εδω μπορουμε να δουμε και ποση ειναι ακριβως (σε standard tuning)(Π.χ. σε ένα σετ 10-46 οι τασεις στις 2 ΜΙ είναι περίπου ίσες)
δε λεει κατι τετοιο ομως,και αν παρατηρησεις προσεκτικα θα δεις οτι τα ελατηρια των τυλιχτων ειναι περισσοτερο σφιγμενα κατα 10%-20% περισσοτερο απο των plain (οσο περιπου ειναι και η διαφορα στο tension δηλ.)όταν αναφέρει ότι οι μπασες (τυλιχτές) χορδές έχουν τόσο μεγαλύτερη τάση από τις ατύλιχτες που να απαιτείται σχεδόν διπλάσια επιμήκυνση του ελατηρίου πίσω από τις τυλιχτές.
+1 Οι τάσεις είναι περίπου ίδιες σε ένα σετ. Οι χορδές δε βγάζουν όλες την ίδια νόταharilatron είπε:Πράγματι υπάρχουν πολλά "κενά" στην ερμηνεία που δίνει, όπως για παράδειγμα όταν αναφέρει ότι οι μπασες (τυλιχτές) χορδές έχουν τόσο μεγαλύτερη τάση από τις ατύλιχτες που να απαιτείται σχεδόν διπλάσια επιμήκυνση του ελατηρίου πίσω από τις τυλιχτές. (Π.χ. σε ένα σετ 10-46 οι τασεις στις 2 ΜΙ είναι περίπου ίσες).
εκνευριστικό δεν είναι όταν καποιος λέει κάποια ψιλο-αμφίβολα επιχειρήματα και μετά παίζει τόσο φοβερά; Σαν κάτι παιχταράδες που λενε αλλ' αντ' άλλων ακόρντα - κλίμακες κλπ. ;D άντε να τους πείσεις ότι έχουν άδικο...Ωραία το χειρίζεται το τρέμολο παντως![]()
Για να το πω μπακάλικα όπως το καταλαβαίνω, παίζει σημασία η συνολική τάση των ελατηρίων και όχι η επι μέρους, έτσι;harilatron είπε:Πέρα από αυτό, η γέφυρα κινείται σαν συμπαγές σώμα και η κίνησή της δεν εξαρτάται από το που είναι τα ελατήρια και τι τάση έχουν. Απλά περιστρέφεται γύρω απο τον αξονα που ορίζουν τα 2 σημεία επαφής του fulcrum με τα αντίστοιχα posts.
αυτο θελει να πει ο Χαριλατρος ;D,στην ΠΡΑΞΗ ομως παιζει και η επι μερους ταση των ελατηριων.Για να το πω μπακάλικα όπως το καταλαβαίνω, παίζει σημασία η συνολική τάση των ελατηρίων και όχι η επι μέρους, έτσι;