- Μηνύματα
- 1,496
- Πόντοι
- 198
Αγαπητοί κύριοι,
Ψάχνοντας το φόρουμ δεν βρήκα παρά μόνο μια αναφορά σε αυτές τις πένες και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου για οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται.
Καταρχάς λίγα λόγια για μένα: Παίζω κιθάρα περίπου 20 χρόνια, από τα οποία τα 6 πρώτα έκανα μαθήματα. Μετά αφού ένιωσα ότι είμαι ένας καταπληκτικόςχαχαχα παίκτης αφοσιώθηκα στο να παίζω μουσική. Με τον καιρό έπαιζα όλο και πιο εύκολα πράγματα με αποτέλεσμα να χειροτερεύσει η τεχνική μου. Κάπου στις αρχές του 2019 ξεκίνησα και πάλι μαθήματα.
Ένα από τα σοβαρότερα θέματα που αντιμετώπισα είναι ότι το δεξί μου χέρι είχε μια κακή στάση η οποία με εμπόδιζε να βελτιωθώ στο alternate picking. Σε εκείνη τη φάση ανακάλυψα τις πένες stylus: https://www.styluspick.com/
Αφού πήρα ένα πακέτο από το Τόμαν άρχισα εξάσκηση και σύντομα τις παράτησα.
Βελτίωση είδα με άλλους τρόπους εξάσκησης αλλά σύντομα έφτασα σε ένα ταβάνι.
Δέκατα έκτα σε μια χορδή (tremolo picking) στα 140bpm
Δέκατα έκτα σε κλίμακα (με three notes per string) στα 120-130bpm ανάλογα με τα κέφια και χωρίς μεγάλη αντοχή.
Κάπου εκεί μπήκα πάλι στο τριπάκι της stylus, διάβασα σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού για το «πόσο δεν βολεύει, πόσο δεν βοηθάει, πόσο σκουπίδι είναι κλπ» και όσο περισσότερο διάβαζα τόσο σίγουρος ήμουν ότι αυτοί οι άνθρωποι έπαιξαν 3 λεπτά με τη πένα και άλλα 10 αφιέρωσαν να γράψουν την κριτική.
Για εμένα, η πένα αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν εργαλείο και με τη λογική «παίζω, κάνω λάθος, βρίσκω το λάθος, το διορθώνω συνεχίζω». Θέλει χρόνο για να αποδώσει και δεν κάνει θαύματα σε μία μέρα. Έχει διαδικασία εκμάθησης όπως λέει ο Daniel Coyle στο βιβλίο «The talent code» και απαιτεί σοβαρή προσπάθεια και αφοσίωση.
Λίγα λόγια για το τι κάνει: Εκ κατασκευής σε εμποδίζει να πλαγιάσεις την πένα ή να την βάλεις πολύ «μέσα» στις χορδές. Σε αναγκάζει να έχεις μεγάλη ακρίβεια στις κινήσεις σου και να περιορίσεις τις περιττές κινήσεις. Όταν το καταφέρεις αυτό αυτόματα παίζεις πιο άνετα. Licks, κλίμακες, αρπισμούς, arpeggios γίνονται όλα πιο εύκολα γιατί ξέρεις που πρέπει να χτυπήσεις, ξέρεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Ξαφνικά χρειάζεσαι (για εμένα) τουλάχιστον 40% λιγότερη προσπάθεια για να παίξεις κιθάρα.
Κλείνω με μια αναφορά σε αυτούς που γράφουν κριτικές στο ιντερνετ, ισχυρίζονται ότι είναι για μια χορδή, δεν έχεις δυναμικές, δεν μπορείς να παίξεις κλίμακες ή αρπισμούς ή sweep/economy picking. Σας πληροφορώ ότι αν εξασκηθείς αρκετά με επιμονή και υπομονή κάνεις όλα τα παραπάνω. Σημ: Σίγουρα δεν μπορείς να παίξεις ρυθμική κιθάρα/συνοδεία (strum).
