She Walks in Beauty.cigaret13

samy paraga είπε:
Αναξίμανδρε, μη μου στερείς την έκφραση γνώμης, επειδή σε συμπαθώ.

Το αυτό ισχύει και για μένα και για όλους, αν είναι να λιβανίζουμε ο ένας τον άλλο.............
 Με τίποτα δεν σου στερώ την έκφραση γνώμης βρε Μήτσο, αν είναι δυνατόν......! Και όντως αν είναι να λιβανίζουμε ο ένας τον άλλο, βράστα Χαράλαμπε..... :-X   Όλονών οι γνώμες, εννοείτε, ότι είναι σεβαστές και προσθέτουν το λιθαράκι τους στο να γίνουμε καλύτεροι....
Έχω χάσει λίγο τη συνέχεια, αλλά μιας και είσαι και συ μπάσσος δοκίμασε αν δεν το εχεις κανει ήδη ένα υψιπερατό (highpass) φίλτρο για να κόψεις λίγο τα πολύ μπάσσα πχ απο 200hz και κάτω για καλύτερο blending.  ::)
Το έκανα, Τάκη, αλλά σαν να μου ακούστηκε (πως να το πω), "λεπτός", χωρίς συναίσθημα, σαν "μηχανικός"!  
Ωραιότατο και στα ελληνικά!

Χαιρετισμούς στην Αλεξανδρούπολη, είχαμε έρθει οικογενειακώς μια φορά πριν... 20 χρόνια αλλά είχαμε κάτσει λίγες ώρες μόνο, ήταν πολύ ομορφα πάντως :)
 Όντως πολύ όμορφη πόλη η Αλεξανδρούπολη, 8 μήνες φαντάρος έκανα κοντά της...(εν αντιθέση με την Χαλκίδα που δεν μου άρεσε καθόλου τους 4 μήνες που έκανα εκεί... ;)), αλλά όπως έγραψε ο Γιάννης, διαμένω σε μια παραγκούπολη, την Αλεξάνδρεια...... ::)
 
cigaret13 είπε:
  Και όντως αν είναι να λιβανίζουμε ο ένας τον άλλο, βράστα Χαράλαμπε..... :-X 
Ωχ, με βλεπω για απόλυση

Σου είπα οτι το κομμάτι ηταν ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ (και με τους ελληνικούς στίχους), αφεντικό;

 
Dinosp είπε:
Σου είπα οτι το κομμάτι ηταν ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ (και με τους ελληνικούς στίχους), αφεντικό;
 Ναί.......  :D
Ωραία σιγατετοκλαπτονια

Και τα τύμπανα οκ

Μπράβο Φωταρε
 
mustafank είπε:
Αλεξάνδρεια, ήτοι Γιδάς.  ;) ;D ;D ;D

  Όντως πολύ όμορφη πόλη η Αλεξανδρούπολη, 8 μήνες φαντάρος έκανα κοντά της...(εν αντιθέση με την Χαλκίδα που δεν μου άρεσε καθόλου τους 4 μήνες που έκανα εκεί... ;)), αλλά όπως έγραψε ο Γιάννης, διαμένω σε μια παραγκούπολη, την Αλεξάνδρεια...... ::)

Πωωωωωω... Άμπαλος πάλι. Για κάποιο λόγο μου είχε κολλήσει η Αλεξανδρούπολη.

Από γεωγραφία σκίζω εντωμεταξύ, κάποτε νόμιζα πως ο Παναμάς είναι η διώρυγα του Σουέζ. Οι ορίζοντες μου διευρύνθηκαν απίστευτα όταν την τοποθέτησα στο χάρτι, αφού με δούλευαν οι φίλοι μου για κάτι.. χρόνια :)

 
Ωραίο κομμάτι!!!

Τα φωνητικα σου μου θυμίζουν πολυ εντονα Πουλικακο στα καλα του.

Επειδη εχω διαβασει σε προηγουμενο post σου οτι χρησιμοποιεις reaper για delay τι βαζεις στην φωνη?

Εγω εχω σωθει χρησιμοποιωντας reavrb με χαμηλομενα τα wet.

 
cigaret13 είπε:
 Ναί.......  :D
Τι ναι...

Αυτα που παρέθεσες ηταν για το κομμάτι με τους αγγλικούς στίχους...

Τα σημερινά έχουν καινούργια χρέωση -

 
  Thanks guys  :) 

  Μανώλη για την φωνή χρησιμοποιώ, όπως έγραψα παραπάνω, presets του Guitar rig. Delay, ότι έχει το preset με πολύ χαμηλές ρυθμίσεις. Δεν το πολυψάχνω...... ::)



 
Hello, Φώτη! Τι γίνεσαι;


(πέρασα από τα μέρη σου, τις προάλλες, κατόπιν επιστροφής από τα πεθερικά , λόγω μπλόκων).



Η φωνή και η χροιά σου εξαιρετική.

