Σπιτικό studio

santa

Νέο μέλος
Μηνύματα
36
Πόντοι
6
καταρχην καλησπερα παιδια,ειμαι νεος στην παρεα σας,και γι αυτο ζητω συγνωμη αν το συγκεκριμενο θεμα επρεπε να μπει σε αλλο section.

θελω να κανω μερικες ερωτησεις για μερικα πραγματακια που θελω να παρω.

καρτα ηχου: ειμαι αναμεσα στις εξης. audiophile 24/96 kai audiophile 24/192. προσφατα ομως εβαλα και τριτη επιλογη την emu 1212m.

το θεμα ειναι με ποια δεν θα εχω προβληματα και με ποια θα μεινω ευχαριστημενος.

κονσολα: σκεφτομαι για την BEHRINGER UB-1222FX.

μια μικρη περιγραφη του συστηματος μου

Amd Athlon xp 3200

512MB Ram

80Gb Hdd

Win Xp Pro Sp2

εχω midi keyboard eVolution Mk 361

μικροφωνο Sennheiser e815s

ακουστικα Stanton Dj Pro 50s

monitor sony 6Ω kai max input 200w

ενισχυτη Rotel RA313

το συστημα θα δουλευει κυριως για δημιουργια χιπχοπ μουσικης,rock kai numetal. γενικα θελω ενα συστημα μ να μην με περιοριζει ως την συνθεση μουσικης.δουλευω με το reason3,cubase sx, και finale

η κονσολα προοριζεται για συνδεση 2κιθαρων,ενος ηλεκ. μπασου, και μικροφωνων. πληκτρα παιζω σε midi keboard

στην ηχογραφηση θα βαζω τα οργανα στην κονσολα και απο την εξοδο της κονσολας στην εισοδο τησ καρτας. ετσι δεν παει?τςρα για τον ηχο 8α συνδεω την εξοδο της καρτας με τον ενισχυτη,η το main output της κονσολας με τον ενισχυτη?

ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας

 
Γεια σου santa και καλωσόρισες στο NOIZ ;)

Δεν είμαι ο πιο ειδικός για να σου απαντήσω αλλά θα προσπαθήσω...8)

Καταρχήν θεωρώ ότι η Audiophile 24/96 (την οποία έχω κι εγώ στο PC μου) είναι μια αξιοπρεπέστατη και οικονομική κάρτα η οποία θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο.

Σίγουρα η 24/192 είναι καλύτερα χαρακτηριστικά, αλλά δεν ξέρω αν όντως αξίζει να δώσεις τα επιπλέον χρήματα, δεδομένου του ότι θες να χτίσεις απλά ένα "home studio"

Από την άλλη και από ότι είδα με μια γρήγορη ματιά, η emu 1212m έχει και ενσωματωμένο DSP, πράγμα που σημαίνει ότι θα φορτώνει κάποια δικά της εφέ (πχ reverb) χωρίς να επιβαρύνει τον επεξεργαστή...

Ίσως δηλαδή να αποτελεί καλύτερη λύση από την 24/192...

Καλύτερα όμως να περιμένεις να σου απαντήσει πάνω σε αυτό κάποιο έμπειρο μέλος... ;)

στην ηχογραφηση θα βαζω τα οργανα στην κονσολα και απο την εξοδο της κονσολας στην εισοδο τησ καρτας. ετσι δεν παει?τςρα για τον ηχο 8α συνδεω την εξοδο της καρτας με τον ενισχυτη' date='η το main output της κονσολας με τον ενισχυτη?ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας[/quote']

Εγώ έχω το μίκτη BEHRINGER UB-1622FX και κάνω αυτό που λές:

συνδέω τα όργανα στο μίκτη, από τα sub outputs του μίκτη στέλνω το σήμα στην κάρτα ήχου, η έξοδος της κάρτας ήχου επιστρέφει στον μίκτη στο Tape in και τελικά τα Master outputs (XLR) βγαίνουν σε αυτοενισχυόμενα monitors ;)
 
.. για ξεκινημα καλη επιλογη ..αν και λιγο παλια καρτουλα (audiophile)

...αρνητικο της κατατη γνωμη μου τα UNBALANCED I/O....αν και απο οτι βλεπω σε εσενα δεν παιζει και ρολο γιατι χρησιμοποιεις εξοπλισμο unbalanced (rotel)

τωρα υπαρχουν και αλλες επιλογες αν θελεις με καλυτερο ηχο αλλα και με πιο πολλα λεφτακια :P

..απο συμβατοτητες μια χαρα ειναι !

