Re Amping

loopbasedmusic

Νέο μέλος
Μηνύματα
11
Πόντοι
1
Kalhspera sto forum!

Douleuw me ena showgaze/indie rock sygrotima, se ena room pou noikiazoume, se ena studio. Ayto mou dinei th dynatotita gia peiramatismous.

To setup pou xrhsimopoiw sto recording, einai ULN2 karta hxou, SM57x2 (perimenw k ena AKG/vintage, seira D)Mesa Boogie, Line 6, Vox amps

Opote kai exw periorismous, logo twn 2 inputs,px: gia na parw to room, kai na peiramatistoume me ta petalia, giati vasizete kata poly o hxos s'ayta, ktl...

Ayto pou skeftika einai to reamping. afou tha exw to dry tou enisxyth, na to steilw mesw reamp pisw sta pedals, h' se allo enisxyth kai diafores alles efarmoges.

Exei asxolithei kanenas me reamping? an nai, exete kati na akousoume? thewreite oti aksizei to xrono tou, h' den tha dwsei tipota? peite idees!

:-)

 
Είναι πολύ χρήσιμη διαδικασία το reamping και αν γίνει σωστά, δεν θα υπάρχει απώλεια στο τελικό αποτέλεσμα του ήχου σου. Αν δηλαδή προσέξεις να έχεις ένα ποιοτικό DI, μια καλή προενίσχυση, καθώς και ένα αξιοπρεπές reamping box, δεν θα παρατηρήσεις κάποια διαφορά στο reamped σήμα σου.

Σε πολλά στούντιο αποτελεί στάνταρ πρακτική εδώ και χρόνια. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο ειδικά αν στείλεις αλλού για μίξη και θέλεις περισσότερη ευελιξία, ή απλά θέλεις περισσότερες εναλλακτικές.

Ολόκληρο το επερχόμενο full-length άλμπουμ μας στο συγκρότημα που παίζω το κάναμε με αυτόν τον τρόπο και πραγματικά μου έλυσε τα χέρια με την έννοια ότι είναι μια ευέλικτη μέθοδος (πόσο μάλλον για quad track) για την χρήση που θέλουμε.

Για το θέμα σου τώρα, θεωρώ ότι 2 Inputs και 2 μικρόφωνα (αν κατάλαβα καλά ότι διαθέτετε) είναι υπεραρκετά για την ηχογράφηση μιας καμπίνας, όσα πετάλια και αν έχετε. Από τη στιγμή που δεν γράφετε ταυτόχρονα κιθάρες δηλαδή, τι έχεις στο μυαλό σου ώστε να μην σε καλύπτουν 2 είσοδοι;;

 
^Συμφωνω. Πολλα album ηχογραφηθηκαν με ενα μονο μικροφωνο. Εκτος και αν ο φιλος εννοει κατι αλλο.

 
Αυτό που σκεφτόμουν, είναι να αξιοποιήσω το ένα input, με το dry του ενισχυτή και το άλλο με το wet των εφε. Αυτό, όχι σε όλο το υλικό, απλά σε κάποια tracks, που βασίζοντε στα εφε. Σ'αυτή την περίπτωση θα χρειαστώ splitter? ή απλά DI?

Για το reamping, νομίζω δε χρειάζετε  DI, (ή χρειάζετε?)

 
Με μπερδεψες λιγο...Τα πεταλια τα βαζεις η μπροστα απτον ενισχυτη η στο fx loop. Γιατι να κανεις κατι τετοιο;

 
η ιδέα είναι:

guitar> DI> thru-pedals-input pre1 / DI out> guitar amp (miked)-inputpre2

δηλαδή να μην έχω καθόλου τα εφε στον ενισχτυτή, οπότε μετά, να έχω ένα mono dry, και ένα wet...λες να μη δουλέψει η ιδέα?

 
Γιατί να το κάνεις αυτό? Γράψε καθαρή την κιθάρα σου και ότι εφφέ θες τα βάζεις μετά. Για το re-amping θα χρειαστείς ένα re-amp box

 
για το λόγο, οτι ο κιθαρίστας σε κάποια κομμάτια, βασίζετε στα εφε του...επίσης αλλάζει παραμέτρους, πατάει άλλα, κλείνει άλλα,etc...