Ψάχνοντας το φόρουμ δεν βρήκα παρά μόνο μια αναφορά σε αυτές τις πένες και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου για οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρεται.
Καταρχάς λίγα λόγια για μένα: Παίζω κιθάρα περίπου 20 χρόνια, από τα οποία τα 6 πρώτα έκανα μαθήματα. Μετά αφού ένιωσα ότι είμαι ένας καταπληκτικόςχαχαχα παίκτης αφοσιώθηκα στο να παίζω μουσική. Με τον καιρό έπαιζα όλο και πιο εύκολα πράγματα με αποτέλεσμα να χειροτερεύσει η τεχνική μου. Κάπου στις αρχές του 2019 ξεκίνησα και πάλι μαθήματα.
Ένα από τα σοβαρότερα θέματα που αντιμετώπισα είναι ότι το δεξί μου χέρι είχε μια κακή στάση η οποία με εμπόδιζε να βελτιωθώ στο alternate picking. Σε εκείνη τη φάση ανακάλυψα τις πένες stylus: https://www.styluspick.com/
Αφού πήρα ένα πακέτο από το Τόμαν άρχισα εξάσκηση και σύντομα τις παράτησα.
Βελτίωση είδα με άλλους τρόπους εξάσκησης αλλά σύντομα έφτασα σε ένα ταβάνι.
Δέκατα έκτα σε μια χορδή (tremolo picking) στα 140bpm
Δέκατα έκτα σε κλίμακα (με three notes per string) στα 120-130bpm ανάλογα με τα κέφια και χωρίς μεγάλη αντοχή.
Κάπου εκεί μπήκα πάλι στο τριπάκι της stylus, διάβασα σε διάφορα φόρουμ του εξωτερικού για το «πόσο δεν βολεύει, πόσο δεν βοηθάει, πόσο σκουπίδι είναι κλπ» και όσο περισσότερο διάβαζα τόσο σίγουρος ήμουν ότι αυτοί οι άνθρωποι έπαιξαν 3 λεπτά με τη πένα και άλλα 10 αφιέρωσαν να γράψουν την κριτική.
Για εμένα, η πένα αυτή πρέπει να αντιμετωπιστεί σαν εργαλείο και με τη λογική «παίζω, κάνω λάθος, βρίσκω το λάθος, το διορθώνω συνεχίζω». Θέλει χρόνο για να αποδώσει και δεν κάνει θαύματα σε μία μέρα. Έχει διαδικασία εκμάθησης όπως λέει ο Daniel Coyle στο βιβλίο «The talent code» και απαιτεί σοβαρή προσπάθεια και αφοσίωση.
Λίγα λόγια για το τι κάνει: Εκ κατασκευής σε εμποδίζει να πλαγιάσεις την πένα ή να την βάλεις πολύ «μέσα» στις χορδές. Σε αναγκάζει να έχεις μεγάλη ακρίβεια στις κινήσεις σου και να περιορίσεις τις περιττές κινήσεις. Όταν το καταφέρεις αυτό αυτόματα παίζεις πιο άνετα. Licks, κλίμακες, αρπισμούς, arpeggios γίνονται όλα πιο εύκολα γιατί ξέρεις που πρέπει να χτυπήσεις, ξέρεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Ξαφνικά χρειάζεσαι (για εμένα) τουλάχιστον 40% λιγότερη προσπάθεια για να παίξεις κιθάρα.
Κλείνω με μια αναφορά σε αυτούς που γράφουν κριτικές στο ιντερνετ, ισχυρίζονται ότι είναι για μια χορδή, δεν έχεις δυναμικές, δεν μπορείς να παίξεις κλίμακες ή αρπισμούς ή sweep/economy picking. Σας πληροφορώ ότι αν εξασκηθείς αρκετά με επιμονή και υπομονή κάνεις όλα τα παραπάνω. Σημ: Σίγουρα δεν μπορείς να παίξεις ρυθμική κιθάρα/συνοδεία (strum).