Τα σόλο στον δίσκο του Christopher Cross

Το γεγονός ότι ένα σόλο έχει ροκ φρασεολογία δεν το μειώνει καθόλου κατα την άποψη μου. Και συμφωνώ απόλυτα με τον Beato στην ανάλυση που κάνει.

Αν και για μενα είναι ένας απο τους καλύτερους δίσκους που κυκλοφόρησαν, δεν θυμάμαι αναφορές στους μουσικούς, και παρ' όλα αυτά καταλάβαινα πως ήταν οι καλύτεροι και ξεροστάλιαζα να τους ακούω. Αλλά έχω κάτι δεκαετίες να πιάσω το άλμπουμ στα χέρια μου, οπότε μπορεί να ξεχνάω κιόλας. 

Το γεγονός πως εμφανίστηκε ένας τραγουδοποιός απο το πουθενά, που χρησιμοποίησε τους καλύτερους σεσιονάδες, ενω είχε όπως είναι φανερό, το επίπεδο να καλύψει μόνος του τις ανάγκες του άλμπουμ του (εδω έπαιζε κιθάρα ο Neil Young στα δικά του και δεν ντρεπότανε ? ) λέει πολλά για την συστολή του καθως και για την μετεπειτα ανύπαρκτη πορεία του στις show business.

Δεν είχε το ύφος και την εμφάνιση του ροκά για την εποχή. Ηταν στρουμπουλός με κοκκινα μάγουλα, φορούσε χαβανεζικα πουκάμισα και μάλλον δεν είχε και αυτοπεποίθηση. Δεν ήταν ψώνιο ο άνθρωπος.

Προσωπικά μου άρεσε πολύ σαν τραγουδιστής αλλά και σαν μουσικός. Συνθετικά και εκτελεστικά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεν είπα ότι το σόλο δεν είναι καλό. Λέω ότι δεν ταιριάζει με το υπόλοιπο σύνολο του δίσκου και σίγουρα ο ίδιος δεν έχει την στιλπνάδα των σεσσιονάδων.

Εγώ τείνω να συμφωνήσω με τον @panorios. Ο παραγωγός Michael Omartian είναι τεράστιο όνομα για να αδιαφορήσει για το επίπεδο ενός τόσο μεγάλου σόλο μέσα στο μιξ. Μάλλον δεν τους ταίριαξε ηχητικά και τους βόλεψε να γεμίσουν όλο αυτό το outro.

Διαβάζω τώρα ότι στα grammy χτυπήθηκε και κέρδισε το The Wall.....

αλλά....grammy είναι αυτά.

 
Λίγο οff topic αλλά....

"Ride Like the Wind" is the debut single................ It features backing vocals by Michael McDonald and a guitar solo by Cross. The guitar solo was undermixed and barely audible.

Αυτός ο M.McDonald! Όπου έχωνε τη μουσούδα του κάτι καλό έβγαινε πάντα.....!

 
Άμα γράφεις τέτοιο κομμάτι είσαι εξ ορισμού "μουσικός"΄ και σπουδαίος κιθαρίστας.


άντε πάλι.

Βρε συ....

ρωτήσαμε γιατί είναι χαμηλό το σόλο στο μιξ

 
Το έχω ψαξει αρκετά όλη τη μέρα (γενικά όταν βρίσκω ένα ενδιαφέρον θέμα το ψάχνω πολύ). Μάλλον σίγουρα είναι θέμα παραγωγού που δεν είναι καθόλου τυχαίος με πωλήσεις 350Μ δίσκων και 3 grammy από 10 υποψηφιότητες. Ο ίδιος είπε στην συνέντευξη ότι ο Cross ήταν ιδιαίτερα άπειρος, αν και έφερε τον δικό του ηχολήπτη από το Texas στο LA που φυσικά ο Omartian αναγνώρισε την αξία του και τον κράτησε. Ο Cross έφερε επίσης μαζί του όλο το group που έπαιζε μαζί στο Austin που όλοι έχουν τον βασικό ρόλο στον πρώτο δίσκο, αλλά ...για άγνωστους λόγους ο ίδιος ο Cross περιόρισε στο ελάχιστο τη συμμετοχή τους στον επόμενο δίσκο.

