Εντάξει, ωραία όλα αυτά με τις γιαπωνέζικες, και γω ψίνομαι αν δεν αντέξει το budget μου για την gibson sg τώρα το καλοκαίρι να αγοράσω μία. Αλλά αν δεν θες να μπλέξεις με μεταφορικά, ebay και τέτοια τι κάνεις? Δεν υπάρχει κάποιο e-shop στην Ε.Ε. που να πουλάει? Για ελλάδα μπήκα στο site του μεταλλίδη αλλά είχε κάποιες πολύ ακριβές. Πρέπει να αγοράσω αναγκαστικά απο ebay δλδ?

 
Superfunk είπε:
Φυσικα,εκτος κι αν εισαι παρα πολυ πλουσιος και δεν σε ενδιαφερουν οι κατα μεσο ορο 50% φθηνοτερες τιμες του ;)
Πλούσιος δεν είμαι και χαίρομαι γι'αυτό (το πολύ χρήμα καταστρέφει τον άνθρωπο).

Αλλά δεν υπάρχει η πιθανότητα η κιθάρα να μην είναι στην κατάσταση που λέει ο πωλητής?

Επίσης, έχω δει που λένε ότι για να σταλθεί η κιθάρα στην ευρώπη θέλουν κάποια συγκεκριμένα χρήματα για μεταφορικά.Αυτά συμπεριλαμβάνουν και το τελωνείο? Βασικά δεν ξέρω σχεδόν τίποτα από ebay (το'χετε καταλάβει πιστύω ;D ).

Αν η κιθάρα στέλνετε από κάποιον στην ευρώπη θα είναι τσαμπέ τα μεταφορικά?

 
ltdcm2.jpg


Αυτό είναι κατά το ήμισι Japoni..... (Customia 54).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
onarovatis είπε:
Ρε παιδιά. Εντάξει, ωραία όλα αυτά με τις γιαπωνέζικες, και γω ψίνομαι αν δεν αντέξει το budget μου για την gibson sg τώρα το καλοκαίρι να αγοράσω μία. Αλλά αν δεν θες να μπλέξεις με μεταφορικά, ebay και τέτοια τι κάνεις? Δεν υπάρχει κάποιο e-shop στην Ε.Ε. που να πουλάει? Για ελλάδα μπήκα στο site του μεταλλίδη αλλά είχε κάποιες πολύ ακριβές. Πρέπει να αγοράσω αναγκαστικά απο ebay δλδ?
εγω περιμενω μια ΤΟΚΑΙ απο το μεταλλιδη και μετα απο...συζητηση η τιμη που θα πληρωσω ειναι πιο καλη απο το πιο ανταγωνιστικο βρετανικο καταστημα που ξερω να πουλαει ΤΟΚΑΙ (το οποιο αναφερεται συνεχως στα tokaiforum.com)

Για την ακριβεια οταν ειχε διαθεσιμο το μοντελο που περιμενω το ειχε 100 ευρω +

 
onarovatis είπε:
Φυσικα,εκτος κι αν εισαι παρα πολυ πλουσιος και δεν σε ενδιαφερουν οι κατα μεσο ορο 50% φθηνοτερες τιμες του ;)
Πλούσιος δεν είμαι και χαίρομαι γι'αυτό (το πολύ χρήμα καταστρέφει τον άνθρωπο).

Αλλά δεν υπάρχει η πιθανότητα η κιθάρα να μην είναι στην κατάσταση που λέει ο πωλητής?

Επίσης, έχω δει που λένε ότι για να σταλθεί η κιθάρα στην ευρώπη θέλουν κάποια συγκεκριμένα χρήματα για μεταφορικά.Αυτά συμπεριλαμβάνουν και το τελωνείο? Βασικά δεν ξέρω σχεδόν τίποτα από ebay (το'χετε καταλάβει πιστύω ;D ).

