Steve Jordan, απόσταγμα σοφίας

τρανο παραδειγμα
Αφτός παίζει στην μπάντα του, να κάμνει ότι θέλει. Πάντως thanx για την "πάσα", για να προβώ σε διευκρίνηση: 

Καθώς όλα ξεκίνησαν από τον Jordan- που βγάζει τα προς το ζην παίζοντας για άλλους- καλό θα ήταν να κάνουμε μια ακόμη "υποσημείωση" - γιατί εμένα η συζήτηση εκεί με πήγε όπως εξελίχθηκε ή έτσι το σέταρα στο κεφάλι μου, και το πήγα (κυρίως) σε session αγόρια. Παικταράδες μεν, αλλά ανάλογα με την περίσταση...

Για παράδειγμα. Τεμάχιο από δίσκο με μπασιστικά αριστουργήματα (No Parlez- Paul Young). Palladino... "σχολείο".




 
και το πήγα (κυρίως) σε session αγόρια. Παικταράδες μεν, αλλά ανάλογα με την περίσταση...


ναι ρε συ δεν νομιζω να υπαρχει αλλωστε session player που να μην ειναι παιΧταρας ( ο Steve Jordan δεν εχει τα chops της αρκουδας? οΧτακοσια κονσερβατορια και πενταΚοΣεσ τοπ σχολες εχει τελειωσει..και παιζει και ενα καρο αλλα οργανα  ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εντάξει επίσης δεν ακούν όλοι βιρτουόζικα είδη, ούτε τους εκφράζουν αυτά. Άμα θέλω βιρτουόζο να εντυπωσιαστώ εν έτει 2023, θα βάλω κάποιο 5χρονο Ασιατάκι στο youtube ?.

Άμα θέλω να ακούσω μουσική, είναι πιο πιθανόν να βάλω Neil Young...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Άμα θέλω βιρτουόζο να εντυπωσιαστώ εν έτει 2023, θα βάλω κάποιο 5χρονο Ασιατάκι στο youtube ?.

Άμα θέλω να ακούσω μουσική, είναι πιο πιθανόν να βάλω Neil Young...
Ευτυχως που το ειπες γιατι ειχα στη λιστα μου 2-3 κομματια Τσαρλι Παρκερ, 1 αλμπουμ Χολντζγουορθ, 1 λαηβ Μπιρελι κ ενα κοντσερτο της Γουανγκ κ το εκλεισα στα γρηγορα να βαλω στο Γιουτιουμπ ν'ακουσω 5χρονα Ασιατακια.

Κ εχουμε 2024.

Δεν ειναι αναγκη κ εσυ, κοτζαμ μοντ, στην προσπαθεια σου να πεταξεις την μπηχτη σου, να εκφραζεσαι με τροπο τετοιο που ευκολα μπορει να δυναμιτισει το κλιμα.

 
Ευτυχως που το ειπες γιατι ειχα στη λιστα μου 2-3 κομματια Τσαρλι Παρκερ, 1 αλμπουμ Χολντζγουορθ, 1 λαηβ Μπιρελι κ ενα κοντσερτο της Γουανγκ κ το εκλεισα στα γρηγορα να βαλω στο Γιουτιουμπ ν'ακουσω 5χρονα Ασιατακια.

Κ εχουμε 2024.

Δεν ειναι αναγκη κ εσυ, κοτζαμ μοντ, στην προσπαθεια σου να πεταξεις την μπηχτη σου, να εκφραζεσαι με τροπο τετοιο που ευκολα μπορει να δυναμιτισει το κλιμα.


Μη δίνεις σημασία. Το ότι δεν αντιλαμβάνεται τη διαφορά μεταξύ ενός πεντάχρονου ασιατακίου και ας πούμε του Wes Montgomery ή του Andy Timmons ή του Paganini ή του Joe Pass  (βιρτουόζοι γαρ) επιβεβαιώνει όσα ειπώθηκαν νωρίτερα περί less is more κλπ. Δεν έχουν όλοι τα ίδια αυτιά και μιας και πιάσαμε τα γνωμικά και τις παροιμίες, υπάρχει και το "στου κουφού την πόρτα" ή το "οσα δε φτάνει η αλεπού" ?

