Strat Building Tutorial

Jasemeister είπε:
Οι καλύτερες κιθάρες για μένα είναι αυτές που έχουν χορδές. Εκτός αν λένε tele-κάτι κάπου.
Να προσθέσω...6 χορδές τουλάχιστον...και οι Τele μ αρέσουν γιατί τυπώνονται πιο εύκολα!!!

 
SULTAN είπε:
Αγαπητέ Yann,διαφωνούμε και συμφωνούμε.Στα επιπλόργανα, σαφώς και θέλει ταλέντο και αισθητική καλλιτέχνη επιπλοποιού.Αν αυτά είναι δε ακουστικά όργανα, χρειάζεται πραγματικά και μουσικό ταλέντο.Αν κάποιος έχει χρόνο, ενδιαφέρεται και του κόβει,πιστεύω ότι και setup σωστό κάνει,και σωστά μοντάρει και σωστά φινίρει ένα ηλεκτρικό όργανο.Αν τώρα το καπάκι είναι από δέντρο δεινόσαυρο ή από ξύλο υπο εξαφάνιση(οικολογικό έγκλημα κατά την γνώμη μου ;D),σαφώς και στοιχίζει $$$$ αλλά παίζει καλύτερα από sitka spruce(πευκάκι του θεού)? Όσο για το marketing έχεις δίκιο...αλλά εγώ εννοούσα ότι δεν αρκεί η super κιθάρα,η τέλεια κιθάρα, η πιο όμορφη κιθάρα.Δεν πείθομαι λοιπόν ότι υπάρχει όργανο που να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά και είναι φτιαγμένο από τα κλασσικά ξύλα και περιφερειακά.Εκτός και αν μου την έφτιαχνε ο Billy Gibbons με τα χεράκια του λίγο πριν μας αφήσει για πάντα(μπρρρρρ,χτυπάω κουρδισμένο ξύλο)Και στην τελική, οι solidbody που άφησαν εποχή και εξελίχθηκαν-βελτιώθηκαν στην πορεία του χρόνου είναι 2 άντε 3.LP,TC,ST.Και αν στα φεντεροειδη δεν παίζει ρόλο το ξύλο, τότε δεν παίζει ρόλο στο μεγαλυτερο ποσοστο των κιθάρων παραγωγης.
Μαλλον δεν με καταλαβες:

Επιπλα λεω τα ομορφα οργανα που ομως δεν εχουν ηχο...αυτα μπορει να φτιαξει ο καθενας (ηλεκ.η μη)!

Ο τυπος που περιγραφεις,εχει γονιδια μαστορα,και σιγουρα θα τα καταφερει.Μετα απο κει ομως,

μηπως αρχισει να τρωγεται για αυτο το κατι που λειπει απο την κατασκευη του?

Για το σεταπ,εχω να πω οτι οταν βλεπω επισκευαστη να μετραει την αποσταση των χορδων

με το..χαρακακι,ξερω οτι ειναι απειρος,η ακομη χειροτερα..αταλαντος!

Τα καπακια:Γι'αυτο το λογο δεν αγοραζω "με το ματι"...ισως το σιτκα "μιλαει καλυτερα" απο τα πανεμορφα

σπανια κομματια για ηλεκτρικα,εχεις δικιο...αλλα μια και μιλαμε για ελατο,το σιτκα δεν ειναι σε καμμια

(χμμμ,σπανια ισως) περιπτωση καλυτερο απο τα ευρω-ασιατικα !!

Η σουπερ-τελεια-πανεμορφη κιθαρα,ειναι φτιαγμενη μονο για εναν...αντε και κα'να φιλο του που εχει την ιδια αισθητικη!!

Φυσικα και δεν δικαιολογειται οργανο φτιαγμενο απο τα ΚΛΑΣΣΙΚΑ υλικα σε αυτη την τιμη,

εκτος και αν:

-Το'χουν γεμισει με inlays (απιστευτα χρονοβορο)

-Ο μαστορας ειναι ονομαστος,και πουλαει φημη...(τα 25 χιλιαρικα του Benedetto ειναι μαλλον υπερβολικα,

και ας ειναι κατα γενικη ομολογια ο καλυτερος.Οι πελατες του ομως δεν ειμαστε εγω και εσυ..!)

Ελληνας ονομαστος μπουζουκομαστορας,(που ομως δεν του "βγαινουν" ολα τα οργανα οπως θα ηθελε ο ιδιος η

ο πελατης του) πουλησε κουκλα μπουζουκι για 5000ε που ομως δεν "μιλαγε"...

