Παντα ημουν πιο διαλακτικος...απλα ειχε ξεφυγει η κατασταση στο προηγουμενο Ποστ.Superfunk είπε:Αφου αρχισες να γινεσαι λιγο πιο διαλακτικος παρε και αλλη μια συμβουλη:
Βαζε ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΥΣ & ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥΣ τιτλους στα Thread που ανοιγεις.
Δεν ειναι αναγκη να βαζεις ΟΛΟ το ποστ σου στην επικεφαλιδα.
darshan είπε:τι είναι το google?
όχι βέβαια...και στο google δεν βρήκα και κάτι σημαντικό ώστε να δικαιολογήσω τη σημασία του διαγωνισμού...άσχετα από το ότι ο Georges παίζει καλά.Πάντως πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι οι περισσότεροι ξέρουμε για τον Gottardo, σωστά?
Ο λογαριασμος μου ειναι αυτος.Απλα εχουμε ενα κοινο UnderrpressureBand και μπορει σπανια να γραψω καμια φορα απο εκει.Ολα τα μελη της Μπαντας γραφουν απο εκει.Δεν υπαρχει κατι περιεργο σε αυτο.Superfunk είπε:Επισης γραφε απο εναν λογαριασμο αλλοιως φαινεσαι σαν τους Dr. Jekyll and Mr. Hyde .... ;D
ποιοι ειναι αυτοι?Πάντως πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι οι περισσότεροι ξέρουμε για τον Gottardo, σωστά? Από τα καλά χαρτιά του BluesJamTracks μαζί με Govan, Alex Huthings
σκέφτηκες ότι μπορεί να μην ανήκεις στους περισσότερους?marathon είπε:όχι βέβαια...και στο google δεν βρήκα και κάτι σημαντικό ώστε να δικαιολογήσω τη σημασία του διαγωνισμού...
Και για μένα..govanmaniac είπε:Τώρα για το ότι έψαξες στο Google και δεν βρήκες στοιχεία φυσικά και δεν με πείθεις μεσιέ... ;D ;D
Εχεις δικιο σε αρκετα πραγματα και εκανες πολυ σωστες παρατηρησεις.Γνωριζω οτι πρεπει να αποκτησω μουσικη γνωση και εχω συνηδειση του ευατου μου.warwickplayer είπε:Καλησπερα κ απο μενα...εγραψα οτι εγραψα στο προηγουμενο thread σου...το οτι εισαι τεχνικος δεν τιθεται θεμα...φυσικα αυτο εμενα ολιγον με απασχολει καθως το θεωρω τουλαχιστον δεδομενο οτι καποιος που θελει να ασχοληθει με την μουσικη σε επαγγελματικο και ακομα και σε ημι-επαγγελματικο επιπεδο οφειλει να ειναι αρτιος τεχνικα...ποιο πολυ με ενδιαφερει η αρτιοτητα στο bend σου που συνεπαγεται καλο αυτι αισθηση της μουσικης...το οτι εισαι ταλεντο ειναι σιγουρο...εχεις καλο αυτι αισθηση του χρονου και της τοποθετησης σ αυτον....ΟΜΩΣ....Αν πηγαινες να περασεις εξετασεις για ενα σχολειο οπως ειναι πχ το berklee το ποιο πιθανων ειναι να σε κοβανε...θα σου βαζανε ενα 12αρι και θα σου λεγανε παιξε...εσυ θα επαιζες shreading?αν πηγαινες να δωσεις για amsterdam παλι μαλλον θα σε κοβανε...θα σου βαζανε στον υπολογιστη ενα μετρονομο να χτυπαει στο 30 και θα σου λεγανε παιξε 8α...μεχρι εδω ειναι βατο...μετα θα στο κλεινανε και θα σου ελεγαν συνεχιζε να παιζεις και οταν τον ανοιξω να εισαι μαζι του...νομιζεις οτι μπορεις να το κανεις?
Εισαι αυτοδιδακτος...οι γνωσεις τις αρμονιας ειναι βασικοτατες...το αυτι σε παει μονο μεχρι ενα σημειο...αν παιξεις ενα αυτοσχεδιασμο στο πχ come together κατα 80% θα χτυπας πρασινες για ενα πολυ απλο λογο..εσυ θα παιζεις Dm ενω το κομματι ειναι modal... το ποιο σημαντικο απο ολα ομως ειναι η μουσικοτητα...μουσικοι ψαχνουν μια ζωη να βρουν το φραζαρισμα τους και εσυ φρασεις δεν εχεις δειξει...απλα βλεπω να ανεβοκατεβενεις κλιμακες....το φραζαρισμα ειναι κατι πολυ περισοτερο απο κλιμακες...ειναι ρυθμικη αγωγη προσεγκισεις αρπετζιος και μετα κλιμακες...αυτα τα λιγα...συνεχισε την καλη δουλεια..
Να σε καλα φιλε μου,το εκτιμω παρα πολυ αυτο μου λες.JIMMYPAP είπε:Αδερφε μη μασας!! Παιζεις παρα πολυ καλα, δεδομενης της ηλικιας σου απιστευτα καλα. Οκ, δεν εισαι jazzman ακομα, αλλα μια χαρα αντιληψη εχεις του τι γινεται ρυθμικα και αρμονικα, τα πατηματα σου πανω στις αλλαγες των ακορντων μια χαρα ειναι, σιδερενιο χερι εχεις στα γρηγορα, τα bends σου ειναι αριστα (οι μισοι που σε εκραξαν στο παλιοτερο σου ποστ δεν εχουν κανει ουτε ενα σωστο), και στην τελικη εαν δε γουσταρεις να γινεις jazzman μαγκια σου.
Κι ο Slash ή ο Gary Μoore ή ο Hetfield ή ο Cobain να πηγαιναν στο Berklee, παλι θα κοβοντουσαν. Αυτο ομως δεν τους σταματησε απο το να γινουν κορυφαιοι ΡΟΚ κιθαριστες. Συνεχισε να μελετας, πηγαινε ενα ωδειο να μαθεις να διαβαζεις και να γραφεις, να μαθεις θεωρια και αρμονια και θα γινεις παρα πολυ καλος μουσικος, μιας και ταλεντο εχεις και προοπτικες.
Εδω σ αυτο το κλιπακι θα βρεις υλικο να ψαχτεις για τουλαχιστον 2-3-4-5-7-100 χρονια ακομη...RayDTutto είπε:Πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να αρχίσεις να ακους και άλλα πράγματα.
Δεν χρειάζεται να φύγουν τα ακούσματά σου από το rock
One of the difficulties that a student of the guitar encounters very early in their growth is the lack of technique and physical dexterity needed to play the instrument effectively. The guitar, after all, is a very physical instrument and demands both coordination and agility from both hands.
After years of practice, the young guitar player will eventually overcome kinetic disabilities and begin to focus more and more upon what is being played as opposed to how it is played. In other words, the quality of the music is now the primary concern. With this is mind, the maturing guitarist will temporarily sedate his on-going urge to play lightning fast guitar licks and flashy feats of fingerboard gymnastics. Finally, the guitarist comes face to face with the nemesis of every budding musical artist, namely, improvising over chord changes.
Και αυτό το ξέρεις επειδή.... ; ; ;full shred είπε:Τα μεγαλυτερα Μetal συγκροτηματα ειναι παππουδες και πολυ λιγοι απο αυτους ακουσαν αλλα ακουσματα.