- Μηνύματα
- 2,362
- Πόντοι
- 1,208
Να πχ με τον παραπάνω οδηγό (ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ) κάνεις δουλειά μια χαρά. Τι άλλο να ζητήσεις;
Αλλά να τώρα. Στον οδηγό στο ιντρο έχει μετά το Μιb ένα Ρε (καλώς για εμένα, κι εμένα έτσι μου αρέσει). Στην πρώτη εκτέλεση έχει Φα. Παλιακό στυλ. Και φαντάζομαι εγώ τώρα 2 άτομα να τσακώνονται για το ποιο είναι το "ορθόν" και αγανακτώ.
Εγώ το θέμα το ερμηνεύω ως εξής: Αυτός που έχει σπουδές σε ένα όργανο και γνωρίζει να διαβάζει (καλά), νομίζει ότι μια παρτιτούρα θα του δώσει αυτοπεποίθηση όταν καλείται να παίξει ένα είδος ξένο προς αυτόν. Γι' αυτό και τη ζητάει. Αν τη ζητάει. Μπορεί να εννοεί οδηγό, μπορεί να εννοεί χίλια δύο.
Η γνώμη η δικιά μου όμως είναι ότι αν θέλει σε τέτοια δουλειά κάποιος παρτιτούρα, πρέπει να την γράφει μόνος του.
Τώρα για το "δεν είναι καλός γιατί δεν έχει το τάδε κομμάτι", εντάξει, μπούρδες. Να πάω κι εγώ να του ζητήσω του μπουζουξή την πρωτη Arabesque του Debussy κι αμα δεν την ξέρει να του πω δεν κάνεις βρε αγορίνα.?
Αλλά να τώρα. Στον οδηγό στο ιντρο έχει μετά το Μιb ένα Ρε (καλώς για εμένα, κι εμένα έτσι μου αρέσει). Στην πρώτη εκτέλεση έχει Φα. Παλιακό στυλ. Και φαντάζομαι εγώ τώρα 2 άτομα να τσακώνονται για το ποιο είναι το "ορθόν" και αγανακτώ.
Εγώ το θέμα το ερμηνεύω ως εξής: Αυτός που έχει σπουδές σε ένα όργανο και γνωρίζει να διαβάζει (καλά), νομίζει ότι μια παρτιτούρα θα του δώσει αυτοπεποίθηση όταν καλείται να παίξει ένα είδος ξένο προς αυτόν. Γι' αυτό και τη ζητάει. Αν τη ζητάει. Μπορεί να εννοεί οδηγό, μπορεί να εννοεί χίλια δύο.
Η γνώμη η δικιά μου όμως είναι ότι αν θέλει σε τέτοια δουλειά κάποιος παρτιτούρα, πρέπει να την γράφει μόνος του.
Τώρα για το "δεν είναι καλός γιατί δεν έχει το τάδε κομμάτι", εντάξει, μπούρδες. Να πάω κι εγώ να του ζητήσω του μπουζουξή την πρωτη Arabesque του Debussy κι αμα δεν την ξέρει να του πω δεν κάνεις βρε αγορίνα.?