Αν η κιθάρα στέλνετε από κάποιον στην ευρώπη θα είναι τσαμπέ τα μεταφορικά?

http://www.noiz.gr/index.php?topic=2770.0

α,φυσικα και ΔΕΝ υπαρχουν ΤΖΑΜΠΑ μεταφορικα απο οπουδηποτε και να σου στειλουν την κιθαρα....

 
FatalK είπε:
Ούτε για αστείο αυτό που λες... 8)
αντιθετος μιλαω πολυ πολυ σοβαρα.

 
takis είπε:
κωστα μου θυμιζεις..εμενα πριν 2 χρονια που αναφερομουν αντιστοιχα συνεχεια για suhr κτλ... :D

ελεος ποια με τις greco και tokai...1 sta 3 post σου περιεχουν αυτην την κουβεντα... ;D

πολυ πολυ φιλικα.. :)
τακη μου το ξερω πως εχω γινει γραφικος οσον αφορα αυτο το θεμα,εξαλλου μονος μου αυτοσαρκαζομαι.

οσον αφορα τις suhr η τις οποιες πανακριβες κιθαρες,τι να συζητησει κανεις?λιγο πολυ ολοι ξερουμε οτι το ακριβο ειναι και καλο.

εδω μιλαμε για περιπτωσαρα ομως,για απιστευτα οργανα σε καταπληκτικες τιμες.

και πρεπει να το καταλαβουν ολοι.

 
αθωος ο κατηγορουμενος.

αστειευομαι! :D

υπαρχουν κατα πολυ φθηνοτερες περιπτωσεις οργανων εξισου ισαξιων με τις φιρμες και καλο ειναι να τις τονιζουμε. greco greco

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προς mods: Παρακαλώ να δημιουργηθεί sticky thread με τίτλο "Η Ιαπωνική ανωτερότης" όπου κάθε σχιστομάτης του forum (δεν βγάζω απαραίτητα τον εαυτό μου απ' έξω) να δίνει, όποτε το αισθάνεται, τη δική του κατάθεση ψυχής για τη γιαπωνέζικη κιθάρα του και την ανωτερότητά της σε σχέση με αντίστοιχες αμερικάνικες. Οι συνεισφορές μπορεί να είναι και στη μορφή ποιημάτων π.χ. "πάρε Gibson ρε Αλέκο, μόνο οι ξύπνιοι παίρνουν Greco", "τις Gibson σας μαμάει η καινούρια μου Tokai", "η Gibson σου τον παίρνει απ' τη φτηνή μου Burny" ή - στο πιο βλάχικο - "θα σι φύγ' ου τάκους μόλις παίξεις με την Bacchus".  ;D ;D ;D

 
spy είπε:
Προς mods: Παρακαλώ να δημιουργηθεί sticky thread με τίτλο "Η Ιαπωνική ανωτερότης" όπου κάθε σχιστομάτης του forum (δεν βγάζω απαραίτητα τον εαυτό μου απ' έξω) να δίνει, όποτε το αισθάνεται, τη δική του κατάθεση ψυχής για τη γιαπωνέζικη κιθάρα του και την ανωτερότητά της σε σχέση με αντίστοιχες αμερικάνικες. Οι συνεισφορές μπορεί να είναι και στη μορφή ποιημάτων π.χ. "πάρε Gibson ρε Αλέκο, μόνο οι ξύπνιοι παίρνουν Greco", "τις Gibson σας μαμάει η καινούρια μου Tokai", "η Gibson σου τον παίρνει απ' τη φτηνή μου Burny" ή - στο πιο βλάχικο - "θα σι φύγ' ου τάκους μόλις παίξεις με την Bacchus".  ;D ;D ;D
XA XA XA Mας έστειλες.....

 
whiteNoise είπε:
τακη μου το ξερω πως εχω γινει γραφικος οσον αφορα αυτο το θεμα,εξαλλου μονος μου αυτοσαρκαζομαι.

οσον αφορα τις suhr η τις οποιες πανακριβες κιθαρες,τι να συζητησει κανεις?λιγο πολυ ολοι ξερουμε οτι το ακριβο ειναι και καλο.

