RANT: "ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΖΑΝΤΖΊΔΗ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΠΑΡΤΙTΟΥΡΑ"

Παιδια το πηγαμε αλλου.

Για να δουμε το θεμα στη βαση του, ειναι να δουμε εστω εναν απλο οδηγο απο το κομματι του θεματος.

Το κομματι το εχω παιξει μερικες χιλιαδες φορες και απεξω δεν το θυμαμαι.

Ολο και καποιο λαθος θα κανω αν προσπαθησω να το παιξω απεξω.

Το θεμα ειναι λοιπον να μην παιζουν οι μουσικοι (αν θελουν να θεωρουνται αξιοπρεπεις και οχι καλαμπορτζαίοι και πανηγυρτζηδες) στο γαμο του καραγκιοζη, ή με οποια εκτελεση εχει μαθει ο καθενας και ΑΝ την θυμαται κι αυτη απεξω.

Του θεμα του .... feeling και αν κατεχει καποιος μουσικος το ειδος που καλειται να παιξει, ερχεται στη σειρα μετα απο το θεμα να παιξει τουλαχιστον σωστα τις συχγορδιες.

Metriko Gm.jpg

Παραδειγμα αν παιζω εγω απεξω ακομα και ολοσωστα την 1η εκτελεση....




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να πχ με τον παραπάνω οδηγό (ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ) κάνεις δουλειά μια χαρά. Τι άλλο να ζητήσεις;

Αλλά να τώρα. Στον οδηγό στο ιντρο έχει μετά το Μιb ένα Ρε (καλώς για εμένα, κι εμένα έτσι μου αρέσει). Στην πρώτη εκτέλεση έχει Φα. Παλιακό στυλ. Και φαντάζομαι εγώ τώρα 2 άτομα να τσακώνονται για το ποιο είναι το "ορθόν" και αγανακτώ.

Εγώ το θέμα το ερμηνεύω ως εξής: Αυτός που έχει σπουδές σε ένα όργανο και γνωρίζει να διαβάζει (καλά), νομίζει ότι μια παρτιτούρα θα του δώσει αυτοπεποίθηση όταν καλείται να παίξει ένα είδος ξένο προς αυτόν. Γι' αυτό και τη ζητάει. Αν τη ζητάει. Μπορεί να εννοεί οδηγό, μπορεί να εννοεί χίλια δύο. 

Η γνώμη η δικιά μου όμως είναι ότι αν θέλει σε τέτοια δουλειά κάποιος παρτιτούρα, πρέπει να την γράφει μόνος του.

Τώρα για το "δεν είναι καλός γιατί δεν έχει το τάδε κομμάτι", εντάξει, μπούρδες. Να πάω κι εγώ να του ζητήσω του μπουζουξή την πρωτη Arabesque του Debussy κι αμα δεν την ξέρει να του πω δεν κάνεις βρε αγορίνα.?

 
Ασφαλώς και δεν πρέπει (female).png

Να πχ με τον παραπάνω οδηγό (ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ) κάνεις δουλειά μια χαρά. Τι άλλο να ζητήσεις;
Οδηγος του ποδαριου ειναι. Οχι και υπερπολυτελειας.

Κανονικα θελεις και ολες τις μελωδιες που παιζονται. Ακομα και τα μπουζουκια (ναι υπαρχουν μπουζουκτσηδες που διαβαζουν) γιατι παιζει και το θεμα των διφωνιων αλλα και το μοιρασμα των μελωδιων στα σολιστικα οργανα.

Φυσικα και το bassline (τουλαχιστον τα πρωτα μετρα για να παρει το feel ο μπασιστας, αλλα και οπου υπαρχει διαφοροποιηση στα patterns). Πολλες φορες χρειαζεται και set για τα drums.

Ασφαλώς και δεν πρέπει (female).png

Η γνώμη η δικιά μου όμως είναι ότι αν θέλει σε τέτοια δουλειά κάποιος παρτιτούρα, πρέπει να την γράφει μόνος του.
Η γνωμη μου ειναι οταν οταν πας σε μια δουλεια, μαθαινεις πρωτα τι συνθηκες επικρατουν (εκτος των αλλων και για το θεμα των  οδηγων) και αναλογα αποφασιζεις αν θα δεχτεις να πας.

Εγω σιγουρα δεν θα κατσω να γραψω για μενα οδηγο, γιατι τσαμπα θα το γραψω.

Κατα πασα πιθανοτητα, άλλα θα παιζω εγω και αλλα οι αλλοι.

Οποτε τσαμπα κοπος.
(Οσο για να το μοιρασω και στους αλλους "αφου το 'γραψα που το 'γραψα" ... ΟΧΙ.

Ο τσαμπας πεθανε.)

Προσωπικα εχω αρνηθει δουλεια με μεγαλο ονομα, που επαιζαν χωρις οδηγους.

Πολυ ψυχοφθορο ολο αυτο το κυνηγι της σωστης συγχορδιας ολο το βραδι.

Και επειδη για να επιβιωσω ολα αυτα τα χρονια στη δουλεια, μολις τελειωνα τη βραδια, παταγα format στο σκληρο μου, και την αλλη μερα δεν θυμομουν τιποτα, δεν θα επιανε το κολπο να παω μερικες μερες "συντηρητικά" μεχρι να τα μαθω απεξω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η γνωμη μου ειναι οταν οταν πας σε μια δουλεια, μαθαινεις πρωτα τι συνθηκες επικρατουν (εκτος των αλλων και για το θεμα των  οδηγων) και αναλογα αποφασιζεις αν θα δεχτεις να πας.


Η πιο σοφή κουβέντα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top