 
Ευτυχως που το ειπες γιατι ειχα στη λιστα μου 2-3 κομματια Τσαρλι Παρκερ, 1 αλμπουμ Χολντζγουορθ, 1 λαηβ Μπιρελι κ ενα κοντσερτο της Γουανγκ κ το εκλεισα στα γρηγορα να βαλω στο Γιουτιουμπ ν'ακουσω 5χρονα Ασιατακια.

Κ εχουμε 2024.

Δεν ειναι αναγκη κ εσυ, κοτζαμ μοντ, στην προσπαθεια σου να πεταξεις την μπηχτη σου, να εκφραζεσαι με τροπο τετοιο που ευκολα μπορει να δυναμιτισει το κλιμα.
Καταρχάς εκφράζω προσωπικά γούστα. Δεν πρόσβαλα κανέναν. 

Αν θες να το συζητήσουμε σοβαρά όμως ναι, υπάρχει και μια μερίδα μουσικού κοινού που τίποτα δε θα μπορούσε να τη νοιάζει λιγότερο από την ίδια τη δεξιοτεχνία. 

Οπότε αν συζητάμε για παιξίματα και κάποιοι βιάζονται να γράψουν ότι όσοι παίζουν τρεις νότες υιοθετούν το "less is more" κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, πρέπει να καταλάβουν ότι μπορεί  να μη μοιράζονται όλοι την αισθητική τους. Να παίζουν τρεις νότες επειδή απλά ποτέ δε χρειάστηκαν τέταρτη.

Δεν έχω συνηθίσει ακόμη το 2024. Είναι και δίσεκτο. ?

 
Μη δίνεις σημασία. Το ότι δεν αντιλαμβάνεται τη διαφορά μεταξύ ενός πεντάχρονου ασιατακίου και ας πούμε του Wes Montgomery ή του Andy Timmons ή του Paganini ή του Joe Pass  (βιρτουόζοι γαρ) επιβεβαιώνει όσα ειπώθηκαν νωρίτερα περί less is more κλπ. Δεν έχουν όλοι τα ίδια αυτιά και μιας και πιάσαμε τα γνωμικά και τις παροιμίες, υπάρχει και το "στου κουφού την πόρτα" ή το "οσα δε φτάνει η αλεπού" ?
Ελπίζω ότι οι περισσότεροι μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά μεταξύ τεχνικής και τέχνης. 

 
Μη δίνεις σημασία. Το ότι δεν αντιλαμβάνεται τη διαφορά μεταξύ ενός πεντάχρονου ασιατακίου και ας πούμε του Wes Montgomery ή του Andy Timmons ή του Paganini ή του Joe Pass  (βιρτουόζοι γαρ) επιβεβαιώνει όσα ειπώθηκαν νωρίτερα περί less is more κλπ. Δεν έχουν όλοι τα ίδια αυτιά και μιας και πιάσαμε τα γνωμικά και τις παροιμίες, υπάρχει και το "στου κουφού την πόρτα" ή το "οσα δε φτάνει η αλεπού" ?
Ναι, αλλα ειναι μοντ κ θα επρεπε να ξερει οτι ετσι οπως τοποθετηθηκε περι βιρτουζων κ 5χρονων, μπορει να προκαλεσει εξισου προκλητικες απαντησεις κ να γινει εδω μεσα χαμος.

Καταρχάς εκφράζω προσωπικά γούστα. Δεν πρόσβαλα κανέναν. 

Αν θες να το συζητήσουμε σοβαρά όμως ναι, υπάρχει και μια μερίδα μουσικού κοινού που τίποτα δε θα μπορούσε να τη νοιάζει λιγότερο από την ίδια τη δεξιοτεχνία. 

 
Δεν εχουμε κατι να συζητησουμε Κωστα μου. Ακουω κ "κουλες" μουσικες κ βιρτουοζικες. Δε με απασχολει το τι εργαλεια χρησιμοποιει ο καλλιτεχνης. Το αποτελεσμα με απασχολει.

Απλα εισαι μοντ κ θα επρεπε να προσεχεις πως επιλεγεις να γραψεις κατι.

Βιρτουοζιλικι δεν ειναι μονο αυτο που αφηνεις να εννοηθει στο ποστ σου.

Βιρτουοζιλικι σαν εκφραση υπηρχε κ θα υπαρχει κ μαλιστα ολοκληρα ειδη μουσικης πολυ πιο adult κ ιστορικα απο τη μουσικη του Γιανγκ, δε θα μπορουσανε να υπαρχουνε χωρις αυτο.

