"Γεμάτος" ήχος σε χαμηλή ένταση σε Fender Ηot Rod Deluxe?

elavd είπε:
H καλύτερη λύση πιστεύω είναι η αντικατάσταση του γραμμικού volume pot, με ένα λογαριθμικού τύπου. Με αυτό τον τρόπο το volume θα έχει πολύ ομαλή μετάβαση στην ένταση.

......
είσαι σίγουρος οτι δεν μπερδεύτηκες με τα ποτενσιόμετρα

γιατί νομίζω οτι τα λογαριθμικά έχουν απότομες αυξομοιώσεις (αν δεν κάνω λάθος έχει σχέση με τις δυνάμεις του 10 )

πάντα με επιφύλαξη καθώς δεν έχω και πολλές γνώσεις επί του θέματος

 
μου κανει εντυπωση οτι διεφυγε απο ολους σας αυτο

πρεπει να το εχεις στο 2-3 το πολυ απο το 12 που ειναι τερμα!!
στο 3 ο HRD ειναι ΠΟΛΥ δυνατα (σε αυτη την ενταση ας πουμε επαιζα στο GAGARIN με αυτον! :o)

μηπως κατι ΑΛΛΟ ζηταει ο φιλος μας?

 
αν μπορεις, δοκιμασε κατι σαν το rc booster η καποιο αλλο πεταλακι για boost. πολυς κοσμος ψαχνει αυτο ακριβως οταν θελει "πιο γεματο" ηχο. 

στο 3 ο HRD ειναι ΠΟΛΥ δυνατα (σε αυτη την ενταση ας πουμε επαιζα στο GAGARIN με αυτον! )
ακριβως! αν εχεις γειτονες που δε διαμαρτυρονται αν παιζεις τον HRD στο 3 ειναι οντως περιεργοι ... ;D ;D

 
Alter είπε:
αν μπορεις, δοκιμασε κατι σαν το rc booster η καποιο αλλο πεταλακι για boost. πολυς κοσμος ψαχνει αυτο ακριβως οταν θελει "πιο γεματο" ηχο. 
Πράγματι, και ας τολμήσω να προτείνω ένα από τα πιο αγαπημένα μου boosts που ταιριάζει κατά τη γνώμη μου πολύ ωραία με τον Hot Rod Deluxe, το Custom Audio Electronics 401 (http://www.thomann.de/be/mxr_mc401.htm?sid=c1d61605f9fa2b9361f7f1351599f1fb)

 
avalon είπε:
είσαι σίγουρος οτι δεν μπερδεύτηκες με τα ποτενσιόμετρα

γιατί νομίζω οτι τα λογαριθμικά έχουν απότομες αυξομοιώσεις (αν δεν κάνω λάθος έχει σχέση με τις δυνάμεις του 10 )
Όχι δεν μπερδεύτηκα.

Τα λογαριθμικά pots είναι αυτά που χρησιμοποιούνται σαν volume pots σε audio εφαρμογές και όχι τα γραμμικά. ;)

Αυτό έχει σχέση με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο αυτί της μεταβολές στην ένταση του ήχου, που  ακολουθεί κι αυτό λογαριθμική μορφή.

Παράθεση απο wikipedia:

The 'log pot' is used as the volume control in audio amplifiers, where it is also called an "audio taper pot", because the amplitude response of the human ear is also logarithmic. It ensures that, on a volume control marked 0 to 10, for example, a setting of 5 sounds half as loud as a setting of 10. There is also an anti-log pot or reverse audio taper which is simply the reverse of a log pot. It is almost always used in a ganged configuration with a log pot, for instance, in an audio balance control.




 
Μια γενική παρατήρηση: Σε ενισχυτή χωρίς master volume ΔΕΝ γίνεται να υπεροδηγηθεί (έστω και ήπια) το στάδιο της προενίσχυσης ΧΩΡΙΣ να παίζει δυνατά. Ο μόνος τρόπος να πάρεις κάποια παραμόρφωση (δηλαδή να ακουστεί ο ήχος "παχύς") από τον ενισχυτή είναι να περιορίσεις το σήμα είτε μετά την προενίσχυση (με master volume στο effects loop) οπότε παίρνεις "παχύ" ήχο από την προενίσχυση είτε να περιορίσεις την έξοδο του ενισχυτή προς το μεγάφωνο (με attenuator) οπότε παίρνεις ό,τι θέλεις.

Εν ολίγοις.... αν ένας ενισχυτής (χωρίς master volume) παίζει χαμηλά, αυτό σημαίνει ότι το σήμα που κυκλοφορεί στην προενίσχυση είναι χαμηλό (και άρα "καθαρό").  :)

 
ζητω συγνωμη για την παρενθεση που θα κανω..

εχω εναν marshall dls401 και εχει master volume και θελω να ρωτησω το ''καλυτερο'' ειναι να ειναι τερμα το master volume και μετα οσο  παει το gain  στο καθαρο ωστε να παιζεις σε λογικες εντασεις? η καλυτερα ειναι να γινει ενας συνδιασμος τους δηλαδη το gain στην μεση και το master volume και αυτο καπου στην μεση???

 
Για το καθαρότερο ήχο, θέλεις το master στο τέρμα. (Πρόσεξε.... όχι για "τον καλύτερο" καθαρό αλλά για τον ΠΙΟ καθαρό)

Από εκεί και πέρα.... κουμπιά είναι.... :) ακούς, γυρίζεις, κρίνεις και κρατάς αυτό που σε εξυπηρετεί καλύτερα κατά περίπτωση.  :)

 
Απο όσα διάβασα και στο unoficial site το volume box δεν κάνει και πολλά απλά είναι μια φθηνή λύση. Το αμέσως καλύτερο είναι το attenuator το οποίο στοιχίζει μπόλικα ευρά. Και δυστυχώς η καλύτερη λύση δημιουργεί πρόβλημα με την εγγύηση.

Αύριο ή την Τρίτη θα αγοράσω αυτό

http://www.jampedals.com/mastervolume.htm

Αν είναι καλό θα σας το πώ.

 
Α και κάτι άλλο.

Το βρήκα σε πιοοοοο παλιό θέμα αλλά... Δεν ήθελα να το επαναφέρω για μια απλή ερώτηση μιας και ήταν πλήρες σε όλα.

Απλα κάτι που δεν αναφέρεται είναι αυτό...

Standby: Use standby instead of switching the power off during short breaks to eliminate the tube warm-up delay upon returning to play.

Αυτό αναγράφεται στο manual του HRD, ισχύει; Για το άνοιγμα και το σβήσιμο όπως τα λέει ο SF.

 
Είμαι και εγώ κάτοχος του Fender Blues Deluxe και σκέφτομαι να τσιμπήσω κάποια στιγμή το weber mini mass attenuator στα 50W. Έχω διαβάσει καλά σχόλια αλλά δυστυχώς δεν το έχω ακούσει. Είναι σχετικά φθηνή λύση πάντως (περί τα 100 ευρώ). Αν θες κοίτα και προς τα εκεί. Το master volume το έχω εδώ και αρκετό καιρό, κάνει κάποια δουλεία, αλλά φαντάζομαι πως η λύση του attenuator θα είναι σαφώς καλύτερη.

 
Vodkapower είπε:
Α και κάτι άλλο.

Το βρήκα σε πιοοοοο παλιό θέμα αλλά... Δεν ήθελα να το επαναφέρω για μια απλή ερώτηση μιας και ήταν πλήρες σε όλα.

Απλα κάτι που δεν αναφέρεται είναι αυτό...

Standby: Use standby instead of switching the power off during short breaks to eliminate the tube warm-up delay upon returning to play.

Αυτό αναγράφεται στο manual του HRD, ισχύει; Για το άνοιγμα και το σβήσιμο όπως τα λέει ο SF.
νομιζω οτι δεν γλυτωνεις μονο χρονο αλλα και ζωη απο τις λαμπες σου..

Για το καθαρότερο ήχο, θέλεις το master στο τέρμα. (Πρόσεξε.... όχι για "τον καλύτερο" καθαρό αλλά για τον ΠΙΟ καθαρό)

Από εκεί και πέρα.... κουμπιά είναι.... :) ακούς, γυρίζεις, κρίνεις και κρατάς αυτό που σε εξυπηρετεί καλύτερα κατά περίπτωση.  :)

εχω παρατηρησει οτι αν ειναι πολυ χαμηλα το master volume χανει σε ογκο..

 
Καλυτερα να χρησιμοποιεις το sb μονο κατα το ανοιγμα του ενισχυτη σου,αν θες να κανεις διαλειμα απλα κλεισε το volume (φυσικα επ'ουδενι μη σβυσεις τον ενισχυτη σου για να τον ξανα-αναψεις σε λιγο),οταν ερθει η ωρα να τον συσεις κλεισε κατευθειαν το on/off χωρις να τον βαλεις σε sb.

 
sf σέβομαι την άποψη σου και θα την ακολουθήσω, αν και το λέει το manual!!!!

 
Επί της ουσίας και το manual παρόμοιο πράμα λέει να κάνεις. Βάζεις το standby, δεν παίρνει "ήχο" από την κιθάρα, ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται ζεστές οι λάμπες. Το ίδιο κάνεις και με το volume της κιθάρας. Δεν στέλνεις σήμα και διατηρούνται και οι λάμπες ζεστές.