Οταν τον εκριναν ως ακριβο για το αποτελεσμα του,εκεινος ειπε:

"Τριαντα χρονια δουλευω,αν δεν "τα παρω" τωρα,ποτε θα τα παρω???" :P

Γνωμη μου:Αν ο μαστορας ξερει τι κανει,και μπορει να κραταει τους πελατες του ευχαριστημενους,

μακαρι να τα παιρνει καθε μερα!Αν οχι,οσα χρονια και αν δουλευει,πρεπει να παιρνει αυτο

που του αξιζει..! ;D

Στα φεντεροειδη δεν παιζει τοσο ρολο το ξυλο λογω pickguard,αφου το ατιμο το ακρυλικο

αποσβαινει τον κραδασμο που μεταφραζεται σε ηχο και κρατημα (γι'αυτο και sustainless

oι Fenderοειδεις,συγκριτικα με αλλες).

Ενα καλο modification ειναι το βιδωμα των μαγνητων απ'ευθειας στο ξυλο,

δεν θα πιστευεις το "κερδος"...ειναι λιγο παραπανω απο ακουστο!! :)

 
Jasemeister είπε:
Οι καλύτερες κιθάρες για μένα είναι αυτές που έχουν χορδές. Εκτός αν λένε tele-κάτι κάπου.
καλα αυτα τα λεγανε και αλλοι μεχρι που παιξανε εστω και ΜΙΑ...(και μετα σκλαβωθηκαν για παντα ;D),παιξε λοιπον εστω για μια και μετα μιλας μικρε.. ;D ;D ;D

θα πρεπει ομως να αλλαξεις τις συνηθειες σου δηλ.να κανεις τα εξης :

παιρνουμε την κιθαρα απο το stand της,κουρδιζουμε την κιθαρα,ανοιγουμε τον ενισχυτη (on),συνδεουμε την κιθαρα με τον ενισχυτη,ανοιγουμε το stand by,παιζουμε με κανονικο ηχο,παιζουμε με κανονικο ηχο και εφε,παιζουμε με βρωμικο ηχο ξεκινωντας με ηπιο overdive & ανεβαινοντας ΣΤΑΔΙΑΚΑ σε γκαζια....,κλεινουμε τον ενισχυτη,αποσυνδεουμε την κιθαρα ,την βαζουμε στο stand της 

αντι για αυτα που κανεις ΤΩΡΑ δηλ.:

παταμε το distortion & το fuzz μαζι με το gain στο 100,για να ειμαστε σιγουροι γυρναμε και τον ενισχυτη στο 3ο high gain καναλι βαζοντας φυσικα το gain στο 10,συνδεουμε την κιθαρα...και ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ τον ενισχυτη (οn & stand by),παιζουμε με την..ηχαρα μας (ΛΕΜΕ τωρα.. ;D) και φυσικα προσθετουμε και ΑΛΛΟ λιγο gain απο ενα extra distortion πεταλι που εχουμε για καβαντζα,αποσυνδεουμε την κιθαρα,την πεταμε με μανια πανω στον τοιχο,κλεινουμε τον ενισχυτη.... ;D ;D

 
Superfunk είπε:
καλα αυτα τα λεγανε και αλλοι μεχρι που παιξανε εστω και ΜΙΑ...(και μετα σκλαβωθηκαν για παντα ;D),παιξε λοιπον εστω για μια και μετα μιλας μικρε.. ;D ;D ;D
Μιλάς σοβαρά; Εδώ δεν έχω πάει ΟΥΤΕ ωδείο ΟΥΤΕ Japan! Πως θα πιάσω tele? ;D

αποσυνδεουμε την κιθαρα,την πεταμε με μανια πανω στον τοιχο,κλεινουμε τον ενισχυτη.... ;D ;D
Όχι, όχι! Πετάμε την κιθάρα ΣΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ! Α, πατάμε και το backup metal zone που έχουμε για έκτακτες περιπτώσεις και το αφήνουμε να μικροφωνίζει ασύστολα ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
γι'αυτο και sustainlessoι Fenderοειδεις,συγκριτικα με αλλες

ΑΥΤΟ ειναι και η μαγκια τους προσωπικα ΜΙΣΩ το sustain &  θεωρω υπερεκτιμημενο "προσον" μιας κιθαρας,αν ηθελα sustain θα επαιζα... βιολι..... ;D ;D  

για αυτο αλλωστε αν ηταν να με καταριοντουσαν και να μη παιζω με Φεντερ θα επαιζα με καποιο τζαζοσκαφος που  δεν εχει sustain... ;D

 
marathon είπε:
Πάντως για να κάνουμε και το δικηγόρο του διαβόλου....ωραίος είσαι και εσύ...μας δίνεις να ακούσουμε δείγματα ήχου από το Internet!!!!!!!
Eλα μωρε,εδω ολοι ακουνε "δειγματα" μαγνητων,χεχε!