 
Ναι απλά σου λέω ότι θα είναι χειρότερο το αποτέλεσμα αν γράψεις με εφφέ και μετά το στείλεις στον ενίσχυτή και μπει από πάνω η παραμόρφωση. Μπορείς να το έχεις όλο καθαρό και στα σημεία που θες κατά τη διάρκεια του remaping ανοίγεις τα εφφέ που θες στο fx loop του ενισχυτή και θα έχεις πιο φυσικό αποτέλεσμα.

 
Γιατί να έχει πρόβλημα να πάρει το di του μετά τα πετάλια? ???

Ας κάνει reamping μετά και τα εφέ θα προσφέρονται πιάτο χωρίς να χρειάζεται να στηθεί κάποιος καραούλι στον ενισχυτή και να ανοιγοκλείνει πετάλια.

 
haryy είπε:
Γιατί να έχει πρόβλημα να πάρει το di του μετά τα πετάλια? ???

Ας κάνει reamping μετά και τα εφέ θα προσφέρονται πιάτο χωρίς να χρειάζεται να στηθεί κάποιος καραούλι στον ενισχυτή και να ανοιγοκλείνει πετάλια.
Γιατί τα time-based effects θα ακούγονται αχταρμάς με την παραμόρφωση από πάνω, εκτός κι αν παίζουν με καθαρό ήχο ή πολύ λίγο gain.

 
θα είναι και αφύσικο να ανοιγοκλείνει πετάλια ο κιθαρίστας, χωρις την κιθάρα του! :-)

 
HeathenMV είπε:
Γιατί τα time-based effects θα ακούγονται αχταρμάς με την παραμόρφωση από πάνω, εκτός κι αν παίζουν με καθαρό ήχο ή πολύ λίγο gain.
Mόλις προχθες το κάναμε και ακούγεται μια χαρά! Τίγκα παραμόρφωση και το di μετά από Wah, delay και chorus.. ;). Νο problemo. Τry it at home!

Είναι σαν να παρεμβάλλεις ανάμεσα στο τελευταίο πετάλι σου (όποιο και να είναι αυτό) και στον ενισχυτή, ένα di και ένα reamper (ας πούμε και μαζί με 2 μετατροπές προς-και-από τον υπολογιστή)

edit: μιλάμε πάντα για πετάλια που συνδέονται σε σειρά και όχι στο effect loop!

@loopbasedmusic. Το σκέφτεσαι κάπως παράξενα (ή δεν το "πιάνω" εγώ)! Θα έχεις το line από τα εφέ και πες πως το κάνεις reamp. To άλλο σήμα με τον dry ενισχυτή, τι το θέλεις? Δεν θα έχεις παραμόρφωση (με εφέ) μετά και παραμόρφωση dry, δηλαδή x2? Λίγο παράξενο μου ακούγεται και ίσως ακούγεται phasing. (αλλά μπορεί και να δουλέψει!)

Στη θέση σου θα άφηνα τον ενισχυτή καθαρά μόνο ως monitor για τον κιθαρίστα, και (αν έχεις 2 di) θα σπλιτάριζα 2 καθαρά σήματα, 1 πριν τα εφέ (input 1), και ένα μετά τα εφέ (input 2) ώστε να στείλω μετά στον ενισχυτή την μίξη που θέλω,(dry/wet) πριν βγει από τον υπολογιστή. (Δεν το'χω κάνει, απλώς μου ήρθε σαν ιδέα).

Ίσως είναι καλύτερη λύση. Αν βρω αύριο χρόνο στο στούντιο ίσως δοκιμάσω και τα 2 και σου πω τι ακούγεται καλύτερο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
loopbasedmusic είπε:
θα είναι και αφύσικο να ανοιγοκλείνει πετάλια ο κιθαρίστας, χωρις την κιθάρα του! :-)
+1

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα