Αν έχεις ακόμη την κόρνα, βάλε την πίσω προσεκτικά και στείλε τον για service. Αν δεν την έχεις... αλλάζει η υπόθεση και θα πρέπει να τους ρωτήσεις τι γίνεται σ αυτή την περίπτωση. Γενικά πάντως, όταν μπαίνει χέρι σε μηχάνημα υπό εγγύηση για μόντες κλπ είναι στην ευχέρεια τους να το δεχτούν για σέρβις. Κάποιοι σκέπτονται λογικά και αναλύουν τεχνικά το πρόβλημα, άλλοι όμως σκέπτονται νομικά και "πονηρά": όροι εγγύησης, 1ος ιδιοκτήτης κλπ.warwickplayer είπε:Ενδιαφερων...εχω ενα CCL ND8 τον οποιο πηρα απο συμφορουμιτη...ειναι εντως εγγυηση ΑΛΛΑ τον εχω ανοιξει και εχω αφαιρεσει την κορνα γιατι συντονιζε με την καμπινα και ετριζε..το μεγαλυτερο προβλημα που με απασχολει ομως ειναι οτι το di του δινει μονο γειωση(το di δεν το εχω ανοιξει)μπορω να τον στειλω πισω για service η υπαρχει θεμα?