Φυσικα και μονο η ζωντανη δοκιμη λεει ολη την αληθεια..! 8)

Tα καλα δειγματα oταν θα βγαλω cd! ;D

ΑΥΤΟ ειναι και η μαγκια τους προσωπικα ΜΙΣΩ το sustain &  θεωρω υπερεκτιμημενο "προσον" μιας κιθαρας,αν ηθελα sustain θα επαιζα... βιολι..... ;D ;D  

για αυτο αλλωστε αν ηταν να με καταριοντουσαν και να μη παιζω με Φεντερ θα επαιζα με καποιο τζαζοσκαφος που  δεν εχει sustain... ;D
Σωστο και αυτο!! Δεν εχουν ολοι τις ιδιες αναγκες,ουτε αισθητικη,αλλα ουτε και στυλ,

εκτος απο τους "αντιγραφεις διασημων"! ;D

Το sustain υπερεκτιμηθηκε απο την "εκρηξη" του metal τοτε,(χα,θυμηθητε το "sustainiac"!!)

και φυσικα ειναι μονο ενα ακομη προσον σε ενα καλο οργανο,

και ενιοτε...αρκετα χρησιμο,οχι ομως σε ολους! ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
ΑΥΤΟ ειναι και η μαγκια τους προσωπικα ΜΙΣΩ το sustain &  θεωρω υπερεκτιμημενο "προσον" μιας κιθαρας,αν ηθελα sustain θα επαιζα... βιολι..... ;D ;D  

για αυτο αλλωστε αν ηταν να με καταριοντουσαν και να μη παιζω με Φεντερ θα επαιζα με καποιο τζαζοσκαφος που  δεν εχει sustain... ;D
Καλά τώρα...όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...πες ότι δεν έχεις λεφτά να αγοράσεις Gibson!!!

 
Superfunk είπε:
για αυτο αλλωστε αν ηταν να με καταριοντουσαν και να μη παιζω με Φεντερ θα επαιζα με καποιο τζαζοσκαφος που  δεν εχει sustain... ;D
Tι απεγιναν οι parker με τους P90? Προδοτη, ε προδοτη.

 
Στα φεντεροειδη δεν παιζει τοσο ρολο το ξυλο λογω pickguard,αφου το ατιμο το ακρυλικο

αποσβαινει τον κραδασμο που μεταφραζεται σε ηχο και κρατημα (γι'αυτο και sustainless

oι Fenderοειδεις,συγκριτικα με αλλες).

Ενα καλο modification ειναι το βιδωμα των μαγνητων απ'ευθειας στο ξυλο,

δεν θα πιστευεις το "κερδος"...ειναι λιγο παραπανω απο ακουστο!! :)

Yann, respect και πάσο σ'αυτό που είπες για τον επισκευαστή-κατασκευαστή αν και μάλλον από το χαρακάκι και το φίλλερ ξεκίνησε ο καυμένος!.Αυτό το τελευταίο με το βίδωμα, πως το εννοείς?με λιγότερο σκάψιμο στο σώμα εξ'αρχής ή με προσθήκη-συμπλήρωμα ξύλου απο κάτω?Γι'αυτό μερικοί βάζουν pickguards από χοντρούτσικο καπλαμά?Για πες...

 
και φυσικα ειναι μονο ενα ακομη προσον σε ενα καλο οργανο,και ενιοτε...αρκετα χρησιμο,οχι ομως σε ολους!
εμενα οχι απλως δεν μου ειναι χρησιμο αλλα με εμποδιζει κι ολας να παιξω  (οτι παιζω τελος παντων... ;D)

αλλα βεβαια μιλας με εναν ανθρωπο που του τρεχουν τα σαλια οταν βλεπει κατι τετοιο

Photo2_8264c.jpg
 

photo1_51e54.jpg


& του γυρναν τα...μεσα του οταν βλεπει κατι τετοιο...

photo1_2fb9c.jpg


να καταλαβεις απο ολες τις κιθαρες μου η απολυτα αγαπημενη μου ειναι αυτη απο 100% ..παλαιωμενο :) ..45χρονο πλαστικο (εχει τοσο sustain οσο ενα πλαστικο πηρουνι ;D)

l_e8a141fca226f9c32f8e09079b707802.jpg


 
SULTAN είπε:
Yann, respect και πάσο σ'αυτό που είπες για τον επισκευαστή-κατασκευαστή αν και μάλλον από το χαρακάκι και το φίλλερ ξεκίνησε ο καυμένος!.Αυτό το τελευταίο με το βίδωμα, πως το εννοείς?με λιγότερο σκάψιμο στο σώμα εξ'αρχής ή με προσθήκη-συμπλήρωμα ξύλου απο κάτω?Γι'αυτό μερικοί βάζουν pickguards από χοντρούτσικο καπλαμά?Για πες...
Οπως στα μπασσα,(σκεψου το jazz,που το pickguard απλως "αγκαλιαζει" το μαγνητη).

