Subdivisions: focus on Neil Peart

Δε μιλάει κανείς?

Ντράμμερς? Πως σας φαίνεται τεχνικά το κομμάτι? Ειδικά ως Έλληνες ντράμμερς?  ;)

 
Τι ακριβώς... ζητάς να ακούσεις?  ;D

Το κομμάτι είναι υπέροχο, τεχνικά είναι ψηλά και δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς.

Τα λέω σαν "Έλληνας ντράμμερ".

 
sentientno6 είπε:
Τι ακριβώς... ζητάς να ακούσεις?  ;D

Το κομμάτι είναι υπέροχο, τεχνικά είναι ψηλά και δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς.

Τα λέω σαν "Έλληνας ντράμμερ".
Θα σου πω που πήγαινε το "Έλληνας ντράμμερ".  :)

Το κομμάτι ξεκινάει με 7/8... και με αρκετούς ντράμμερ που έχω μιλήσει, τους φαίνεται δύσκολο να το κρατήσουν...

Δηλαδή από Καλαματιανό... δεν...  ;D

Σίγουρα είναι "αλλού" τεχνικά, αλλά φαντάζομαι και πολύ καλό "benchmark" για κάποιον ντράμμερ.

 
The Genius Loci είπε:
Θα σου πω που πήγαινε το "Έλληνας ντράμμερ".  :)

Το κομμάτι ξεκινάει με 7/8... και με αρκετούς ντράμμερ που έχω μιλήσει, τους φαίνεται δύσκολο να το κρατήσουν...

Δηλαδή από Καλαματιανό... δεν...  ;D

Σίγουρα είναι "αλλού" τεχνικά, αλλά φαντάζομαι και πολύ καλό "benchmark" για κάποιον ντράμμερ.
To θέμα δεν είναι ότι το time signature, είναι 7/8...

Καθε time signature αλλωστε απλά σου δείχνει πως σκέφτεσαι, πως μετράς, και πόσο μεγαλύτερο ή μικρότερο σε σχέση με 4/4 είναι το μέτρο...

Το θέμα είναι τι παίζει σε 7/8....

Τεχνικά και μουσικά το κομμάτι είναι υπέροχο...

Αλλα όταν μιλαμε για drummers έχω δει πιο τεχνικούς απο neil part...

Kαι οταν μιλάς για Έλληνες drummers, Μην νομίζεις ότι είμαστε τόσο κουλοί...

Δεν είμαστε 30 χρόνια πισω που η έννοια ωδείο υπήρχε μόνο στο λεξικό...

Περαν αυτού υπάρχουν πληθώρα πληροφοριών...να εκμεταλευτεις...

 
Nordic είπε:
Kαι οταν μιλάς για Έλληνες drummers, Μην νομίζεις ότι είμαστε τόσο κουλοί...

Δεν είμαστε 30 χρόνια πισω που η έννοια ωδείο υπήρχε μόνο στο λεξικό...

Περαν αυτού υπάρχουν πληθώρα πληροφοριών...να εκμεταλευτεις...
Κάθε άλλο παρά νομίζω ότι είστε κουλοί.  ;)

Το χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα, γιατί όντως έχω δει αρκετούς ντράμμερ να μην μπορούν να κρατήσουν άνετα σύνθετα time signatures, τα οποία στο κάτω κάτω βρίσκονται στη μουσική μας παράδοση.

 
Γενικα στις μερες μας υπαρχει ελλειψη απο καλους ντραμερς που να μπορουν να βαλουν ομορφα πραγματα και σε 'περιεργα' η λιγοτερο συνηθισμενα time signatures.

Και δυστυχως απο οτι βλεπω στους νεους κοιτανε περισσοτερο ολοι την ταχυτητα. και χανουν σε ολα τα αλλα που ειναι κ η ουσια.

[ολα αυτα για οσον αφορα στους 'ελληνες' και στους κουλους]  ;D

 
chris4puzzle είπε:
Γενικα στις μερες μας υπαρχει ελλειψη απο καλους ντραμερς που να μπορουν να βαλουν ομορφα πραγματα και σε 'περιεργα' η λιγοτερο συνηθισμενα time signatures.

Και δυστυχως απο οτι βλεπω στους νεους κοιτανε περισσοτερο ολοι την ταχυτητα. και χανουν σε ολα τα αλλα που ειναι κ η ουσια.