Βασικα η απαρχη της Δυτικης μουσικης δε θα μπορουσε να υπαρχει χωρις αυτο.

Η Τζαζ δε θα μπορουσε να υπαρχει χωρις αυτο

Κ οι παραδοσιακες κ λαικες μουσικες δε θα μπορουσαν να υπαρχουν χωρις αυτο πως να το κανουμε.

Αρα αυτο που σ'ενοχλει στην πραγματικοτητα δεν ειναι αυτο.

Ειναι οτι σε ενα τοσο δα μικρο παρακλαδι της ροκ μουσικης, δε σου αρεσει η αισθητικη κ η συνθετικη ικανοτητα οσων ειναι μπροσταρηδες σε αυτη.

Ε... κ το γενικευσες κ το ειπες κ ακομψα.

Με την ιδια ακριβως σταση καποιος να εκραζε καποια ακουσματα που γουσταρεις εσυ, θα το εβλεπες κ εσυ καπως (το εκανα ηδη στην αρχη στο "κουλες" για να δεις πως φαινεται)

Δεν έχω συνηθίσει ακόμη το 2024. Είναι και δίσεκτο. ?
Ναι αλλα μ'εκανες ν'αναριωτιεμαι αν ζω σε αλλο χωροχρονο για 10 δευτερολεπτα ?

 
Ναι, αλλα ειναι μοντ κ θα επρεπε να ξερει οτι ετσι οπως τοποθετηθηκε περι βιρτουζων κ 5χρονων, μπορει να προκαλεσει εξισου προκλητικες απαντησεις κ να γινει εδω μεσα χαμος.

Δεν εχουμε κατι να συζητησουμε Κωστα μου. Ακουω κ "κουλες" μουσικες κ βιρτουοζικες. Δε με απασχολει το τι εργαλεια χρησιμοποιει ο καλλιτεχνης. Το αποτελεσμα με απασχολει.

Απλα εισαι μοντ κ θα επρεπε να προσεχεις πως επιλεγεις να γραψεις κατι.

Βιρτουοζιλικι δεν ειναι μονο αυτο που αφηνεις να εννοηθει στο ποστ σου.

Βιρτουοζιλικι σαν εκφραση υπηρχε κ θα υπαρχει κ μαλιστα ολοκληρα ειδη μουσικης πολυ πιο adult κ ιστορικα απο τη μουσικη του Γιανγκ, δε θα μπορουσανε να υπαρχουνε χωρις αυτο.

Βασικα η απαρχη της Δυτικης μουσικης δε θα μπορουσε να υπαρχει χωρις αυτο.

Η Τζαζ δε θα μπορουσε να υπαρχει χωρις αυτο

Κ οι παραδοσιακες κ λαικες μουσικες δε θα μπορουσαν να υπαρχουν χωρις αυτο πως να το κανουμε.

Αρα αυτο που σ'ενοχλει στην πραγματικοτητα δεν ειναι αυτο.

Ειναι οτι σε ενα τοσο δα μικρο παρακλαδι της ροκ μουσικης, δε σου αρεσει η αισθητικη κ η συνθετικη ικανοτητα οσων ειναι μπροσταρηδες σε αυτη.

Ε... κ το γενικευσες κ το ειπες κ ακομψα.

Με την ιδια ακριβως σταση καποιος να εκραζε καποια ακουσματα που γουσταρεις εσυ, θα το εβλεπες κ εσυ καπως (το εκανα ηδη στην αρχη στο "κουλες" για να δεις πως φαινεται)

Ναι αλλα μ'εκανες ν'αναριωτιεμαι αν ζω σε αλλο χωροχρονο για 10 δευτερολεπτα ?


Πολύ σωστός. Η πλάκα είναι πως η υψηλή τεχνική κατάρτιση ήταν ανέκαθεν αντικείμενο θαυμασμού τόσο στη μουσική όσο και στον αθλητισμό, στο θέαμα γενικότερα αλλά και στη βιομηχανία, στην τέχνη εν γένει αλλά και σε πολλές επιστήμες, η οποία μάλιστα χαίρει της εκτίμησης όχι μόνο των "ειδικών" αλλά και (πολύ περισσότερο) του "απλού" κόσμου. 