εδω μιλαμε για περιπτωσαρα ομως,για απιστευτα οργανα σε καταπληκτικες τιμες.

και πρεπει να το καταλαβουν ολοι.
μαζι σου! ;)

 
Αν και απο οτι καταλαβαινω αυτο το thread ειναι για japanese lovers only!!!, παρακολουθοντας ολα τα παραπανω ποστ θα ηθελα να πω οτι ναι υπαρχουν κιθαρες περα απο τις κλασσικες αμερικανικες που ειναι οντως πολυ καλες, καλοφταγμενες και ολα τα σχετικα, αλλλλλααα στην τελικη παιδες υπαρχουν τοσα ειδη κιθαρας που κατανταει τελειως υποκειμενικο και οποιες συγκρισεις να γινονται ατυχης..

Παρεθεσα καποιες φωτος πιο πριν με την Washburn του εν λογω εργοστασιου και επιβεβαιωνω οτι ειναι φανταστικη κιθαρα και αψογη κατασκευη αλλα δεν μπορω να την συγκρινω πχ. με την Gibson SG του 1980 που εχω, γιατι απλα η δευτερη μου καθεται καλυτερα στα χερια, στο μανικι κλπ...

Ειναι ΒΕΒΑΙΟ οτι ολες οι κιθαρες για να αποδωσουν στο 100% θα πρεπει να ειναι σωστα σεταρισμενες αλλιως οποιαδηποτε κριτικη ειναι αδικη και παραπλανητικη..

 
Η γνώμη μου είναι οτι το ζήτημα που έχει προκύψει δεν προφέρεται για αντιπαράθεση άσπρου - μαύρου ή η Αμερικάνικης  κόντρα στην Γιαπωνέζικη παραγωγή. Σε όλους μας είναι γνωστά τα σημερινά υψηλά επίπεδα τεχνογνωσίας και παραγωγής τόσο της Αμερικής όσο και της Ιαπωνίας που προσφέρουν σήμερα εξαιρετικά όργανα σε όλα τα επίπεδα τιμών. Τώρα άν κάποιοι μπορεί να προτιμούν τα μεν ή τα δε είναι μια άλλη κουβέντα που μπορεί να την κάνουμε κάποια στιγμή.

Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι το φαινόμενο που παρουσιάστηκε σην Ιαπωνία γύρω στο 60 και κορυφώθηκε την δεκαετία του 70 και έχει σχέση με την παραγωγή και εξαγωγή μουσικών οργάνων. Μέχρι τότε την παραγωγή της ηλεκτρικής κιθάρας την μονοπωλούσε σχεδόν η Αμερική. Κάποιοι Ιάπωνες επιχειρηματίες λοιπόν σκέφτηκαν να ξεκινήσουν κατασκευή κιθάρας. Η ιδέα δεν ήταν καθόλου κακή. Η Ιαπωνία είχε αρκετά υψηλού επιπέδου εργοστάσια επεξεργασίας ξύλου και κατασκευής επίπλων και όλοι ξέρουμε οτι οι γιαπωνέζοι μαθαίνουν γρήγορα και είναι μάνα στις αντιγραφές. Η σηματικότατη μάλιστα διαφορά που υπήρχε τότε στο κόστος παραγωγής λόγω κυρίως των χαμηλών ημερομiσθίων τις έκανε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τόσο για την εγχώρια αγορά όσο και για εξαγωγές.  Ετσι και έγινε. Πολύ γρήγορα αρκετές μάρκες εμφανίστηκαν. Guyatone, Greco, Aria, Vantage κλπ. Η παραγωγή συνήθως δινόταν με συμβόλαιο σε διάφορα εργοστάσια που παρατούσαν τα έπιπλα ή οτι άλλο έφτιαχναν και ορμούσαν με ενθουσιασμό στην καινούργια και πολλά υποσχόμενη παραγωγή. Εβαλαν μάλιστα τα δυνατά τους, ιδιαίτερα στην αρχή (ξέρετε, οι πρώτες πίτσες της καινούργιας πιτσαρίας, τα πρώτα σουβλάκια του σουβλατσίδικου κλπ.) Πολλοί ήταν αξιόλογοι, μερικοί ήταν ιδιαίτεροι και έγραψαν ιστορία. Και τέτοια περίπτωση είναι ο Matsumoku. Κατασκεύσε κιθάρες για διάφορες φίρμες, αργότερα δημιούργησε την δική του φίρμα, την Westone και συνεδεσε το όνομά του με μερικές εξαιρετικής ποιότητας high end κατασκευές.