[ολα αυτα για οσον αφορα στους 'ελληνες' και στους κουλους]  ;D
Θα συμφωνήσω αν και νομίζω ότι δεν είναι μόνο ελληνικό το χαρακτηριστικό αυτό. Γενικότερα υπάρχει μια τάση για περισσότερα και πιο τεχνικά ενώ δεν έχουμε καταλάβει καλά καλά τα βασικά. Αν έχεις εμπεδώσει τα βασικά μπορείς να παίξεις και τα περιέργα time signatures σωστά κάποια στιγμή με λίγη προσπάθεια.

 
sentientno6 είπε:
Αν έχεις εμπεδώσει τα βασικά μπορείς να παίξεις και τα περιέργα time signatures σωστά κάποια στιγμή με λίγη προσπάθεια.
Μα ωρε παιδιά, αυτό λέω... γιατί για έναν Έλληνα να είναι περίεργο signature τα 7/8? Πέρα από οποιαδήποτε τεχνική ικανότητα και δεξιοτεχνία.

 
The Genius Loci είπε:
γιατί για έναν Έλληνα να είναι περίεργο signature τα 7/8?
Γιατι ο ελληνας πλεον οταν ξυπνησει το πρωι θα ανοιξει το ραδιοφωνο και θα ακουσει ξενη η και ελληνικη μουσικη που πλεον ολα ειναι στα 4/4, δεν θα ακουσει καλαματιανους.

παντως πιστευω οτι οσοι μικροι πηγαινανε σε διαφορα πανηγυρια κλπ τους εχει μεινει στο υποσυνειδητο ο ρυθμος και αμα τον 'πιεσεις' λιγο βγαινει ανετα [χωρις βεβαια να καταλαβαινεις οτι ειναι 7/8] γιατι απλα εχεις ακουσει μικρος πολλα κομματια.

ακομα και στα ζειμπεκικα που εχουν ενα παραπανω τεταρτο νομιζω, η κατι τετοιο [δεν εχω κατσει ποτε να το ψαξω με μετρημα γιατι βγαινει αυθορμητα  :P] περιμενει το αυτι σου να ακουσει αυτο το εξτρα  ;D

υ.γ. μιλαω τωρα για ατομα της ηλικιας μου. οσον αφορα στους μεγαλυτερους σαφως και θα εχει διαφορα, αλλα καλως η κακως απτην γενια μου θα βγουν οι μελλοντικοι μουσικοι.

[πολυ μελο ακουστηκε αυτο  :P]

 
+1 ήθελα να πεταχτώ κ εγώ ακριβώς γι αυτό. Δηλαδή ντάξει καλώς ή κακώς (καλώς για μένα) αν ακούς 4/4 αυτά θα σου βγουν πολύ πιο φυσικά από τα όποια 7/8 !

 
sentientno6 είπε:
Θα συμφωνήσω αν και νομίζω ότι δεν είναι μόνο ελληνικό το χαρακτηριστικό αυτό.
Υπαρχει παγκοσμιως ελειψη απο καλους ντραμερ που να ωθουν το οργανο τους στα ακρα αλλα ομορφα και να ξεφευγουν απο τον βαρετο κλασικο ρυθμο του-πα-του-πα αντε και κανα κρασ σε κοντρα  :P

ολες οι νεες μπαντες απεξω εχουν αυτο το κακο.

κανεις δεν δινει βαση στα ντραμς ενω ειναι απτα πιο σημαντικα στοιχεια

 
Evilnye είπε:
Δηλαδή ντάξει καλώς ή κακώς (καλώς για μένα)
Το θεμα ειναι το πως πλασασρεις το καθε τι. μπορεις να παρεις εναν τρελο ρυθμο που να ναι γραμμενος σε 13/64 [που λεει ο λογος  :P] και να τον φτιαξεις ετσι ωστε να ειναι οικειος στο αυτι.

 
The Genius Loci είπε:
Κάθε άλλο παρά νομίζω ότι είστε κουλοί.  ;)

Το χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα, γιατί όντως έχω δει αρκετούς ντράμμερ να μην μπορούν να κρατήσουν άνετα σύνθετα time signatures, τα οποία στο κάτω κάτω βρίσκονται στη μουσική μας παράδοση.
Και σου επεξηγω...

Γενικα ένας drummer πρεπει να δουλέψει τα 4/4 πρώτα ...

Υστερα τα time signatures, το να κρατησεις με ενα χέρι 7/8...δεν είναι δύσκολο...

και εσείς οι υπολοιποι μουσικοι το κρατάτε...αρκει να κατανοήσεις ότι ειναι 4/4 πλην ενός 8ου...

Τι γινεταί αμα παιζεις όμως παραλλήλα foot ostinatos???

τι γίνεται όμως αμα έχεις αλλα παράλληλα patterns να συμβαίνουν??

διαφορετικα stickings κτλ κτλ??