Απλά είμαστε στην εποχή της αποδόμησης, που επειδή ο άλλος το βλέπει στο Youtube καθημερινά δεν συνειδητοποιεί πόσο πολύ απέχει από αυτό. (Μεταξύ μας κάπως το αντιλαμβάνεται υποσυνείδητα και γι αυτό το απαξιώνει)

 
Εγώ ακούω μουσική, δεν ακούω βιρτουόζους άσχετα αν κάποιες φορές καταλαβαίνω ότι κάποιος παίζει ''άπαιχτα'' πράγματα στο όργανό του.

Και επειδή αναφέρθηκε πως ''εγώ'' που δεν μπορώ να παίξω πάνω από 3 ακόρντα μιλάω, θα συμπληρώσω πως τώρα που δεν έχω μπάντα, προτιμώ να πάρω 2-3 παιζάκια που ξέρουν καλή μπάλλα για να γράψω με τη μία στο στούντιο. Αν όμως είχα τη δυνατότητα να έχω μπάντα-που είχα-το προτιμώ, γιατί μου αρέσει να παίζω και να εξελίσσω, έστω και με αυτά τα λίγα που ξέρω τη μουσική μου, συντροφιά με φίλους στο παρείστικο που με τη πάροδο του χρόνου, πιάνουμε στον αέρα ο ένας τον άλλο κι ας μην είμαστε σπουδαίοι μουσικαράδες.

Υπ αυτή την έννοια προτιμώ τον ντράμμερ των Who-Stones-velvet underground κλπ, παρά τον εκάστοτε σεσσιονά που τυγχάνει να μπορεί να παίξει 1000ηχα

 
57 λεπτά πριν, Αρχή Διαλόγου είπε

Όπως είπε και ο Ίνγκβι "How can less be more? More is more"


Κύριοι διακρίνω μια αδυναμία επικοινωνίας... Ας τα κάνω άλλη μια φορά "πενηνταράκια".

Ποιος είναι ο τίτλος του topic;: Steve Jordan, απόσταγμα σοφίας

Τι λέει μεταξύ άλλων ο σοφός και διαπρεπής session μουσικός μιλώντας για την ηχογράφηση του δίσκου των Blues Brothers; Έπαιξα πολλά, έπαιξα γρήγορα και σήμερα δεν θα το έκανα αυτό. Ο καθένας ας τον ερμηνεύσει όπως θέλει. Προσωπικά τον ερμηνεύω less is more, καθότι (και θα το επαναλάβω για πολλοστή φορά), πολλές φορές το less ενός παίκτη που αποδεδειγμένα έχει το more, υπηρετεί καλύτερα το κομμάτι. Νομίζω ότι αυτό είναι κατανοητό. Πολλώ δε, όταν μιλάω για sessions μουσικούς κορυφαίου επιπέδου, που μπορούν να παίξουν τα πάντα όλα. Ελπίζω να μπήκατε στον κόπο να ακούσετε τον Palladino στην more εκδοχή και στην less εκδοχή.

Ο Σουηδός- τον λατρεύω, θέλω να τον ακούω για το more- αλλά δεν εμπίπτει στην κατηγορία session μουσικού, που έχει τα πολλά στο χέρι, αλλά συχνά θα παίξει τα λίγα. Ο Σουηδός είναι ο Σουηδός...  

Bottom line: Ξεφύγετε από τους "μανταλάκιδες" που έχουν κάνει σημαία τους το less is more  γιατί δεν μπορούν να παίξουν τίποτα. Εδώ και πόσα post σας μιλάω για την cream de la cream που έχει γράψει τα μισά άλμπουμ που έχουμε ακούσει στη ζωή μας, που έχει παίξει τα πάντα όλα, τα πολλά αλλά και τα λίγα... Ανάλογα με το τι είχαν απέναντί τους.

Και για να μείνω στο μπάσο, ενδεικτικά να αναφέρω Palladino, East, Sklar  (to name a few), τους οποίους και που δεν τους έχουμε ακούσει, και κυρίως πώς τους έχουμε ακούσει...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ναι, αλλα ειναι μοντ κ θα επρεπε να ξερει οτι ετσι οπως τοποθετηθηκε περι βιρτουζων κ 5χρονων, μπορει να προκαλεσει εξισου προκλητικες απαντησεις κ να γινει εδω μεσα χαμος.
Ως τώρα πάντως μόνο εσύ και ο @Mixolydianb9b13 κάνετε αυτό το οποίο με κατηγορείς ότι θα μπορούσα να προκαλέσω. Το οποίο βασικά ξεκίνησες εσύ, γιατί εγώ εκφράζω προσωπικό γούστο σε ένα κομμάτι τέχνης και εσύ μου το αρνείσαι, όπως αρνείσαι και να καταλάβεις ότι άλλο βιρτουόζος, που είναι αυτό που έγραψα στο post μου, και άλλο καλλιτέχνης. 

