Πως μπορώ να το ξέρω προσωπικά? Αυτή είναι η εικόνα που έχει (είχε) βγάλει προς τα έξω. Μ'αυτά που μας λέει ο Ρόσκο, πλέον δεν ισχύει, οπότε σίγουρα έχει να κάνει και με την εποχή, τις συνθήκες, κλπ. Ωστόσο και ο Steve (που, θα μου επιτρέψεις, ΔΕΝ είναι απλά ένας καλός κιθαρίστας που παίζει rockbluezlick είπε:ο μαυροπερισσοτερος ειναι το ιδιο το ROCK(μαζι με μερικους αλλους) ο αλλος ειναι ενας καλος κιθαριστας που παιζει ΡΟΚ.
το οσο αφορα το σκατοχαρακτηρας ησουν μπροστα σε οσα εχουν γινει κ ξερεις την αληθεια?(οχι μονο εσυ αλλα οσοι το λενε) εχω βαρεθει αυτην την καραμελα οτι ειναι σκατοχαραχτηρας κ αλλες τετοιες πιπες επειδη καποιοι απλα τα λενε.....
ξερετε πραγματικα τι εχει γινει κ επερνε κρανιο?
Καλά, και ο Morse δεν είναι μικρούλης...koraxprs είπε:Και ο Morse είναι το μέλλον.
;D Το ξέρω ντε! Καμια 50ριά δεν είναι; Σαν μουσικός μιλούσα, και παικτικα είναι ένας πλήρης σύγχρονος κιθαρίστας, που ακόμα πιστεύω συνεισφέρει στην εξέλιξηThe Genius Loci είπε:Καλά, και ο Morse δεν είναι μικρούλης...![]()
Ναι κι εγώ έτσι ξέρω. Το ανέφερα απλά για να συγκρίνω την απώλεια, αν μπορεί κάποιος να πει κάτι τέτοιο...Ο Lord είχα την εντύπωση ότι αποχώρησε βασικά για λόγους προσωπικούς και υγείας, όχι μουσικούς.
55koraxprs είπε:;D Το ξέρω ντε! Καμια 50ριά δεν είναι; Σαν μουσικός μιλούσα, και παικτικα είναι ένας πλήρης σύγχρονος κιθαρίστας, που ακόμα πιστεύω συνεισφέρει στην εξέλιξη![]()
ε οχι δα...marathon είπε:O Jeff Beck
Εξέλιξη δεν εννούμε να ανέβει το gain, η ταχύτητα και τα παπατζιλίκια. Ούτε να αλλάξεις τον προσωπικό σου ήχο. Και ναι, ο Vai π.χ. εξελίσσεται, δε λέω ότι γίνεται πιο φιλικός στο αυτί, απλά πειραματιζεται, άκου π.χ. το Lotus Feet σε σχέση με τα άλλα No7 instrumentals (For the Love Of God, Hand On Heart). Δεν ισχυρίστηκα ότι είναι εύκολο. Π.χ. ο Yngwie δεν έχει προχωρήσει βήμα.freerock1974 είπε:Noμιζω οτι ο μπλακμορ ξεφευγει απο την κριτικη ως βιρτουοζου η εξελισσομενου κιθαριστα.Ο ανθρωπος ειναι ΡΟΚ συνθετης.
Απ την αλλη,ποιος βιρτουοζος εχει εξελιχθει?
Ο βαι η ο σατριανι?Η επρεπε ο ριτσι να παιζει ταπινγκ με το gain στο 30 για να ναι συγχρονος?Δεν εχει αναγκη κατι τετοιο και θα ταν και αφυσικο.
Μιλαμε για κιθαριστες αναλογα με την εποχη τους.
Και για να εξελιχθεις ως κιθαριστας,(αν και προσωπικα νομιζω δεν ειναι αυτο το θεμα για τον μπλακμορ)πρεπει να τα παρεις απ την αρχη τα πραματα σαν ενα βιβλιο που αν διαβασεις τις τελευταιες 10 σελιδες δεν καταλαβαινεις γρι..
Και ο μπλακμορ μαζι με 2-3 αλλους ειναι η αρχη.Αυτο και μονο τον καθιστα ενα ιερο τερας αξιο σεβασμου κι ας του αρεσουν οι ζωνες αγνοτητας...
Άκουσε το σχετικά "πρόσφατο" Where Were You, και σύγκρινέ το με τη παλιά του παρουσία...freerock1974 είπε:ε οχι δα...
ειναι ενα αλλο ιερο τερας,αλλα συγχωρα με,τον βρισκω ιδιο κι απαραλλαχτο..