Γενικα είναι δύσκολο να groovareis π.χ σε 7/8, όπως groovareis σε 4/4...

Δηλαδή να είσαι το ίδιο ανετος....

Αυτό είναι και το ζητούμενο, για εμάς...

Μαλλον αυτό εννοουσαν οι φιλοι σου οι drummers...

Αλλα στην τελική είναι όλα αριθμοι....

Όσον αφορά το κομμάτι τώρα είναι άλλη υποθεση...

Μπορούμε να το αναλυσουμε αμα θέλεις όμως...

 
Το καλώς δεν πάει στο ότι είναι καλύτερος ένας ρυθμός από τον άλλο, αλίμονο, απλά στο ότι θεωρώ πως ο κόσμος πρέπει να ακούει ότι του αρέσει και να μη σκαλώνει εδώ κ εκεί επειδή πρέπει. Η μουσική είναι πρώτα προσωπική ευχαρίστηση και μετά αναζήτηση παρακάτω.

 
Γι'αυτό ακριβώς έβαλα αυτό το βίντεο: είναι άντε γεια τεχνικά και πολλοί μένουν εκεί... όχι στο ότι έχουν πρόβλημα να μετρήσουν ένα εφτάρι ή ένα εννιάρι.

Όπως και να το κάνουμε, παγκοσμιοποίηση ή όχι, αυτό που ξεχωρίζει την βαλκανική και μεσογειακή μουσική είναι ΚΑΙ τα "περίεργα time signatures". Τι να μας πει ας πούμε ο Γερμανός από τη ζωή του?  ;D ;D Ένα 4/4 (εμβατήριο) και ένα 3/4 στο τσακίρ κέφι.  :P ;D ;D

Το συγκεκριμένο κομμάτι δείχνει πιστεύω πως μπορούν να γραφούν καλά και "κατανοητά" κομμάτια με τέτοια signatures, μακριά από επιτηδευμένες παπάντζες σύγχρονων προγκρεσιβάδων που τις καταλαβαίνουν μόνο οι ίδιοι (καμμιά φορά).  :P ;D ;D

Και όχι Εύη και Chris, προσωπικά χέστηκα αν ακούει τεσσάρια όλη την ημέρα ένας ντράμμερ, οφείλει να το πάει λίγο παραπέρα, με τον πιο απλό τρόπο (με μια ματιά στην μουσική του παράδοση, που την έχει γραμμένη). Και τότε θα εκλείψει πιο εύκολα αυτό που λέει ο φίλος sentientno6:

κανεις δεν δινει βαση στα ντραμς ενω ειναι απτα πιο σημαντικα στοιχεια
 
Evilnye είπε:
+1 ήθελα να πεταχτώ κ εγώ ακριβώς γι αυτό. Δηλαδή ντάξει καλώς ή κακώς (καλώς για μένα) αν ακούς 4/4 αυτά θα σου βγουν πολύ πιο φυσικά από τα όποια 7/8 !
Καπού διάβασα κάναν μελέτες για αυτό....

Μια έρευνα μουσικοθεραπείας ελεγε ότι φυσιολογικά λειτουργούμε σε 4/4...

Αμα το βρω θα το ποσταρω...

Για αυτό αλλωστε και το rock backbeat(ταμπούρο στο 2 και 4) πούλησε περισσότερο απο οποιοδήποτε άλλο groove στην ιστορία...

Γιατί ήταν κατανοητό απο τον κόσμο...

 
Nordic είπε:
Γιατί ήταν κατανοητό απο τον κόσμο...
Αλλα βαρετο απο τους υπολοιπους μουσικους :P

evilnye χρονια πολλα  ;D

 
Nordic είπε:
Γιατί ήταν κατανοητό απο τον κόσμο...
Και από τους Ινδούς ας πούμε?  ;)

Ή από το Δυτικό κόσμο?

 
Μερσι ;)

The Genius Loci είπε:
Και όχι Εύη και Chris, προσωπικά χέστηκα αν ακούει τεσσάρια όλη την ημέρα ένας ντράμμερ, οφείλει να το πάει λίγο παραπέρα, με τον πιο απλό τρόπο (με μια ματιά στην μουσική του παράδοση, που την έχει γραμμένη).
Εννοείται καλό είναι κ επιβάλλεται να το ψάχνεις αν ασχολείσαι σοβαρά.

Καπού διάβασα κάναν μελέτες για αυτό....

Μια έρευνα μουσικοθεραπείας ελεγε ότι φυσιολογικά λειτουργούμε σε 4/4...
Έχω την εντύπωση πως κάτι έχει να κάνει με τους παλμούς της καρδιάς, αν κ για shuffle την ακούω εγώ lol! :D

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top