  • Μπορεί ένας καλλιτέχνης να είναι βιρτουόζος; Φυσικά. Με ενδιαφέρει τότε; Φυσικά.
  • Μπορεί ένας βιρτουόζος να μην είναι καλλιτέχνης; Φυσικά (εξ' ου και το παράδειγμα που αρνείστε να καταλάβετε). Με ενδιαφέρει τότε; Καθόλου.
  • Μπορεί ένας καλλιτέχνης να μην είναι βιρτουόζος; Φυσικά. Με ενδιαφέρει τότε; Φυσικά. 
  • Έχω δικαίωμα ύπαρξης αν με συγκινεί περισσότερο μια Ηπειρώτισσα που δεν ξέρει μουσική, ή ένας bluesman που παίζει σε μια χορδή ή ο Lee Renaldo ή ο Neil Young περισσότερο απ' ότι με συγκινεί ο κάθε Andy Timmons ή ο Alan Holdsworth ή ο Yngwie ή και οι περισσότεροι οργανοπαίκτες που παίζουν για άλλους συναδέλφους τους κατά κύριο λόγο; Φυσικά. 
  • Πρόσβαλλα κανέναν επειδή εκφράζω αυτό το προσωπικό μου γούστο; Φυσικά και όχι. 
 
Παιδιά δεν υπάρχει λόγος για ανούσιες αντιπαραθέσεις. Άλλωστε αν ένα πεντάχρονο κινεζάκι μπορεί να κάνει αυτά που κάνουν οι φτασμένοι βιρτουόζοι, είναι προφανές πως αυτά που κάνουν όσοι δεν είναι βιρτουόζοι μπορεί να τα κάνει ένας πίθηκος ?

?

 
Last edited:
Ως τώρα πάντως μόνο εσύ και ο @Mixolydianb9b13 κάνετε αυτό το οποίο με κατηγορείς ότι θα μπορούσα να προκαλέσω. Το οποίο βασικά ξεκίνησες εσύ, γιατί εγώ εκφράζω προσωπικό γούστο σε ένα κομμάτι τέχνης και εσύ μου το αρνείσαι, όπως αρνείσαι και να καταλάβεις ότι άλλο βιρτουόζος, που είναι αυτό που έγραψα στο post μου, και άλλο καλλιτέχνης. 

  • Μπορεί ένας καλλιτέχνης να είναι βιρτουόζος; Φυσικά. Με ενδιαφέρει τότε; Φυσικά.
  • Μπορεί ένας βιρτουόζος να μην είναι καλλιτέχνης; Φυσικά (εξ' ου και το παράδειγμα που αρνείστε να καταλάβετε). Με ενδιαφέρει τότε; Καθόλου.
  • Μπορεί ένας καλλιτέχνης να μην είναι βιρτουόζος; Φυσικά. Με ενδιαφέρει τότε; Φυσικά. 
  • Έχω δικαίωμα ύπαρξης αν με συγκινεί περισσότερο μια Ηπειρώτισσα που δεν ξέρει μουσική, ή ένας bluesman που παίζει σε μια χορδή ή ο Lee Renaldo ή ο Neil Young περισσότερο απ' ότι με συγκινεί ο κάθε Andy Timmons ή ο Alan Holdsworth ή ο Yngwie ή και οι περισσότεροι οργανοπαίκτες που παίζουν για άλλους συναδέλφους τους κατά κύριο λόγο; Φυσικά. 
  • Πρόσβαλλα κανέναν επειδή εκφράζω αυτό το προσωπικό μου γούστο; Φυσικά και όχι. 
Ο,τι να ναι απντατε οι περισσοτεροι.

Εγω σου ειπα παραδειγματα ευρυτερης τζαζ κ κλασσικης μουσικης.

Οταν δεν καταλαβαινετε πως τεχνικη σημαινει εκτος των αλλων παραγωγη ηχου κ εκφρασης υπαρχει προβλημα.