κοιτα και MACKIE SPIKE αν θελεις πολυ καλυτερο PREAMP απο ΒΕΗRINGER

εδω εισαι ενα σκαλι πιο πανω απο την επιλογη τη προηγουμενη...(και σε τιμη και σε ποιοτητα)

*αυτα που σου λεω εκφραζουν εμενα ... και ναι τα εχω ακουσει ολα αυτα που προτεινω και δουλευουν μια χαρουλα!

 
q δεν ειναι αρνητικο το οτι δεν εχει balanced εισοδους αφου ουτως ή αλλως εχει η κονσολα ή οποια θα ειναι ο προενισχυτης. απο εκει μεχρι την καρτα μεσολαβει μισο μετρο καλωδιο μεχρι την Line in οπότε οι balanced εισοδοι δε χρειαζονται.

elavd (ασχετο με το θεμα μας ) , βαλε παιδι μου :) :) :) την εξοδο της καρτας σε ενα στερεο καναλι ( Και οχι στο tape in) να εχεις και eq και το κουμπακι για το gain , να εχεις και pan knob , και δυνατοτητα να στειλεις απο την εξοδο της καρτας κατι στην submix για να την επαναηχογραφησεις (υπαρχουν και τετοιες περιπτωσεις ) να εχεις και fader αντι για Knob και γενικα ολα τα κομφορ.... χε χε . καλα άμα θελεις , δε θα αλλαξει και η ζωη σου μετα απο αυτο . :):):)

φιλε santa εχω ακουσει καλα λογια για την emu που λες αλλα δεν εχω προσωπικη γνωμη.

 
elavd (ασχετο με το θεμα μας ) ' date=' βαλε παιδι μου :) :) :) την εξοδο της καρτας σε ενα στερεο καναλι ( Και οχι στο tape in) να εχεις και eq και το κουμπακι για το gain , να εχεις και pan knob , και δυνατοτητα να στειλεις απο την εξοδο της καρτας κατι στην submix για να την επαναηχογραφησεις (υπαρχουν και τετοιες περιπτωσεις ) να εχεις και fader αντι για Knob και γενικα ολα τα κομφορ.... χε χε . καλα άμα θελεις , δε θα αλλαξει και η ζωη σου μετα απο αυτο . :):):)

[/quote']

ΟΚ :lol: :lol: :lol:
 
q δεν ειναι αρνητικο το οτι δεν εχει balanced εισοδους αφου ουτως ή αλλως εχει η κονσολα ή οποια θα ειναι ο προενισχυτης. απο εκει μεχρι την καρτα μεσολαβει μισο μετρο καλωδιο μεχρι την Line in οπότε οι balanced εισοδοι δε χρειαζονται.
...χμμ συγνωμη η κονσολα δεν στελνει στην καρτα ?

...η καρτα δεν στελνει στα ηχεια η πισω στην κονσολα ?

αν η καρτα ειχε balanced i/o τοτε δεν θα επεφτε το LEVEL του σηματος !Oμως στην περιπτωση μιας καρτας με unbalanced i/o to LEVEL του σηματος πεφτει.

Το otiι ειναι μονο 3 μετρα το καλωδιο δεν παιζει ρολο σε αυτο που λεω (ασχετα απο τον θορυβο που λες οτι δεν θα υπαρχει θα εχεις χασει DB polla)

...και δεν θελεις να γινει αυτο ιδιαιτερα στο input (ηχογραφηση)

 
μαλλον την 1212m θα παρω.

ρε Q ξες αν υπαρχουν μηχανηματα σαν το ADA8000 της behringer αλλα με περισσοτερες εισοδους? απλη περιεργεια. αν παρω (αργοτερα παντα) και το ADA8000 θα μπορω να συνδεσω ΚΑΙ την κονσολα επανω ετσι δεν ειναι?

κατι ακομα. παιδια την γνωμη εχετε για την κονσολα?

 
q δεν εχω χρονο αυτη τη στιγμη να σου εξηγησω. αλλα το Balanced unbalanced δε φτιαχτηκε για αυτο που νομιζεις

θα επανελθω

 
τωρα καταλαβα πως λειτουργει το ADA8000. κριμα π ειναι μονο για 8καναλια αυτο το φορμα

 
θα μπορουσατε να μ προτεινετε καποια κονσολα?

τι λετε για την TAPCO MIX260FX της MACKIE? βασικα ειμαι αναμεσα σε αυτη και στην behringer ub1222fx. ειναι σχεδον στην ιδια τιμη. εχετε δοκιμασει καποια απο αυτες?

 
q δεν εχω χρονο αυτη τη στιγμη να σου εξηγησω. αλλα το Balanced unbalanced δε φτιαχτηκε για αυτο που νομιζεις θα επανελθω
χμμ κοιτα ... δεν σου κανει λιγο εντυπωση οτι ολα τα επαγγελματικα μηχανηματα εχουν BALANCED I/O???? (ανεξαρτητα αν ειναι για LIVE P.A η για STUDIO χρηση)....

