- Μηνύματα
- 15,512
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 1,603
εννοείται θα κατεβάσεις το force feedback και άλλες ρυθμίσεις που σε βολεύουν.Guys! Έχω μια εβδομάδα που πήρα το πακέτο Thrustmaster T300 RS GT:
Προβολή συνημμένου 30232
Προβολή συνημμένου 30233
Προβολή συνημμένου 30234
Και έτσι φαίνονται όλα πλέον στην συλλογή:
Προβολή συνημμένου 30235
Προβολή συνημμένου 30236
Προβολή συνημμένου 30237
Δύο τιμόνια, το μανίσιο GT του πακέτου και το Ferrari 599XX Evo Alcantara αγορασμένο ξεχωριστά, που χρησιμοποιώ και πιο πολύ.
Customized σε Ferrari machine, με το sticker:
Προβολή συνημμένου 30238
Είναι στερεωμένο πολύ καλά και η 43αρα τηλεόραση υπεραρκετή από αυτήν την κοντινή απόσταση με την καρέκλα:
Προβολή συνημμένου 30239
Την ονομάζω την Frankenmaster μου καθώς το τιμόνι και τα πετάλια είναι συνδυασμός που δεν βρίσκεις έτοιμο απτην Thrustmaster.
Εντυπώσεις:
Είναι άλλη φάση απ'τό απλό χειριστήριο ξεκάθαρα, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ξαναπάω πίσω στο χειριστηρίο, once you go wheel you never go back!
Την πρώτη φορά που το σύνδεσα μου φάνηκε πολύ βαρύ το τιμόνι, ακόμα και στις ανοιχτές στροφές να έπρεπε να βάλεις δύναμη, αλλά το έτρεξα στις ρυθμίσεις μετά και κατέβασα το Force feedback απ'τό 100% στα μέτρα μου (άλλωστε είχε Peak torque 3.9 Nm να φανταστείτε).
Επίσης ήθελε κεντράρισμα 0.1% (το αναγνώριζε στο κέντρο ενώ ήταν μια τρίχα αριστερά). Ενώ τα πετάλια δεν ήθελαν καμία ρύθμιση, λειτουργούν μανούλα.
Με γάντια φυσικά, για προστασία της αλκαντάρα αλλά και για έξτρα ρεαλισμό ??
Προβολή συνημμένου 30240
???
Και φυσικά θα βγάλεις όλα τα βοηθήματα, θα παίζεις σαν άντρας παλαιάς κοπής χαχαχαχααχα