Θέλει κόπο, υπομονή και χρόνο οπότε το παράτησα το όλο θέμα.. ένεκεν γνωστός τεμπέλης!
Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη σαν τεχνική (μιλάμε για φυσιολογικά πράγματα, όχι για εξωπραγματικά), και κατά την γνώμη μου δεν θέλει περισσότερο κόπο και υπομονή από άλλες που όλοι χρησιμοποιούμε.
Θέλει απλά λίγο κάθε τόσο να ασχολείσαι, και έρχεται σιγά σιγά.
Το θέμα είναι να την βάλεις στο παίξιμό σου σαν τεχνική (ας μην την "έχεις" τέλεια) στην πιο απλή μορφή της.
Μετά όλα γίνονται μόνα τους.
Αν βέβαια το μέτρο είναι ο Gambale, τότε το αντίστοιχο μέτρο στο alternate picking θα πρέπει να είναι πχ ο McLaughling.
Δεν περιμένεις να γίνεις Malmsteen για να χρησιμοποιήσεις τις τεχνικές αυτές στο παίξιμο.
Είναι όπως λέω εγώ "παραπάνω όπλα στο οπλοστάσιο".
Αν σου αρέσει, η γνώμη μου είναι να συνεχίσεις που και που να ασχολείσαι, και να αρχίσεις να την χρησιμοποιείς στο παίξιμο.
Αν δεν βιάζεσαι τρελά ... μια χαρά θα σου έρθει.
1. Ο πρωτος που έτυχε να δω να το κάνει ήταν ο Michael Angelo Batio. Μοιραία, την θεωρώ ταρζανιλίκι ως τεχνική, δεν μου λέει τίποτα ως ήχος.
2. Μου φαντάζει βέβαια εξωπραγματικά δύσκολη αλλά δεν.
3. Με "αγχώνει" ως άκουσμα αυτός ο καταιγισμός που ξαφνικά με φέρνει από τα μπάσα στα πρίμα.
4. Είμαι πολυ περίεργος; ?
1. Έχεις κι εσύ κάτι αναφορές κιθαριστών ...
Δηλαδή ο Μιχαήλ Άγγελος δεν έπαιζε γρήγορα alternate picking? Αυτό γιατί δεν είναι ταρζανιλίκι? Ποιος ήχος του κιθαρίστα αυτού σου λέει κάτι? Ο συγκεκριμένος είναι ακριβώς αυτό (για τα γούστα μου) ότι και να κάνει, δεν φταίνε οι τεχνικές, αν αυτός που τις χρησιμοποιεί ....
2. Δεν είναι στην πραγματικότητα. Αν μιλάς για τέτοιες ταχύτητες, όλα είναι εξωπραγματικά.
3. Αυτό το "από τα μπάσα στα πρίμα" είναι
για τα δικά μου γούστα ζητούμενο, όποτε το ακούω τρελαίνομαι. Και σε άλλες τεχνικές είναι πολύυυυυ πιο έντονο (πχ μεγάλα διαστήματα, string skipping, κλπ).
4. Εντάξει βρε συ, γούστα είναι αυτά, αλλά .... ΝΑΙ.