τα πρωτα μου βηματα στην jazz.

trigga είπε:
Το μονο πραγμα που δεν προκειται ποτε να διδαχτει κανεις ειναι αν εχεις ταλεντο στην γρηγορη εκμαθηση κ αν εχεις ψυχη να δωσεις.
Ξεχασες το ΒΙΩΜΑ για καλυτερα ΜΠΕΝΤΖ. ;D ;D ;D

(υ.γ. σορρυ δεν μπορεσα να κρατηθω)

Και για να μην ειμαι και τελειως αχρηστος, να προτεινω να ριξετε μια ματια σε μερικα βιβλια του MI πανω στην συγχρονη θεωρια της μουσικης, ειναι αρκετα καλα.

 
odis13 είπε:
Ξεχασες το ΒΙΩΜΑ για καλυτερα ΜΠΕΝΤΖ. ;D ;D ;D
Ε ναι τα bends μετα θα ακουγονται κουρδισμενα.....

Μεταξυ πλακας κ σοβαρου οι εμπειριες ζωης μαλλον βοηθουν τον καλλιτεχνη να εμβαθυνει την συγκεντρωση του στο ταξιδι που διηγειται.Συνεχιζω να πιστευω πως δεν ειναι πρωτευων χαρακτηριστικο ενος μουσικου με ψυχη.Ολοι οι ανθρωποι με το μυαλο τους μπορουν να ταξιδεψουν κ να "δωσουν" εγκεφαλικη ενεργεια απλα ισως ειναι το τσιταρισμα στο γκαζι.

Ανοιγω μεγαλες κουβεντες ωρα που ειναι ε?Το βραδυ μαλλον θα παρουν αξια :P

 
XE xe ρωτησε καποιος τον Wes : Πως θα μαθω Jazz? εσυ πως εμαθες? να παω berklee ?

Απαντηση : εχεις σπιτι σου 1 δισκο jazz? (ναι εχω 100) Τοτε εχεις 100 berklee

 
ELIANIOS είπε:
XE xe ρωτησε καποιος τον Wes : Πως θα μαθω Jazz? εσυ πως εμαθες? να παω berklee ?

Απαντηση : εχεις σπιτι σου 1 δισκο jazz? (ναι εχω 100) Τοτε εχεις 100 berklee
Έχω ένα ακόμα καλύτερο.

"It's easy to play any musical instrument: all you have to do is touch the right key at the right time and the instrument will play itself." (J. S. Bach)

 
spy είπε:
Έχω ένα ακόμα καλύτερο.

"It's easy to play any musical instrument: all you have to do is touch the right key at the right time and the instrument will play itself." (J. S. Bach)
Δεν ειναι ουτε καλυτερο ουτε χειροτερο.

ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ> BULL'S EYE ασχετα ποιος το πε

ΣΩΣΤΟΣ ΡΕ ΣΠΥΡΟ(αν σε λενε ετσι) ή πρακτωρα(δε φαινεται να σε λενε ετσι) ;D

 
ELIANIOS είπε:
XE xe ρωτησε καποιος τον Wes : Πως θα μαθω Jazz? εσυ πως εμαθες? να παω berklee ?

Απαντηση : εχεις σπιτι σου 1 δισκο jazz? (ναι εχω 100) Τοτε εχεις 100 berklee
ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.

 
harilatron είπε:
ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
Επιτρεψε μου να αναρτησω το trade λογοτυπο μου σαν αλλη απαντηση που ειναι ατακα του Mark Knopfler προς τον Chett Atkins σε αναλογη ερωτηση.

U WANNA STUDY?

SIT DOWN & PLAY

 
'Η τα ομηρικα χρονια διδαχης του Satriani απ'τον Lennie Tristano που διαβαζοντας τα σου φερνουν τουλαχιστον σε ιστορια μυησης jedi, χαρακτηριστικο ειναι το πως ο Tristano εδινε μονο μια οδηγια στον Satriani στην αρχη της μαθητειας τους, "Μονο να παιξεις τη σωστη νοτα", και ο Satriani διηγειται πως μερικες φορες ολη η ωρα του μαθηματος αναλωνωταν στον να βρει τη μια μοναδικη σωστη νοτα και πως τη στιγμη που επαιζε τη λαθος "Το μαθημα τελειωνε, τα μαζευα και εφευγα".

