Θα θέλατε Να είχατε Μια τέτοια Κιθάρα?

Αν δεν είναι Benedetto ή άλλη επώνυμη με "βαρύ" όνομα, τότε θα πρέπει να είναι value for money.

 
(όλα τα καλά θέματα τα προλαβαίνω όταν έχουν φτάσει σε κουραστικό αριθμό σελίδων, αλλά θα την πω τη σαχλαμάρα μου  ;) )

ακούω πολύ και ψιλο-(τρομάρα μου)παίζω τζαζ. Οι κιθάρες που δείχνετε με αφήνουν ψιλο-αδιάφορο. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η τιμή τους :) για αυτό και θα τις πούλαγα αμέσως. Όπως και τα ρόλεξ, και τα cayenne.

Όλοι οι κιθαρίστες που ξέρω της τζαζ παίζαν με σκαφη της σειράς, ποιον να πιάσω και ποιον να αφήσω:

Pass (epi, ibanez), Montgomery (L5), Grant Green (ES-330), Ted Greene(Tele), Metheny (ES175, ibanez)

Ο δε Jimmy Bruno εκτός από φοβερός μουσικός είναι και φοβερός επιχειρηματίας (αν μπείτε στη σελίδα του θα καταλάβετε) και πιθανότατα έχει συγκεκριμένες επιχειρηματικές συμφωνίες με τον κύριο Benedetto.

Και φυσικά δεν υποννοώ ότι ο Benedetto δεν ξέρει τη δουλειά του. Απλά έχω την εντύπωση ότι αυτές οι κιθάρες προορίζονται για κάποιον με πολλά λεφτά και ψιλοάσχετο δυστυχώς από κιθάρα (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως δεν είμαι ρατσιστής με τους πλούσιους :) ) που ρώτησε ποιες είναι οι καλύτερες τζαζ κιθάρες και του είπαν "αυτές".

Superfunk είπε:
τι να την κανω τη Benedetto, να τη κοτσαρω στο Mesa Boogie & να την πλακωσω στα delay??? ;D.....
έγραψε :)

 
skantzos είπε:
Απλά έχω την εντύπωση ότι αυτές οι κιθάρες προορίζονται για κάποιον με πολλά λεφτά και ψιλοάσχετο δυστυχώς από κιθάρα (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως δεν είμαι ρατσιστής με τους πλούσιους :) ) που ρώτησε ποιες είναι οι καλύτερες τζαζ κιθάρες και του είπαν "αυτές".
Όχι.  ;)

 
Oh yes indeed  8)

κι επειδή καλή είναι η διαφωνία, αλλά πιο καλά τα επιχειρήματα,  ;) να και τι είπε ο Wes Montgomery για την κθάρα του

'I got a standard box. I don’t never want nothing special. Then if I drop my box, I can borrow somebody else’s.'

εδώ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Συμφωνώ και με τους δύο απο πάνω. Από τη μία, οι κιθάρες προορίζονται όντως για επαγγελματίες μουσικούς που παίζουν κυρίως acoustic jazz (όσοι και να είναι αυτοί). Από την άλλη, έχω την εντύπωση ότι οι περισσότερες από αυτές τις κιθάρες όντως καταλήγουν σε χέρια συλλεκτών και ότι το γεγονός ότι τις βλέπουμε στα χέρια διάφορων γνωστών παικτών έχει να κάνει περισσότερο με endorsements και λιγότερο με την προτίμησή τους στο συγκεκριμένο όργανο.

skantzos είπε:
Montgomery (L5), Grant Green (ES-330), Ted Greene(Tele), Metheny (ES175, ibanez)



Βάλε και Smith, Kessel, Farlow, Martino, Burrell, Hall, Benson, Ritenour...


 








Pass (epi, ibanez)




Διορθωσούλα: κυρίως με ES-175 έπαιζε.


 
skantzos είπε:
....

Όλοι οι κιθαρίστες που ξέρω της τζαζ παίζαν με σκαφη της σειράς, ποιον να πιάσω και ποιον να αφήσω:

Pass (epi, ibanez), Montgomery (L5), Grant Green (ES-330), Ted Greene(Tele), Metheny (ES175, ibanez)

...

