Steely Dan - Kid Charlemagne solo by mpamps

mpamps

Δυνατό μέλος
Μηνύματα
1,440
Πόντοι
938
Είπα να καταπιαστώ με κάτι που είναι έξω από τα νερά μου και οχι κοντά στα ακούσματά μου.

Έτσι για να σταματήσω να παίζω τα ίδια και τα ίδια.

Απο άποψη αρμονιάς, ανάλυσης κλπ, ελάχιστα έπιασα.

Και το βίντεο των Pierce/Beato μου έκαψε τον εγκέφαλο...

Μου λείπει μπολίκη θεωρία...

Παικτικά ελπίζω να μπόρεσα να αποδώσω ικανοποιητικά.

Εγώ την όλη διαδικασια την ευχαριστήθηκα πάντως.

Προβολή συνημμένου Kid_Charlemagne_solo_mpamps.mp3

 
Δεν έχω ακούσει το πρωτότυπο, αλλά ... μπράβο σου και πάλι.

Τα εισέπραξα όλα αυτά που έπρεπε.

Το θέμα όμως για μένα, είναι να βρεις την λογική που το διαπνέει, έτσι ώστε αν κάποια στιγμή βρεθείς να πρέπει να γράψεις εσύ ένα μέρος σόλο πάνω στα ίδια ή ανάλογα ακκόρντα να μπορέσεις να αφήσεις την φαντασία σου στον σχηματισμό φράσεων ελεύθερη, χωρίς να σκέφτεσαι "πάνω από αυτό το ακκόρντο τι να παίξω?".

Αν δηλαδή βάλεις το backing track, και πεις ότι πρέπει να γεμίσω το μέρος του σόλο, μπορείς να συνθέσεις/αυτοσχεδιάσεις ένα σόλο?

Αυτό είναι το ζητούμενο.

Και πάλι μπράβο σου πάντως, πειστικότατος!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν έχω ακούσει το πρωτότυπο, αλλά ... μπράβο σου και πάλι.
Εγώ που το ξέρω απ' έξω (όχι να το παίζω), μ' άρεσε και ας μην είναι 100%. 

Ούτε ο κιθαρισταράς Jon Herrington παίζει ακριβώς το Carlton solo.




 
15 minutes ago, Nestoras said:

Εγώ που το ξέρω απ' έξω (όχι να το παίζω), μ' άρεσε και ας μην είναι 100%. 

Ούτε ο κιθαρισταράς Jon Herrington παίζει ακριβώς το Carlton solo.




προφανώς ο άνθρωπος δεν μπορει 30 χρόνια να παίζει το ίδιο. Ούτε ο Larry θα το έπαιζε ίδια.

Όμως όταν το ακούς μια ζωη και θες να το "βγάλεις" ή το βγάζεις ή όχι.

Και για τις 4 νότες που είπα ίσως κάτι δεν πήγε καλά με το βίντεο των Pierce - Beato.

Το σήκωμα διορθώνεται.

Το cover ήταν σε γενικές γραμμές πολύ σωστό.

Απλά...με ξέρετε

 
Εγω που έχω λιώσει να ακούω τον δίσκο, δεν τόλμησα ποτέ να παίξω το σόλο.

Αν και μουσικότατο, μου φαίνεται σχεδόν επιτηδευμένα στρυφνό.

Κι εσύ το πέτυχες σε πολύ μεγάλο ποσοστό.

Για μένα αυτό που λείπει στο παίξιμο σου δεν είναι οι σωστές νότες αλλά το touch στα σηκώματα και τις καταλήξεις. Εξ άλλου αυτό είναι που κάνει τον Larry να ξεχωρίζει.

Συγχαρητήρια είναι μια καλή προσέγγιση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεύτερο ατόπημα τον τελευταίο καιρό...


Άμα γράφεις έτσι, μάλιστα.

Το κατάλαβα αυτό.

Οι Steely Dan, ποτέ δεν ήταν το φόρτε μου.

Χώσε κι άλλο ατόπημα τώρα.

Σε λίγο δεν θα έχω μούτρα να βγω στο noiz.

 
Sorry for the late response..που λένε και στο χωριό μου.

Η δουλειά με πήγε γαμ@@ντας τις τελευταίες 2 μέρες!

Λέτε να ήταν γρουσούζικος ο Larry?

Μπα, ίσα ίσα που με βοήθησε να ανταπεξέλθω..

Ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλια!

Το θέμα όμως για μένα, είναι να βρεις την λογική που το διαπνέει, έτσι ώστε αν κάποια στιγμή βρεθείς να πρέπει να γράψεις εσύ ένα μέρος σόλο πάνω στα ίδια ή ανάλογα ακκόρντα να μπορέσεις να αφήσεις την φαντασία σου στον σχηματισμό φράσεων ελεύθερη, χωρίς να σκέφτεσαι "πάνω από αυτό το ακκόρντο τι να παίξω?".