....περιμενω παντως ολο αυτια :)

 
Στις balanced συνδέσεις το σήμα μεταφέρεται από 2 αγωγούς και η θωράκιση δεν αποτελεί μέρος της διαδρομής του σήματος (signal path). Έχουμε δηλαδή 3 καλώδια στη σύνδεση. Τα σήματα στους 2 αγωγούς είναι όμοια και συμμετρικά (δηλαδή αντεστραμμένα - inverted) ως προς ένα κοινό σημείο αναφοράς (γείωση). Με αυτό τον τρόπο' date=' οποιαδήποτε εξωτερική παρεμβολή (θόρυβος) εμφανίζεται όμοια και στους δύο αγωγούς του σήματος και έτσι είναι δυνατή η ακύρωση της (αντιστρέφοντας το σήμα των 2 αγωγών στο προορισμό, ο θόρυβος γίνεται πλέον συμμετρικός μεταξύ των 2 αγωγών και αν προσθέσουμε 2 συμμετρικά σήματα παίρνουμε μηδενική τιμή). Αυτό επίσης επιτρέπει στα balanced καλώδια να έχουν μεγάλο μήκος σε αντίθεση με τα unbalanced.
Στις [b']unbalanced[/b] συνδέσεις το σήμα μεταφέρεται μόνο από έναν αγωγό (hot) ενώ η θωράκιση είναι η γείωση (cold). Αυτό μπορεί να δουλέψει καλά μέχρι περίπου 10 μέτρα, καθώς η διάταξη λειτουργεί ως κεραία μακρών σημάτων και σε μεγαλύτερα μήκη καλωδίων είναι ευαίσθητη σε παρεμβολές σημάτων θορύβου χαμηλών συχνοτήτων.

Γεράσιμος

 
????????

ναι και ?

με τα DB του σηματος που χανονται δεν μου απαντα καποιος τι γινεται ομως.

η παραπανω απαντηση δεν ειναι αυτο που λεμε στην συγκεκριμενη περιπτωση.

απλως εξηγεις γιατι τι ειναι bal / unbal

με τα db που χανονται λογω της unbalanced συνδεσμολογιας γερασιμος?

 
εχω στησει και τις 3 καρτες που ανεφερες...λοιπον..

η audiophile 192 εχει και αυτη balanced inputs-outputs....εχει πολυ καλυτερη δυναμικη περιοχη απο την 24/96...γενικα την προτεινω σε σχεση με την 24/96(εχει επισης jack και οχι rca...)...anyway..

η 1212m εχει πολυ καλες δυνατοτητες routing,συνδεδμολογιας αλλα και αρκετα αρνητικα που προσεξα...::

--αν εισαι απειρος θα φας χοντρο μπερδεμα για να την ''καταλαβεις''(το royting της...)...αν δεν εχεις μεγαλην σχεση δηλ. με το αντικειμενο...θα ταλαιπωρηθεις..

--αντιμετωπισα ενα προβλημα που με...τσαντισε αρκετα...επειδη οι αποστασεις των jacks ειναι πολυ κοντινες θα δυσκολευτεις να βαλεις καλωδια καπως...σοβαρα τα περισσοτερα απο τα οποια εχουν καποιο...ικανοποιητικο παχος...!!ισως δλαδη να ζορισεις πολυ και την καρτα το οποιο ειναι πολυ επικινδυνο.. :? :?

επειτα απο ολα αυτα αν ημουν απειρος χρηστησ σιγουρα θα κατεληγα στην 192...αν οχι θα το εψαχνα πιο αναλυτικα και για τξ\ην 1212m...

 
με τα DB του σηματος που χανονται δεν μου απαντα καποιος τι γινεται ομως.
Δεν σε καταλαβαίνω. Δεν χάνονται DB σήματος λόγω unbalanced συνδεσμολογίας αυτής καθ'αυτής. Θα έχεις όμως πτώση έντασης αν χρησιμοποιήσεις unbalanced συνδεσμολογία σε καλώδια μήκους πάνω από 2-3 μέτρα. Η απορία σου ποια είναι ακριβώς;

Γεράσιμος

 
Δεν σε καταλαβαίνω. Δεν χάνονται DB σήματος λόγω unbalanced συνδεσμολογίας αυτής καθ'αυτής. Θα έχεις όμως πτώση έντασης αν χρησιμοποιήσεις unbalanced συνδεσμολογία σε καλώδια μήκους πάνω από 2-3 μέτρα. Η απορία σου ποια είναι ακριβώς;
Είναι αστείο αλλά πριν λίγες ημέρες μιλούσα με κάποιον (της αγοράς ηχητικών) που μου έλεγε το ίδιο πράγμα, περί πτώσης σε DB όταν χρησιμοποιείς unbalanced καλώδια - χωρίς διευκρίνηση για το θέμα του μήκους. Φαίνεται ότι ο μύθος κυκλοφορεί ευρύτατα, γι' αυτό έχει μπερδευτεί και ο φίλος.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top