Summing in the Box VS Out of the box

fleamail

Μέλος
Μηνύματα
4,889
Πόντοι
38
Με αφορμή πρόσφατο θέμα περί itb και οtb summing και απόκτησης καινούργιου mixing desk ετοίμασα 2 version από το ίδιο κομμάτι το ένα summed in the box (Cubase 5) και το άλλο Out of the Box (Soundcraft 6000)

Στο otb έχουν χρησιμοποιηθεί 16 κανάλια της κονσόλας σε στέρεο ζευγάρια, τύμπανα, room, μπάσο, καθαρές κιθάρες, distorted κιθάρες, solo κιθάρες, effects, parallel compression και όλα αυτά αφού μαγειρευτούν επιστρέφουν σαν stereo track στο Cubase μέσο μιας SSL alpha link.

Δεν έχω επέμβει καθόλου στις εντάσεις, όλα στην κονσόλα είναι στο unity gain, την χρησιμοποίησα δηλαδή καθαρά σαν summing box και όχι σαν mixing desk.

Οι 2 version βρίσκονται εδώ σε 24bit 44100 wav αρχεία.

Φυσικά και δεν θα πω ακόμη ποιο είναι ποιο ;D  8)

 
Εχεις χρησιμοποιησει τις ιδιες ρυθμισεις (plug ins,vol,eq) στο Cubase και στις 2 Version?

 
Ναι, στην ουσία τα groups υπήρχαν ήδη από την itb μίξη και απλά τα δρομολόγησα στην κονσόλα.

 
Το πρώτο μου αρέσει πάρα πολύ και ελπίζω να είναι το ΟΤΒ γιατί το δεύτερο, αν και πιο απλωμένο στην στερεοφωνία του, ακούγεται πολύ περίεργο στις δυναμικές του, έχει θολούρα γενικώς και ιδιαίτερα στις μεσαιουψηλές.

Αν και νομίζω ότι είναι (το πρώτο) το ΙΤΒ γιατί δεν νομίζω ότι η πρόσθεση επιπλέον κυκλωμάτων να καθάριζε το κομμάτι και να προσέθετε πρίμα, μάλλον το αντίθετο θα περίμενε κανείς να συμβεί.

Άρα ψηφίζω το πρώτο σαν καλύτερο και νομίζω ότι είναι το ΙΤΒ

 
Superfunk είπε:
Γιατι?Σου αρεσει να ξοδευεις λεφτα? ;D
Όχι, για να δικαιολογήσω αυτά που έδωσε ο fleamail! ;D

Προτιμώ δηλαδή να κάνω λάθος εγώ παρά να έχω την εντύπωση πως κάποιος έδωσε χρήματα και έχει χειρότερο ήχο από πριν.

Ότι θέλω λέω μεσημεριάτικα.. ::)

fleamail, ωραίο κομμάτι και ηχογράφηση με στοιχεία art rock από 70s. Ποιος/οι είναι ο παίχτης αν επιτρέπεται?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν μπορώ να πω ότι υπάρχει θέμα καλύτερου και χειρότερου, απλά διαφορετικού και χαίρομαι ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα γιατί μου χαρίζουν περισσότερες επιλογές. Άλλωστε δεν με ενδιέφερε τόσο το αναλογικό summing όταν πήρα την κονσόλα παρά οι τεράστιες ευκολίες διασύνδεσης που προσφέρει σε ένα υβριδικό περιβάλλον εργασίας μέσω του πολύ καλά σχεδιασμένου patch bay της.

fleamail, ωραίο κομμάτι και ηχογράφηση με στοιχεία art rock από 70s. Ποιος/οι είναι ο παίχτης αν επιτρέπεται?
Το λινκ υπάρχει στην υπογραφή μου  ;)

 
relevant_to_my_interests1.jpg


  ;D

Άνοιξα τα αρχεία με την προκατάληψη ότι δεν θα υπάρχει διαφορά αλλά η διαφορά είναι εμφανής ακόμα και στα multimedia ηχεία του υπολογιστή.

  Η διαφορά στις δυναμικές αλλά και στην ισορροπία των οργάνων είναι εμφανής, με το πρώτο να είναι πιο pumping και γκαζάτο. Το δεύτερο είναι πιο smooth αλλά και κάπως "σιδερωμένο".

Πάντως διατηρώ μια μικρή επιφύλαξη για το αν τα πιατίνια έχουν την ίδια ένταση και στα δύο αρχεία. Ίσως να ξέφυγε λίγο η ισορροπία?  ??? 

 
Και για να τερματίσω την τόσο μεγάλη αγωνία  ;D το 1ο είναι το itb και το 2ο το otb.

Προσωπικά, όπως και στο υπόλοιπο συγκρότημα, άρεσε το 2ο αποτέλεσμα άσχετα αν το συγκριτικό έγινε αφού κυκλοφόρησε το EP ;D

Το σίγουρο είναι ότι θεωρητικά αλλά και πρακτικά το συγκριτικό είναι λάθος καθώς αδικεί και τις δυο πλευρές. Ειδικά στην otb τεχνική αν τα busses είχαν δρομολογηθεί από την αρχή του mix σίγουρα θα έδινε διαφορετική προσέγγιση και μάλιστα το γεγονός ότι η κονσόλα ήδη παρέχει αυξημένο headroom (στο αυτί τουλάχιστον) οι δυνατότητες θα ήταν αυξημένες και τα αποτελέσματα πολύ διαφορετικά! Σίγουρα δεν πρόκειται για πεταμένα λεφτά καθώς ο χαρακτήρας της soundcraft είναι μοναδικός και ειδικά τα smooth ψηλά της και αυτό το φυσικό gluing compression που δίνει την καθιστά άλλο ένα εργαλείο σε μια παλέτα επιλογών! 