Η τεχνικη δε σε υποχρεωνει να παιζεις 1000 νοτες. Μπορεις μια χαρα να παιξεις κ 3.

Αρα στο ξαναλεω αυτο που σε ενοχλει, δεν ειναι η τεχνικη (πως θα μπορουσε αλλωστε) ειναι η αισθητικη καποιων μουσικων ή η ελλειψη ικανοτητας συνθεσης. Το οτι καποιοι τα μπερδευετε φανερωνει πολλα.

Εγω απαντησα αποκλειστικα σ'εσενα κ το πως φαινεται το ποστ του να συγκρινεις βιρτουοζους μουσικους με 5 χρονα.

Αν δεν καταλαβαινεις πως αυτα ειναι ταχυτητητα κυριως κ σιγουρα οχι τεχνικη κ εκφραση υπαρχει θεμα.

Κ σου εφερα κ το παραδειγμα της τζαζ (ειδικα μπημποπ) κ κλασσικης. Αυτα τα ειδη δεν παιζονται χωρις. 

Θελει τονους τεχνικης για να μπορεις να εξφραστεις με αυτον τον τροπο.

Αυτα τα ειδη ειναι ιστορικα κ απολυτα.

Αν δε σε αγγιζουν αυτα τα ειδη που εχουν βιρτουοζιλικι, δικο σου προβλημα.

Τα υπολοιπα περι Μαλμστην κ Αντι Τιμμονς θα μπορουσα να τα σχολιασω αλλα μαντεψε. Δεν τα ειπα εγω.

Οποτε για μια ακομα φορα γενικευεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παιδιά δεν υπάρχει λόγος για ανούσιες αντιπαραθέσεις. Άλλωστε αν ένα πεντάχρονο κινεζάκι μπορεί να κάνει αυτά που κάνουν οι φτασμένοι βιρτουόζοι, είναι προφανές πως αυτά που κάνουν όσοι δεν είναι βιρτουόζοι μπορεί να τα κάνει ένας πίθηκος ?

?
Τη μέρα που θα ακούσω πίθηκο να τραγουδάει Ηπειρώτικο μοιρολόι ή να γράφει ένα άλμπουμ σαν αυτά του Neil Young, θα συμφωνήσω μαζί σου. 

Αλλά έτσι όπως πάει το youtube, πιο πιθανό βλέπω σε λίγα χρόνια να δούμε πίθηκο να παίζει το "Far beyond the sun" στη διπλάσια ταχύτητα από τον Yngwie.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολλά παίζει και ο Norman Watt-Roy αλλά μ' αρέσει, είναι ότι χρειάζεται το κομμάτι.



Αλλά όπως είπε και ο Χριστιανός "νόμιζα ότι θα πληρωθώ με τη νότα". ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η μόνη ένσταση που υπάρχει εδώ,γιατί στα βασικά συμφωνούμε όλοι μεταξύ μας,είναι το κατά πόσο σωστά σκέφτεται κάποιος που υποτιμάει το βιρτουόζικο στοιχείο.

Η απάντηση είναι ξεκάθαρα αρνητική.

Παράδειγμα...

Όλοι(σχεδόν) ξέρουμε το σόλο του Superstitious και αρέσει επίσης σε όλους.





Θα ήταν το ίδιο όμορφο χωρίς το χαρακτηριστικό γρήγορο πέρασμα του Marcello;Και βέβαια όχι...Ακούστε το π.χ. από τον Νοrum και θα πάρετε χαμπάρι.

Ο πρώτος όμως είναι βιρτουόζος,ο δεύτερος όχι.?

΄Όπως τα λέει ο @Terry RoscoeBeck5 είναι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολλά παίζει και ο Norman Watt-Roy αλλά μ' αρέσει, είναι ότι χρειάζεται το κομμάτι.


Εννοείται.Αυτος πάντως είχε σίγουρα τον Jamerson εικόνισμα.

Η ουσία πάντως είναι πάντα η αισθητική και η κουλτούρα σου και τελικά έχεις δεν έχεις τεχνική στο ίδιο  αποτέλεσμα θα καταλήξεις που θα τα αντικατοπτρίζουν.

Εγώ π.χ που παίζω 4 όργανα τις ίδιες παπαριές ? παίζω και σε αυτό που έχω πολύ καλή τεχνική (πλήκτρα) και σε αυτά που είμαι Αλμπάνης (ντραμς, μπάσο και κιθάρα) ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top