Εδώ ο ηχολήπτης που πέθανε το 2020



https://eu.statesman.com/story/entertainment/music/2020/08/26/chet-himes-engineer-who-worked-with-christopher-cross-and-others-dies-at-73/42466539/

και εδώ η όλη ιστορία όπως διηγείται ο ίδιος ο Cross

https://www.austinchronicle.com/music/2012-01-20/the-reluctant-celebrity/

https://www.goldminemag.com/articles/theres-singer-songwriter-christopher-cross-meets-eye

Ο ίδιος αναφέρει επίσης το ότι έπαιξε με τους Purple το 1970, αν και οι ίδιοι το έχουν επίσημα αρνηθεί.

 
αλλά βέβαια εδώ είναι εντελώς άλλη υπόθεση με τον Burt Bacharach από πίσω. Παλιές καραβάνες
Δεν ήξερα ότι από πίσω ήταν ο Bacharach, Είναι απίστευτος αυτός ο άνθρωπος, το τι έχει γράψει, πραγματικός θρύλος.

Παλιά τον έβρισκα γλυκανάλατο αλλά τόσο ήξερα.

Κρείττον οψιμαθή είναι ή αμαθή.

 
Δεν ήξερα ότι από πίσω ήταν ο Bacharach, Είναι απίστευτος αυτός ο άνθρωπος, το τι έχει γράψει, πραγματικός θρύλος.

Παλιά τον έβρισκα γλυκανάλατο αλλά τόσο ήξερα.

Κρείττον οψιμαθή είναι ή αμαθή.
ναι, ο Cross έχει συμμετοχή μόνο στους στίχους

 
η συνέχεια του βίντεο από πιο πρίν.

Δείτε πως δουλεύει ένας μεγάλος παραγωγός και πως σκέφτεται.




 
Ακούγοντας τo χαρακτηριστικό και catchy πα-ρα-ρα-ρα στο τέλος του τραγουδιού ένας μέσος ακροατής, του καρφώνεται στο κεφάλι και το τραγουδάει, ακόμη και αν δεν ξέρει γρι αγγλικά.

Έγινε μεγάλη επιτυχία στο ευρύ κοινό λόγω του "πα-ρα-ρα-ρα" και όχι του όποιου σολαρίσματος οποιουδήποτε μουσικού οργάνου(λες και καταλαβαίνει και πολλά πολλά ένας μη μουσικός από αυτά).

Η ηλεκτρική κιθάρα σε όλο το τραγούδι δεν εμφανίζεται παρά μόνο στο τέλος άλλωστε.Μέχρι τότε σχεδόν εξαφανισμένη ήταν.

Επίσης, ούτε το τραγούδι αλλά ούτε ο δίσκος είναι τόσο ροκ που να εστιάζει στις ηλεκτρικές κιθάρες και τα τρελά ντραμς.

Τα σολαρίσματα τα άφησαν μια χαρά οι Pink Floyd στα outro του Τhe Wall ή του Comfortably Numb, αλλά

α) Με ηλεκτρική κιθάρα μπήκαν, ηλεκτρική κιθάρα έπαιξαν και  με ηλεκτρική κιθάρα βγήκαν,

β) Ήταν κατιτίς πιο ροκ οπότε "έχασαν" το Grammy γιατί δεν άγγιξαν καθόλου έναν πιο popular(πιο εύπεπτο για πιο ευρύ κοινό δηλαδή) ήχο όπως το άλμπουμ του C.Cross.

Εν κατακλείδι, χωρίς να είμαι ειδικός, πιστεύω πως ήταν απλά θέμα....Μάρκετινγκ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έγινε μεγάλη επιτυχία στο ευρύ κοινό λόγω του "πα-ρα-ρα-ρα" και όχι του όποιου σολαρίσματος οποιουδήποτε μουσικού οργάνου(λες και καταλαβαίνει και πολλά πολλά ένας μη μουσικός από αυτά).
που κάλλιστα μπορεί να ήταν και προσθήκη του παραγωγού

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top