 
ΣΩΣΤΟΣ.

Μου θυμίζει το άλλο:

Παει ένας νεαρός μαθητής σε ένα γέρο δάσκαλο του Κουνγκ Φου και του λέει:

"Δάσκαλε θέλω οι γροθιές μου να γίνουν σκληρές σαν πέτρα."

Και τότε ο δάσκαλος του είπε:

"Και η πέτρα σμιλεύεται από το νερό όταν την χτυπάει το κύμα. Μάθε να επικεντρώνεσαι στους στόχους και όχι στα μέσα. Και όταν το αξίζεις, το σωστό μέσο θα παρουσιαστεί μπροστά σου. Είτε αυτό είναι γροθιές από πέτρα είτε κύματα από νερό"

 
miyagi.jpg
 
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΤΟΥΡΙΕΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Από ότι άκουσα Θανάση όντως είναι τα πρώτα σου βήματα στην jazz. Στην πραγματικότητα βέβαια αυτό που άκουσα δεν ήταν jazz. Μου φάνηκε αδιάφορο το clip. Δεν είχε κάτι να με τραβήξει, ούτε κεντρικό θέμα ούτε κορυφώσεις.. Ωστόσο δεν είπα πωπώ, τραγικό , το βγάζω τώρα! Και αυτό πιστεψέ με είναι κάτι σημαντικό.... Άρα με δουλειά έχεις μέλλον.

Άκου αν θες μερικές συμβουλές για βελτίωση.

1) Όλο το παιχνίδι στην jazz είναι να δημιουργείς tension και να το λύνεις! Το αυτί μας περιμένει να ακούσει κάτι που του ακούγεται αρμονικό, κάτι που του ακούγεται σε τάξη!

Όταν ακούσει μια νότα 'λάθος' (δεν υπάρχουν τέτοιες στην jazz πίστεψέ με, μόνο κακές στιγμές υπάρχουν...) βαράει συναγερμός!!! Τι έγινε ρε παιδιά λέει? Κάτι δεν πάει καλά! ΟΛΟ το παιχνίδι είναι να μάθεις να δημιουργείς επίτηδες 'λάθος' νότες και να λύνεις μετά τη δυσαρμονία! Τότε προκαλείς το συναίσθημα της λύτρωσης και της ικανοποίησης στον ακροατή! Για να μάθεις βέβαια πως διορθώνεις μια τέτοια νότα χρειάζεται πολύ μελέτη.

2) Ένας άλλος τρόπος να ακουστείς out είναι να φτιάξεις patterns με συγκεκριμένες νότες ( άσχετο αν ταιριάζουν αρμονικά με τις συχορδίες εκείνη τη στιγμή) και να το μεταφέρεις διατονικά σε άλλες τονικότητες κρατώντας όμως ίδιο το pattern!

O λόγος που το αυτί μας αποδέχεται αυτή την δυσαρμονία είναι το ότι αναγνωρίζει το pattern ανάμεσα στις επαναλήψεις και του δημιουργείται η αίσθηση της τάξης!!!!!!!

3) Εκτός από αρμονία που χρειάζεσαι οπωσδήποτε, χρειάζεσαι και ακούσματα!!!! Κορυφαίο δάσκαλο θα σου πρότεινα τον Don Mock, ότι βρεις σε cd- dvd-book πάρτο με κλειστά μάτια και είναι περιττό να σου πω ότι ο κύριος καθηγητής στο πως παίζουμε out αλλα βγάζουμε πανέμορφες φράσεις  είναι ο τεράσιος Allan Holdsworth!!!

Άν πάρεις μυρωδιά έστω και λίγο τι κάνει ο Allan, τότε έχεις κάνει τεράτιο βήμα!!

Τέλος πάντων καλή μελέτη!

 
Βέβαια πριν μάθεις να παίζεις out, πρέπει να έχεις παίξει και λίγο "in"... :)

 
govanmaniac είπε:
Από ότι άκουσα Θανάση όντως είναι τα πρώτα σου βήματα στην jazz. Στην πραγματικότητα βέβαια αυτό που άκουσα δεν ήταν jazz. Μου φάνηκε αδιάφορο το clip. Δεν είχε κάτι να με τραβήξει, ούτε κεντρικό θέμα ούτε κορυφώσεις.. Ωστόσο δεν είπα πωπώ, τραγικό , το βγάζω τώρα! Και αυτό πιστεψέ με είναι κάτι σημαντικό.... Άρα με δουλειά έχεις μέλλον.