Στη μουσική, κάποια στιγμή, θα ήθελα μια τύπου fuzz κορύφωση, αντί των αρπισμάτων (είναι πιο πολύ του γούστου μου η φασαρία...  :P ).

Εύγε, νέε μου!

 
Φώτη, thumps up.  8)

ΥΓ: Ετοίμασε τα συμβόλαια, παρατάμε τους Paragas  ;)

 
mustafank είπε:
Hello, Φώτη! Τι γίνεσαι;
Hello Giannis, μια χαρά..... :D  Εσύ, η γυναίκα, τα πεθερικά, όλα καλά; ;D 
Στη μουσική, κάποια στιγμή, θα ήθελα μια τύπου fuzz κορύφωση, αντί των αρπισμάτων (είναι πιο πολύ του γούστου μου η φασαρία...  :P ).
Γιάννη, όπως έγραψα και στον Gvour μερικά ποστ πιο πάνω, το σκέφτηκα αλλά δεν το έκανα...... ::)  Το fuzz πάντως το σιχαίνομαι...... :P 
Εύγε, νέε μου!
  ;D ;D ;D ::) 
ΥΓ: Ετοίμασε τα συμβόλαια, παρατάμε τους Paragas  ;)
Εγώ να τα ετοιμάσω Τέρυ, δεν έχω καμιά αντίρρηση, τον Παράγκα όμως τον ενημέρωσες....;  ::) :-\ :-\ :-\ 
NkkGYNI.gif
 
cigaret13 είπε:
   Εγώ να τα ετοιμάσω Τέρυ, δεν έχω καμιά αντίρρηση, τον Παράγκα όμως τον ενημέρωσες....;  ::) :-\ :-\ :-\   
Μα και βέβαια... Μόλις του το ανακοίνωσα μου είπε, ε, αν είναι για τον Φώτη χαλάλι του. Να πάτε και με την ευχή μου  ;D

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Μα και βέβαια... Μόλις του το ανακοίνωσα μου είπε, ε, αν είναι για τον Φώτη χαλάλι του. Να πάτε και με την ευχή μου  ;D
Τόση αγάπη πιά, δεν την αντέχω....... :o ;D
 
  Είναι παγίδα Αναξίμανδρε, φυλάξου, εκτός αν έχεις ιδιόκτητο αποστακτήριο  ;D ;D ;D

 
samy paraga είπε:
 Είναι παγίδα Αναξίμανδρε, φυλάξου, εκτός αν έχεις ιδιόκτητο αποστακτήριο  ;D ;D ;D
 Δεν έχω, αλλά ποτέ δεν μένω από γράπα.... ;).  Σε τέσσερα (4) χωριά γύρω από την Αλεξάνδρεια ευημερούν τουλάχιστον 12 αποστακτήρια....οι τρείς απ'αυτούς, φίλοι μου..... 8)
τον Σεπτέμβρη με τον κηδεμόνα σου
Μπαααα, και της Πόντιας, η γυναίκα μου :-X, δεν αρέσει το Fuzz, αγαπημένο της πεταλάκι, το chorus, οπότε...... :D :D ;D                                                           
    Edit: Το κομμάτι το ξαναάλαξα στο Soundcloud, με αλλαγές στο track της φωνής (χαμήλωσα τις χαμηλές και λίγο τις μεσαίες) 



 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
AuditoryDriving είπε:
Έχω χάσει λίγο τη συνέχεια, αλλά μιας και είσαι και συ μπάσσος δοκίμασε αν δεν το εχεις κανει ήδη ένα υψιπερατό (highpass) φίλτρο για να κόψεις λίγο τα πολύ μπάσσα πχ απο 200hz και κάτω για καλύτερο blending.  ::)

Το έκανα, Τάκη, αλλά σαν να μου ακούστηκε (πως να το πω), "λεπτός", χωρίς συναίσθημα, σαν "μηχανικός"!
και εδώ σκάω ο τεχνοξενέρωτος, για να μην μου αισθάνεται κατά το δυνατόν και ο φίλτατος Φώτιος εργολάβ... ε σόρυ, μηχανικός στο μέλλον... ;D

το high pass είναι ένα "μαγικό" και χρησιμότατο παντού φιλτράκι... για την κατά κανόνα "σωστή" του χρήση, απλά ξεχνάμε το κλασικό "χώστο πχ στα τόσα" που λογικά ως ισχύουσα εν πολλοίς συνήθη πρακτική πρότεινε και ο Τάκης και ακολουθούμε το "απλόν", εμπιστευόμενοι τα αυτιά μας...

ακούγοντας στην περίπτωσή μας το track της φωνής μέσα στο mix περίπου στην τελική του "θέση" από πλευράς χροιάς - έντασης (με όλα του τα "καλούδια" eq, comp κλπ on) και με μια κλίση του φίλτρου στα 12db, "σαρώνουμε" ΑΡΓΑ την συχνότητα αποκοπής από αριστερά προς τα δεξιά...

