Κανεις λιγακι λαθος τριγκα, εγω στο παιδι ισα ισα που του εδωσα και συμβουλη (ΑΝ τη θελει). Αλλος πεταξε παπαριες απο αλλο thread εδω μεσα, ισα ισα που του αναγνωρισα οτι τα λεει και καλα τα θεωριτζιδικα.trigga είπε:είστε σαπιοι ρε.Χαλάτε το θεμα του παιδιού με τις βιντατζίες κ τις γνώσεις σας ρε.
Ερε altered που σας χρειαζεται
+1000000!όλοι οι μουσικοί μαθαίνουν κλίμακες με νότες και εμείς τις μαθάνουμε με δαχτυλάκιαplayloud είπε:Εγω φιλε μου θα σου δωσω μονο ΜΙΑ συμβουλη, αν και ΟΧΙ δασκαλος, την οποια χαρηκα πολυ που την λεει και ο μεγιστος Eric Johnson στο πρωτο του βιντεο.
ΜΑΘΕ ΤΗΝ ΤΑΣΤΙΕΡΑ ΣΟΥ. ΟΛΗ. Απο το πρωτο εως το τελευταιο ταστο, απο την Μι μπασσο ως και την Μι καντινι. Να ξερεις ΠΑΝΤΑ οποια νοτα και να πατησεις σε δεκατα του δευτερολεπτου ΠΟΙΑ νοτα ειναι. Ετσι δεν θα "κλειστεις" ΠΟΤΕ σε καλουπια, θεσεις, σχηματα κι αλλες τετοιες αηδιες αλλα σε αυτο που ΕΣΥ διαλεγεις να παιξεις και θα ξερεις παντα ΤΙ ειναι αυτο που παιζεις
Φαντασου να μαθεις τις κλιμακες σαν σχηματα και θεσεις, να παιζεις live και σου σπασει η ΣΟΛ χορδη ας πουμε. Την εκατσες
Α, τότε το μεγάλο βήμα το έχεις κάνει ήδηmobynik είπε:έκανα κάποια χρόνια κλασσική κιθάρα, οπότε το μανίκι το γνωρίζω σχετικά καλά
Μπραβο για το οτι κατεχεις τις νοτες στην ταστιερα. ΟΜΩΣ, αφου βλεπω οτι λες οτι εχεις ασχοληθει με την ΚΛΑΣΣΙΚΗ κιθαρα, αν θελεις να ασχοληθεις με το σολο στην ηλεκτρικη (ειδικα στον ροκ τομεα) θα πρεπει να μαθεις (πριν απο τις θεσεις, αντιθεσεις, υποθεσεις, παραθεσεις των κλιμακων) τον μεγαλυτερο (και ουσιαστικοτερο κατ εμε) τομεα στην ηλεκτρικη κιθαρα (που στα τζαζ δεν εχουν καθοτι "φλωροι" ;D) δηλ. τα BENDS και το VIBRATO. Με λιγα λογια την ΦΩΝΗ και την ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ του κιθαριστα. Δες το λιγο...mobynik είπε:Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις (όσο για τα off-topic, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, αρκεί μέσα στο χαβαλέ να υπάρχουν και κάποια σοβαρά πράγματα).
Σχετικά με τη γνώση των νοτών στην ταστιέρα, θα έλεγα πως δεν είμαι και τόσο αρχάριος, έκανα κάποια χρόνια κλασσική κιθάρα, οπότε το μανίκι το γνωρίζω σχετικά καλά. Το θέμα είναι ότι ενώ παίζω αρκετά χρόνια και ηλεκτρική, αποφάσισα τον τελευταίο καιρό να ασχοληθώ με το solo πιο συγκεκριμένα (μέχρι τώρα έπαιζα σχεδόν με το αυτί, στηριζόμενος στο ότι τα δάχτυλά μου "πάνε" λόγω της κλασσικής). Μερικά από αυτά που είπατε τα βρίσκω ιδιαιτέρως χρήσιμα. Απλώς να έχετε υπόψη ότι με ενδιαφέρουν κυρίως τα στάδια....δηλαδή καλό είναι να ξέρω όλες τις κλίμακες σε όλες τις θέσεις, αλλά αυτό απαιτεί κάποια βήματα. Προσπαθώ δηλαδή να δω πως πρέπει να ξεκινήσω και πως να συνεχίσω. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.
Kαλα εσυ ειδικα δε σωζεσαι με τιποτα, κολλησες φαινεται απο εκει που εισαιspy είπε:Αχ, καλέ δε μου σηκώνεται η χορδή με τίποτα... Πώς μπορούν αυτοί οι ροκάδες να την έχουν σηκωμένη (τη χορδή) συνέχεια; ;D ;D
REGARDS
Μπραβο, αναφερεις 2 απο τις μεγαλυτερες "σχολες" βιμπρατο και bend. Τωρα μενει να "φτιαξεις" το ΔΙΚΟ ΣΟΥ, αν και ειμαι της αποψης οτι το bend και το vibrato δεν "φτιαχνεται" γιατι (κανονικα θα επρεπε να) βγαινει απο μεσα σου. Ενα... fine tunning ομως ακουγοντας και περνοντας ιδεες απο τετοια μεγαθηρια που αναφερεις ειναι GREAT JOB2) Σχετικά με τα bends και ta vibrato έχω ξεπατικώσει αρκετά solo των Gilmour και B.B. King οπότε -κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα- έχω μία καλή εικόνα του εστί καλό "σήκωμα" και πώς ακούγεται καλά το vibrato