SULTAN είπε:
Αγαπητέ Yann,διαφωνούμε και συμφωνούμε.Στα επιπλόργανα, σαφώς και θέλει ταλέντο και αισθητική καλλιτέχνη επιπλοποιού.Αν αυτά είναι δε ακουστικά όργανα, χρειάζεται πραγματικά και μουσικό ταλέντο.Αν κάποιος έχει χρόνο, ενδιαφέρεται και του κόβει,πιστεύω ότι και setup σωστό κάνει,και σωστά μοντάρει και σωστά φινίρει ένα ηλεκτρικό όργανο.Αν τώρα το καπάκι είναι από δέντρο δεινόσαυρο ή από ξύλο υπο εξαφάνιση(οικολογικό έγκλημα κατά την γνώμη μου ;D),σαφώς και στοιχίζει $$$$ αλλά παίζει καλύτερα από sitka spruce(πευκάκι του θεού)? Όσο για το marketing έχεις δίκιο...αλλά εγώ εννοούσα ότι δεν αρκεί η super κιθάρα,η τέλεια κιθάρα, η πιο όμορφη κιθάρα.Δεν πείθομαι λοιπόν ότι υπάρχει όργανο που να δικαιολογεί αυτά τα λεφτά και είναι φτιαγμένο από τα κλασσικά ξύλα και περιφερειακά.Εκτός και αν μου την έφτιαχνε ο Billy Gibbons με τα χεράκια του λίγο πριν μας αφήσει για πάντα(μπρρρρρ,χτυπάω κουρδισμένο ξύλο)Και στην τελική, οι solidbody που άφησαν εποχή και εξελίχθηκαν-βελτιώθηκαν στην πορεία του χρόνου είναι 2 άντε 3.LP,TC,ST.Και αν στα φεντεροειδη δεν παίζει ρόλο το ξύλο, τότε δεν παίζει ρόλο στο μεγαλυτερο ποσοστο των κιθάρων παραγωγης.
Μαλλον δεν με καταλαβες:
Επιπλα λεω τα ομορφα οργανα που ομως δεν εχουν ηχο...αυτα μπορει να φτιαξει ο καθενας (ηλεκ.η μη)!
Ο τυπος που περιγραφεις,εχει γονιδια μαστορα,και σιγουρα θα τα καταφερει.Μετα απο κει ομως,
μηπως αρχισει να τρωγεται για αυτο το κατι που λειπει απο την κατασκευη του?
Για το σεταπ,εχω να πω οτι οταν βλεπω επισκευαστη να μετραει την αποσταση των χορδων
με το..χαρακακι,ξερω οτι ειναι απειρος,η ακομη χειροτερα..αταλαντος!
Τα καπακια:Γι'αυτο το λογο δεν αγοραζω "με το ματι"...ισως το σιτκα "μιλαει καλυτερα" απο τα πανεμορφα
σπανια κομματια για ηλεκτρικα,εχεις δικιο...αλλα μια και μιλαμε για ελατο,το σιτκα δεν ειναι σε καμμια
(χμμμ,σπανια ισως) περιπτωση καλυτερο απο τα ευρω-ασιατικα !!
Η σουπερ-τελεια-πανεμορφη κιθαρα,ειναι φτιαγμενη μονο για εναν...αντε και κα'να φιλο του που εχει την ιδια αισθητικη!!
Φυσικα και δεν δικαιολογειται οργανο φτιαγμενο απο τα ΚΛΑΣΣΙΚΑ υλικα σε αυτη την τιμη,
εκτος και αν:
-Το'χουν γεμισει με inlays (απιστευτα χρονοβορο)
-Ο μαστορας ειναι ονομαστος,και πουλαει φημη...(τα 25 χιλιαρικα του Benedetto ειναι μαλλον υπερβολικα,
και ας ειναι κατα γενικη ομολογια ο καλυτερος.Οι πελατες του ομως δεν ειμαστε εγω και εσυ..!)
Ελληνας ονομαστος μπουζουκομαστορας,(που ομως δεν του "βγαινουν" ολα τα οργανα οπως θα ηθελε ο ιδιος η
ο πελατης του) πουλησε κουκλα μπουζουκι για 5000ε που ομως δεν "μιλαγε"...
Οταν τον εκριναν ως ακριβο για το αποτελεσμα του,εκεινος ειπε:
"Τριαντα χρονια δουλευω,αν δεν "τα παρω" τωρα,ποτε θα τα παρω???"
Γνωμη μου:Αν ο μαστορας ξερει τι κανει,και μπορει να κραταει τους πελατες του ευχαριστημενους,
μακαρι να τα παιρνει καθε μερα!Αν οχι,οσα χρονια και αν δουλευει,πρεπει να παιρνει αυτο
που του αξιζει..! ;D
Στα φεντεροειδη δεν παιζει τοσο ρολο το ξυλο λογω pickguard,αφου το ατιμο το ακρυλικο
αποσβαινει τον κραδασμο που μεταφραζεται σε ηχο και κρατημα (γι'αυτο και sustainless
oι Fenderοειδεις,συγκριτικα με αλλες).
Ενα καλο modification ειναι το βιδωμα των μαγνητων απ'ευθειας στο ξυλο,
δεν θα πιστευεις το "κερδος"...ειναι λιγο παραπανω απο ακουστο!!