...

Βάλε και Smith, Kessel, Farlow, Martino, Burrell, Hall, Benson, Ritenour...

...
Κάτσε να δούμε με τι παίζει και ο THEOD.  :P

(Ξέχασα, ΜΗ ΤΥΧΟΝ και ρωτήσει κανείς για την επωνυμία του οργάνου (sic)  ;D )

 
skantzos είπε:
Όπως και τα ρόλεξ, και τα cayenne.
Για τα ρόλεξ συμφωνώ...τώρα για τις cayenne...όταν θα οδηγήσεις μία, ίσως, αλλάξεις γνώμη...όπως και με τις Manzer... ;)

Όπως είπε και προηγούμενα φίλος, η κριτική από περιοδικά γίνεται εύκολα.

Αυτό που με "στεναχωρεί" είναι ότι ενώ εδώ μέσα έχουμε επώνυμους και πολύ καλούς κατασκευαστές οργάνων δεν έχουμε τη συμμετοχή τους σε ένα τέτοιο θέμα (που η άποψή τους-εάν όντως μια benedetto-Manzer αξίζει τα πολλά λεφτά που κάνουν-θα είχε βαρύνουσα αξία).

Είμαι από τους πλέον αδιάφορους με τα αυτοκίνητα...και εμένα μια Porche δεν είναι το όνειρο της ζωής μου. Παρ όλα αυτά δεν μπορώ να την απαξιώσω τόσο εύκολα σαν αυτοκίνητο, βλέποντας την μόνο σας status symbol ή επειδή την οδηγάει ένας πλούσιος ή επειδή την οδηγάει κάποιος που δεν ξέρει να οδηγάει

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
skantzos είπε:
Oh yes indeed  8)

κι επειδή καλή είναι η διαφωνία, αλλά πιο καλά τα επιχειρήματα;) να και τι είπε ο Wes Montgomery για την κθάρα του

'I got a standard box. I don’t never want nothing special. Then if I drop my box, I can borrow somebody else’s.'

εδώ
Please...  ::)

H προσφυγή στην αυθεντία δεν θεωρείται καν επιχείρημα σε κανένα σοβαρό debate.  ;)

 
skantzos είπε:

Ο δε Jimmy Bruno εκτός από φοβερός μουσικός είναι και φοβερός επιχειρηματίας (αν μπείτε στη σελίδα του θα καταλάβετε) και πιθανότατα έχει συγκεκριμένες επιχειρηματικές συμφωνίες με τον κύριο Benedetto.


 


Και φυσικά δεν υποννοώ ότι ο Benedetto δεν ξέρει τη δουλειά του. Απλά έχω την εντύπωση ότι αυτές οι κιθάρες προορίζονται για κάποιον με πολλά λεφτά και ψιλοάσχετο δυστυχώς από κιθάρα (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως δεν είμαι ρατσιστής με τους πλούσιους :) ) που ρώτησε ποιες είναι οι καλύτερες τζαζ κιθάρες και του είπαν "αυτές".



έγραψε :)



 

 


Θα ήθελα να συμφωνήσω με πολλά απο αυτά που αναφέρεις φίλε μου .


 


Το marketing πάνω στις  jazz κιθάρες την εποχή μας χωρίζεται στους



1.Benedetto που έχει το 1/3 της πίτας



2.
http://www.sadowsky.com/  που έχει το άλλο 1/3


3.Gibson,D angelico ,Ibanez,Epiphone,D'Aquisto  κλπ που παίρνουν ότι περισσέψει


 


 Αυτές οι εταιρίες ή οι  guitar luthiers  προσεγγίζουν γνωστούς κιθαρίστες και κλείνουν συμβόλαια (2 -3-5 ετών) με σκοπό την προβολή. Πολλές φορές υπάρχουν και ποσοστά



απο κάθε εμφάνιση του μουσικού (Δημόσια Προβολή οργάνου)



 Στην Ελλάδα δύο αρκετά γνωστοί κιθαρίστες που έχουν συμβόλαιο με εταιρία ,απο οτι



μου έχουν πει , σε καμιά περίπτωση δεν τους αφήνουν να χρησιμοποιήσουν άλλη κιθάρα σε συναυλία και σε ανοιχτά μαθήματα.  