Αν δηλαδή βάλεις το backing track, και πεις ότι πρέπει να γεμίσω το μέρος του σόλο, μπορείς να συνθέσεις/αυτοσχεδιάσεις ένα σόλο?

Αυτό είναι το ζητούμενο
Αυτό θα ήταν ευχής έργο...

Τώρα σίγουρα όχι...δε μπορώ.

προφανώς ο άνθρωπος δεν μπορει 30 χρόνια να παίζει το ίδιο. Ούτε ο Larry θα το έπαιζε ίδια.

Όμως όταν το ακούς μια ζωη και θες να το "βγάλεις" ή το βγάζεις ή όχι.

Και για τις 4 νότες που είπα ίσως κάτι δεν πήγε καλά με το βίντεο των Pierce - Beato.

Το σήκωμα διορθώνεται.

Το cover ήταν σε γενικές γραμμές πολύ σωστό.

Απλά...με ξέρετε
Όταν αποφάσισα να το προσπαθήσω σε είχα στο μυαλό μου ξέροντας ότι σου αρέσει πολύ και είσαι λίγο "ψείρας" (νομίζω).
Οπότε περίμενα να δω τι θα γράψεις...Είμαι ικανοποιημένος. Περίμενα χειρότερα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όταν αποφάσισα να το προσπαθήσω σε είχα στο μυαλό μου ξέροντας ότι σου αρέσει πολύ και είσαι λίγο "ψείρας" (νομίζω).
Οπότε περίμενα να δω τι θα γράψεις...Είμαι ικανοποιημένος. Περίμενα χειρότερα.


Αναπόφευκτο όταν έχεις μεγαλώσει με τα κομμάτια αυτά.

Απο την πρώτη στιγμή που το άκουσα εκεί γύρω στα 20 όταν βγήκε οι αντιδράσεις ήταν

Δεν γίνεται, πως το κάνει, είναι αδύνατον, πρέπει να βρώ τις παρτιτουρες, τις βρήκα επιτέλους (20 χρόνια μετά), α ...έτσι το κάνει, δεν γίνεται, είναι αδύνατον κ.ο.κ.

Τόσα χρόνια μετά έχω αφήσει στην άκρη καθε ιδέα για cover και έχω καταλήξει ότι κι αυτός ο ίδιος, τότε έκατσε και το σκέφτηκε, έπεσε με τα μούτρα και βγήκε αριστούργημα. Το να προσπαθήσεις να ξαναφτιάξεις ένα αριστούργημα από την αρχή δεν έχει κανένα νόημα. Μόνο για λόγους ανάλυσης και παρουσίασης για τις επόμενες γενιές που θα ζουν με μοτονική και μονορυθμική μουσική.

 
Αναπόφευκτο όταν έχεις μεγαλώσει με τα κομμάτια αυτά.

Απο την πρώτη στιγμή που το άκουσα εκεί γύρω στα 20 όταν βγήκε οι αντιδράσεις ήταν

Δεν γίνεται, πως το κάνει, είναι αδύνατον, πρέπει να βρώ τις παρτιτουρες, τις βρήκα επιτέλους (20 χρόνια μετά), α ...έτσι το κάνει, δεν γίνεται, είναι αδύνατον κ.ο.κ.

Τόσα χρόνια μετά έχω αφήσει στην άκρη καθε ιδέα για cover και έχω καταλήξει ότι κι αυτός ο ίδιος, τότε έκατσε και το σκέφτηκε, έπεσε με τα μούτρα και βγήκε αριστούργημα. Το να προσπαθήσεις να ξαναφτιάξεις ένα αριστούργημα από την αρχή δεν έχει κανένα νόημα. Μόνο για λόγους ανάλυσης και παρουσίασης για τις επόμενες γενιές που θα ζουν με μοτονική και μονορυθμική μουσική.


Εγώ για να είμαι ειλικρινής, μέχρι να το ακούσω στο Top 20 Rock Solos του Beato, αγνοούσα την ύπαρξή του.

Από Steely Dan ήξερα μόνο το Do it Again και από Larry Carlton είχα (κι έχω) μαύρα μεσάνυχτα.

Το είδα καθαρά σαν challenge και μια ευκαιρία να ακούσω και να έρθω αντιμέτωπος με κάτι "ξένο"...

Το κάνω όλο και πιο συχνά τελευταία, όσο ο χρόνος και η διάθεση το επιτρέπουν.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top