χονδρικά στο σημείο (συχνότητα) που φτάνει στα αυτιά μας η πρώτη ηχητική "διαφοροποίηση" σταματάμε και πλέον προσεκτικά (και με την βοήθεια συνεχών οn-off του bypass),  καθορίζουμε μικρομετρικά το ακριβές σημείο χρυσή τομή όπου αποχωριζόμαστε την "βρώμα", χωρίς να θυσιάσουμε τον όγκο και το "σώμα" χαμηλά... κάπου εδώ πειραματιζόμαστε και με τα db της κλίσης του φίλτρου, γιατί μια πιο ομαλή από μια πιο απότομη αποκοπή, παίζει σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και ανάλογα το όργανο ή το background απαιτείται κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση...

ειδικά σε σπιτικές ζωντανές ηχογραφήσεις με το αναπόφευκτο (και "ύπουλο" χαμηλα) background noise, η σωστή χρήση ενός καλού high pass φίλτρου, τις περισσότερες φορές είναι ικανή και από μόνη της να κάνει την διαφορά "ξελασπώνοντας" το mix...

ΥΓ. εννοείται ότι σε πολλές περιπτώσεις το χρησιμοποιούμε "δημιουργικά" και σε "ακραίες"τιμές...

ΥΓ2 για το κομμάτι δεν είπα κάτι γιατί με κάλυψαν οι υπόλοιποι φίλοι... ναι μου άρεσε (όπως πολλά σου μέχρι τώρα) αλλά και μένα μου έλειψε (βασανιστικά  ;D μετά τον πρώτο κύκλο) μια "μελωδική φωνητική έκρηξη" που θα το απογείωνε...

ΥΓ3 ηχοληπτικά έχεις κάνει τεράστιες προόδους... στο συγκεκριμένο λοιπόν, η γκρίνια μου θα περιοριστεί στις δυσανάλογες εντάσεις των κιθαριστικών φράσεων που "συνομιλούν" με την φωνή σου... έπρεπε να είναι στο ίδιο περίπου επίπεδο...

εκτός αν η πρόθεσή σου ήταν εξ αρχής το όλον μουσικό θέμα να λειτουργεί ως "χαλί" στην εξαίρετη απαγγελία σου... οπότε και πάω πάσο...  ;) 8)

 
npap είπε:
ακούγοντας στην περίπτωσή μας το track της φωνής μέσα στο mix περίπου στην τελική του "θέση" από πλευράς χροιάς - έντασης (με όλα του τα "καλούδια" eq, comp κλπ on) και με μια κλίση του φίλτρου στα 12db, "σαρώνουμε" ΑΡΓΑ την συχνότητα αποκοπής από αριστερά προς τα δεξιά...

χονδρικά στο σημείο (συχνότητα) που φτάνει στα αυτιά μας η πρώτη ηχητική "διαφοροποίηση" σταματάμε και πλέον προσεκτικά (και με την βοήθεια συνεχών οn-off του bypass),  καθορίζουμε μικρομετρικά το ακριβές σημείο χρυσή τομή όπου αποχωριζόμαστε την "βρώμα", χωρίς να θυσιάσουμε τον όγκο και το "σώμα" χαμηλά... κάπου εδώ πειραματιζόμαστε και με τα db της κλίσης του φίλτρου, γιατί μια πιο ομαλή από μια πιο απότομη αποκοπή, παίζει σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα και ανάλογα το όργανο ή το background απαιτείται κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση...
  Εάν σου πω ότι στην τελευταία βέρσιον του κομματιού αυτό ακριβώς έκανα Νίκο, θα με πιστέψεις; Τώρα με τι αποτελέσματα, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο..... ::) :P 
  Χωρίς να το δω-διαβάσω πουθενά, δεν "παίζω" λέω με το EQ εκεί στις χαμηλές....; Και όντως το αποτέλεσμα, στα αυτιά μου, ήταν ικανοποιητικό.



  Όπως πάντα, πάντως, οι συμβουλές-παρατηρήσεις σου πολύτιμες.....!



στο συγκεκριμένο λοιπόν, η γκρίνια μου θα περιοριστεί στις δυσανάλογες εντάσεις των κιθαριστικών φράσεων που "συνομιλούν" με την φωνή σου... έπρεπε να είναι στο ίδιο περίπου επίπεδο...

εκτός αν η πρόθεσή σου ήταν εξ αρχής το όλον μουσικό θέμα να λειτουργεί ως "χαλί" στην απαγγελία σου ... οπότε και πάω πάσο...
  Ότι έχω "μαυρίσει" και υπογραμίσει...... Τα solo είναι τρία, όσα και τα μέρη του track. Απλώς τα χαμηλώνω στην μίξη όταν μπαίνει η φωνή.....
 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top