Άκου αν θες μερικές συμβουλές για βελτίωση.

1) Όλο το παιχνίδι στην jazz είναι να δημιουργείς tension και να το λύνεις! Το αυτί μας περιμένει να ακούσει κάτι που του ακούγεται αρμονικό, κάτι που του ακούγεται σε τάξη!

Όταν ακούσει μια νότα 'λάθος' (δεν υπάρχουν τέτοιες στην jazz πίστεψέ με, μόνο κακές στιγμές υπάρχουν...) βαράει συναγερμός!!! Τι έγινε ρε παιδιά λέει? Κάτι δεν πάει καλά! ΟΛΟ το παιχνίδι είναι να μάθεις να δημιουργείς επίτηδες 'λάθος' νότες και να λύνεις μετά τη δυσαρμονία! Τότε προκαλείς το συναίσθημα της λύτρωσης και της ικανοποίησης στον ακροατή! Για να μάθεις βέβαια πως διορθώνεις μια τέτοια νότα χρειάζεται πολύ μελέτη.

2) Ένας άλλος τρόπος να ακουστείς out είναι να φτιάξεις patterns με συγκεκριμένες νότες ( άσχετο αν ταιριάζουν αρμονικά με τις συχορδίες εκείνη τη στιγμή) και να το μεταφέρεις διατονικά σε άλλες τονικότητες κρατώντας όμως ίδιο το pattern!

O λόγος που το αυτί μας αποδέχεται αυτή την δυσαρμονία είναι το ότι αναγνωρίζει το pattern ανάμεσα στις επαναλήψεις και του δημιουργείται η αίσθηση της τάξης!!!!!!!

3) Εκτός από αρμονία που χρειάζεσαι οπωσδήποτε, χρειάζεσαι και ακούσματα!!!! Κορυφαίο δάσκαλο θα σου πρότεινα τον Don Mock, ότι βρεις σε cd- dvd-book πάρτο με κλειστά μάτια και είναι περιττό να σου πω ότι ο κύριος καθηγητής στο πως παίζουμε out αλλα βγάζουμε πανέμορφες φράσεις  είναι ο τεράσιος Allan Holdsworth!!!

Άν πάρεις μυρωδιά έστω και λίγο τι κάνει ο Allan, τότε έχεις κάνει τεράτιο βήμα!!

Τέλος πάντων καλή μελέτη!
Σαν να ακουω το δασκαλο μου ειδικα οταν εκανες αναφορα στον Don.

Παναγιωτη? εσυ εισαι μηπως?

 
spy είπε:
Βέβαια πριν μάθεις να παίζεις out, πρέπει να έχεις παίξει και λίγο "in"... :)
Σωστός ο παίχτης....

Στο στάδιο πάντως που από In συνέχεια, προσπαθείς να παίζεις Out και για όσο αυτό κρατήσει, ίσως και χρόνια δηλαδή, το παιξιμό σου χειροτερεύει προσωρινά...

Elianos όχι δεν είμαι ο Παναγιώτης... Πάντως αν στα έλεγε μπράβο του....

 
govanmaniac +1 απο μενα. Δεν εχω πει ουτε για πλακα οτι κατεχω εστω και ενα χιλιοστο σε αυτο το ειδος..αλλωστε φετος αρχισα σστηματικη δουλεια πανω σε αυτο (το απλοαντ ειναι πριν κανα χρονο).

Συμφωνω επισης οτι για να παιξεις out πρεπει να κατεχεις πολυ καλα το in.

Eννοειτε οτι θελω οχι πολυ.. απειρη μελετη.

 
Φετος αρχισα το jazz αρμονια του Μπαλταζανη (αυτο εννουσα). Στο συγκεκριμενο δεν προβληματιστηκα για τα ακορντα καθολου απο τεχνικης φυσεως, δειξε μου ενα παραδειγμα να σου πω περιπου που βρισκομαι ..
Παιδιά το συγκεκριμένο βιβλίο είναι κατάλληλο,για αρχάριους της τζαζ αρμονίας?

Ευχαριστώ :)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top