 





Oh yes indeed  8)


 


κι επειδή καλή είναι η διαφωνία, αλλά πιο καλά τα επιχειρήματα,  ;) να και τι είπε ο Wes Montgomery για την κθάρα του



'I got a standard box. I don’t never want nothing special. Then if I drop my box, I can borrow somebody else’s.'

 


εδώ


 


Όλοι οι παλιοί γνωστοί κιθαρίστες  είχαν απλή αντιμετώπιση πάνω στον τομέα της επιλογής οργάνου . πχ







 


Ο όρος box δεν είναι υποτιμητικός  .¨Ετσι ονόμαζαν τις artchtop λόγο του σχήματος και του όγκου. Τα μεγάλα κουτιά είχαν τέτοιο μέγεθος γιατί πρώτο χρησιμοποιήθηκαν



σε Big Bands το 30 και για να ακουστεί το όργανο (χωρίς μέσο ενίσχυσης) χρειαζόταν πολύ μεγάλο σκάφος (  18, 19) και τρομερά δυνατό παίξιμο. Πρώτος που έβαλε ενίσχυση στο 'όργανο όπως επίσης προώθησε την κιθάρα ως σολιστικό όργανο ήταν ο Charlie Christian  .(αν δεν είχε κυκλοφορήσει ο δίσκος solo flight) μπορεί και να μήν υπήρχαν μουσικοί όπως j.pass, jim Hall. 'Οσο για την κιθάρα του Wes άν υπάρχει η συγκεκριμένη (που ο ίδιος έπαιζε)  μπορεί και να κοστίζει σήμερα  όσο μια Ferrari 8).    


 


Οι περισσότεροι επέλεγαν φθηνές gibson για λόγους όπως.



1.Η τιμή τους  Es 175 = 175 δολάρια



2.Laminated, Εχει πολύ καλύτερη ατάκα στη νότα ή punch στον ήχο , Παίζει παντού και πάντα το ίδιο (δεν επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες )


 


Ενας απο τους πρώτους που άρχισαν για βιοποριστικούς λόγους να διαφημίζουν με συμβόλαιο ήταν ο Joe Pass  που έπαιζε με μια Ibanez για δέκα χρόνια που στην πραγματικότητα δεν του άρεσε .Θεωρούσε οτι ο ήχος της κιθάρας δεν ήταν παχύς .



http://www.jazzguitar.be/joe_pass_guitar.html

 


Σίγουρα οι περισσότεροι από τους  μουσικούς που εμείς θαυμάζουμε ήταν και είναι όλη μέρα μέσα στους δρόμους προσπαθώντας  να κλείσουν μια δουλειά, πολλές φορές  δίνοντας και λίστα πελατείας.Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσαμε να τους κατηγορήσουμε αρνητικά.


 


Υπάρχουν και περιπτώσεις όπως



1. Metheny που γεμίζει στάδια και παίζει με ότι θέλει χωρίς να χρειάζεται να διαφημίσει



για να κερδίσει κάτι  παραπάνω .



2. Μουσικοί όπως ο Ted Greene ή και Mick Goodrick  που ήταν αφοσιωμένοι και 100%100 δοσμένοι στην μελέτη και δεν τους ενδιέφεραν οι κιθάρες .Ο πρότως  μπορεί και να είχε 1000 βιβλία αρμονίας και τα περισσότερα από αυτά  να τα είχε μελετήσει.(αν σας ενδιαφέρουν οι ακκορντομαχίες αυτό είναι η βίβλος


 


Alfred Ted Greene Chord Chemistry Guitar Book Standard)


 


Για να δώσω ένα τέλος σε αύτα που λέμε ,πραγματικά κιθάρες όπως οι Benedetto ποιο