καθολου απλα ισως λιγο μπερδευτικεςRayDTutto είπε:@bluezlick
Φάσκεις και αντιφάσκεις λίγο; Για ξαναδιάβασε τα quotes σου...
Συμφωνουμε.marathon είπε:Όμως δεν θα ήθελα να τον δώ τώρα. Θα ήθελα να μείνω με εκείνη την ανάμνηση και όχι με την σημερινή. Γιατί είναι κακό να αποκαθηλώνονται τα παιδικά μας είδωλα.![]()
Δεν συμφωνώ...δες το έργο 15 ετών του Pat Metheny...freerock1974 είπε:Αν καιοι ιδιοφυιες δεν εξελισσονται..
Και εδώ θα διαφωνήσω...είναι επικίνδυνο να κρίνουμε ένα μέλος ενός γκρουπ...πολύ περισσότερο όταν βλέπουμε την μετέπειτα -μοναχική-εξέλιξή του...suhrgr είπε:5) Ανέδειξε τόσους πολλούς μουσικούς (Gillan,Coverdale,Dio,Wisbone Ash κ.α.) όσο
κανείς άλλος νομίζω.
Νομιζω οτι οι περισσοτεροι ταχθηκαμε φανερα η εμμεσα υπερ της ''ιδεας'' blackmore.suhrgr είπε:Νομίζω ότι η υπερβολή και η αποκαθήλωση ή η απαξίωση και ο υποβιβασμός, είναι στο πετσί του Έλληνα. Βασικά όσοι από εδώ είναι κιθαρίστες θα έπρεπε να προσέχουν πολύ τα λόγια τους για τον Blackmore και την αξία του. Και αυτό γιατί:
1) Και κούτσουρο να του δώσεις να παίξει, πάλι Blackmore θα ακούγεται !
2) Έγραψε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ riff και solos και ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΗ αμέτρητα !
3) Ότι έπαιζε στο studio, το έπαιζε και live και ακόμα καλύτερα !
4) Σε αντίθεση με άλλα ΙΕΡΑ ΤΕΡΑΤΑ (γιατί τέτοιος είναι και αυτός), έφυγε από
το ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ, άφησε στους υπόλοιπους το ΟΝΟΜΑ (ναι, ο παλιοχαρακτήρας) και
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ξανά ένα άλλο ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ
5) Ανέδειξε τόσους πολλούς μουσικούς (Gillan,Coverdale,Dio,Wisbone Ash κ.α.) όσο
κανείς άλλος νομίζω.
Για πάντα θα απορώ τι θα γινόταν αν προχωρούσε το project με Phil Lynott και Ian Paice.
Ελπίζω, αν ασχοληθεί με blues...να συνεργαστεί επιτέλους με τον Paul Rodgers (μη του μείνει και το μεράκι)
Αν κάποιοι από εδώ θέλουν να μάθουν κάτι παραπάνω, ας ρωτήσουν τον EDDIE VAN HALEN...για τον BLACKMORE...
Και όσο για τον Μεγάλο κιθαρίστα Steve Morse...μπορεί να συνεχίσει να παίζει υπέροχα...αλλά ΠΟΤΕ δε θα μπορούσε να γράψει και δεν έγραψε φυσικά...ένα Gates Of Babylon ή ένα Rainbow Eyes (ναι ο μονοκόματος)....που σήμερα μπορούν να ακούγονται από 14χρονους όπως είπε εδώ κάποιος για το συγκεκριμένο δίσκο...
ΕΛΕΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ ! ΕΛΕΟΣ !
χμμμ...Δηλαδή όταν πήρε τα παλληκάρια από τους ELF..μάλλον ολόκληρη τη μπάντα, συνέχισε με τον αντίστοιχο LORD και τον αντίστοιχο PAICE ?marathon είπε:Ο Blackmore προφανώς και είχε συνέχεια, αλλά πάλι με μεγάλους μουσικούς...δεν είχε το ίδιο αποτέλεσμα όταν έμεινε μονος του.
Δεν εννοώ αυτό...λέω ότι τα παλικάρια των ELf ΗΤΑΝ καλοί μουσικοί και τον πλαισίωναν επάξια...αντιθέτως οι Βlackomernights είναι και λίγο (ως πολύ) κάνω τη πλάκα μου.suhrgr είπε:χμμμ...Δηλαδή όταν πήρε τα παλληκάρια από τους ELF..μάλλον ολόκληρη τη μπάντα, συνέχισε με τον αντίστοιχο LORD και τον αντίστοιχο PAICE ?