Η διαφορα με μονοπηνιακους κιθαρας,ειναι οτι καποιοι εχουν ενα "χαρτονοειδες" υλικο σαν βαση,

και χρειαζονται ελατηρια γιατι κινδυνευει να "τσακισει" η βαση αν σφιχτουν πολυ,ενω αυτοι με πλαστικη βαση μπορουν να αναρτωνται και σε αφρωδες υλικο οπως οι περισσοτεροι με "αναποδη" εδραση.

Το δυσκολο για καποιον απειρο ειναι το κεντραρισμα,αφου πρεπει να περασει το κεντρο των

υπαρχοντων τρυπων εδρασης στο pickguard,ευθεια κατω στο ξυλο!

(ευκολο αν εχεις δραπανο βασης,απλως τοποθετεις το κενο pickguard (και γεφυρα σε περιπτωση tele)πανω στο σκαφος,και περνας ενα μικροτερο τρυπανι απο τη διαμετρο της υπαρχουσας τρυπας εδρασης του μαγνητη,εως να σημαδεψεις το ξυλο,μετα τρυπας με το αναλογο τρυπανι (διαμετρο και βαθος) για τις νεες βιδες,

και τοποθετεις τους μαγνητες αναλογως με ελατηρια η foam.

Πρεπει ομως μετα,να ανοιξεις τις παλιες τρυπες του pickguard/γεφυρας τοσο,

ωστε να μπαινει το κατσαβιδι που θα ρυθμισεις το υψος τους!

Τα προτερηματα της επεμβασης ειναι (θεωρητικα τουλαχιστον) γνωστα!

Τα ελλατωματα ομως? Ενα ειναι,και ιδου:

Ισως εχεις προσεξει οτι τα οργανα με τετοια εδραση,μεταφερουν στον ενισχυτη "ανεπιθυμητους" ηχους!!

(χτυπηματα,τριψιματα,αααχ αυτη η ζωνη-του παντελονιου εννοω,λιγο gafatape σε σωνει απο τους ηχους και γρατσουνιες της).

Αυτοι οι ηχοι χτυπηματων πανω σ'ενα σκαφος (που αναλογως το χτυπημα ακουγονται με διαφορετικα)

ειναι και μια απο τις αποδειξεις οτι "οι μαγνητες πιανουν και ξυλο"..! :D

 
marathon είπε:
Όλα όσα λές είναι πολύ ενδιαφέροντα (γι αυτό μέσα στις γιορτές θα πιούμε καφέ ή μπύρες!) αλλά ο κατευθυνόμενος ήχος ειναι ΠΟΛΥ ενδιαφέρουσα άποψη. Μου το εξηγείς λίγο? (γιατί με ενδιαφέρουν τα καινούργια -ξύλου υλικά)
Marathon,sorry!Το 'χασα αυτο το quote...

Αυτο πρεπει να το δεις (και να το ακουσεις,χεχε) πρακτικα!

Πες μου ποτε να βαλω το μπρικι! :D

 
24/12 όλοι κλείνουμε (φαντάζομαι)...όλη η άλλη εβδομάδα είναι καλός καιρός για συζητήσεις και καφέδες...λέω να ξεκολλήσω από την εξοχή μου. Περίμενε τηλ

 
Σ'αυτό το θέμα αναφέρεται ο κατασκευαστής Ron Kirn.

Επειδή πολλοί δείχνουν να ενδιαφέρονται για κατασκευές partcasters και πράγματι κάποιες έχουν παρουσιαστεί και από μέλη, ιδού πως φτιάχνει ένας επαγγελματίας μια τέτοια:

http://www.ronkirn.com/tutorial/index.htm

Να σημειωθεί ότι το μπράτσο είναι έτοιμο (δέχεται βέβαια διάφορες περιποιήσεις) στα υπόλοιπα γίνεται πολύ (και καλή, όπως θα δείτε) δουλειά.

Καλά μιλάμε για κορυφαία δουλειά και τρελή λεπτομέρεια!  :o

Sorry για το φτυάρι αλλά ίσως θα θέλουν να το δουν και άλλοι

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top