συχνά τις βλέπεις στα χέρια πλούσιων παιδιών και σε πασίγνωστους μουσικούς που τις διαφημίζουν ;)



Η κιθάρα που παρουσίασα είναι ελληνικής κατασκευής και βασίζεται στα σχέδια κατασκευής της Benedetto .Την έχω συγκρίνει μαζί  με περίπου 40 jazz κιθάρες στη Γαλλία με μάρτυρες τους ίδιους τους καταστηματάρχες και πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα , με τη διαφορά ότι η συγκεκριμένη  έχει σύστημα  bazz feiten για καλύτερο intonation σε όλο το εύρος της ταστιέρας  ;)



Τα συμπεράσματα είναι δικά σας  :)


 


Αυτά  :)


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν μιλάμε για έναν κατασκευαστή Archtop σαν τον Benedetto, ίσως τον νούμερο ένα στον κόσμο σήμερα δηλαδή, είναι φυσιολογικό οι τιμές του να είναι σ αυτά τα επίπεδα. Αν φτιαχνεις έναν αριθμο οργάνων κάθε χρόνο που πουλιουνται σ αυτές τις τιμές και είσαι πετυχημένος χρεωνεις και ανάλογα. Κάτι παρόμοιο είδα φέτος στην Ισπανία όταν, κοιτάζοντας για κιθάρες επισκεφτήκαμε τα μαγαζιά των hermanos conde, Reyes και ramirez (οι πιο γνωστοί κατασκευαστές στην Ισπανία). Τα professional μοντέλα άρχιζαν γύρω στα 7000€, και τα φτηνότερα κατασκευάζονταν από άλλους, όχι φυσικά από τους τοπ μάστορες. Αν άξιζαν οι ακριβές; ..μυθικος ήχος!!! Αν το πάθος-ενασχόληση με ακουστικό παιξιμο είναι σοβαρο, αργά η γρήγορα θέλεις ένα όργανο σ αυτό το επίπεδο. Οπότε τι κανείς; .. Πας γραναδα όπου βρίσκονται οι όχι γνωστοί κατασκευαστές και ξαφνικά είσαι στη μισή τιμή και λιγότερο.

Σημάδια των καιρών: ενώ παλιά και οι τρεις που ανέφερα είχαν λίστα αναμονής γύρω στα τρία χρόνια, τώρα όλοι μας είπαν γύρω στους τρεις μήνες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ πάντως δεν έχω απάντηση στο αρχικό ερώτημα του Τheod...

από τον ίδιο τον Theod..."Θα ήθελες να έχεις μία Benedetto?"

τώρα που ξέρουμε ότι έχεις μία κιθάρα handmade, custom...κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου?

 
marathon είπε:
Εγώ πάντως δεν έχω απάντηση στο αρχικό ερώτημα του Τheod...

από τον ίδιο τον Theod..."Θα ήθελες να έχεις μία Benedetto?"

τώρα που ξέρουμε ότι έχεις μία κιθάρα handmade, custom...κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου?
Τι να την κάνω  :D

Αφού  ασχολούμαι μόνο με το κοντραμπάσο

Μόνο χώρο θα μου πιάνει ;D ;D ;D ;D ;D

 
THEOD είπε:
Τι να την κάνω  :D

Αφού  ασχολούμαι μόνο με το κοντραμπάσο

Μόνο χώρο θα μου πιάνει ;D ;D ;D ;D ;D
Eλπίζω τότε να μην δώ την κιθάρα που έβαλες στις φωτογραφίες...στις αγγελίες... ;D ;D

Μην πάει τζάμπα και το τέστ με τις 40 κιθάρες... ;)

 
marathon είπε:
Eλπίζω τότε να μην δώ την κιθάρα που έβαλες στις φωτογραφίες...στις αγγελίες... ;D ;D

Μην πάει τζάμπα και το τέστ με τις 40 κιθάρες... ;)
όχι τα πραγματικά καλά εργαλεία δεν τα πουλάω  :)

 
THEOD είπε:
όχι τα πραγματικά καλά εργαλεία δεν τα πουλάω  :)
Η κιθάρα αυτή χρειάζεται και το αντίστοιχο σταντ: http://www.monteleone.net/grandstand.html

Ο ίδιος κύριος κατασκευάζει την κιθάρα που μου αρέσει: http://www.monteleone.net/blue_deluxe.html απαντώντας έμμεσα στον τίτλο του θρεντ. Η τιμή εκκίνησης είναι τα 10.000 δολ.