O Nikodemos έχει κάνει μερικές πολύ εύστοχες παρατηρήσεις για την διαδικασία και για το ολο concept του itb vs otb που ελπίζω να βρει χρόνο ανάμεσα στο στοκάρισμα και στην καλωδίωση για να τις αναπτύξει!  ;D

 
Για να πω την αλήθεια, το 1ο μου άρεσε κάπως περισσότερο και δεν μου έκανε καθόλου έκπληξη που ήταν itb. Εμφανείς διαφορές απ'το μπάσσο ως το ταμπούρο και τα πιατίνια. Όντως το 2ο ακούγεται κάπως πιο ομογενές/σιδερωμένο (όχι ότι είναι κακό αυτό) και μου φάνηκε γενικά πως το 1ο κράτησε καλύτερα τα transients όσο "ψήλωνε" συχνοτικά το περιεχόμενο. Βέβαια ούτε επαγγελματίας είμαι, ούτε έχω κανένα σοβαρό εξοπλισμό (βλέπε αυτιά), ούτε έχω ακούσει το tracked υλικό, οπότε μη με πάρεις και πολύ σοβαρά.  ;D

Από περιέργεια, μήπως θυμάσαι ποια soundcraft χρησιμοποιήθηκε στο 2ο;

Α, και (άσχετο) you've got a new fan!  ;D Έχετε άλλα κομμάτια να ακούσω; Μήπως θέλετε πληκτρά για πιο space rock καταστάσεις; (πλάκα κάνω)

 
infectme247 είπε:
Από περιέργεια, μήπως θυμάσαι ποια soundcraft χρησιμοποιήθηκε στο 2ο;

Έχετε άλλα κομμάτια να ακούσω;
Εεεε μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά το θέμα  ;D

 
fleamail είπε:
Εεεε μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά το θέμα  ;D
Για την soundcraft έχεις δίκιο, δεν το είχα προσέξει. Άσε που έχει μέρες που τα άκουσα και απλά περίμενα το αποτέλεσμα.

Όσο για τα κομμάτια, προφανώς τα άκουσα όλα στο site... αυτό λέω... Έχετε κανένα άλλο EP πχ?

 
Fleamail, μάλλον έπρεπε να το ποστάρεις Σεπτέμβρη για να ακούγαμε περισσότερες γνώμες. Τώρα τον Αύγουστο στο νετ κυκλοφορούν μόνο ιοί. ;D

Thanks πάντως για τον χρόνο σου και την προσπάθεια.

Η αλήθεια είναι πως είμαι λίγο μυγιάγγιχτος όταν ακούω ένα ήχο που μου αρέσει, να αλλάζει πολύ (είτε προς το αντικειμενικά καλύτερο είτε προς το χειρότερο)

Anyway, το πρώτο ακούγεται στα αυτιά μου πολύ καλό.Με τον SSL ηχογραφήθηκε το κομμάτι? Αν όχι με τι converter? Σε ποια δειγματοληψία?

Χρησιμοποίησες outboard compression και ποιους compressors (είτε plug-in είτε outboard)?

 
infectme247 είπε:
Όσο για τα κομμάτια, προφανώς τα άκουσα όλα στο site... αυτό λέω... Έχετε κανένα άλλο EP πχ?
Ααα! ;D Όχι αυτή είναι η πρώτη κυκλοφορία!

Haryy ναι με την SSL 24bit στα 44100, μέσα στον χειμώνα την απόκτησα προς αναβάθμιση της fireface και μπορώ να πω ότι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος! Ειδικά σε σχέση τιμής - απόδοσης και αριθμού καναλιών νομίζω ότι είναι κατηγορία από μόνη της χωρίς κάποια άλλη σοβαρή πρόταση. Ειδικά αν θέλεις να στίσεις υβριδικό σετ απ με 24 i/o στο φτερό είναι άριστη λύση.

Από outboard compression χρησιμοποίησα πολύ τον purple audio action στο tracking κυρίως σε snare, μπάσο και κάποιες distorted κιθάρες. Μετά έχω παίξει πολύ με parallel compression με έναν Drawmer 1968 σε τύμπανα και μπάσο μαζί και με έναν pro vla σε πολλές καθαρές κιθάρες. Γενικά επειδή τα κομμάτια παίζουν πολύ με τις δυναμικές και έχουν μια ροή που αναπτύσσεται και κορυφώνεται προς το τέλος έχω χρησιμοποιήσει πολύ parallel compression ακόμα και σε fx chanells με αρκετό automation.

Τώρα από plugins το fatso της uad είναι το νέο μου κόλλημα ειδικά στο drum group σε χαμηλές ρυθμίσεις αλλά και στα room μικρόφωνα με πολύ πάτημα σε συνδυασμό με το τέλειο free plugin της SSL, LMC. Επίσης από uad τους 1176, neve 33609, 88RS και La-2a τους χρησιμοποίησα συνέχεια σε κιθάρες και bass. Μετά χρησιμοποιώ πολύ τον  PSP Vintage Warmer στα toms, και Sonalksis TBK3, Sonnox Transmod και Dynamics σε snare και μπότα.

Αυτό τον καιρό κοιτάω να επεκτείνω κι άλλο τις outboard δυνατότητες σε comps, είδη έχω πάρει ένα ζευγάρι distressors και κοιτάω να ζευγαρώσω τον action αλλά και κάτι σε διαφορετική υλοποίηση γιατί πολύ fet έπεσε!  ;D

 
Τhanks για το feedback! ;)

Ωραίος πρέπει να είναι ο action..Και τα UAD..τι να λέμε. :)

Μήπως μπορείς να ανεβάσεις δείγμα του 33609 (με και χωρίς) σε κάποιο drum overhead ή room pair?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top