Σε σχέση με το αρχικό, η ταχύτητα περίπου ίδια, οι τονισμοί όμως νομίζω καλύτεροι.
Μια ακόμη βελτίωση θα μπορούσε να γίνει αν φράσεις ή κομμάτια τους παιζόντουσαν με διαφορετική δυναμική (σιγά-μέτρια-δυνατά κλπ.) ή με κατάλληλη μετάβαση δυναμικής (κρεσέντο κλπ. - δηλαδή δυναμώνοντας σιγά-σιγά).
Το πιο απλό παράδειγμα είναι να παίζουμε πιο δυνατά τη μελωδία όταν ανεβαίνει σε ψηλότερες νότες και πιο σιγά όταν χαμηλώνει.
Η διακύμανση στις δυναμικές κάνει πιο ενδιαφέρουσες και τις επαναλήψεις σε κάθε κλίμακα (είτε σε κομμάτια φράσεων είτε σε ολόκληρες φράσεις ή και μέρη).
Αν δεν υπάρχουν σημειωμένες οι δυναμικές διακυμάνσεις στην παρτιτούρα (συνήθως είναι) πρέπει να τις επινοήσεις εσύ. Καθαρά θέμα μουσικού γούστου (αλλά και πρακτικών αναγκών καμιά φορά). Όσο μαθαίνεις το κομμάτι θα τις βρεις και πιο εύκολα.
Πολύ πιθανό να ξέρεις τα παραπάνω, απλά τα γράφω κι εγώ.