Scales και Modes: Διαφορές?

2) Σχετικά με τα bends και ta vibrato έχω ξεπατικώσει αρκετά solo των Gilmour και B.B. King οπότε -κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα- έχω μία καλή εικόνα του εστί καλό "σήκωμα" και πώς ακούγεται καλά το vibrato
Μπραβο, αναφερεις 2 απο τις μεγαλυτερες "σχολες" βιμπρατο και bend. Τωρα μενει να "φτιαξεις" το ΔΙΚΟ ΣΟΥ, αν και ειμαι της αποψης οτι το bend και το vibrato δεν "φτιαχνεται" γιατι (κανονικα θα επρεπε να) βγαινει απο μεσα σου. Ενα... fine tunning ομως ακουγοντας και περνοντας ιδεες απο τετοια μεγαθηρια που αναφερεις ειναι GREAT JOB

ΥΓ Δεν πιστευω να παιζεις με.... flatwounds εεε???  ;D  :P  ;D  :P

 
πρωινός πρωινος ε?13ρες φλάτ βάλε αγοριμ.Αντρικές χορδες,οχι 8ρες το πολυ 9ρες μεταλοφλωρικες.Ο Μπιμπις κινγκ κ οι υπόλοιποι μπλουζιαριδες με 12ρες παιζανε.

Τ' ακους πλέιμποι ναούμ?Θυμησε μου να σε περάσω ενα C7b5#5 με φλατ 12ρα να σε κάνω άντρα.

 
;D  ;D ρε, αλλαξε το ονομα απο trigger σε brizer. Καλημερα

Ο Μπιμπις κινγκ κ οι υπόλοιποι μπλουζιαριδες με 12ρες παιζανε.
Κι ο Gilmour?

 
Φίλε μου, αν και δεν είμαι κιθαρίστας, θα σου πρότεινα (όπως σωστά ανέφεραν οι blue,playloud & spy) κι εγώ με τη σειρά μου κάποια απλά βασικά πράγματα που ισχύουν για όλα

τα όργανα.. -Ανεξαιρέτως..

Ξεκίνα από απλά σόλο χρησιμοποιώντας πολύ το (όποιο) sustain του οργάνου σου.Δούλεψε πολύ τον ήχο που βγάζουν τα δάχτυλα (vibrato νομίζω λέγεται  ::)) και μάθε καλά την ταστιέρα σου.

Μην κολλάς σε mode ξε-mode και μλκίες.Ότι ακούγεται ωραία παίζεται. :) Υπάρχουν κάποια

βασικά (τα παραδείγματα των παιδιών ήταν εξαιρετικά) πάνω στην αρμονία,αλλά ως εκεί.

Κύριος παράγων είναι το αυτί. :)

"Κάνε οικονομία" στις νότες του σόλο, προσπάθησε δλδ να παίξεις 'αφαιρετικά'.Άκου κομμάτια και

προσπάθησε να τα θυμηθείς στο τέλος με το αυτί, ή παίξε μια μελωδική γραμμή που έχεις καλά

μέσα στο μυαλό σου -απο οποιαδήποτε τονικότητα κι αν σου βγει.

Καλή επιτυχία στον στόχο σου και υπομονή  :D

 
Εγώ θα σου πω κάτι που μου είπε κάποιος άλλος και είχε τεράστιο δίκιο:

Το σόλο δεν χρειάζεται να το δουλεύεις μόνο όταν έχεις την κιθάρα στα χέρια. Μπορείς και να το δουλεύεις στο μυαλό σου και μετά να το μεταφέρεις στο όργανο.

(και καλύτερο όργανο απ' τό μυαλό σου δεν υπάρχει...έτσι;)

 
pascal είπε:
Εγώ θα σου πω κάτι που μου είπε κάποιος άλλος και είχε τεράστιο δίκιο:

Το σόλο δεν χρειάζεται να το δουλεύεις μόνο όταν έχεις την κιθάρα στα χέρια. Μπορείς και να το δουλεύεις στο μυαλό σου και μετά να το μεταφέρεις στο όργανο.

(και καλύτερο όργανο απ' τό μυαλό σου δεν υπάρχει...έτσι;)
+7896345873582345821

Tο καλλιτερο σολο (η καποιο μερος του) ειναι αυτο που "μενει" καρφωμενο στο μυαλο του ακροατη και το σιγοτραγουδαει (ισως) on the way back home. Eπισης ενα σολο που ειναι δουλεμενο στο μυαλο ειναι πολυ πιο "βαθυ" απ το να παιζεις C mixolydian στην 75η θεση

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top