Σαν κατασκευή δεν πιστεύω ότι θα διαφέρει και πάρα πολύ από την G-400 της Epiphone' date=' και τις θεωρώ περίπου ίδιες και σε playability μιας και ακολουθούν τις ίδιες προδιαγραφές (αντιγράφουν την
Gibson '61 SG).
[/quote']
Γιατί το λες αυτό; Έχει η Epiphone ένα κομμάτι μαόνι σώμα; Και η ποιότητα κατασκευής (Κορέα?) είναι στα ίδια επίπεδα με τη Γιαπωνέζα;
Βασίλη...διάβασε προσεκτικά...
και θα καταλάβεις ότι
η Edwards για εμένα
είναι ΙΔΙΑ με την Epiphone Elitist SG που και one-piece mahogany body έχει και φτιάχνεται στην Ιαπωνία και έχει
Gibson μαγνήτες!!!
Με την G-400 είπα
είναι σχεδόν ίδιες εάν βάλουμε στην G-400 ένα
σετ καλούς μαγνήτες...διαφέρουν στο one-piece body υπέρ της Edwards και στα κλειδιά υπέρ της Epiphone που έχει Grover και όχι φτηνά Kluson-type.
Και τότε το κόστος τους σχεδόν εξομοιώνεται με την Epiphone να παραμένει και λίγο φθηνότερη...Γι' αυτό και καταλήγω σε αυτό το συμπέρασμα:
Τώρα που και η Epiphone σταμάτησε την Elitist SG '61, που είχε πάνω
Gibson μαγνήτες, αυτές οι κιθάρες θα είναι η μοναδική λύση αν δεν θέλει κανείς να φθάσει στα 1900 ευρώ της
Gibson '61 RI και αν βαριέται να κάνει κάποια βασικά modifications στην G-400.
όπου διευκρινίζω ότι ως βασικά modifications εννοώ τους μαγνήτες και τα ποτενσιόμετρα.
-------------------------------------------------------------------------------------
Και τώρα γενικά περί ποιότητας κατασκευής της Epiphone:
Η Epiphone έχει ανέβει σε ποιότητα κατασκευής κατακόρυφα τα τελευταία 2-3 χρόνια και αυτό φαίνεται αν πιάσεις μια G-400 του 1998-1999 και μια του 2005 και τις συγκρίνεις. Η δεύτερη θα είναι μακράν ανώτερη, μιλάω από ίδιαν εμπειρία σε όλους τους τομείς. Ξύλα, playability, φινίρισμα, ηλεκτρικά, μαγνήτες...και η πλάκα είναι ότι πλέον
κατασκευάζονται ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ και όχι στην Κορέα στο ολοκαίνουριο Qingdao Plant της Epiphone! 8O
Υπάρχει βέβαια και μια ολόκληρη σειρά από κιθάρες που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και είναι ακόμη ανώτερες, αλλά οι οποίες δεν διατίθενται στην Ευρώπη, αλλά μονάχα στην Ιαπωνική αγορά, όπου ο ανταγωνισμός σε αυτό το επίπεδο χρημάτων είναι ακόμη σκληρότερος επειδή υπάρχουν ιαπωνικές φίρμες όπως Tokai, Edwards κλπ. που φτιάχνουν μια χαρά όργανα.
Για όλο τον υπόλοιπο πλανήτη η Epiphone φρόντισε (και καλά έκανε...αν αναλογιστεί κανείς το παρελθόν της και την τωρινή εξάρτησή της από την
Gibson) να ανέβει ένα επίπεδο σε σχέση με παλαιότερα προκειμένου να μην συγχέεται στο μυαλό του καταναλωτή με άλλες εταιρείες χωρίς καμία αξιοπιστία και ιστορία που κατασκεύαζαν κιθάρες στην Ασία (Washburn, Starfire, Stagg κλπ. κλπ.).