 
Μιά και μιλάμε για επιθυμίες... 8)...

Εγώ θάθελα βέβαια να μπορώ να παίρνω 5-10 κιθάρες το χρόνο  ;D, έτσι, να ενημερώνομαι αδέλφια  ;) και να σχηματίζω μιά σφαιρική άποψη  ;D!

Στα σοβαρά πάντως, για μένα το πρόβλημα δεν είναι αν η μία του τάδε κάνει 35.000 και η δείνα του άλλου 2.500...  Το πρόβλημα είναι να βρεί κάποιος τον χρόνο και τα χρήματα για ν'αποκτήσει πρόσβαση στα όργανα που τον ερεθίζουν :o (σόρρυ για το πορνό) και τελικά ό,τι και να διαλέξει να μπορεί να πεί: αυτή είναι κιθάρα για μένα!

Εγώ πάντως ΠΟΛΥ θάθελα να δοκιμάσω μιά τέτοια:

http://www.yanuziello.com/electricGuitars/indexEguitar.html

Κι ένα δωράκι για τη γιορτή μου ;): Προσέξτε τον μέγιστο Danny Carron!

Charles Brown - Bad Bad Whiskey 1992

 
ez είπε:
Μιά και μιλάμε για επιθυμίες... 8)...

Εγώ θάθελα βέβαια να μπορώ να παίρνω 5-10 κιθάρες το χρόνο  ;D, έτσι, να ενημερώνομαι αδέλφια  ;) και να σχηματίζω μιά σφαιρική άποψη  ;D!

Στα σοβαρά πάντως, για μένα το πρόβλημα δεν είναι αν η μία του τάδε κάνει 35.000 και η δείνα του άλλου 2.500...  Το πρόβλημα είναι να βρεί κάποιος τον χρόνο και τα χρήματα για ν'αποκτήσει πρόσβαση στα όργανα που τον ερεθίζουν :o (σόρρυ για το πορνό) και τελικά ό,τι και να διαλέξει να μπορεί να πεί: αυτή είναι κιθάρα για μένα!

Εγώ πάντως ΠΟΛΥ θάθελα να δοκιμάσω μιά τέτοια:

http://www.yanuziello.com/electricGuitars/indexEguitar.html

Κι ένα δωράκι για τη γιορτή μου ;): Προσέξτε τον μέγιστο Danny Carron!

Charles Brown - Bad Bad Whiskey 1992
Ντον τ γουορι ILIAS

Θα κανονίσουμε με τα παιδιά του νοιζ να κάνουμε ένα μικρό παζάρι ,θα μαζέψουμε τα χρήματα και στη Γιορτούλα σου μαζί με την τούρτα θα σου κάνουμε και μια κιθάρα δωράκι  :) :) :) :) :) :) :) :)

 
Αγαπητέ φιλε Yameth ( τεράστιε και φοβερέ)....νομίζω ήρθε η ώρα να έχουμε και στο νοιζ..τιποτα κληρωσεις απο σπονσορες....τι λες?

Να κληρωνεται κανα costoumaki κιθαρονι..τιποτα χαμοντς....rhodes...καμια gabrielotama χειροποιητη....κ.ο.κ....

 
Korgious είπε:
Αγαπητέ φιλε Yameth ( τεράστιε και φοβερέ)....νομίζω ήρθε η ώρα να έχουμε και στο νοιζ..τιποτα κληρωσεις απο σπονσορες....τι λες?

Να κληρωνεται κανα costoumaki κιθαρονι..τιποτα χαμοντς....rhodes...καμια gabrielotama χειροποιητη....κ.ο.κ....
+100000000

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top