Το σχέδιο πέτυχε σε τέτοιο βαθμό, που στο τέλος λόγω του ανταγωνισμού, αρκετές γνωστές εταιρίες αναγκάστηκαν να  προχωρήσουν στη κατασκευή χαμηλού κόστους οργάνων ή και να μεταφέρουν μέρος της παραγωγής τους στην Ιαπωνία.

Ετσι λοιπόν και η Fender οταν έκλεισε το παλιό της εργοστάσιο γι να φτιάξει το νεο στην Καλιφόρνια, ξεκίνησε τις JV στην Ιαπωνία. Τι είπαν οι άμερικάνοι όταν είδαν τις  JV;

http://www.21frets.com/squier_jv/index.htm

"Everybody came up to inspect them and the guys almost cried, because the Japanese product was so good - it was what we were having a hell of a time trying to do."

Αυτή είναι λίγο πολύ η ιστορία για τις vintage γιαπωνέζικες κιθάρες εκείνης της εποχής που μας χάρισε αρκετές καταπληκτικές κιθάρες με απίστευτη σχέση αξίας τιμής.

Αυτά τα παραπάνω (τα πάρα πολλά φοβάμαι) τα λέω γιατί θέλω να τονίσω μερικά πράγματα.

1. Η αξιολόγηση αφορά κυρίως τις vintage κιθάρες εκείνης της εποχής που έχουν ιδιαιτερότητες λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών. Τότε οι κιθάρες ήταν όλες χειροποίητες με προσεκτικά επιλεγμένα ξύλα.

Αργότερα τα πράγματα άλλαξαν. Ακόμα και οι Westone του Matsumoku βιομηχανοποιήθηκαν. Δεν μπορείς λοιπόν να συνκρίνεις τις σημερινές Aria με τις τότε. Ούτε και τις Tokai, αν και είναι αρκετά καλές και τώρα.

2. Δεν είναι απαραίτητα όλες οι κιθάρες εκείνης της εποχής (ακόμη και αν είναι της ίδιας φίρμας) το ίδιο καλές, γιατί κατασκευάζονταν βάσει συμβολαίου απο διαφορετικούς κατασκευαστές. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να γνωρίζει κάποιος τον κατασκευαστή.

3. Είναι αυτές οι κιθάρες καλύτερες απο τις αμερικάνικες; Πιστεύω δύσκολα μπορείς να το πείς αυτό (αν και δεν αποκλείεται να συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις). Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε οτι πρέπει να τις συνκρίνουμε με αντίστοιχες vintage κιθάρες εκείνης της εποχής.

Αυτό που μπορώ στα σίγουρα να πω και απο προσωπική εμπειρία είναι οτι δεν υστερούν σε τίποτα. Και φυσικά η σχέση τιμής τους είναι απίστευτη!!

Εγώ πάντως είμαι ευτυχής διότι τελικά κατάφερα να κρατήσω δύο!

Squier JV Tele 83

http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00948.jpg

http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00945.jpg

http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00947.jpg

http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00944.jpg

Aria Pro II  PE – R80 Custom 83

http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00239.jpg

http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00236.jpg

http://i198.photobucket.com/albums/aa262/guitargeorge_57/DSC00196-1.jpg

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top