Το όλο θέμα είναι να αποφεύγεις να ανοιγοκλείνεις τον ενισχυτή κάθε λίγο και λιγάκι. Καλύτερα 10 ώρες συνέχεια ανοιχτός, παρά να τον ανοιγοκλείνεις κάθε μισή ώρα σε αυτό το διάστημα.

Σαν τις κλασικές λάμπες του σπιτιού σου. Πιο πολύ θα αντέξουν αν τις αφήσεις συνέχεια ανοιχτές, παρά αν κάνεις φωτορυθμικά εφε.

 
boukas είπε:
Βάζεις το standby, δεν παίρνει "ήχο" από την κιθάρα, ενώ ταυτόχρονα διατηρούνται ζεστές οι λάμπες. Το ίδιο κάνεις και με το volume της κιθάρας. Δεν στέλνεις σήμα και διατηρούνται και οι λάμπες ζεστές.
To να έχεις τον ενισχυτή στο standby δεν είναι σε καμία περίπτωση το ίδιο με το να τον έχεις ανοιχτό και με το vol της κιθάρας στο μηδέν. Τo standby χρησιμεύει στο να κρατάει τα heaters της λάμπας ζεστά με παροχή του πλήρους βολτάζ (βοηθώντας τα να είναι "προετοιμασμένα" για δράση), ενώ κρατάει τα υπόλοιπα στοιχεία της λυχνίας ανενεργά και χωρίς τάση. Όταν το standby απενεργοποιηθεί, η λυχνία είναι πια ενεργή 100%.

Η καλύτερη ανάλυση που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής oνλάιν (για όσους όμως τα πάνε πολύ καλά με τα αγγλικά) είναι αυτή, η οποία μεταξύ άλλων σχολιάζει το γιατί γενικά τα standby switches είναι - στο 90% των λαμπάτων κιθαριστικών ενισχυτών - άχρηστα: http://psg.com/~dlamkins/lamkins-guitar/music/article/standby-switch

 
Καλά εννοείται ότι στο standby παίζουν μόνο τα heaters στην εξίσωση, απλώς αυτό που εννοούσα είναι ότι επί του πολύ γενικού παρόμοια δουλειά γίνεται. Μάλιστα πολλοί προτιμούν τη μέθοδο του volume της κιθάρας, για τον ίδιο λόγο που θεωρείται πρέπον να του αφήνεις κανά πεντάλεπτο το standby και όχι περισσότερο*.

* Αφού επί της ουσίας το standby το χρησιμοποιείς μόνο και μόνο για να πάρουν τα heaters και να φέρουν την λάμπα στη σωστή θερμοκρασία, ώστε να μην την ακούσουν όταν παίζεις από την απότομη μετάβαση σήματος σε αυτές. Έτσι αφού το έκανε αυτό, το μόνο που θα καταφέρει κάποιος αν ξανανάψει το standby όσο κάνει διάλειμμα, θα είναι να δουλεύουν τα heaters και να στρεσάρεται η λάμπα. Ο μόνος λόγος για να χρησιμοποιηθεί στην περίπτωση του διαλείμματος, είναι για να διατηρηθούν οι λάμπες στη "σωστή" θερμοκρασία, αλλά αφού ήδη είναι αναμμένες, πόσο να πέσει η θερμοκρασία τους, ώστε να μην κάνεις το ίδιο πράμα και με το volume? Βέβαια θα μου πεις εξαρτάται από το διάλειμμα και του αν παίζεις στον βόρειο πόλο, αλλά τες πα  :)

Αυτό λένε διάφοροι!  :D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Λοιπόν έγινε δοκιμή με το

http://taweber.powweb.com/weber/minimass.htm

έως το 5 όλα καλά (κρύσταλλο ο ήχος)

Μετά το 5 ο HRD ΧΩΡΙΣ το mini mass βγάζει λίγο ''γρέζι'' το οποίο όσο αυξάνεις vol αυξάνει..

Τώρα με το mini mass προστήθεται λίιιγο ακόμη ''γρέζι'' ξεκινώντας απο το 4.5 με 5...

Ώσον αφορά τον ''γεμάτο'' ήχο, θαρρώ πως σε καλύπτει αρκετά, δεν έχεις πλέον την μουντάδα με το vol στο 2.

Έχει ρυθμίσεις για να ελέγξεις τα trebble μιας και boostαρει λίγο τον ήχο (εμένα δεν μου αρέσουν πάντως τα trebble ;))

vodkapower1986


 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top